SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2025 17:46:52 ]![]()
Het is een arrogant stuk vreten die het bronmateriaal waardeloos vindt. (De oorspronkelijke Sneeuwwitje.)quote:![]()
Oh je hebt al meer gekregen denk je?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zal niet de eerste zijn die ik krijg vandaag
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vergeet narcistisch nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is een arrogant stuk vreten die het bronmateriaal waardeloos vindt. (De oorspronkelijke Sneeuwwitje.)![]()
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh je hebt al meer gekregen denk je?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2025 17:48:50 ]![]()
Dat had ik in het kopje "arrogant" geplaatst, maar idd!quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vergeet narcistisch niet![]()
![]()
Oh? Ik ken haar niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is een arrogant stuk vreten die het bronmateriaal waardeloos vindt. (De oorspronkelijke Sneeuwwitje.)
Ze vindt sneeuwwitje stom
Trust nobody![]()
Ja hup snel het is bijna 18:00quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:49 schreef hemarookworst het volgende:
waarom ben ik nog aan het werken? uitloggen die hap!"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Okéquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja vroeger was ik wel veel meer gefocust op talloze details.
Nu geef ik geen neuk meer, is veel te veel prikkels.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze suggereerde dat de prins wel helemaal uit het verhaal geschrapt kon worden, deze girlboss don't need no man!quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh? Ik ken haar niet.
Ze vindt sneeuwwitje stom![]()
Die heeft het uitgevondenquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat had ik in het kopje "arrogant" geplaatst, maar idd!![]()
Zo stout dat ik gewoon per ongeluk iemand quote, dikke foei voor mij!quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo stout en gemeen zijn![]()
Iemand heeft weer de schaar uit de keuken gejat
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:51 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand heeft weer de schaar uit de keuken gejat![]()
![]()
Billenkoekquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zo stout dat ik gewoon per ongeluk iemand quote, dikke foei voor mij!
dat wordt geen scharen vannachtquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:51 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand heeft weer de schaar uit de keuken gejatUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
De scharendief is weer actiefquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:51 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand heeft weer de schaar uit de keuken gejat
En dan vooral die mensen die niet weten wat een burnout precies is, maar wel een oordeel over je menen te moeten ventilerenquote:![]()
Ach, wat een straf, welke?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
wat biertjes uit antwerpse supermarkt meegenomen![]()
![]()
Ik las bietjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
wat biertjes uit antwerpse supermarkt meegenomen
Die tijd is voorbijquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat wordt geen scharen vannachtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is dat zo ? Ik wil wel bietjes met uiquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kan gewoon @:djmo heeft er nog wel een paar
verschillende die ze niet hier in de super verkopenquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu word je liever aan een vuistdikke paal geregen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Groente is wel behoorlijk duur daaro zeg en komt ook best wel wat uit NederlandUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
verschillende die ze niet hier in de super verkopen![]()
Zelf heb ik weer St, Pierre gehaald bij @AlbertHeijn waar ze nog steeds statiegeld voor de flesjes rekenen, maar het er niet voor geven als je het weer inlevert.![]()
De lasagne staat in de oven
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
45 minutenDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Ik sta Pozza te beleggenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
huh zijn toch gewone pijpjes, ik had er iig geen problemen meequote:Op donderdag 20 februari 2025 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Zelf heb ik weer St, Pierre gehaald bij @:albertheijn waar ze nog steeds statiegeld voor de flesjes rekenen, maar het er niet voor geven als je het weer inlevert.Uw ADH vitamine Worst
Ja maar..quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze suggereerde dat de prins wel helemaal uit het verhaal geschrapt kon worden, deze girlboss don't need no man!Trust nobody![]()
Ik hoop hetquote:
.
Met stroop?quote:Don't follow me. I am lost too
.
De automaat accepteert ze niet en 2 medewerkers daar hebben de pijpjes goed bestudeerd, maar zien er ook niks op staan qua statiegeld.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
huh zijn toch gewone pijpjes, ik had er iig geen problemen mee![]()
Wat zit eropquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit pozza naar binnen te schuiven.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Pannenkoeken met frikandellen ananas en kaaaaass![]()
![]()
Jakkie bahquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:58 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Ok kaas is wel lekker op een pannenkoek
Salami extra piccante met groene pepers, en daar heb ik nog een zooi pittige kruiden overheen gedaan, (chilipoeder en andere meuk in een mix.)quote:![]()
Deze vrouw (w)eetquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:58 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2025 17:59:52 ]![]()
quote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Paul
![]()
NEEquote:Well, life can be a riot
en morgenavond en de nacht van zaterdag op zondagquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
Hema gaat los vanavond met bie(r)tjes
Uw ADH vitamine Worst
Zo je gaat helemaal losquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en morgenavond en de nacht van zaterdag op zondag
je mag meefeesten hoor, wordt gewoon gestreamd, scheelt weer 90 euro plus veel te duur eten en drinkenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Dank uquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar jij bent duidelijk in je communicatie.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Misschien doe ik wel lekker meequote:Op donderdag 20 februari 2025 18:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je mag meefeesten hoor, wordt gewoon gestreamd, scheelt weer 90 euro plus veel te duur eten en drinken
maat van me stond wel open om dit jaar te gaan omdat eentje van 19 tot 01 is, maar die is al snel uitverkocht
Uw ADH vitamine Worst
Paul
![]()
Daar zijn toch van die clubs voor?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:09 schreef Lovely het volgende:
Mensen willen allemaal lekker swingenWhoop whoop
![]()
Paul
![]()
Paul
![]()
Paul
![]()
Maar dat bedoelde ik natuurlijk niet, ik zal t wel even anders verwoorden Dansen
Paul
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
Maar dat bedoelde ik natuurlijk niet, ik zal t wel even anders verwoorden Dansen![]()
![]()
![]()
En je kunt er soms nog wel wat opduiken om te neuken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar zuipen ze alleen maar volgens mij![]()
![]()
een meet naar een foute stripclub, is dat eigenlijk al eens eerder voorgekomen hier op FOK?Uw ADH vitamine Worst
Ja ik had kree al voor dat doeleinde uitgenodigd zodat hij ook eindelijk eens een keertje kon gaan liggen wiebelen met een DTS'er, maar hij durfde niet...quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat wordt de volgende meet![]()
Die mag ook wel even bij mij een ijsje komen etenquote:
Well, life can be a riot
Mwa lekker zo'n stinkende vent die lekker naar bier ruiktquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
En je kunt er soms nog wel wat opduiken om te neuken.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
zo niet, dan wordt de meet helemaal legendarisch
Deze scheen ook vrij leuk geweest te zijn.
En de Radio49-meets ook absoluut!
@Koen66 @sinterklaaskapoentje![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa lekker zo'n stinkende vent die lekker naar bier ruikt!!!
![]()
wie zijn deze op de foto?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze scheen ook vrij leuk geweest te zijn.
En de Radio49-meets ook absoluut!
@:koen66 @:sinterklaaskapoentjeUw ADH vitamine Worst
Wiebelen met een DTS'erquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had kree al voor dat doeleinde uitgenodigd zodat hij ook eindelijk eens een keertje kon gaan liggen wiebelen met een DTS'er, maar hij durfde niet...Er zit een hoop vrouw in DTS, dus met iemand kan vast wel iets moois ontstaan. Kijk naar Sint en Mascara.
Well, life can be a riot
Paul
![]()
Eentje is @Tong80.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wie zijn deze op de foto?
Haha nee ik weet het niet, ik kreeg deze foto toegestuurd om er wat mee te doen. Het is van een meet van zeer lang geleden, zoals wel aan de kwaliteit te zien is.![]()
![]()
Paul
![]()
Ja dat is dus ontstaan op het feessie waar kree ook voor was uitgenodigd!quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wiebelen met een DTS'erEr zit een hoop vrouw in DTS, dus met iemand kan vast wel iets moois ontstaan. Kijk naar Sint en Mascara.
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dit was natuurlijk de beste FOK! meet ooitWell, life can be a riot
Je weet niet wat er gebeurt natuurlijk. Chemie en gevoelens zijn hele mooie dingen. Soms is daar opeens "de klik"quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is dus ontstaan op het feessie waar kree ook voor was uitgenodigd!
Kree komt vast wel naar de meet. En anders haal ik 'm gewoon op, ken de route naar Katwijk toch wel redelijk
Well, life can be a riot
zo gaat het er toch ook aan toe bij een gemiddelde lachyogasessie?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:15 schreef Grotetijd het volgende:
Dit was natuurlijk de beste FOK! meet ooitUw ADH vitamine Worst
Die met Ferry Doedens ook wel, volgens mij!quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:15 schreef Grotetijd het volgende:
Dit was natuurlijk de beste FOK! meet ooit![]()
![]()
![]()
Tering, dat laatste woord moest ik ff 4x lezen!quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo gaat het er toch ook aan toe bij een gemiddelde lachyogasessie?![]()
![]()
Ah joh FOK! Meet, lachyogasessie. Een pot natquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo gaat het er toch ook aan toe bij een gemiddelde lachyogasessie?Zolang je je zonnevlecht maar kunt voelen
Well, life can be a riot
Paul
![]()
lachyogasessie. Moeilijk woord jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Tering, dat laatste woord moest ik ff 4x lezen!
Well, life can be a riot
Waarschuw mij maar als het speelkwartier voorbij is
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik dacht ff dat het over een vaginaal zeepje ging of zo!quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
lachyogasessie. Moeilijk woord ja![]()
![]()
Juweeltjequote:
.
Vaginaal zeepjequote:Op donderdag 20 februari 2025 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat het over een vaginaal zeepje ging of zo!Kerel
![]()
Well, life can be a riot
quote:
Gelukkig zie ik die rommel niet
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
gewoon algemeen topic met groente dan heb je alles gehadquote:Uw ADH vitamine Worst
Beter!quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig zie ik die rommel niet
Nu nog z'n posts.....![]()
![]()
.
Paul
![]()
ik lust alleen deze 3 dingetejes nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon algemeen topic met groente dan heb je alles gehadWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Rode kool
.
Paul
![]()
Ja de meeste smileys, behalve die ik niet uit mijn hoofd weetquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Je typt die smileys echt uit?Doe ik alleen met de korte.
Paul
![]()
Jij stelt je ook zo voor?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik ook en dat is wel het beste idd![]()
![]()
Paul
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen als er olijven bij te knabbelen zijn.![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Welke ken je uit je hoofd?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Je typt die smileys echt uit?Doe ik alleen met de korte.
Kreegodquote:
Well, life can be a riot
Kree, vraag.quote:
Hoe zou jij je voorstellen op de meet? Is dat username eerst en dan je echte naam, of alleen je echte naam/username en mensen moeten maar kijken wie je bent
Well, life can be a riot
Ik heb een nieuwe oorwurm in mijn hoofd:
I want to buy new books
But I'm not allowed to buy them
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Doe alleen de standaard die ik ken uittypen. Vooralen
en
zijn graag geziene gasten hier. De rest probeer ik ook uit m'n hoofd te leren, maar meestal is toch even klikken makkelijker.
Well, life can be a riot
Oh ik welquote:
Is er geen lijst ?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Niet alles staat in het lijstjequote:Op donderdag 20 februari 2025 18:33 schreef Grotetijd het volgende:
Doe alleen de standaard die ik ken uittypen. Vooralen
en
zijn graag geziene gasten hier. De rest probeer ik ook uit m'n hoofd te leren, maar meestal is toch even klikken makkelijker.
I need them books
Cause I they have the looksTrotste mama van Ambar
Dat klopt. Maar degene die ik het meest gebruik wel, dus voldoet welquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet alles staat in het lijstjeWell, life can be a riot
eigen naam denk?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kree, vraag.
Hoe zou jij je voorstellen op de meet? Is dat username eerst en dan je echte naam, of alleen je echte naam/username en mensen moeten maar kijken wie je bent
Nu verwacht ik niet dat iedereen dan gelijk weet wie ik ben, maar gok toch dat dat niet zo moeilijk te raden is?
Omdat toch min of meer weten onderhand wel hoe ik eruit zie.
Voor jullie trouwens zal ik wel ff moeten vragen
BTW ik werd er wel zo bijgezet als aanwezig, maar had dat nooit zo toegezegd, probeer het
Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb daar niks mee van doen. Ik hoor alles, ik heb heel grote oren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand anders had die al gemaakt.
[ afbeelding ]
@:homijn
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
I need that smell
Cause it make me feel so wellTrotste mama van Ambar
Het zijn stiekeme! Ze willen niet dat we ze kennenquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar degene die ik het meest gebruik wel, dus voldoet wel
Je wordt opgehaald.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
eigen naam denk?
Nu verwacht ik niet dat iedereen dan gelijk weet wie ik ben, maar gok toch dat dat niet zo moeilijk te raden is?
BTW ik werd er wel zo bijgezet als aanwezig, maar had dat nooit zo toegezegd, probeer het![]()
smileys lijst staat toch onder je bericht, of zit je op fok met je mobiel?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Staan er niet allemaal in. En ja ik zit mobielquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
smileys lijst staat toch onder je bericht, of zit je op fok met je mobiel?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Homijn in ONZ / BOLKTOPICquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:34 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb daar niks mee van doen. Ik hoor alles, ik heb heel grote oren.![]()
![]()
Change my paper money
For some good storiesTrotste mama van Ambar
Oh klopt mobiel idd sommige niet wel raar eigenlijk..quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Staan er niet allemaal in. En ja ik zit mobiel"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Daar staat deze al niet in
En wat staat er onder dat plaatje?quote:
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Joh ik kan je ook oppikkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
eigen naam denk?
BTW ik werd er wel zo bijgezet als aanwezig, maar had dat nooit zo toegezegd, probeer hetKen de route volgens mij naar Katwijk nog wel redelijk. Zal wel navigatie nodig hebben, maar op een gegeven moment is't wel "oh ja... hier en daar d'r af" verwacht ik.
Denk dat de meeste bij mij wel zoiets hebben van "ah.. eh....Oh ja, dat ben jij" of juist " neeeeeee joh ben JIJ dat?!"
Denk dat 't bij een aantal van ons ook niet echt moeilijk te raden is als je uitgaat van wat je weet van iemand, lengte/leeftijd.
Well, life can be a riot
Is het je eerste meet?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Joh ik kan je ook oppikkenKen de route volgens mij naar Katwijk nog wel redelijk. Zal wel navigatie nodig hebben, maar op een gegeven moment is't wel "oh ja... hier en daar d'r af" verwacht ik.
Denk dat de meeste bij mij wel zoiets hebben van "ah.. eh....Oh ja, dat ben jij" of juist " neeeeeee joh ben JIJ dat?!"
Denk dat 't bij een aantal van ons ook niet echt moeilijk te raden is als je uitgaat van wat je weet van iemand, lengte/leeftijd.
Bijzonder nuttig topic. Ik heb er deze week nog Bolkestein in opgezochtquote:![]()
Wat is dat trouwens, met VVD-Fritsen die ineens allemaal doodgaan?
I like big books I cannot lie
You people can't deny
When a book looks that good
I want them more like foodTrotste mama van Ambar
O- Ow!quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:36 schreef Homijn het volgende:
[..]
En wat staat er onder dat plaatje?![]()
![]()
hmmmms dat klinkt dan wel weer heel aanlokkelijk?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Joh ik kan je ook oppikkenKen de route volgens mij naar Katwijk nog wel redelijk. Zal wel navigatie nodig hebben, maar op een gegeven moment is't wel "oh ja... hier en daar d'r af" verwacht ik.
Scheelt OV en deel graag in benzine kosten.
Maar weet je wel zeker dat dat gaat lukken? Bedoel, niet dat iedereen teringend moet omrijden enzo, want dat gaat me ook beetje te ver. En dat is heen dan? Moet ik ook nog terug
LOL nou dit moeten we ff uitwerken nog mss
Ja, mijn eerste "echte" meet. Heb eerder wel mensen van FOK! Gemeet, maar daar zat ik al mee in een Discord server dus wist wie 't waren qua gezicht en hoe ze heette, dus kon die link wel leggen.quote:
Was ook niet zo super moeilijk toen bij de Pride. Kwamen aan op centraal station, en zag iemand van 2+ meter boven iedereen uittorenen toen was 't "oh. Jij moet die en die zijn"
Well, life can be a riot
Ik merk hetquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja, mijn eerste "echte" meet. Heb eerder wel mensen van FOK! Gemeet, maar daar zat ik al mee in een Discord server dus wist wie 't waren qua gezicht en hoe ze heette, dus kon die link wel leggen.
Was ook niet zo super moeilijk toen bij de Pride. Kwamen aan op centraal station, en zag iemand van 2+ meter boven iedereen uittorenen toen was 't "oh. Jij moet die en die zijn"
Of een wasmachinequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Noouuu....quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:39 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms dat klinkt dan wel weer heel aanlokkelijk?
Scheelt OV en deel graag in benzine kosten.
Maar weet je wel zeker dat dat gaat lukken? Bedoel, niet dat iedereen teringend moet omrijden enzo, want dat gaat me ook beetje te ver. En dat is heen dan? Moet ik ook nog terug
LOL nou dit moeten we ff uitwerken nog mssDenk dat je het best toch wel met de trein kan gaan als ik dat zie.
Had mij een beetje vergist in de afstand zag ikHet is 80 naar jou vanaf mij. Dan vanaf jou naar de meet locatie 130. En dan ook nog terug...
Zit ik op 420 Kilometer op 1 dag, dat is mij iets té....
Well, life can be a riot
Hahaha hoezo?quote:
Well, life can be a riot
Maar de geur van een boekenwinkel en dan die nieuwe boeken.quote:
Ik
Heb
Het
NodigTrotste mama van Ambar
Omdat je nerveuzig doetquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben ergens ook wel een tikje nerveus. Maar ben vooral nieuwsgierig hoe andere dat dan doenquote:
Verwacht dat mensen mij wel herkennen als mijn formaat nog 't zelfde is als nuEn anders stel ik mij gewoon voor en dan is't ook niet zo moeilijk
Well, life can be a riot
Oh boeken mag je wel kopenquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar de geur van een boekenwinkel en dan die nieuwe boeken.
Ik
Heb
Het
Nodig
ik dacht ff dat het een los nieuw topic was door de link. maar was gewoon eentje van DTSquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:37 schreef Homijn het volgende:
[..]
Bijzonder nuttig topic. Ik heb er deze week nog Bolkestein in opgezocht![]()
Wat is dat trouwens, met VVD-Fritsen die ineens allemaal doodgaan?
je bent er ook zo mee bezig.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben ergens ook wel een tikje nerveus. Maar ben vooral nieuwsgierig hoe andere dat dan doen
Verwacht dat mensen mij wel herkennen als mijn formaat nog 't zelfde is als nuEn anders stel ik mij gewoon voor en dan is't ook niet zo moeilijk
Moet dat?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
Heb je al wel weer wat uit gelezen ?Trotste mama van Ambar
Dat is correctquote:
Well, life can be a riot
Voor mij ook eerste hoor, echte fok meet ontmaagding. Hoewel ik ook wel eens eerder afgesproken heb met iemand.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja, mijn eerste "echte" meet. Heb eerder wel mensen van FOK! Gemeet, maar daar zat ik al mee in een Discord server dus wist wie 't waren qua gezicht en hoe ze heette, dus kon die link wel leggen.
Was ook niet zo super moeilijk toen bij de Pride. Kwamen aan op centraal station, en zag iemand van 2+ meter boven iedereen uittorenen toen was 't "oh. Jij moet die en die zijn"Do what you love, love what you do!![]()
Who is this English poet in the house?
Ah, that's obviously Ieniminimouse
She totally owns Sesame Street
Tommy and Pino can't even competeMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Mij gutjes ik had mijn 1e fokmeet echt al heel lang geledenTrotste mama van Ambar
Oh ja? Was dat een beetje gezellig?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
Voor mij ook eerste hoor, echte fok meet ontmaagding. Hoewel ik ook wel eens eerder afgesproken heb met iemand.Well, life can be a riot
Koffie dan maarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja daarom. hahahaquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Noouuu....Denk dat je het best toch wel met de trein kan gaan als ik dat zie.
Had mij een beetje vergist in de afstand zag ikHet is 80 naar jou vanaf mij. Dan vanaf jou naar de meet locatie 130. En dan ook nog terug...
Zit ik op 420 Kilometer op 1 dag, dat is mij iets té....
Ook met OV vind ik het nog aardig aan de verre kant.
Plus Katwijk heeft geen treinstation dus zit nog met bussen, weet niet hoe dat nu gaat laat in de nacht.
maar laatste keer dat ik dit had was het een probleem vanaf leiden CS na 00:00 uur of ietsjes later
11 of 12 jaar geleden ofzo? Al dan niet langer geledenTrotste mama van Ambar
Utrecht meets in de stairwayWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik maak me geen zorgen opzich ofzo, want lijkt me allemaal wel leuk.quote:
maarja. euh nieuwe mensen enzo. ENGGGGG
Eerste x dat ik mensen van FOK! ontmoette was in 2017 volgens mijquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Mij gutjes ik had mijn 1e fokmeet echt al heel lang geledenToen kwamen er 4 oud KLB-ers een halve boodschappentas vol met zooi brengen voor wraps
Vroeg nog of ze binnen wilde komen voor een kop koffie maar hadden ze geen behoefte aan, helaas.Well, life can be a riot
Bij mij ook. Dus ik kijk hier enorm van op.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Mij gutjes ik had mijn 1e fokmeet echt al heel lang geleden
quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen opzich ofzo, want lijkt me allemaal wel leuk.
maarja. euh nieuwe mensen enzo. ENGGGGG
Wiequote:Op donderdag 20 februari 2025 18:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eerste x dat ik mensen van FOK! ontmoette was in 2017 volgens mijToen kwamen er 4 oud KLB-ers een halve boodschappentas vol met zooi brengen voor wraps
Vroeg nog of ze binnen wilde komen voor een kop koffie maar hadden ze geen behoefte aan, helaas.
hoe lang geleden was dat en hou oud jong was je toen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Mij gutjes ik had mijn 1e fokmeet echt al heel lang geledenDo what you love, love what you do!![]()
26 ofzo?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:49 schreef kree het volgende:
[..]
hoe lang geleden was dat en hou oud jong was je toen?Trotste mama van Ambar
M’n eerste fok! Meet.. toen was ik ehm. 20?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik stoor mij echt aan hoe ze steeds in de reclame Sunweb uitsprekenTrotste mama van Ambar
Hmmmm dat is wel lastig ja, naja.. Je hoeft ook niet tot 't eind te blijven. Gewoon 2 uur van huis gaan, ben je half 4 daar. Ga je om 8 naar huis ben je half 10-10 uur thuisquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom. hahaha
Ook met OV vind ik het nog aardig aan de verre kant.
Plus Katwijk heeft geen treinstation dus zit nog met bussen, weet niet hoe dat nu gaat laat in de nacht.
maar laatste keer dat ik dit had was het een probleem vanaf leiden CS na 00:00 uur of ietsjes laterWell, life can be a riot
zekers, hahaha ik kan er niet zo op ingaan enzo wat de aanleiding was. en was met een gozer ook.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh ja? Was dat een beetje gezellig?
Dus niet als in oeeee leuk fok meid ontmoeten, dus mss is dat ook weer ander verhaal.
Maargoed uiteindelijk werden we dronken en de rest enzo kan ik niet vertellen hier erover
Maar ja zeker gezellig, maar contact verloren wel,. heb nog wel eens appje gestuurd. Maar denk ander nr
Ik weet het niet. Op dit moment zou ik nee zeggen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Iemand bij mij.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je bent wel eens bij een geweest?![]()
Ik wacht op een nieuw boekWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
het is meestal komt het vrij snel goed, maar ben van nature wel beetje verlegen aangelegd.quote:
Niet dat dat wat uitmaakt, want ben ook wel vrij snel open en ok met alles.
Maarja doe dit soort dingen zo goed als nooit.
Daarom zit ik ook op te hikken tegen bv single (groeps)reis of weet ik veel. Eigenlijk alleen daarom :SDo what you love, love what you do!![]()
PinacoladaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Is ook lastig in het begin.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
het is meestal komt het vrij snel goed, maar ben van nature wel beetje verlegen aangelegd.
Niet dat dat wat uitmaakt, want ben ook wel vrij snel open en ok met alles.
Maarja doe dit soort dingen zo goed als nooit.
Daarom zit ik ook op te hikken tegen bv single (groeps)reis of weet ik veel. Eigenlijk alleen daarom :SWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
met grote groep? of hoe ging dat? Tja ben ff benieuwd nuquote:
En wat dacht je toen toen je er heen ging?Do what you love, love what you do!![]()
Waar blijft die moeraskater nou
“Wat had je aan”quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
met grote groep? of hoe ging dat? Tja ben ff benieuwd nu
En wat dacht je toen toen je er heen ging?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tardis/Mozy/Chai/Aberellaquote:Well, life can be a riot
Stuk of 8 en gewoon met vrienden wat leuks doen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
met grote groep? of hoe ging dat? Tja ben ff benieuwd nu
En wat dacht je toen toen je er heen ging?Trotste mama van Ambar
Moet uit Hengelo komen blijkbaar. Dat is 2u rijden.quote:
Aaaah okequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
bijvoorbeeld, maar heb het OV nog niet echt nagekeken hoor voor die datum, dacht ook ff laat ik eerst maar eens aankijken hoe dit gaat lopen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hmmmm dat is wel lastig ja, naja.. Je hoeft ook niet tot 't eind te blijven. Gewoon 2 uur van huis gaan, ben je half 4 daar. Ga je om 8 naar huis ben je half 10-10 uur thuis
Maar ik ben niet zo tegen dit soort dingen hoor, lijkt mij wel leuk allemaal.
En hoewel ik jullie alleen zo beetje via dit topic ken, zie er allemaal niet zoveel kwaads in ook.Do what you love, love what you do!![]()
Zijn jullie familie?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:55 schreef kree het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, maar heb het OV nog niet echt nagekeken hoor voor die datum, dacht ook ff laat ik eerst maar eens aankijken hoe dit gaat lopen.
Maar ik ben niet zo tegen dit soort dingen hoor, lijkt mij wel leuk allemaal.
En hoewel ik jullie alleen zo beetje via dit topic ken, zie er allemaal niet zoveel kwaads in ook.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh dat is wel een eindje ja, zal ook nog wel druk op de weg zijn..quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet uit Hengelo komen blijkbaar. Dat is 2u rijden."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: