abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 februari 2025 @ 10:53:03 #176
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_216777543
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 10:35 schreef Hyperdude het volgende:
Deze shitshow is echt het beste voor China ever. ^O^
Make China Gleat Again *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 21 februari 2025 @ 10:54:20 #177
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216777566
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 09:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoezo brengt de VS stemadvies uit aan de Duitse bevolking?
Daar gaat het om.

Dat je dat klakkeloos accepteert.
Ze zijn nu eenmaal supporter van FC MAGA en dan MOET je alles wat Trump en Musk doen toejuichen. Totdat België ineens mensen arresteert die openlijk Trumpfan zijn, want uiteraard werkt dit alleen maar een kant op. Dan weet je al dat je aan de foute kant staat, want pleiten voor zaken die andersom dan weer niet de bedoeling zijn, getuigt van een speciaal soort valsheid.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_216777579
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 10:47 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dat geldt voor vrijwel alle politieke problemen, die zijn alleen problematisch als de ander aan de macht is.
Maar in dit geval heeft het gesloop van Musk natuurlijk wel directe impact op de prijs van eieren in de zin dat het bestrijden van de vogelgriep al aardig wordt gehinderd door gewoon blind te snijden in de federale overheid.
Oja dat is wel een goede ja. Wie is er nog om dergelijke ziekten te bestrijden of voorlichting te geven aan pluimvee boeren. Nee het is gewoon zoals Trump het graag ziet als de American-way: zoek het lekker zelf uit ^O^
  vrijdag 21 februari 2025 @ 10:55:27 #179
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_216777586
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 10:27 schreef Dutch_view het volgende:
Oei, hoe gaat ome Donald dit uitleggen ?? Wie gaat hier de schuld van krijgen ??

Dit was niet wat Donald had beloofd aan zijn aanhang ;(
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)je-eieren-vs-prijzen
Volgens mij klopt dat bedrag niet. Eerder deze week zaten ze al tegen de 8 dollar, en dat waren groothandelsprijzen. Nogmaals, RTL Nieuws zuigt ballen.

Bekijk deze YouTube-video
Ja inderdaad, V. ja.
pi_216777608
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 10:55 schreef V. het volgende:

[..]
Volgens mij klopt dat bedrag niet. Eerder deze week zaten ze al tegen de 8 dollar, en dat waren groothandelsprijzen. Nogmaals, RTL Nieuws zuigt ballen.

Volgens mij gaat de prijs harder omhoog dan het artikel stelt idd. Maar feit blijft, het gaat in tegen Trumps belofte.
pi_216777636
Voor wie het heel erg interesseert, geen idee hoe betrouwbaar de tracker is, maar dit is de prijs. :P
https://tradingeconomics.com/commodity/eggs-us
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 21 februari 2025 @ 11:06:46 #182
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_216777773
https://nos.nl/artikel/25(...)kondigt-pensioen-aan

De schildpad gaat ook eindelijk met pensioen
Robert Moog died for our synths
pi_216777829
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 10:35 schreef Hyperdude het volgende:
Deze shitshow is echt het beste voor China ever. ^O^
Rusland vind het ook wel chill hoor dat Trump dezelfde onderhandelingstaktiek gebruikt als bij de Taliban, Noord-Korea, Syrië. De taktiek waar je begint met ongeveer alles wat de ander wil meteen aan ze te geven, dan belooft je troepen terug te trekken. Dat is hoe de Taliban meteen Afghanistan over kon nemen, Assad zijn regime weer op kon zetten.

Ik neem aan dat Taiwan zeer snel weer China is, Trump is luid en duidelijk dat grote landen wat hem betreft kunnen pakken wat ze willen.
pi_216777868
Ik lees trouwens dat het ministerie van Landbouw nu weer met man en macht bezig is om door Elon Musk ontslagen mensen terug te krijgen om de vogelgriep te bestrijden. Wat een chaos. ;(

https://apnews.com/articl(...)c96d471ae8c6cf4dd0a8
  vrijdag 21 februari 2025 @ 11:25:16 #185
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_216777998
quote:
81s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 00:52 schreef Kijkertje het volgende:
Totaal naar zijn hoofd gestegen ... 8)7

[ afbeelding ]
Zodat hij daar met zijn Starlink/SpaceX op in kan springen... hoe doorzichtig wil je het hebben.

Amerika onder Trump lijkt zich meer en meer te bewegen richting een oligarchie.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 21 februari 2025 @ 11:31:42 #186
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_216778101
Ik heb van de week Hillbilly Elegie op Netflix eens bekeken.

Voor zover dat enigszins de realiteit benaderd begrijp ik heel goed hoe Vance alsnog ontspoort is, hij stamt af van een hele familie van gewelddadige verslaafde psychiatrisch patiënten.

Wat ik niet begrijp is hoe iemand die uit een milieu komt wat volledig afhankelijk is van hulp en donaties zijn eigen klasse zo grondig verneukt. Maar dat zal wel de onverwerkte woede uit een jeugd vol idioten en geweld zijn.
pi_216778186
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 10:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ze zijn nu eenmaal supporter van FC MAGA en dan MOET je alles wat Trump en Musk doen toejuichen. Totdat België ineens mensen arresteert die openlijk Trumpfan zijn, want uiteraard werkt dit alleen maar een kant op. Dan weet je al dat je aan de foute kant staat, want pleiten voor zaken die andersom dan weer niet de bedoeling zijn, getuigt van een speciaal soort valsheid.
Iedereen die Trump nu nog steunt is een fascist.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  vrijdag 21 februari 2025 @ 11:39:22 #188
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216778244
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 11:14 schreef Dutch_view het volgende:
Ik lees trouwens dat het ministerie van Landbouw nu weer met man en macht bezig is om door Elon Musk ontslagen mensen terug te krijgen om de vogelgriep te bestrijden. Wat een chaos. ;(

https://apnews.com/articl(...)c96d471ae8c6cf4dd0a8
Die vogels moeten niet zo woke doen. Echte stoere wezens gaan niet dood aan griep en werken gewoon door.
pi_216778603
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 11:25 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Zodat hij daar met zijn Starlink/SpaceX op in kan springen... hoe doorzichtig wil je het hebben.

Amerika onder Trump lijkt zich meer en meer te bewegen richting een oligarchie.
Lijkt te bewegen richting? Wanneer denk je dat het een oligarchie is dan? Ze hebben nu de rijkste man ter wereld als president. Een hele zooi van Trumps kabinet is miljardair, bij de inauguratie stikte het van de rijkste mensen op aarde aan het chillen daar. Ze gaan nog maar een belastingverlaging voor de aller rijksten eruit rollen.
  vrijdag 21 februari 2025 @ 12:10:38 #190
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_216778809
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 22:26 schreef Nober het volgende:
AMERICA IS BACK — AND PRESIDENT TRUMP IS JUST GETTING STARTED
[..]
Voor wie het allemaal niet kon bijhouden.

[ x ]
Om er maar eentje uit te pakken uit deze lijst met complete bullshit, de 'crude oil prices' die onder Trump zogenaamd zouden zijn gezakt:

Nog steeds hoger dan onder Biden...
  vrijdag 21 februari 2025 @ 12:14:41 #191
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_216778875
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 12:10 schreef Zelva het volgende:

[..]
Om er maar eentje uit te pakken uit deze lijst met complete bullshit, de 'crude oil prices' die onder Trump zogenaamd zouden zijn gezakt:

[ afbeelding ]

Nog steeds hoger dan onder Biden...
De inflatie onder Trump gaat exploderen, ben vooral benieuwd wie ze daarvan nu de schuld gaan geven. En genieten van onze huis-fascisten die ons gaan uitleggen hoe dit toch echt EN goed nieuws is EN niet de schuld van Trump.....
  vrijdag 21 februari 2025 @ 12:22:13 #192
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_216779035
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 22:26 schreef Nober het volgende:
AMERICA IS BACK — AND PRESIDENT TRUMP IS JUST GETTING STARTED
[..]
Voor wie het allemaal niet kon bijhouden.

[ x ]
Vertaal het in het Duits en je bent terug in 1934.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 21 februari 2025 @ 12:31:53 #193
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216779241
twitter

Trollen met een serieuze ondertoon
pi_216779266
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 12:31 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Trollen met een serieuze ondertoon
Doodeng.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_216779348
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 09:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoezo brengt de VS stemadvies uit aan de Duitse bevolking?
Daar gaat het om.

Dat je dat klakkeloos accepteert.
twitter

twitter

twitter

Vertel maar waarom dit anders is, ik denk als ik een beetje mijn best doe dat ik er nog wel meer kan vinden.
  vrijdag 21 februari 2025 @ 12:40:00 #196
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_216779434
- edit -

[ Bericht 26% gewijzigd door JAM op 21-02-2025 12:48:19 ]
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_216779609
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 09:44 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Welke acties en denkbeelden van Musk en Trump stroken niet met de nazi's uit 1930 dan :?

Coup met legale middelen...check
Bevolkingsgroep de schuld geven van alle problemen... check
Democratie proberen af te breken door checks & balances af te breken... check
Rijke elite bevoordelen... check
sterk anti-LBGT... check
Sociale vangnetten afbreken... check
Deportatie en in kampen stoppen... nu aan de gang
Welke coup? Het doorlichten van de overheid en mensen ontslaan met toestemming van de president kun je nauwelijks een coup noemen lol.

Welke bevolkingsgroep krijgt de schuld van alles? Kun je dat een beetje specificeren?

Welke checks and balances worden afgebroken, de rechtspraak is onafhankelijk evenals de senaat.

Rijke elite bevooroordeelden, deed Hitler dat? En zo ja gebeurt dat niet onder andere regeringen? Hoe maakt dit als het al waar is een nazistische maatregel? Dit is het niveautje Hitler had en hond en daarom………

Het is niet sterk anti lgbt, het is minder lgbti. Het idee is dat die mensen niet meer op een voetstuk worden geplaatst. Dat kan alleen maar goed zijn voor de samenleving. Vooral op dit vlak zijn ze op links finaal doorgeslagen, een beetje tegengas zet je niet meteen in het nazikamp.

Sociale vangnetten afbreken? Hoe dan? Er zijn zat mensen die een zeer riante ontslagvergoeding hebben gehad. 8 maandsalarissen meekrijgen is heerlijk. Ik zou er zo voor tekenen.

Deportatie en in kampen stoppen, je bent van de “geen mens is illegaal” brigade. Dan word elke vorm van de wet handhaven omtrent illegalen natuurlijk uitgelegd als nazisme.

Maar goed als je Elon Musk als de reïncarnatie van Adolf Hitler ziet dan staat dat je vrij. Ik snap best dat het lekker klinkt in de kringen waar jij je in begeeft maar met de realiteit heeft het natuurlijk niets te maken.
pi_216779620
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 12:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Vertaal het in het Duits en je bent terug in 1934.
Ik heb je post naar het Cambodjaans vertaald, wist niet dat je familie van Paul Pot bent.
pi_216779637
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 06:03 schreef Kijkertje het volgende:
Dit gaat ook helpen. Kiezers die hun afgevaardigde ter verantwoording roepen:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3linphhlrfc2w

[ afbeelding ]

Nou, deze gast hing inderdaad wel even flink aan de schandpaal zo te zien/lezen.

Georgia Republican faces crowd angered by DOGE layoffs

Je kunt de hele uitzending hier terugkijken trouwens.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  vrijdag 21 februari 2025 @ 12:51:27 #200
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_216779649
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 12:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[ x ]

[ x ]

[ x ]

Vertel maar waarom dit anders is, ik denk als ik een beetje mijn best doe dat ik er nog wel meer kan vinden.
Guy Verhofstadt is (of was op dat moment) geen onderdeel van een regeringsapparaat, laat staan een die slechts een enkele hartslag verwijderd is van het hoogste ambt, laat staan dat hij even naar Philadelphia is gevlogen om het daar allemaal even uit te gaan leggen. Dat is nogal een verschil. Leg mij nu uit: ben je nu echt zo dom of zit je gewoon weer te trollen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Cyan9 op 21-02-2025 13:31:36 ]
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')