Het was geen poep. Zou het uiteindelijk wel moeten worden. Maar het verliet voortijdig, en via de verkeerde route, mijn spijsverteringskanaal.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Poep uit je mond lijkt me allesbehalve prettig.
Nooit kinderen naar de opvang sturen dat is Russische roulettequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het was geen poep. Zou het uiteindelijk wel moeten worden. Maar het verliet voortijdig, en via de verkeerde route, mijn spijsverteringskanaal.
Heeft die Poolse meneer ontdekt wat zeep is?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Over poep gesproken... dat pakje bosbessen ligt weer in het schap bij de AH
Dat wel, maar toch liever niet als de wekker de volgende dag vroeg af gaat...quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Als jij alcohol drinkt kun je niet meer stoppen?
nu zonder poepvingersquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Over poep gesproken... dat pakje bosbessen ligt weer in de vriezer sectie bij de AH
Ik heb helaas weinig keus. Anders word ik een gemiddelde Fokker (namelijk een uitkeringstrekker).quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nooit kinderen naar de opvang sturen dat is Russische roulette
Paar potjes handgel naar Polen gestuurd waar praten we over.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Over poep gesproken... dat pakje bosbessen ligt weer in de vriezer sectie bij de AH
verstandige keuze. Helft van vbl zijn toch alcoholistenquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wel, maar toch liever niet als de wekker de volgende dag vroeg af gaat...
Waarom zou je slootwater drinken?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:53 schreef Nober het volgende:
Niemand aan de grolsch dan wel heineken?
*blauwe bessenquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Rimmer gespotquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:55 schreef Nober het volgende:
[..]
*blauwe bessen
Beetje poep doet je immuunsysteem goed.
Enschede - Grolschquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waarom zou je slootwater drinken?
Weet ik, ik kom hier al langer dan vandaag. Alleen niet meer zo vaak dan pakweg 18 jaar geleden...quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
verstandige keuze. Helft van vbl zijn toch alcoholisten
Het eerste jaar een paar keer het Norovirus. Daarna heb je een immuunsysteem van een Siberische tijger.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik heb helaas weinig keus. Anders word ik een gemiddelde Fokker (namelijk een uitkeringstrekker).
Lekker de grote vier of vijf flessen opdrinken. 🍾quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
verstandige keuze. Helft van vbl zijn toch alcoholisten
Komt die uit Norowegen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het eerste jaar een paar keer het Norovirus. Daarna heb je een immuunsysteem van een Siberische tijger.
Komt goed vriend.
Ze moeten wel wat Losser worden jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik trek maar een lucky bakje Johma salade open. Dat kunnen die Tukkers wel gebruiken.
Wederom een verstandige keuze. Wat ik allemaal tegenwoordig hier lees.. van mij part mogen sommige users wel iets van mij krijgen, dat gun ik ze welquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik, ik kom hier al langer dan vandaag. Alleen niet meer zo vaak dan pakweg 18 jaar geleden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |