Staan er niet allemaal in. En ja ik zit mobielquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
smileys lijst staat toch onder je bericht, of zit je op fok met je mobiel?
Homijn in ONZ / BOLKTOPICquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:34 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb daar niks mee van doen. Ik hoor alles, ik heb heel grote oren.
Oh klopt mobiel idd sommige niet wel raar eigenlijk..quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Staan er niet allemaal in. En ja ik zit mobiel
En wat staat er onder dat plaatje?quote:
Joh ik kan je ook oppikkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
eigen naam denk?
Nu verwacht ik niet dat iedereen dan gelijk weet wie ik ben, maar gok toch dat dat niet zo moeilijk te raden is?
Omdat toch min of meer weten onderhand wel hoe ik eruit zie.
Voor jullie trouwens zal ik wel ff moeten vragen
BTW ik werd er wel zo bijgezet als aanwezig, maar had dat nooit zo toegezegd, probeer het
Is het je eerste meet?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Joh ik kan je ook oppikkenKen de route volgens mij naar Katwijk nog wel redelijk. Zal wel navigatie nodig hebben, maar op een gegeven moment is't wel "oh ja... hier en daar d'r af" verwacht ik.
Denk dat de meeste bij mij wel zoiets hebben van "ah.. eh....Oh ja, dat ben jij" of juist " neeeeeee joh ben JIJ dat?!"
Denk dat 't bij een aantal van ons ook niet echt moeilijk te raden is als je uitgaat van wat je weet van iemand, lengte/leeftijd.
Bijzonder nuttig topic. Ik heb er deze week nog Bolkestein in opgezochtquote:
O- Ow!quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:36 schreef Homijn het volgende:
[..]
En wat staat er onder dat plaatje?
hmmmms dat klinkt dan wel weer heel aanlokkelijk?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Joh ik kan je ook oppikkenKen de route volgens mij naar Katwijk nog wel redelijk. Zal wel navigatie nodig hebben, maar op een gegeven moment is't wel "oh ja... hier en daar d'r af" verwacht ik.
Denk dat de meeste bij mij wel zoiets hebben van "ah.. eh....Oh ja, dat ben jij" of juist " neeeeeee joh ben JIJ dat?!"
Denk dat 't bij een aantal van ons ook niet echt moeilijk te raden is als je uitgaat van wat je weet van iemand, lengte/leeftijd.
Ja, mijn eerste "echte" meet. Heb eerder wel mensen van FOK! Gemeet, maar daar zat ik al mee in een Discord server dus wist wie 't waren qua gezicht en hoe ze heette, dus kon die link wel leggen.quote:
Ik merk hetquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja, mijn eerste "echte" meet. Heb eerder wel mensen van FOK! Gemeet, maar daar zat ik al mee in een Discord server dus wist wie 't waren qua gezicht en hoe ze heette, dus kon die link wel leggen.
Was ook niet zo super moeilijk toen bij de Pride. Kwamen aan op centraal station, en zag iemand van 2+ meter boven iedereen uittorenen toen was 't "oh. Jij moet die en die zijn"
Of een wasmachinequote:
Drugs is slecht muisquote:
Noouuu....quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:39 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms dat klinkt dan wel weer heel aanlokkelijk?
Scheelt OV en deel graag in benzine kosten.
Maar weet je wel zeker dat dat gaat lukken? Bedoel, niet dat iedereen teringend moet omrijden enzo, want dat gaat me ook beetje te ver. En dat is heen dan? Moet ik ook nog terug
LOL nou dit moeten we ff uitwerken nog mss
Hahaha hoezo?quote:
Maar de geur van een boekenwinkel en dan die nieuwe boeken.quote:
Omdat je nerveuzig doetquote:
Ik ben ergens ook wel een tikje nerveus. Maar ben vooral nieuwsgierig hoe andere dat dan doenquote:
Oh boeken mag je wel kopenquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar de geur van een boekenwinkel en dan die nieuwe boeken.
Ik
Heb
Het
Nodig
ik dacht ff dat het een los nieuw topic was door de link. maar was gewoon eentje van DTSquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:37 schreef Homijn het volgende:
[..]
Bijzonder nuttig topic. Ik heb er deze week nog Bolkestein in opgezocht![]()
Wat is dat trouwens, met VVD-Fritsen die ineens allemaal doodgaan?
je bent er ook zo mee bezig.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben ergens ook wel een tikje nerveus. Maar ben vooral nieuwsgierig hoe andere dat dan doen
Verwacht dat mensen mij wel herkennen als mijn formaat nog 't zelfde is als nuEn anders stel ik mij gewoon voor en dan is't ook niet zo moeilijk
Moet dat?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
Heb je al wel weer wat uit gelezen ?
Dat is correctquote:
Voor mij ook eerste hoor, echte fok meet ontmaagding. Hoewel ik ook wel eens eerder afgesproken heb met iemand.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja, mijn eerste "echte" meet. Heb eerder wel mensen van FOK! Gemeet, maar daar zat ik al mee in een Discord server dus wist wie 't waren qua gezicht en hoe ze heette, dus kon die link wel leggen.
Was ook niet zo super moeilijk toen bij de Pride. Kwamen aan op centraal station, en zag iemand van 2+ meter boven iedereen uittorenen toen was 't "oh. Jij moet die en die zijn"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |