quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh maar t maakt niet uit toch?
Daarstraks vroeg je hoe t ging. Ik geef antwoord. Jij ratelt over jezelf door.
Dus ik concludeerde even dat elk antwoord prima is
Dis a pearquote:
Doe er je voordeel mee.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Raveyard is wel een leuke naam voor een festival
jaja ok.... het is ok hoor, maar ik krijg tot op heden trouwens, nog steeds zo weinig hoogte van je?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh maar t maakt niet uit toch?
Daarstraks vroeg je hoe t ging. Ik geef antwoord. Jij ratelt over jezelf door.
Dus ik concludeerde even dat elk antwoord prima is
ja wel jammerquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doe er je voordeel mee.
[ afbeelding ]
Metropolis dreigt uit te sterven, dus er is een plekje vrij in het zuiderpark.
Was het koud op de fiets?quote:
Kan primaquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
dit is toch een beetje een feestdag voor mij, zal ik hier de inclusieve feestdagen in kunnen zetten?
Neequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
dit is toch een beetje een feestdag voor mij, zal ik hier de inclusieve feestdagen in kunnen zetten?
Je vraagt soms hoe t gaat. En dan vertel ik hoe het gaat. En dat negeer jij dan vervolgens terwijl je doorratelt over jezelf. Logisch dat je geen hoogte krijgt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:19 schreef kree het volgende:
[..]
jaja ok.... het is ok hoor, maar ik krijg tot op heden trouwens, nog steeds zo weinig hoogte van je?
Vind je wel aardig moet ik zeggen, dat is het probleem niet, maar beetje gesloten persoonlijkheid denk?
Niet dat het me wat uit maakt dan nog, maarja het helpt niet echt, want soms denk ik dan wat bedoelt ze nu etc
betekent wel dat ik 2e pinksterdag oid moet werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |