Eentje is @Tong80.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wie zijn deze op de foto?
Ja dat is dus ontstaan op het feessie waar kree ook voor was uitgenodigd!quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wiebelen met een DTS'erEr zit een hoop vrouw in DTS, dus met iemand kan vast wel iets moois ontstaan. Kijk naar Sint en Mascara.
Je weet niet wat er gebeurt natuurlijk. Chemie en gevoelens zijn hele mooie dingen. Soms is daar opeens "de klik"quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is dus ontstaan op het feessie waar kree ook voor was uitgenodigd!
zo gaat het er toch ook aan toe bij een gemiddelde lachyogasessie?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:15 schreef Grotetijd het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit was natuurlijk de beste FOK! meet ooit
Die met Ferry Doedens ook wel, volgens mij!quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:15 schreef Grotetijd het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit was natuurlijk de beste FOK! meet ooit
Tering, dat laatste woord moest ik ff 4x lezen!quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo gaat het er toch ook aan toe bij een gemiddelde lachyogasessie?
Ah joh FOK! Meet, lachyogasessie. Een pot natquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo gaat het er toch ook aan toe bij een gemiddelde lachyogasessie?
lachyogasessie. Moeilijk woord jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Tering, dat laatste woord moest ik ff 4x lezen!
Ik dacht ff dat het over een vaginaal zeepje ging of zo!quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
lachyogasessie. Moeilijk woord ja
Juweeltjequote:
Vaginaal zeepjequote:Op donderdag 20 februari 2025 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat het over een vaginaal zeepje ging of zo!
quote:
gewoon algemeen topic met groente dan heb je alles gehadquote:
Beter!quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig zie ik die rommel niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |