Kadaverruimen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:39 schreef Zipportal het volgende:
Done deal. Jammer van die domme Mantingh.
Rikquote:
Dit is een enorme boost voor psv....en ze lijken weer te beginnen met voetballenquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:40 schreef VEM2012 het volgende:
Bij deze feliciteer ik Ajax met het kampioenschap…
Die is zeker verplicht mee naar yogalesquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:40 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:Caland met de juiste voorspelling
Die derde moet ook lukken in de volgende rondequote:Op woensdag 19 februari 2025 23:40 schreef RAVW het volgende:
2 Italiaanse teams er uit door twee Nederlandse ploegen![]()
Beide kansloos tegen Arsenalquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:43 schreef Vis1980 het volgende:
Als PSV nu gewoon even tegen Arsenal gaan spelen, schakelen wij wel die laatste Italiaanse ploeg uit.
Ik ben dan ook voor Feyenoord. Maar PSV kent ze nog goed daar bij Arsenal.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:46 schreef CR7 het volgende:
PSV speelde echt goed. Was wel duidelijk te zien waarom Juventus 20e is geëindigd. Serie A in de mud.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vind het downplayen van de tegenstander wat vreemd
Als je Juve en Ac Milan uitschakelt ben je niet kansloos. Maar laten we hopen dat ze daar in London hetzelfde erover denken en op 80% spelen.quote:
In Parijs zijn ze gek.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:47 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Als je Juve en Ac Milan uitschakelt ben je niet kansloos. Maar laten we hopen dat ze daar in London hetzelfde erover denken en op 80% spelen.
Wat een pover Juve is dit trouwens, die spits van ze, 95 miljoen? En kan niet eens een 1 op 1 afmaken?
Ik kan er prima mee leven als ik het fout heb.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:41 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Dit is een enorme boost voor psv....en ze lijken weer te beginnen met voetballen
Ajax was wel meer dan vijf jaar geleden. Dit succes zie je niet vaak.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:50 schreef Wotte het volgende:
Het beeld dat Nederlandse clubs als een gunstige loting werden beschouwd, is de afgelopen jaren in ieder geval wel veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |