Kadaverruimen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:39 schreef Zipportal het volgende:
Done deal. Jammer van die domme Mantingh.
Rikquote:
Dit is een enorme boost voor psv....en ze lijken weer te beginnen met voetballenquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:40 schreef VEM2012 het volgende:
Bij deze feliciteer ik Ajax met het kampioenschap…
Die is zeker verplicht mee naar yogalesquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:40 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:Caland met de juiste voorspelling
Die derde moet ook lukken in de volgende rondequote:Op woensdag 19 februari 2025 23:40 schreef RAVW het volgende:
2 Italiaanse teams er uit door twee Nederlandse ploegen![]()
Beide kansloos tegen Arsenalquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:43 schreef Vis1980 het volgende:
Als PSV nu gewoon even tegen Arsenal gaan spelen, schakelen wij wel die laatste Italiaanse ploeg uit.
Ik ben dan ook voor Feyenoord. Maar PSV kent ze nog goed daar bij Arsenal.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:46 schreef CR7 het volgende:
PSV speelde echt goed. Was wel duidelijk te zien waarom Juventus 20e is geëindigd. Serie A in de mud.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vind het downplayen van de tegenstander wat vreemd
Als je Juve en Ac Milan uitschakelt ben je niet kansloos. Maar laten we hopen dat ze daar in London hetzelfde erover denken en op 80% spelen.quote:
In Parijs zijn ze gek.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:47 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Als je Juve en Ac Milan uitschakelt ben je niet kansloos. Maar laten we hopen dat ze daar in London hetzelfde erover denken en op 80% spelen.
Wat een pover Juve is dit trouwens, die spits van ze, 95 miljoen? En kan niet eens een 1 op 1 afmaken?
Ik kan er prima mee leven als ik het fout heb.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:41 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Dit is een enorme boost voor psv....en ze lijken weer te beginnen met voetballen
Ajax was wel meer dan vijf jaar geleden. Dit succes zie je niet vaak.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:50 schreef Wotte het volgende:
Het beeld dat Nederlandse clubs als een gunstige loting werden beschouwd, is de afgelopen jaren in ieder geval wel veranderd.
Je zou ook kunnen stellen dat ze juist daarom ons onderschatten en alsnog verliezen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:50 schreef Wotte het volgende:
Het beeld dat Nederlandse clubs als een gunstige loting werden beschouwd, is de afgelopen jaren in ieder geval wel veranderd.
Welnee, het is niet makkelijk, maar alles is mogelijk, al denk ik dat Inter zwakker is dan Arsenal, maar die laatste kunnen nog dichterbij komen bij Liverpool in de competitie, dus kunnen de Nederlandse clubs inderdaad als 'makkelijk tussendoortje' zien.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:50 schreef PSVCL het volgende:
tegen inter/arsenal zijn zowel psv en feyenoord kansloos.
Arsenal en Inter is Europees toplevel. Daar moet echt alles meezitten wil je doorstoten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen stellen dat ze juist daarom ons onderschatten.
[..]
Welnee, het is niet makkelijk, maar alles is mogelijk, al denk ik dat Inter zwakker is dan Arsenal, maar die laatste kunnen nog dichterbij komen bij Liverpool in de competitie, dus kunnen de Nederlandse clubs inderdaad als 'makkelijk tussendoortje' zien.
Maar wij hebben dat weer Ivanusec.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Arsenal en Inter is Europees toplevel. Daar moet echt alles meezitten wil je doorstoten.
en ¨wij¨ Perisicquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar wij hebben dat weer Ivanusec.
Nou, Perisic is net effe wat beter in vorm...quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
en ¨wij¨ Perisic
Feyenoord vs PSV finale incoming
Het zou wel wat zijn he he, maar is het niet zo dan na Inter/Arsenal ze tegen elkaar zouden moeten?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
en ¨wij¨ Perisic
Feyenoord vs PSV finale incoming
Nee volgens mij kan dat pas als ze beiden de finale halenquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het zou wel wat zijn he he, maar is het niet zo dan na Inter/Arsenal ze tegen elkaar zouden moeten?
Zou ook mooi zijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het zou wel wat zijn he he, maar is het niet zo dan na Inter/Arsenal ze tegen elkaar zouden moeten?
quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:01 schreef Kriegel het volgende:
De Serie A is een parodie op een voetbalcompetitie.
Mooi.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:04 schreef Zorro het volgende:
Na dit seizoen Lang weg, dat is duidelijk
Ja ik lig er niet wakker vanquote:
Ik teken ervoor.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee volgens mij kan dat pas als ze beiden de finale halen
Tijd voor Groot Nederland.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:06 schreef Kriegel het volgende:
[..]
In één week drie clubs uit de CL gedonderd, door twee Nederlandse ploegen en een stel Belgen.
Dat is wel next level ja. Zeker voor Feyenoord, gezien alle blessures, en en brug te ver.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Arsenal en Inter is Europees toplevel. Daar moet echt alles meezitten wil je doorstoten.
Een van de drie goals van Feyenoord komt op naam van Van Persie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat is wel next level ja. Zeker voor Feyenoord, gezien alle blessures, en en brug te ver.
Bedankt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:40 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:Caland met de juiste voorspelling
Nee. PSV speelt dan tegen de winnaar van het duel tussen Real Madrid en Atletico of Leverkusen. Feyenoord tegen Bayern München of Atletico/Leverkusen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Eitjequote:Op donderdag 20 februari 2025 07:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. PSV speelt dan tegen de winnaar van het duel tussen Real Madrid en Atletico of Leverkusen. Feyenoord tegen Bayern München of Atletico/Leverkusen.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 05:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
De BeNeLux ploegen hebben de Italiaantjes volledig gesloopt.
Twintig jaar geleden hoorde ik vanochtend op de radio.quote:Op donderdag 20 februari 2025 06:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Twee Nederlandse ploegen bij de laatste 16. Dat is wel even terug dat dat is gelukt.
Eindelijk 2 vaste plekken in de eerste fase helpt daar ook wel bij.quote:Op donderdag 20 februari 2025 06:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Twee Nederlandse ploegen bij de laatste 16. Dat is wel even terug dat dat is gelukt.
Meen je nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eindelijk 2 vaste plekken in de eerste fase helpt daar ook wel bij.
Dat heeft er echt helemaal geen reet mee te maken. Als je bij de laatste 16 kan komen dan overleef je de play-offs voor de CL ook wel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eindelijk 2 vaste plekken in de eerste fase helpt daar ook wel bij.
Dat slaat ook nergens op. Alsof je dan per se doorgaat omdat je nu de laatste 16 haalt. De ene wedstrijd is de andere niet. Naast dat het begin seizoen/midden seizoen is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat heeft er echt helemaal geen reet mee te maken. Als je bij de laatste 16 kan komen dan overleef je de play-offs voor de CL ook wel.
Ik ben echt heel erg boos door deze post.
Toen lagen ze er daarna wel meteen allebei uit..quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Twintig jaar geleden hoorde ik vanochtend op de radio.
Nu is het de schoonzoon van Boukhari. En de zoon van Jantje speelt bij Twente!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen lagen ze er daarna wel meteen allebei uit..
Bij Ajax hadden we toen o.a. Anastasiou, Rosenberg, Boukhari en Rosales als doelpuntenmakers en bij PSV Cocu, Farfan en Jantje Vennegoor of Hesselink. Iets andere tijden
Maar PSV haalde de halve finale in 2004-05 (20 jaar geleden).quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen lagen ze er daarna wel meteen allebei uit..
Zo had ik er eigenlijk nog nooit naar gekeken. Interessante invalshoek.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met maar één team in het hoofdtoernooi wordt het een stuk lastiger.
Seizoen 2005/2006 Hans.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar PSV haalde de halve finale in 2004-05
Maar toen haalde geen andere Nederlandse club de laatste 16, het gaat om het seizoen ernaquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar PSV haalde de halve finale in 2004-05 (20 jaar geleden).
Met het verschil dat je dan tegen FC Dudelange of Botev Plovdiv speelt en daar wint zelfs het derde team van FC Katwijk het wel van.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens op. Alsof je dan per se doorgaat omdat je nu de laatste 16 haalt. De ene wedstrijd is de andere niet. Naast dat het begin seizoen/midden seizoen is.
Nee 19 jaar. Iedereen weet welk seizoen Marcoss bedoelde maar je moet weer de beroepsmongool uithangen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is geen 20 jaar geleden...
@:dagoduck welk leugenachtig radiostation was dat?!
Dat lijkt mij niet in de laatste voorronde CL he. Al zal Feyenoord in ieder geval een mooie loting hebben mochten ze 3e worden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Met het verschil dat je dan tegen FC Dudelange of Botev Plovdiv speelt en daar wint zelfs het derde team van FC Katwijk het wel van.
Het is moeilijk om je ongelijk toe te geven achterlijke debiel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee 19 jaar. Iedereen weet welk seizoen Marcoss bedoelde maar je moet weer de beroepsmongool uithangen.
NPO Radio 1, rond 7:20 bij het programma NOS Radio 1 Journaal.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is geen 20 jaar geleden...
@:dagoduck welk leugenachtig radiostation was dat?!
Dat is niet hoe voetbal werkt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat heeft er echt helemaal geen reet mee te maken. Als je bij de laatste 16 kan komen dan overleef je de play-offs voor de CL ook wel.
Kan jij in duidelijke woorden aan ons allemaal uitleggen hoe voetbal wél werkt?quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is niet hoe voetbal werkt.
Dat heeft Gary Lineker toch al lang uitgelegd:quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan jij in duidelijke woorden aan ons allemaal uitleggen hoe voetbal wél werkt?
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar PSV haalde de halve finale in 2004-05 (20 jaar geleden).
quote:
Dat iedere wedstrijd er een op zich is en dat een club die bij de laatste 16 komt niet opeens alle wedstrijden tegen niet top-16 clubs automatisch zou winnen. Dat bewijzen Feyenoord en PSV dit kalenderjaar wekelijks in de eredivisie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan jij in duidelijke woorden aan ons allemaal uitleggen hoe voetbal wél werkt?
Beschamende uitschakeling Utrecht in Europa Leaguequote:Op donderdag 20 februari 2025 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Met het verschil dat je dan tegen FC Dudelange of Botev Plovdiv speelt en daar wint zelfs het derde team van FC Katwijk het wel van.
Ik vind de uitleg van @Zorro beter.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat iedere wedstrijd er een op zich is en dat een club die bij de laatste 16 komt niet opeens alle wedstrijden tegen niet top-16 clubs automatisch zou winnen. Dat bewijzen Feyenoord en PSV dit kalenderjaar wekelijks in de eredivisie.
Of die van Milan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:26 schreef RipCity het volgende:
Leuk al die Engelsen hoolies die carnaval komen meevieren
Zeer gewaagde voorspellingquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:48 schreef RamboDirk het volgende:
Ik gok op
PSV-Inter en Feyenoord-Arsenal of PSV-Arsenal en Feyenoord-Inter
Het wordt psv arsenal.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:48 schreef RamboDirk het volgende:
Ik gok op
PSV-Inter en Feyenoord-Arsenal of PSV-Arsenal en Feyenoord-Inter
Vorige keer ook al iemand die geen Engels kon.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:08 schreef Caland het volgende:
Ze nodigen iemand uit die alleen Portugees spreekt
Wanbeleid
Waarom zou je je daarover druk maken? Je kunt ook gewoon wat anders doen en er verschijnt vanzelf een pushmelding op je mobiel.quote:
De charme van lotingen niet erkennenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom zou je je daarover druk maken? Je kunt ook gewoon wat anders doen en er verschijnt vanzelf een pushmelding op je mobiel.
Alle lol van de lotingen zit nu in die 8 verschillende teams die je krijgt aan het begin.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
De charme van lotingen niet erkennen
Al is dat er bij dit aidssysteen wel grotendeels af
Ho ho, ik word alleen buitengewoon moe van dat gejank over WaNnEeR bEgInT dE lOtInG?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
De charme van lotingen niet erkennen
Al is dat er bij dit aidssysteen wel grotendeels af
Wow, rustig vriendquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ho ho, ik word alleen buitengewoon moe van dat gejank over WaNnEeR bEgInT dE lOtInG?
Als je je daarover druk maakt moet je gewoon je bek houden en niet meer kijken. Opgerot
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ho ho, ik word alleen buitengewoon moe van dat gejank over WaNnEeR bEgInT dE lOtInG?
Als je je daarover druk maakt moet je gewoon je bek houden en niet meer kijken. Opgerot
En was het bij Fey v Azzenal vooral over Van Persie gegaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gelukkig geen PSV v Inter. Dan hadden we weer vastgezeten aan anderhalve week kwijl over PSV - Dumfries.
Inter is andere koek.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
Italiaantjes weer pakken en daarna Bayern nog een keer. De weg ligt OPEN voor Feyenoord.
Dat is inderdaad bijzonder vervelendquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Barça heeft een slaapwandelloting naar de halve finales. Dat vind ik heel vervelend. Eigenlijk hebben ze uitstekende papieren om de finale te halen.
Alsof feyenoord een kans maakt in een 2 luik met Bayern. We moeten nu niet gaan overdrijven.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:26 schreef GwaiLow het volgende:
Voor Fey ligt de weg wel open. Psv moet wel aan het werk met Arsenal en daarna Real.
Jij denkt dat Inter een walkover gaat zijn?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:26 schreef GwaiLow het volgende:
Voor Fey ligt de weg wel open. Psv moet wel aan het werk met Arsenal en daarna Real.
Lukte Celtic ook bijna.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:26 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Alsof feyenoord een kans maakt in een 2 luik met Bayern. We moeten nu niet gaan overdrijven.
Als je thuis met laten we zeggen 3-0 wint maak je dat uit doodeenvoudig af.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:26 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Alsof feyenoord een kans maakt in een 2 luik met Bayern. We moeten nu niet gaan overdrijven.
Ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:28 schreef Zorro het volgende:
Krijgen we ook te horen wanneer de wedstrijden plaatsvinden of is dat weer heeeeel ingewikkeld en duurt dat een paar dagen?
Zolang ze daar nog steeds beperkte Denzel Dumbjoekel op rechtsback hebben lopen zal dat wel meevallenquote:
Mooiquote:
Igor kan weer aan zijn marktwaarde gaan werken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang ze daar nog steeds beperkte Denzel Dumbjoekel op rechtsback hebben lopen zal dat wel meevallen
Beste rechtsback van Europaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang ze daar nog steeds beperkte Denzel Dumbjoekel op rechtsback hebben lopen zal dat wel meevallen
Hoort wel bij de betere rechtsbacks van de Serie A dus om te doen alsof die jongen er niets van kan slaat ook nergens op. Heeft gewoon weer een prima seizoen.quote:
Ook al komt hij bij Real Madrid te spelen, ik zal tot in mijn kist weigeren te erkennen dat hij er iets van kan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoort wel bij de betere rechtsbacks van de Serie A dus om te doen alsof die jongen er niets van kan slaat ook nergens op. Heeft gewoon weer een prima seizoen.
4 en 5 maart. De returns een week later.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:28 schreef Zorro het volgende:
Krijgen we ook te horen wanneer de wedstrijden plaatsvinden of is dat weer heeeeel ingewikkeld en duurt dat een paar dagen?
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:26 schreef GwaiLow het volgende:
Ja bedankt Hans.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
4 en 5 maart. De returns een week later.
Redelijk resultaat thuis, gelijk of kleine overwinning. Helemaal positief met geloof in de kansen.quote:
Omdat ze allebei uit de tussenronde kwamen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:17 schreef vaarsuvius het volgende:
Hoezo kon PSV niet tegen Feyenoord loten, maar zien we wel Madrid vs Madrid en bv B Munchen tegen B Leverkusen?
Get out the way.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:38 schreef Zipportal het volgende:
.[ x ]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Laat Arsene Wenger met rust.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:09 schreef PSVCL het volgende:
Arsenal![]()
![]()
Grote bek voor een club dat nooit een Europese prijs heeft gepakt en geen titel heeft gewonnen voor meer dan 20 jaar.
quote:Op maandag 3 maart 2025 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Arteta waarschuwt PSV: 'We zijn beter dan vorig jaar'
https://www.vi.nl/nieuws/(...)beter-dan-vorig-jaar
[ afbeelding ]
Moeten zij weten.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Arteta waarschuwt PSV: 'We zijn beter dan vorig jaar'
https://www.vi.nl/nieuws/(...)beter-dan-vorig-jaar
[ afbeelding ]
1-3quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:20 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 PSV - Arsenal | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
0-4quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:20 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-1quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:20 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Zeg het maar
Zeg het maar
0-1quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:20 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
De enige mening waar ik naar uitkijk is die van @PSVCLquote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:20 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-2quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:20 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-3quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:20 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-2quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:20 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-2quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:20 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
En @capuchon_jongen ?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:40 schreef KingRoland het volgende:
@:nober @:maxi-mus @:3rr0r @:rambodirk @:coco en ik gaan zitten voor Brugge - Villa
Die zit inmiddels in as en zak.quote:
Wat gaan we nu kijken?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:40 schreef KingRoland het volgende:
@:nober @:maxi-mus @:3rr0r @:rambodirk @:coco en ik gaan zitten voor Brugge - Villa
Al 2 doelpunten gemist.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:40 schreef KingRoland het volgende:
In het verkeerde doel helaasquote:
Ja dat dan wel. Moet je als Brugge ook geen speler opstellen die Mechelen heet, dat is vragen om problemenquote:
Review van je outfit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |