Kreegodquote:
Kree, vraag.quote:
Oh ik welquote:
Niet alles staat in het lijstjequote:Op donderdag 20 februari 2025 18:33 schreef Grotetijd het volgende:
Doe alleen de standaard die ik ken uittypen. Vooralen
en
zijn graag geziene gasten hier. De rest probeer ik ook uit m'n hoofd te leren, maar meestal is toch even klikken makkelijker.
Dat klopt. Maar degene die ik het meest gebruik wel, dus voldoet welquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet alles staat in het lijstje
eigen naam denk?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kree, vraag.
Hoe zou jij je voorstellen op de meet? Is dat username eerst en dan je echte naam, of alleen je echte naam/username en mensen moeten maar kijken wie je bent
Ik heb daar niks mee van doen. Ik hoor alles, ik heb heel grote oren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand anders had die al gemaakt.
[ afbeelding ]
@:homijn
Het zijn stiekeme! Ze willen niet dat we ze kennenquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar degene die ik het meest gebruik wel, dus voldoet wel
Je wordt opgehaald.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
eigen naam denk?
Nu verwacht ik niet dat iedereen dan gelijk weet wie ik ben, maar gok toch dat dat niet zo moeilijk te raden is?
Omdat toch min of meer weten onderhand wel hoe ik eruit zie.
Voor jullie trouwens zal ik wel ff moeten vragen
BTW ik werd er wel zo bijgezet als aanwezig, maar had dat nooit zo toegezegd, probeer het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |