ik vind die brede mie van de chinees niet lekker, maar de haat is inderdaad onvoldoende om een topic van te maken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
Niemand zal zo'n topic openen over nasi of chinese bami ofzo, zo zie je maar weer.
Chinese bami is dus niet die brede mie, stuk onbenul.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ik vind die brede mie van de chinees niet lekker, maar de haat is inderdaad onvoldoende om een topic van te maken.
Dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg alleen dat ik die brede mie van de chinees niet lekker vind.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Chinese bami is dus niet die brede mie, stuk onbenul.
Je zegt dat het inderdaad onvoldoende is voor een topic nadat ik aangeef dat niemand een topic zal maken over nasi of Chinese bami. Voor in her vervolg stel ik een andere formulering voor.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg alleen dat ik die brede mie van de chinees niet lekker vind.
Dit.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:48 schreef Rodgrod het volgende:
Juist een van de lekkerdere groente
Ik erken dat het gebruik van inderdaad verwarring in de hand werkt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je zegt dat het inderdaad onvoldoende is voor een topic nadat ik aangeef dat niemand een topic zal maken over nasi of Chinese bami. Voor in her vervolg stel ik een andere formulering voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |