SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een TT
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ik heb je gemist..quote:Don't follow me. I am lost too
.
Prachtige TT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
gelezen nu dan wel, had die ff niet meer opgevolgd denk. Oepsquote:
Nouja over dat verhaal daar maar verder denk, want hoewel hier kan het ook wel beetje...
Het is niet echt het onderwerp van DTS ook
[ Bericht 0% gewijzigd door kree op 20-02-2025 20:20:34 ]Do what you love, love what you do!![]()
Deze worst hequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
zo lekker tanzen
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
.
ASOT festival livestream dus dat wordt lekker hele nacht dansen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Onderwerp voor DTS of niet. Zitten hier met veel mensen, dus ook veel onderwerpen/discussiepunten. Moet hier allemaal ook gewoon kunnenWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
![]()
.
Al dansend bolkuhhhquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
ASOT festival livestream dus dat wordt lekker hele nacht dansenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja iswel weer typischquote:Well, life can be a riot
I got the world to worry about![]()
![]()
![]()
![]()
.
Vanuit huisquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dans je mee komend weekend?![]()
![]()
quote:![]()
Trage shit.Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
![]()
Ja ik ook, vorig jaar was ik in Ahoy maar dit jaar gewoon thuisquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik heb alleen coke in huis.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik hoorde van aannemers alweer berichten, of althans ontwijkend in afspraken vanwege carnaval.
LOL dat is hier dus onwijs niet echt een ding in Katwijk e.o. behalve noordwijkerhout Lisse en dat stukje
Jullie gaan ook helemaal los?Do what you love, love what you do!![]()
Pep siquote:Don't follow me. I am lost too
.
ik denk dat er weinig bolk uitkomt als muziek mijn lichaam overneemtquote:
Uw ADH vitamine Worst
![]()
.
Ja wel anders, maar ook prima tochquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik ook, vorig jaar was ik in Ahoy maar dit jaar gewoon thuis![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik denk dat er weinig bolk uitkomt als muziek mijn lichaam overneemt
nee dan komt er bij mij ook niks meer uit.
Do what you love, love what you do!![]()
Coca Colaquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja of neequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:11 schreef kree het volgende:
Ik hoorde van aannemers alweer berichten, of althans ontwijkend in afspraken vanwege carnaval.
LOL dat is hier dus onwijs niet echt een ding in Katwijk e.o. behalve noordwijkerhout Lisse en dat stukje
Jullie gaan ook helemaal los?Trust nobody![]()
youtubelinkjes hier klik ik komende uren niet aanquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:13 schreef kree het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
nee dan komt er bij mij ook niks meer uit.Uw ADH vitamine Worst
Hier is Carnaval geen ding. En heb daar sowieso niks mee, verkleden en zuipenquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:11 schreef kree het volgende:
Jullie gaan ook helemaal los?
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: