Hoi ToTquote:
NEEquote:
en morgenavond en de nacht van zaterdag op zondagquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
Hema gaat los vanavond met bie(r)tjes
Zo je gaat helemaal losquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en morgenavond en de nacht van zaterdag op zondag
je mag meefeesten hoor, wordt gewoon gestreamd, scheelt weer 90 euro plus veel te duur eten en drinkenquote:
Dank uquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar jij bent duidelijk in je communicatie.
Misschien doe ik wel lekker meequote:Op donderdag 20 februari 2025 18:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je mag meefeesten hoor, wordt gewoon gestreamd, scheelt weer 90 euro plus veel te duur eten en drinken
Daar zijn toch van die clubs voor?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:09 schreef Lovely het volgende:
Mensen willen allemaal lekker swingenWhoop whoop
Swingers clubquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
Maar dat bedoelde ik natuurlijk niet, ik zal t wel even anders verwoorden Dansen
Daar zuipen ze alleen maar volgens mijquote:
En je kunt er soms nog wel wat opduiken om te neuken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar zuipen ze alleen maar volgens mij
Ja ik had kree al voor dat doeleinde uitgenodigd zodat hij ook eindelijk eens een keertje kon gaan liggen wiebelen met een DTS'er, maar hij durfde niet...quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat wordt de volgende meet
Die mag ook wel even bij mij een ijsje komen etenquote:
Mwa lekker zo'n stinkende vent die lekker naar bier ruiktquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
En je kunt er soms nog wel wat opduiken om te neuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |