SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een TT
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ik heb je gemist..quote:Don't follow me. I am lost too
.
Prachtige TT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
gelezen nu dan wel, had die ff niet meer opgevolgd denk. Oepsquote:
Nouja over dat verhaal daar maar verder denk, want hoewel hier kan het ook wel beetje...
Het is niet echt het onderwerp van DTS ook
[ Bericht 0% gewijzigd door kree op 20-02-2025 20:20:34 ]Do what you love, love what you do!![]()
Deze worst hequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
zo lekker tanzen
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
.
ASOT festival livestream dus dat wordt lekker hele nacht dansen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Onderwerp voor DTS of niet. Zitten hier met veel mensen, dus ook veel onderwerpen/discussiepunten. Moet hier allemaal ook gewoon kunnenWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
![]()
.
Al dansend bolkuhhhquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
ASOT festival livestream dus dat wordt lekker hele nacht dansenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja iswel weer typischquote:Well, life can be a riot
![]()
![]()
![]()
.
Vanuit huisquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dans je mee komend weekend?![]()
![]()
quote:![]()
Trage shit.Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
![]()
Ja ik ook, vorig jaar was ik in Ahoy maar dit jaar gewoon thuisquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik heb alleen coke in huis.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik hoorde van aannemers alweer berichten, of althans ontwijkend in afspraken vanwege carnaval.
LOL dat is hier dus onwijs niet echt een ding in Katwijk e.o. behalve noordwijkerhout Lisse en dat stukje
Jullie gaan ook helemaal los?Do what you love, love what you do!![]()
Pep siquote:Don't follow me. I am lost too
.
ik denk dat er weinig bolk uitkomt als muziek mijn lichaam overneemtquote:
Uw ADH vitamine Worst
![]()
.
Ja wel anders, maar ook prima tochquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik ook, vorig jaar was ik in Ahoy maar dit jaar gewoon thuis![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik denk dat er weinig bolk uitkomt als muziek mijn lichaam overneemt
nee dan komt er bij mij ook niks meer uit.
Do what you love, love what you do!![]()
Coca Colaquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ja of neequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:11 schreef kree het volgende:
Ik hoorde van aannemers alweer berichten, of althans ontwijkend in afspraken vanwege carnaval.
LOL dat is hier dus onwijs niet echt een ding in Katwijk e.o. behalve noordwijkerhout Lisse en dat stukje
Jullie gaan ook helemaal los?Trust nobody![]()
youtubelinkjes hier klik ik komende uren niet aanquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:13 schreef kree het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
nee dan komt er bij mij ook niks meer uit.Uw ADH vitamine Worst
Hier is Carnaval geen ding. En heb daar sowieso niks mee, verkleden en zuipenquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:11 schreef kree het volgende:
Jullie gaan ook helemaal los?
Well, life can be a riot
ja nouja dat zuipen heb ik wel dingen mee, dat carnaval ben ik sowieso niet zo bekend mee.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hier is Carnaval geen ding. En heb daar sowieso niks mee, verkleden en zuipen
Maargoed het ziet er altijd wel gezellig uit ofzo
geen hekel aan de zuidelijke provincies ook. Maar hier is dat nooit zo
Heb er ook zeker niks op tegen, en als ik op TV dat soort dingen tegenkom dan vind ik 't ook wel leuk om te zien.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja dat zuipen heb ik wel dingen mee, dat carnaval ben ik sowieso niet zo bekend mee.
Maargoed het ziet er altijd wel gezellig uit ofzo
geen hekel aan de zuidelijke provincies ook. Maar hier is dat nooit zo
Maar het is niet mijn ding om er zelf tussen te gaan staan.Well, life can be a riot
Nee, kwart voor half!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
niet? heb ze eindelijk weer eens werkend hierquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
youtubelinkjes hier klik ik komende uren niet aan. hahaha
Raveyard is wel een leuke naam voor een festivalquote:Uw ADH vitamine Worst
Zou gaanquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Raveyard is wel een leuke naam voor een festival![]()
Ik ga netflixen...
.
Oh maar t maakt niet uit toch?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:15 schreef kree het volgende:
[..]
"ja of nee" is niet onwijs antwoord denk?
Daarstraks vroeg je hoe t ging. Ik geef antwoord. Jij ratelt over jezelf door.
Dus ik concludeerde even dat elk antwoord prima is
Trust nobody![]()
Succes met de punten
.
komend weekend ook niet trouwensquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:16 schreef kree het volgende:
[..]
niet? heb ze eindelijk weer eens werkend hier. hahaha
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh maar t maakt niet uit toch?
Dus ik concludeerde even dat elk antwoord prima is![]()
![]()
![]()
.
Doe er je voordeel mee.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Raveyard is wel een leuke naam voor een festival
Metropolis dreigt uit te sterven, dus er is een plekje vrij in het zuiderpark.Ik heb er één en ik ben er trots op
jaja ok.... het is ok hoor, maar ik krijg tot op heden trouwens, nog steeds zo weinig hoogte van je?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh maar t maakt niet uit toch?
Dus ik concludeerde even dat elk antwoord prima is
Vind je wel aardig moet ik zeggen, dat is het probleem niet, maar beetje gesloten persoonlijkheid denk?
Niet dat het me wat uit maakt dan nog, maarja het helpt niet echt, want soms denk ik dan wat bedoelt ze nu etc
ja wel jammerquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doe er je voordeel mee.
[ afbeelding ]
Metropolis dreigt uit te sterven, dus er is een plekje vrij in het zuiderpark.Uw ADH vitamine Worst
dit is toch een beetje een feestdag voor mij, zal ik hier de inclusieve feestdagen in kunnen zetten?Uw ADH vitamine Worst
Kan primaquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
dit is toch een beetje een feestdag voor mij, zal ik hier de inclusieve feestdagen in kunnen zetten?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Worstenbroodjes
Well, life can be a riot
Neequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
dit is toch een beetje een feestdag voor mij, zal ik hier de inclusieve feestdagen in kunnen zetten?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je vraagt soms hoe t gaat. En dan vertel ik hoe het gaat. En dat negeer jij dan vervolgens terwijl je doorratelt over jezelf. Logisch dat je geen hoogte krijgt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:19 schreef kree het volgende:
[..]
jaja ok.... het is ok hoor, maar ik krijg tot op heden trouwens, nog steeds zo weinig hoogte van je?
Vind je wel aardig moet ik zeggen, dat is het probleem niet, maar beetje gesloten persoonlijkheid denk?
Niet dat het me wat uit maakt dan nog, maarja het helpt niet echt, want soms denk ik dan wat bedoelt ze nu etcTrust nobody![]()
betekent wel dat ik 2e pinksterdag oid moet werkenquote:Uw ADH vitamine Worst
Kan je rustig aan doen, want de rest is vrijquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
betekent wel dat ik 2e pinksterdag oid moet werken![]()
![]()
Begrijpelijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je vraagt soms hoe t gaat. En dan vertel ik hoe het gaat. En dat negeer jij dan vervolgens terwijl je doorratelt over jezelf. Logisch dat je geen hoogte krijgt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tja dat moet dan maarquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
betekent wel dat ik 2e pinksterdag oid moet werken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
What's up?quote:Well, life can be a riot
nou valt wel mee?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je vraagt soms hoe t gaat. En dan vertel ik hoe het gaat. En dat negeer jij dan vervolgens terwijl je doorratelt over jezelf. Logisch dat je geen hoogte krijgt.
Alleen je ontwijkt vaak vragen? bedoel dat niet verkeerd eigenlijk?
Maar nee hoogte van je heb ik echt niet charly. klein beetje soms.
Maar het blijft vaak raadsel.
Vervelend is hijquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee gemengde nootjesquote:
Cashewnoten, amandelen, pinda's en geroosterde pistachenoten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Geefquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee gemengde nootjes
Cashewnoten, amandelen, pinda's en geroosterde pistachenotenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Slim welquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, gewoon weer mn handschoenen aan gedaan
Koude handen is kut..
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
* Lovely geeft een bakje met nootjes aan Moeraskatquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
FOK! is weer traagWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dank
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely geeft een bakje met nootjes aan MoeraskatWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tja kree.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:34 schreef kree het volgende:
[..]
nou valt wel mee?
Alleen je ontwijkt vaak vragen? bedoel dat niet verkeerd eigenlijk?
Maar nee hoogte van je heb ik echt niet charly. klein beetje soms.
Maar het blijft vaak raadsel.
Ik zeg het je letterlijk hoe het is..
Jij maakt er iets anders van.
Als je vraagt hoe t gaat met iemand is het wel zo aardig om naar t antwoord te luisteren en daarop te reageren.
Dan leer je iemand kennen.Trust nobody![]()
Ik kreeg een error
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mijn kat heet Charlie![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja en dik.quote:
Ik heb drie kattenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou deze is echt dik dikquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee katersquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee hoor.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb nooit een kater en ik drink nooit teveelquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heel goedquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb nooit een kater en ik drink nooit teveel![]()
![]()
Kijk, dat is de spirit!quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb nooit een kater en ik drink nooit teveel
Drink nooit teveel maar zeker nooit te weinig!![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Owja, en een wel gemeende doch liefdevolle BOLK!
Oquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, dat is de spirit!
Drink nooit teveel maar zeker nooit te weinig!
Ok ik hoor al hele tijd anders van anderen hier op het forum?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tja kree.
Ik zeg het je letterlijk hoe het is..
Jij maakt er iets anders van.
Als je vraagt hoe t gaat met iemand is het wel zo aardig om naar t antwoord te luisteren en daarop te reageren.
Dan leer je iemand kennen.
Ik zal even zeggenw wat ik denk. En hou hier helemaal niet van. Om zo te doen.
Dus eigenlijk wil ik het ff via DM maar met je bespreken, maar weet dat je daar een hekel aan hebt.
Dus zeg maar? En dit is uit goeie bedoeling van mij, want drama heb ik helemaal geen zin in.
maar wat wil je, moeten we het hier zo bespreken of doen we ff via DM dit?
Ik wil er ff uit zijn gewoon hoe het nu zit dan, want kom er niet echt met je uit en soms vind ik je leuk en soms niet hier. maar weet het niet?
Zeg het maar wat jij wil?Do what you love, love what you do!![]()
Wel genoeg water blijven drinken hoor!quote:![]()
Echtquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel genoeg water blijven drinken hoor!![]()
ik ga het gelijk doen
Bosbevruchting?quote:Well, life can be a riot
Welke smaakquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat laat ik helemaal aan jouw smaak overquote:
Gast, je hebt de term "De Grote Kree Show" wel vaak voorbij zien komen, toch?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:49 schreef kree het volgende:
open vraag, als er niks uit kot ook prima
De meesten zitten gewoon te emo.giffen als je weer op de preekstoel zit, maar voor anderen is het wel fijn om ook ff een luisterend oor van je te krijgen. Oprecht luisterend, dus niet van: "Oh ok. Kut voor je, maar nu jullie er TOCH om vragen; vanmorgen zat ik met mijn ballen klem in de broodrooster en dat was me hoogst onaangenaam zeg!"![]()
Wat doe je nou?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ik hoor al hele tijd anders van anderen hier op het forum?
Ik zal even zeggenw wat ik denk. En hou hier helemaal niet van. Om zo te doen.
Dus eigenlijk wil ik het ff via DM maar met je bespreken, maar weet dat je daar een hekel aan hebt.
Dus zeg maar? En dit is uit goeie bedoeling van mij, want drama heb ik helemaal geen zin in.
maar wat wil je, moeten we het hier zo bespreken of doen we ff via DM dit?
Ik wil er ff uit zijn gewoon hoe het nu zit dan, want kom er niet echt met je uit en soms vind ik je leuk en soms niet hier. maar weet het niet?
Zeg het maar wat jij wil?
T gaat niet om al die andere dingen.
Het gaat om dit:
Jij vraagt hoe t gaat
Ik geef antwoord
Jij negeert dat en praat over jezelf
En klaagt dat ik niks deel
En dat herhaalt zich steeds
Alleen daarover gaat het nu.
Alleen daarover wil ik hier praten.
Het is prima als je niks van me wil weten, maar vraag het dan ook niet.Trust nobody![]()
Enige goede optiequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Volgens mij kun je dit soort teksten beter tegen een betonnen muur gaan vertellen, die steekt er meer van op dan kree.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Gast, je hebt de term "De Grote Kree Show" wel vaak voorbij zien komen, toch?
De meesten zitten gewoon te emo.giffen als je weer op de preekstoel zit, maar voor anderen is het wel fijn om ook ff een luisterend oor van je te krijgen. Oprecht luisterend, dus niet van: "Oh ok. Kut voor je, maar nu jullie er TOCH om vragen; vanmorgen zat ik met mijn ballen klem in de broodrooster en dat was me hoogst onaangenaam zeg!"
Ik smaak naar mensquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat laat ik helemaal aan jouw smaak over
Ach, een betonnen muur vergeeft het me niet als ik dit soort dingen zeg.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dit soort teksten beter tegen een betonnen muur gaan vertellen, die steekt er meer van op dan kree.![]()
![]()
In dat geval is gember ook een goed alternatiefquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat doe je nou?
Het gaat om dit:
Jij vraagt hoe t gaat
Ik geef antwoord
Het is prima als je niks van me wil weten, maar vraag het dan ook niet.
Zin in mc flurry met knoflooksausWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kree is het morgen ook weer vergeten als hij zijn kater aan het verwerken isquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, een betonnen muur vergeeft het me niet als ik dit soort dingen zeg.
Mini-ToT tegen mijn nieuwe vriendin: "Jouw vlees is lekker! Ik wil je huid opeten, en je ogen en te botten zijn lekker knapperig tussen mijn tanden!"quote:
Ehhh....WTF???????![]()
![]()
Moet ik verwerkt worden?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kree is het morgen ook weer vergeten als hij zijn kater aan het verwerken is
Juist, dit.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
De meesten zitten gewoon te emo.giffen als je weer op de preekstoel zit, maar voor anderen is het wel fijn om ook ff een luisterend oor van je te krijgen. Oprecht luisterend, dus niet van: "Oh ok. Kut voor je, maar nu jullie er TOCH om vragen; vanmorgen zat ik met mijn ballen klem in de broodrooster en dat was me hoogst onaangenaam zeg!"
@kree als jij op je praatstoel zit kan dat heel vervelend overkomen vanwege je typgedrag. Het maakt mij niet uit ik vind je een fijne vent en vind dat het ook gewoon mag. Maar je komt soms onnodig langdradig en ratelend over en zorgt zoals nu voor verwarring en onnodig een extra discussie over DMs die niet nodig zijn. Ga hier gewoon lekker praten en hou je niet teveel bezig met "weet niet of het de discussie voor nu is" want dat bepaalt niemand natuurlijk, en er zijn al-tijd mensen die of wel aansluiting bij je vinden, of gewoon stug doorbolken óf alleen emo.giffen, of die het niks vinden en dat hoort erbij.
VerderMaar probeer het behapbaar te houden en niet dusdanig warrig dat mensen afvragen wat er zich afspeelt
Well, life can be a riot
112quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT tegen mijn nieuwe vriendin: "Jouw vlees is lekker! Ik wil je huid opeten, en je ogen en te botten zijn lekker knapperig tussen mijn tanden!"
Ehhh....WTF???????Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daar kan ik geen uitspraken over doen helaas, maar de alcohol moet kree wel van gaan bijkomen ben ik bangquote:
Ja maar afhankelijk van hoe ver hij al met de 2e krat is kan hij ook nog ff met vergiffenis komen voor als we onze gedachtes delen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kree is het morgen ook weer vergeten als hij zijn kater aan het verwerken is![]()
Sorry maar jullie zitten allebei op de praatstoelquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Juist, dit.
@:Kree als jij op je praatstoel zit kan dat heel vervelend overkomen vanwege je typgedrag. Het maakt mij niet uit ik vind je een fijne vent en vind dat het ook gewoon mag. Maar je komt soms onnodig langdradig en ratelend over en zorgt zoals nu voor verwarring en onnodig een extra discussie over DMs die niet nodig zijn. Ga hier gewoon lekker praten en hou je niet teveel bezig met "weet niet of het de discussie voor nu is" want dat bepaalt niemand natuurlijk, en er zijn al-tijd mensen die of wel aansluiting bij je vinden, of gewoon stug doorbolken óf alleen emo.giffen, en daar moet je ook bout aan hebben op zo'n moment.
VerderMaar probeer het behapbaar te houden en niet dusdanig warrig dat mensen afvragen wat er zich afspeelt
Wat een toestand allemaalquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar kan ik geen uitspraken over doen helaas, maar de alcohol moet kree wel van gaan bijkomen ben ik bangWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dat klopt maar heeft hier niks mee te makenquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar op de praatstoel zitten is toch niet per definitie iets wat niet mag of wat vervelend is? Ligt er he-le-maal aan.
Meerdere mensen hier zitten soms op de praatstoel, kan gewoon
Well, life can be a riot
![]()
ik ga even m’n ukelele aaien.
Dan nog 112!quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar hij dit opgepikt heeft!![]()
Hij is overigens 6 he!
SnelllllWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik wil juist wel weten van je, maar krijg nooit echt antwoord?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat doe je nou?
Het gaat om dit:
Jij vraagt hoe t gaat
Ik geef antwoord
En wat de rest denkt zal me dan even een zorg zijn? Wat wil jij en wat denk jij vooral?
Je antwoord nooit echt goed op vragen als het over je zelf gaat?Do what you love, love what you do!![]()
Ik denk dat de alcohol zoiets heeft van: "Heeft z'n lever me nog steeds niet afgebroken? Ik kan z'n hele bloedsomloop inmiddels wel dromen! Oh hee, er komt weer wat extra bij, gezellig! Gaat dus nog langer duren..."quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar kan ik geen uitspraken over doen helaas, maar de alcohol moet kree wel van gaan bijkomen ben ik bang![]()
DTS is met vlagen wat chaotisch en [insert: hoe druk ik dit netjes uit]quote:
Niet altijd geschikt voor 'leuke conversaties' maar wel vaak heisa in de tent
Tja we kunnen niet allemaal leuker worden met wat drank opTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Gister ook mijn gitaar geaaidquote:Was fijn. Ff wat lickjes / riffjes ingestudeerd alvast voor komende repetitie
Well, life can be a riot
Daar heb je overigens wel weer een puntje.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
ik wil juist wel weten van je, maar krijg nooit echt antwoord?
En wat de rest denkt zal me dan even een zorg zijn? Wat wil jij en wat denk jij vooral?
Je antwoord nooit echt goed op vragen als het over je zelf gaat?![]()
![]()
Je luistert niet kreequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
Je antwoord nooit echt goed op vragen als het over je zelf gaat?
Het heeft geen zin zoTrust nobody![]()
“ Nieuw op ons zelfscan plein is de cash recylcer, een handige functie die contant betalen op ons nieuwe zelfscanplein mogelijk maakt! Onze medewerkers helpen graag om het uit te leggen.”
Wat
Dit is precies het probleem. Kree leest nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je luistert niet kree
Het heeft geen zin zo
Waarbij je nu gewoon doodleuk insinueert dat jij dat wel bentquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja we kunnen niet allemaal leuker worden met wat drank opIs dat wat jij dénkt dat je bent of wat mensen vertellen?
Een vriend van mij denkt ook dat 'ie leuk word met drank op. Terwijl 'ie dan vaak heel luid word en tegen mensen aan gaat lallen en dat "leuk" isWell, life can be a riot
Ik heb meermaals gezegd hoe t ging. Waar hij vervolgens niet op in ging. Totaal negeerde. Tja.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar heb je overigens wel weer een puntje.Trust nobody![]()
en op sommige dingen wil ze geen antwoord geven.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
Je antwoord nooit echt goed op vragen als het over je zelf gaat?
haar goed recht.![]()
neuh is niet helemaal eerlijk, heb het genoeg gevraagd. maar krijg er nooit eerlijk antwoord op.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat doe je nou?
Het gaat om dit:
Jij vraagt hoe t gaat
Ik geef antwoord
Het soort DM wat ik dan krijg van negeer het nou kree wat ze zegt.
Dat bevestigd mijn gedachte enzo?
Mss is het onwijs onterecht, maar je vraagt wel meer als wat je over je zelf verteld?
Kunnen we het daar over eens zijn dan iig?
Ik aai gewoon even over het hout meer nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gister ook mijn gitaar geaaidWas fijn. Ff wat lickjes / riffjes ingestudeerd alvast voor komende repetitie
Waar mensen bij hem juist tussen de regels door moeten lezen. Leest hij over regels heen en verzint er regels bijquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is precies het probleem. Kree leest niet
Well, life can be a riot
Ik ben oprecht leuk en word met drank op alleen nog maar leuker. Niet mijn probleem als je dat niet aan kanquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waarbij je nu gewoon doodleuk insinueert dat jij dat wel bentIs dat wat jij dénkt dat je bent of wat mensen vertellen?
Een vriend van mij denkt ook dat 'ie leuk word met drank op. Terwijl 'ie dan vaak heel luid word en tegen mensen aan gaat lallen en dat "leuk" is
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat mag ook.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik aai gewoon even over het hout meer niet
Beetje een mooie Uke?Well, life can be a riot
en een microfoonquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben oprecht leuk en word met drank op alleen nog maar leuker. Niet mijn probleem als je dat niet aan kan![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:01 schreef kree het volgende:
[..]
neuh is niet helemaal eerlijk, heb het genoeg gevraagd. maar krijg er nooit eerlijk antwoord op.
Het soort DM wat ik dan krijg van negeer het nou kree wat ze zegt.
Dat bevestigd mijn gedachte enzo?
Mss is het onwijs onterecht, maar je vraagt wel meer als wat je over je zelf verteld?
Kunnen we het daar over eens zijn dan iig?
Je luistert niet.
Zo heeft een gesprek geen zin.
Ik laat het hierbij.Trust nobody![]()
Door drank en sommige drugs is de eigen perceptie van mensen hun eigen ervaring leuker, dat is niet perse de ervaring in dezelfde situatie die andere hebbenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waarbij je nu gewoon doodleuk insinueert dat jij dat wel bentIs dat wat jij dénkt dat je bent of wat mensen vertellen?
Een vriend van mij denkt ook dat 'ie leuk word met drank op. Terwijl 'ie dan vaak heel luid word en tegen mensen aan gaat lallen en dat "leuk" is
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: