Hier is Carnaval geen ding. En heb daar sowieso niks mee, verkleden en zuipenquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:11 schreef kree het volgende:
Ik hoorde van aannemers alweer berichten, of althans ontwijkend in afspraken vanwege carnaval.
LOL dat is hier dus onwijs niet echt een ding in Katwijk e.o. behalve noordwijkerhout Lisse en dat stukje
Jullie gaan ook helemaal los?
ja nouja dat zuipen heb ik wel dingen mee, dat carnaval ben ik sowieso niet zo bekend mee.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hier is Carnaval geen ding. En heb daar sowieso niks mee, verkleden en zuipen
Heb er ook zeker niks op tegen, en als ik op TV dat soort dingen tegenkom dan vind ik 't ook wel leuk om te zien.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja dat zuipen heb ik wel dingen mee, dat carnaval ben ik sowieso niet zo bekend mee.
Maargoed het ziet er altijd wel gezellig uit ofzo
geen hekel aan de zuidelijke provincies ook. Maar hier is dat nooit zo
Nee, kwart voor half!quote:
niet? heb ze eindelijk weer eens werkend hierquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
youtubelinkjes hier klik ik komende uren niet aan
Raveyard is wel een leuke naam voor een festivalquote:
Zou gaanquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Raveyard is wel een leuke naam voor een festival
Oh maar t maakt niet uit toch?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:15 schreef kree het volgende:
[..]
"ja of nee" is niet onwijs antwoord denk?
komend weekend ook niet trouwensquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:16 schreef kree het volgende:
[..]
niet? heb ze eindelijk weer eens werkend hier. hahaha
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh maar t maakt niet uit toch?
Daarstraks vroeg je hoe t ging. Ik geef antwoord. Jij ratelt over jezelf door.
Dus ik concludeerde even dat elk antwoord prima is
Dis a pearquote:
Doe er je voordeel mee.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Raveyard is wel een leuke naam voor een festival
jaja ok.... het is ok hoor, maar ik krijg tot op heden trouwens, nog steeds zo weinig hoogte van je?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh maar t maakt niet uit toch?
Daarstraks vroeg je hoe t ging. Ik geef antwoord. Jij ratelt over jezelf door.
Dus ik concludeerde even dat elk antwoord prima is
ja wel jammerquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doe er je voordeel mee.
[ afbeelding ]
Metropolis dreigt uit te sterven, dus er is een plekje vrij in het zuiderpark.
Was het koud op de fiets?quote:
Kan primaquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
dit is toch een beetje een feestdag voor mij, zal ik hier de inclusieve feestdagen in kunnen zetten?
Neequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
dit is toch een beetje een feestdag voor mij, zal ik hier de inclusieve feestdagen in kunnen zetten?
Je vraagt soms hoe t gaat. En dan vertel ik hoe het gaat. En dat negeer jij dan vervolgens terwijl je doorratelt over jezelf. Logisch dat je geen hoogte krijgt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:19 schreef kree het volgende:
[..]
jaja ok.... het is ok hoor, maar ik krijg tot op heden trouwens, nog steeds zo weinig hoogte van je?
Vind je wel aardig moet ik zeggen, dat is het probleem niet, maar beetje gesloten persoonlijkheid denk?
Niet dat het me wat uit maakt dan nog, maarja het helpt niet echt, want soms denk ik dan wat bedoelt ze nu etc
betekent wel dat ik 2e pinksterdag oid moet werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |