Make China Gleat Againquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:35 schreef Hyperdude het volgende:
Deze shitshow is echt het beste voor China ever.
Ze zijn nu eenmaal supporter van FC MAGA en dan MOET je alles wat Trump en Musk doen toejuichen. Totdat België ineens mensen arresteert die openlijk Trumpfan zijn, want uiteraard werkt dit alleen maar een kant op. Dan weet je al dat je aan de foute kant staat, want pleiten voor zaken die andersom dan weer niet de bedoeling zijn, getuigt van een speciaal soort valsheid.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoezo brengt de VS stemadvies uit aan de Duitse bevolking?
Daar gaat het om.
Dat je dat klakkeloos accepteert.
Oja dat is wel een goede ja. Wie is er nog om dergelijke ziekten te bestrijden of voorlichting te geven aan pluimvee boeren. Nee het is gewoon zoals Trump het graag ziet als de American-way: zoek het lekker zelf uitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat geldt voor vrijwel alle politieke problemen, die zijn alleen problematisch als de ander aan de macht is.
Maar in dit geval heeft het gesloop van Musk natuurlijk wel directe impact op de prijs van eieren in de zin dat het bestrijden van de vogelgriep al aardig wordt gehinderd door gewoon blind te snijden in de federale overheid.
Volgens mij klopt dat bedrag niet. Eerder deze week zaten ze al tegen de 8 dollar, en dat waren groothandelsprijzen. Nogmaals, RTL Nieuws zuigt ballen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:27 schreef Dutch_view het volgende:
Oei, hoe gaat ome Donald dit uitleggen ?? Wie gaat hier de schuld van krijgen ??
Dit was niet wat Donald had beloofd aan zijn aanhang
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)je-eieren-vs-prijzen
Volgens mij gaat de prijs harder omhoog dan het artikel stelt idd. Maar feit blijft, het gaat in tegen Trumps belofte.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:55 schreef V. het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat bedrag niet. Eerder deze week zaten ze al tegen de 8 dollar, en dat waren groothandelsprijzen. Nogmaals, RTL Nieuws zuigt ballen.
Bekijk deze YouTube-video
Rusland vind het ook wel chill hoor dat Trump dezelfde onderhandelingstaktiek gebruikt als bij de Taliban, Noord-Korea, Syrië. De taktiek waar je begint met ongeveer alles wat de ander wil meteen aan ze te geven, dan belooft je troepen terug te trekken. Dat is hoe de Taliban meteen Afghanistan over kon nemen, Assad zijn regime weer op kon zetten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:35 schreef Hyperdude het volgende:
Deze shitshow is echt het beste voor China ever.
Zodat hij daar met zijn Starlink/SpaceX op in kan springen... hoe doorzichtig wil je het hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:52 schreef Kijkertje het volgende:
Totaal naar zijn hoofd gestegen ...![]()
[ afbeelding ]
Iedereen die Trump nu nog steunt is een fascist.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ze zijn nu eenmaal supporter van FC MAGA en dan MOET je alles wat Trump en Musk doen toejuichen. Totdat België ineens mensen arresteert die openlijk Trumpfan zijn, want uiteraard werkt dit alleen maar een kant op. Dan weet je al dat je aan de foute kant staat, want pleiten voor zaken die andersom dan weer niet de bedoeling zijn, getuigt van een speciaal soort valsheid.
Die vogels moeten niet zo woke doen. Echte stoere wezens gaan niet dood aan griep en werken gewoon door.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:14 schreef Dutch_view het volgende:
Ik lees trouwens dat het ministerie van Landbouw nu weer met man en macht bezig is om door Elon Musk ontslagen mensen terug te krijgen om de vogelgriep te bestrijden. Wat een chaos.![]()
https://apnews.com/articl(...)c96d471ae8c6cf4dd0a8
Lijkt te bewegen richting? Wanneer denk je dat het een oligarchie is dan? Ze hebben nu de rijkste man ter wereld als president. Een hele zooi van Trumps kabinet is miljardair, bij de inauguratie stikte het van de rijkste mensen op aarde aan het chillen daar. Ze gaan nog maar een belastingverlaging voor de aller rijksten eruit rollen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zodat hij daar met zijn Starlink/SpaceX op in kan springen... hoe doorzichtig wil je het hebben.
Amerika onder Trump lijkt zich meer en meer te bewegen richting een oligarchie.
Om er maar eentje uit te pakken uit deze lijst met complete bullshit, de 'crude oil prices' die onder Trump zogenaamd zouden zijn gezakt:quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:26 schreef Nober het volgende:
AMERICA IS BACK — AND PRESIDENT TRUMP IS JUST GETTING STARTED
[..]
Voor wie het allemaal niet kon bijhouden.
[ x ]
De inflatie onder Trump gaat exploderen, ben vooral benieuwd wie ze daarvan nu de schuld gaan geven. En genieten van onze huis-fascisten die ons gaan uitleggen hoe dit toch echt EN goed nieuws is EN niet de schuld van Trump.....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
Om er maar eentje uit te pakken uit deze lijst met complete bullshit, de 'crude oil prices' die onder Trump zogenaamd zouden zijn gezakt:
[ afbeelding ]
Nog steeds hoger dan onder Biden...
Vertaal het in het Duits en je bent terug in 1934.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:26 schreef Nober het volgende:
AMERICA IS BACK — AND PRESIDENT TRUMP IS JUST GETTING STARTED
[..]
Voor wie het allemaal niet kon bijhouden.
[ x ]
Doodeng.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoezo brengt de VS stemadvies uit aan de Duitse bevolking?
Daar gaat het om.
Dat je dat klakkeloos accepteert.
Welke coup? Het doorlichten van de overheid en mensen ontslaan met toestemming van de president kun je nauwelijks een coup noemen lol.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:44 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Welke acties en denkbeelden van Musk en Trump stroken niet met de nazi's uit 1930 dan
Coup met legale middelen...check
Bevolkingsgroep de schuld geven van alle problemen... check
Democratie proberen af te breken door checks & balances af te breken... check
Rijke elite bevoordelen... check
sterk anti-LBGT... check
Sociale vangnetten afbreken... check
Deportatie en in kampen stoppen... nu aan de gang
Ik heb je post naar het Cambodjaans vertaald, wist niet dat je familie van Paul Pot bent.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vertaal het in het Duits en je bent terug in 1934.
Nou, deze gast hing inderdaad wel even flink aan de schandpaal zo te zien/lezen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:03 schreef Kijkertje het volgende:
Dit gaat ook helpen. Kiezers die hun afgevaardigde ter verantwoording roepen:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3linphhlrfc2w
[ afbeelding ]
Guy Verhofstadt is (of was op dat moment) geen onderdeel van een regeringsapparaat, laat staan een die slechts een enkele hartslag verwijderd is van het hoogste ambt, laat staan dat hij even naar Philadelphia is gevlogen om het daar allemaal even uit te gaan leggen. Dat is nogal een verschil. Leg mij nu uit: ben je nu echt zo dom of zit je gewoon weer te trollen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Vertel maar waarom dit anders is, ik denk als ik een beetje mijn best doe dat ik er nog wel meer kan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |