Iedereen die Trump nu nog steunt is een fascist.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ze zijn nu eenmaal supporter van FC MAGA en dan MOET je alles wat Trump en Musk doen toejuichen. Totdat België ineens mensen arresteert die openlijk Trumpfan zijn, want uiteraard werkt dit alleen maar een kant op. Dan weet je al dat je aan de foute kant staat, want pleiten voor zaken die andersom dan weer niet de bedoeling zijn, getuigt van een speciaal soort valsheid.
Die vogels moeten niet zo woke doen. Echte stoere wezens gaan niet dood aan griep en werken gewoon door.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:14 schreef Dutch_view het volgende:
Ik lees trouwens dat het ministerie van Landbouw nu weer met man en macht bezig is om door Elon Musk ontslagen mensen terug te krijgen om de vogelgriep te bestrijden. Wat een chaos.![]()
https://apnews.com/articl(...)c96d471ae8c6cf4dd0a8
Lijkt te bewegen richting? Wanneer denk je dat het een oligarchie is dan? Ze hebben nu de rijkste man ter wereld als president. Een hele zooi van Trumps kabinet is miljardair, bij de inauguratie stikte het van de rijkste mensen op aarde aan het chillen daar. Ze gaan nog maar een belastingverlaging voor de aller rijksten eruit rollen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zodat hij daar met zijn Starlink/SpaceX op in kan springen... hoe doorzichtig wil je het hebben.
Amerika onder Trump lijkt zich meer en meer te bewegen richting een oligarchie.
Om er maar eentje uit te pakken uit deze lijst met complete bullshit, de 'crude oil prices' die onder Trump zogenaamd zouden zijn gezakt:quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:26 schreef Nober het volgende:
AMERICA IS BACK — AND PRESIDENT TRUMP IS JUST GETTING STARTED
[..]
Voor wie het allemaal niet kon bijhouden.
[ x ]
De inflatie onder Trump gaat exploderen, ben vooral benieuwd wie ze daarvan nu de schuld gaan geven. En genieten van onze huis-fascisten die ons gaan uitleggen hoe dit toch echt EN goed nieuws is EN niet de schuld van Trump.....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
Om er maar eentje uit te pakken uit deze lijst met complete bullshit, de 'crude oil prices' die onder Trump zogenaamd zouden zijn gezakt:
[ afbeelding ]
Nog steeds hoger dan onder Biden...
Vertaal het in het Duits en je bent terug in 1934.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:26 schreef Nober het volgende:
AMERICA IS BACK — AND PRESIDENT TRUMP IS JUST GETTING STARTED
[..]
Voor wie het allemaal niet kon bijhouden.
[ x ]
Doodeng.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoezo brengt de VS stemadvies uit aan de Duitse bevolking?
Daar gaat het om.
Dat je dat klakkeloos accepteert.
Welke coup? Het doorlichten van de overheid en mensen ontslaan met toestemming van de president kun je nauwelijks een coup noemen lol.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:44 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Welke acties en denkbeelden van Musk en Trump stroken niet met de nazi's uit 1930 dan
Coup met legale middelen...check
Bevolkingsgroep de schuld geven van alle problemen... check
Democratie proberen af te breken door checks & balances af te breken... check
Rijke elite bevoordelen... check
sterk anti-LBGT... check
Sociale vangnetten afbreken... check
Deportatie en in kampen stoppen... nu aan de gang
Ik heb je post naar het Cambodjaans vertaald, wist niet dat je familie van Paul Pot bent.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vertaal het in het Duits en je bent terug in 1934.
Nou, deze gast hing inderdaad wel even flink aan de schandpaal zo te zien/lezen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:03 schreef Kijkertje het volgende:
Dit gaat ook helpen. Kiezers die hun afgevaardigde ter verantwoording roepen:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3linphhlrfc2w
[ afbeelding ]
Guy Verhofstadt is (of was op dat moment) geen onderdeel van een regeringsapparaat, laat staan een die slechts een enkele hartslag verwijderd is van het hoogste ambt, laat staan dat hij even naar Philadelphia is gevlogen om het daar allemaal even uit te gaan leggen. Dat is nogal een verschil. Leg mij nu uit: ben je nu echt zo dom of zit je gewoon weer te trollen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Vertel maar waarom dit anders is, ik denk als ik een beetje mijn best doe dat ik er nog wel meer kan vinden.
Schitterend dat die mensen dus echt leken te denken dat het hun niet zou raken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:50 schreef Salina het volgende:
[..]
Nou, deze gast hing inderdaad wel even flink aan de schandpaal zo te zien/lezen.
Georgia Republican faces crowd angered by DOGE layoffs
Bekijk deze YouTube-video
Je kunt de hele uitzending hier terugkijken trouwens.
Bekijk deze YouTube-video
Ten eerste omdat het op een beschaafde manier is geformuleerd en ten tweede omdat hier geen nazis worden gesteund.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Vertel maar waarom dit anders is, ik denk als ik een beetje mijn best doe dat ik er nog wel meer kan vinden.
Yep, de fuck around fase is voorbij.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Schitterend dat die mensen dus echt leken te denken dat het hun niet zou raken.Ik heb echt nul-komma-nul medelijden met zulk volk.
Beetje jammer van de onschuldige niet-Amerikaanse slachtoffers in Europa en de Derde Wereld.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Yep, de fuck around fase is voorbij.
Nu is het tijd voor het find out gedeelte.
Ze hebben precies gekregen waar ze voor gestemd hebben.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Schitterend dat die mensen dus echt leken te denken dat het hun niet zou raken.Ik heb echt nul-komma-nul medelijden met zulk volk.
Er zijn gewoon een paar mensen boos. Dit gaat de Trump regering niet raken, hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Stukje whataboutism..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Nja, tbf kunnen wij niet van iedereen weten of ze nu blauw of rood, pro of anti Trump zijn. Misschien is dit een voornamelijk blauw stadje in een rode staat, of een voornamelijk blauwe wijk in een rode stad.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Is wat mij betreft ook niet anders, net zo laakbaarquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Dat slaat, taalkundig of historisch, totaal nergens op. Nog afgezien van het feit, dat niemand enig idee heeft wie Paul Pot is, zelfs jij niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb je post naar het Cambodjaans vertaald, wist niet dat je familie van Paul Pot bent.
Blijft toch grappig, hoe leeghoofden die nietsnut van een Verhofstadt als de grote vijand zienquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Das die operazanger van de televisie.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat slaat, taalkundig of historisch, totaal nergens op. Nog afgezien van het feit, dat niemand enig idee heeft wie Paul Pot is, zelfs jij niet.
En spreekt die Cambodjaans? Zing ik Opera? En heette die niet Potts?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:43 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Das die operazanger van de televisie.
Paul Potts deed Operaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En spreekt die Cambodjaans? Zing ik Opera? En heette die niet Potts?
Ik ook niet en ik zou er familie van zijn. Ik voel me als Alice op de Mad Hatter Tea Party.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Paul Potts deed Opera
Pol Pot sprak Cambodjaans.
Wie Paul Pot is, geen idee
De wappies zijn nu in hun nopjes. Ze hebben nu zelfs een RFK die denkt dat vaccinaties autisme veroorzaken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:20 schreef KoosVogels het volgende:
Het meest hilarisch (of tragisch, het is maar net hoe je het bekijkt) is dat de complotwappies nu juist muisstil zijn. Jarenlang schreeuwden figuren zoals Alex Jones moord en brand over de tirannieke overheid. Obama zou zich ontpoppen als een kwaadaardige koning, Bill Gates ging het volk chippen. De VS ging op rooftocht in het buitenland om grondstoffen te stelen.
Maar nu:
- Trump probeert de democratie buitenspel te zetten en zoveel mogelijk macht naar zich toe te trekken. Dat grapje over 'King Trump' heeft een serieuze ondertoon.
- Elon Musk is mensen daadwerkelijk aan het chippen.
- De VS gebruikt chantage om mineralen in Oekraïne op te eisen.
Waar blijven de complotwappies?! Of is dat wat ze eigenlijk altijd wilden.
Ja, maar dit gebeurt open en bloot.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:20 schreef KoosVogels het volgende:
Het meest hilarisch (of tragisch, het is maar net hoe je het bekijkt) is dat de complotwappies nu juist muisstil zijn. Jarenlang schreeuwden figuren zoals Alex Jones moord en brand over de tirannieke overheid. Obama zou zich ontpoppen als een kwaadaardige koning, Bill Gates ging het volk chippen. De VS ging op rooftocht in het buitenland om grondstoffen te stelen.
Maar nu:
- Trump probeert de democratie buitenspel te zetten en zoveel mogelijk macht naar zich toe te trekken. Dat grapje over 'King Trump' heeft een serieuze ondertoon.
- Elon Musk is mensen daadwerkelijk aan het chippen.
- De VS gebruikt chantage om mineralen in Oekraïne op te eisen.
Waar blijven de complotwappies?! Of is dat wat ze eigenlijk altijd wilden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |