Oquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, dat is de spirit!
Drink nooit teveel maar zeker nooit te weinig!![]()
Ok ik hoor al hele tijd anders van anderen hier op het forum?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tja kree.
Ik zeg het je letterlijk hoe het is..
Jij maakt er iets anders van.
Als je vraagt hoe t gaat met iemand is het wel zo aardig om naar t antwoord te luisteren en daarop te reageren.
Dan leer je iemand kennen.
Wel genoeg water blijven drinken hoor!quote:
Echtquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel genoeg water blijven drinken hoor!![]()
Bosbevruchting?quote:
Welke smaakquote:
Dat laat ik helemaal aan jouw smaak overquote:
Gast, je hebt de term "De Grote Kree Show" wel vaak voorbij zien komen, toch?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:49 schreef kree het volgende:
open vraag, als er niks uit kot ook prima
Wat doe je nou?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ik hoor al hele tijd anders van anderen hier op het forum?
Ik zal even zeggenw wat ik denk. En hou hier helemaal niet van. Om zo te doen.
Dus eigenlijk wil ik het ff via DM maar met je bespreken, maar weet dat je daar een hekel aan hebt.
Dus zeg maar? En dit is uit goeie bedoeling van mij, want drama heb ik helemaal geen zin in.
maar wat wil je, moeten we het hier zo bespreken of doen we ff via DM dit?
Ik wil er ff uit zijn gewoon hoe het nu zit dan, want kom er niet echt met je uit en soms vind ik je leuk en soms niet hier. maar weet het niet?
Zeg het maar wat jij wil?
Enige goede optiequote:
Volgens mij kun je dit soort teksten beter tegen een betonnen muur gaan vertellen, die steekt er meer van op dan kree.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Gast, je hebt de term "De Grote Kree Show" wel vaak voorbij zien komen, toch?
De meesten zitten gewoon te emo.giffen als je weer op de preekstoel zit, maar voor anderen is het wel fijn om ook ff een luisterend oor van je te krijgen. Oprecht luisterend, dus niet van: "Oh ok. Kut voor je, maar nu jullie er TOCH om vragen; vanmorgen zat ik met mijn ballen klem in de broodrooster en dat was me hoogst onaangenaam zeg!"
Ik smaak naar mensquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat laat ik helemaal aan jouw smaak over
Ach, een betonnen muur vergeeft het me niet als ik dit soort dingen zeg.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dit soort teksten beter tegen een betonnen muur gaan vertellen, die steekt er meer van op dan kree.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |