Oh ja? Was dat een beetje gezellig?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
Voor mij ook eerste hoor, echte fok meet ontmaagding. Hoewel ik ook wel eens eerder afgesproken heb met iemand.
Ja dat moet ( vind ik )quote:
ja daarom. hahahaquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Noouuu....Denk dat je het best toch wel met de trein kan gaan als ik dat zie.
Had mij een beetje vergist in de afstand zag ikHet is 80 naar jou vanaf mij. Dan vanaf jou naar de meet locatie 130. En dan ook nog terug...
Zit ik op 420 Kilometer op 1 dag, dat is mij iets té....
Ik maak me geen zorgen opzich ofzo, want lijkt me allemaal wel leuk.quote:
Eerste x dat ik mensen van FOK! ontmoette was in 2017 volgens mijquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Mij gutjes ik had mijn 1e fokmeet echt al heel lang geleden
Bij mij ook. Dus ik kijk hier enorm van op.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:47 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen opzich ofzo, want lijkt me allemaal wel leuk.
maarja. euh nieuwe mensen enzo. ENGGGGG
Wiequote:Op donderdag 20 februari 2025 18:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eerste x dat ik mensen van FOK! ontmoette was in 2017 volgens mijToen kwamen er 4 oud KLB-ers een halve boodschappentas vol met zooi brengen voor wraps
Vroeg nog of ze binnen wilde komen voor een kop koffie maar hadden ze geen behoefte aan, helaas.
hoe lang geleden was dat en hou oud jong was je toen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:47 schreef ieniminimuis het volgende:
26 ofzo?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:49 schreef kree het volgende:
[..]
hoe lang geleden was dat en hou oud jong was je toen?
Hmmmm dat is wel lastig ja, naja.. Je hoeft ook niet tot 't eind te blijven. Gewoon 2 uur van huis gaan, ben je half 4 daar. Ga je om 8 naar huis ben je half 10-10 uur thuisquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom. hahaha
Ook met OV vind ik het nog aardig aan de verre kant.
Plus Katwijk heeft geen treinstation dus zit nog met bussen, weet niet hoe dat nu gaat laat in de nacht.
maar laatste keer dat ik dit had was het een probleem vanaf leiden CS na 00:00 uur of ietsjes later
zekers, hahaha ik kan er niet zo op ingaan enzo wat de aanleiding was. en was met een gozer ook.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh ja? Was dat een beetje gezellig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |