SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
En waarom zou ee geveegd zijn? Of had iemand zijn voeten niet geveegd?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik heb dts al de hele tijd open.. stond bij mij post 306... als laatste danquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jouw laatste post was bij mij 301
dan is er wat uitgehaald..Smile, it's free therapy.![]()
Gekte..Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Hhmm vrewmd wel danquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik heb dts al de hele tijd open.. stond bij mij post 306... als laatste dan
dan is er wat uitgehaald.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Geesten..Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope er zijn dingen weg zie ik![]()
![]()
Strange..quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope er zijn dingen weg zie ikDon't follow me. I am lost too
.
Nou ja zeg..quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope er zijn dingen weg zie ik
Was je weer stoutquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope er zijn dingen weg zie ik
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:griep..
Don't follow me. I am lost too
.
Geen idee verder..quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is wel duidelijk wat er weg isDon't follow me. I am lost too
.
Good old moonquote:Don't follow me. I am lost too
.
Moet je daar maar niet gaan zittenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, recht in me bakkes.....en bedankt he!
Geen idee was druk elders en was ook tussen door nog bij dochter eten. Dus geen idee verder.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik nooit!
tssssss
![]()
![]()
iemand anders was stout blijkbaar
Lekker warm dit weekendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik kon het zo niet vinden wat er weg gehaald isquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is wel duidelijk wat er weg is"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ben je nog gebeld?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weer een dag dichterbij zaterdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:39 schreef Bally-b het volgende:
Lekker eens een weekend helemaal niks doen
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik eerst shoppen in Utrecht. Dan hopen dat klodder beter is en dat ik daar heen kan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:39 schreef Bally-b het volgende:
Lekker eens een weekend helemaal niks doen:')![]()
Lekker niets doen is ook wel eens lekker.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:39 schreef Bally-b het volgende:
Lekker eens een weekend helemaal niks doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Nee. Alleen het bericht gekregen dat de psycholoog morgen ff kan bellen. Maar daar heb ik dus niks aan als het gaat om medicatie. Dus nog een app gestuurd naar psychiater...quote::')![]()
ZeZekers, ben altijd in de weer met van alles.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:41 schreef Dotteke het volgende:
Lekker niets do
[..]
en is ook wel eens lekker.
Maar toch nog grieperig![]()
Wil je aan mij doneren 😉quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
FOK! is traag.
Blijven doneren.
@:DottekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, maar als jij mij een plezier wil doen met een bedrag à 10 of 20 euro voor mijn nieuwe projectje, dan zou ik daar heel blij mee zijn.quote:Yea, she's on crack.![]()
Een krat bier?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nee, maar als jij mij een plezier wil doen met een bedrag à 10 of 20 euro voor mijn nieuwe projectje, dan zou ik daar heel blij mee zijn.![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik val niet op hindoestaanse mevrouwen.DOT IS EEN HINDOE?!?
![]()
Vind dat echt een slechte zaak.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee. Alleen het bericht gekregen dat de psycholoog morgen ff kan bellen. Maar daar heb ik dus niks aan als het gaat om medicatie. Dus nog een app gestuurd naar psychiater...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thnx. Je bent een schatquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik doneer je wel een kus
Ja voor de linkerarm is het vaak net iets te zwaar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik kan er nog weinig over zeggen, het is nog onder de rechter.![]()
Het kon niet anders dan ToT zijn met dit antwoordquote:
En wat is je nieuwe projectje?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nee, maar als jij mij een plezier wil doen met een bedrag à 10 of 20 euro voor mijn nieuwe projectje, dan zou ik daar heel blij mee zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kon niet anders dan ToT zijn met dit antwoord![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk kan je straks lekker slapen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik bel morgen nog wel een keerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik moet er wel een knopje mee indrukken.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Slapen gaat goed. Bij de kliniek was er een meetup over slapen en die vent vroeg wie er tevreden was over z'n slaap. Ik was de enige die z'n hand opstakquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk kan je straks lekker slapen.
:')![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]NICHT MICH MENTIOONEN, DU ARSCHPIMMEL!!!!
![]()
![]()
Meetupdate van 19-02-2025:
@Harrie is op vakantie van fok dus ik doe ff af en toe wat posten over de meet en zulks.
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar een paar maanden!![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Immer!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
@Harrie, hoe was je vakantie?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Harrie is trouwens weer terug van vakantie"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
.
Bölk
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:
![]()
![]()
.
quote:Don't follow me. I am lost too
.
quote:Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
quote:
.
quote:
.
quote:
.
quote:
.
quote:
.
quote:
.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Meetupdate van 19-02-2025:
@:Harrie is op vakantie van fok dus ik doe ff af en toe wat posten over de meet en zulks.
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:GroteTijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @:KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
MentionsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar een paar maanden!![]()
Trust nobody![]()
..quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Harrie is trouwens weer terug van vakantieTrust nobodysinterklaaskapoentje
![]()
Men
Ti
OnsDon't follow me. I am lost too
.
Jaquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hupquote:Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat was geen mentionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
Oh sollyquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh sollySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Mijn mentions zijn stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
Mijn mentions zijn stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Mijn mentions zijn stukEen spatie doet wonderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
Kijken wanneer 'ie hier weer reageertquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
DenDenk niet meerquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kijken wanneer 'ie hier weer reageertTrust nobody![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]Denk dat je een hoofdletter moet typenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@JustinKWell, life can be a riot
Wie?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kijken wanneer 'ie hier weer reageertDon't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alivesinterklaaskapoentje
![]()
Oh. Met sommige dingen lagen we elkaar niet zo lekker, maar vond 'm wel een graag geziene kerelquote:Well, life can be a riot
Harriequote:Well, life can be a riot
Give me a bolk mother....Don't follow me. I am lost too
.
Vanmiddag nog.quote:
Maar niet meer denk ik.Don't follow me. I am lost too
.
Ohhhhquote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
RustaaaaaghDon't follow me. I am lost too
.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhhh![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik snap niet dat mensen elke week een heel blad over auto's willen lezen. Je hebt doorgaans maar geld voor één auto dus wat boeit het wat er allemaal voor auto's zijn...quote::')![]()
Niksquote:
.
Opzijquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen elke week een heel blad over auto's willen lezen. Je hebt doorgaans maar geld voor één auto dus wat boeit het wat er allemaal voor auto's zijn...![]()
IederIeder zijn ding.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen elke week een heel blad over auto's willen lezen. Je hebt doorgaans maar geld voor één auto dus wat boeit het wat er allemaal voor auto's zijn...
Ik las vroeger ook alles over autos en voetbal...Don't follow me. I am lost too
.
Ik liet me ff gaanquote:
.
Snap ook het nut van zo'n blad niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen elke week een heel blad over auto's willen lezen. Je hebt doorgaans maar geld voor één auto dus wat boeit het wat er allemaal voor auto's zijn...
Sommige filmpjes zijn nog wel leuk om te kijken, maar zo'n blad lezen...
Then again. Ik zit ook steeds te kijken naar prijzen van 2e hands 911s en prijzen van onderhoud/onderdelen, wat zo'n ding verbruikt. Want STEL JE VOOR dat ik er ooit een kan bezitten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
KuchOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
UchWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Da's iets voor feministen op leeftijd toch?quote::')![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Snap ook het nut van zo'n blad niet.
Then again. Ik zit ook steeds te kijken naar prijzen van 2e hands 911s en prijzen van onderhoud/onderdelen, wat zo'n ding verbruikt. Want STEL JE VOOR dat ik er ooit een kan bezitten![]()
Vroeger had je niet anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verbaasde me laatst nog hoeveel bladen er toch nog zijn.Don't follow me. I am lost too
.
![]()
Voetbal interesseert me ook zo geen zak. Staat zo vaak op de voorpagina van het AD die ik krijg, zoals vandaag over Feyenoord. Zal weeeeeeeeeeeel. Ik kijk alleen het WK/EK voor de gezelligheid.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:25 schreef RedShoe het volgende:
Ieder
[..]
Ieder zijn ding.
Ik las vroeger ook alles over autos en voetbal...:')![]()
De Heilige koelegendarisch programma..
.
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Snap ook het nut van zo'n blad niet.
Ik heb ook een vriend die kan van elke auto, ongeacht jaar precies het merk en type noemen en wat random feitjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Zijn er nog best wel wat ja. Autoweek/Top Gear/Carros. Volgens mij zelfs nog van die autotests.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vroeger had je niet anders.
Ik verbaasde me laatst nog hoeveel bladen er toch nog zijn.
Maar iedereen kan alles en z'n moeder vinden op internet tegenwoordig, dus waarom zo'n blad aanschaffen?Well, life can be a riot
Voetbal interesseert me ook steeds minder.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voetbal interesseert me ook zo geen zak. Staat zo vaak op de voorpagina van het AD die ik krijg, zoals vandaag over Feyenoord. Zal weeeeeeeeeeeel. Ik kijk alleen het WK/EK voor de gezelligheid.Don't follow me. I am lost too
.
Ben ook geen fanquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Voetbal interesseert me ook steeds minder.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jij weetquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:29 schreef RedShoe het volgende:
De Heilige koelegendarisch programma..
De Gouden Koets en Stapel Op Auto's
Well, life can be a riot
Maar wij hebben elkaar nog helemaal niet gemeetquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriend die kan van elke auto, ongeacht jaar precies het merk en type noemen en wat random feitjes.
Well, life can be a riot
Ik denk dat een blad handiger is?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zijn er nog best wel wat ja. Autoweek/Top Gear/Carros. Volgens mij zelfs nog van die autotests.
Maar iedereen kan alles en z'n moeder vinden op internet tegenwoordig, dus waarom zo'n blad aanschaffen?
Ik las vroeger echt de hele krant. Nu alleen de koppen en wat ik echt interessant vindt..Don't follow me. I am lost too
.
Huub Stapelquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij weet
De Gouden Koets en Stapel Op Auto's
.
De krantquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik denk dat een blad handiger is?
Ik las vroeger echt de hele krant. Nu alleen de koppen en wat ik echt interessant vindt..
Vind het nog steeds zonde dat de krant niet meer zo ontiegelijk groot is. Qua formaatWell, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Komt wel goed in meiquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar wij hebben elkaar nog helemaal niet gemeet
Polaroidquote:
Well, life can be a riot
Kijk er echt wel naar uit man. Gezelligquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Komt wel goed in mei
Well, life can be a riot
![]()
Dat formaat was wel baas ja. Zie je nu alleen nog in oude filmsquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De krant
Vind het nog steeds zonde dat de krant niet meer zo ontiegelijk groot is. Qua formaat:')![]()
Vind een tijdschrift ook prettiger in de trein enzo
Probleem is dat alles achterhaald is tegen de tijd dat het in de winkel ligtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Klopt ja. Zonde eigenlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat formaat was wel baas ja. Zie je nu alleen nog in oude films
Een vriend van mij leest nog wel standaard de krant.
EnDe
Groene
Amsterdammer
Well, life can be a riot
Donald Duckquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Da's iets voor feministen op leeftijd toch?sinterklaaskapoentje
![]()
Lolquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt ja. Zonde eigenlijk.
Een vriend van mij leest nog wel standaard de krant.
EnDe
Groene
Amsterdammer
Ik lees elke dag AD. Heb daar jaren voor gewerkt ook (de regiokaternen).:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ben ik mee opgegroeid. VOnd het echt geweldig. Vooral de verhalen met Donald Duck zelf.quote::')![]()
JANquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben ik mee opgegroeid. VOnd het echt geweldig. Vooral de verhalen met Donald Duck zelf.![]()
AD lees ik soms ook. Maar als ik echt zin heb om te "nieuwsen" dan gooi ik altijd Ochtendnieuws van BNR aanquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lol
Ik lees elke dag AD. Heb daar jaren voor gewerkt ook (de regiokaternen).Well, life can be a riot
![]()
BNR is ook goed ja. En Radio 1.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
AD lees ik soms ook. Maar als ik echt zin heb om te "nieuwsen" dan gooi ik altijd Ochtendnieuws van BNR aan:')![]()
Hij viel ergens na 16.00 zowat al om van de slaap omdat hij zo ADHD zat te stuiteren!quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die arme jongen moet zo vroeg naar bed![]()
![]()
Staan in mijn radio geprogrammeerd sinds dag 1. Onder elkaarquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
BNR is ook goed ja. En Radio 1.
Well, life can be a riot
Ja. Alleen nog geen berichten hierquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
@:harrie is weer terug zie ik?
Well, life can be a riot
Hij heeft weer toegang, maar is niet super enthousiast weer terug te komen vanwege omstandigheden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
@:harrie is weer terug zie ik?![]()
Gewoon wegslingerenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij viel ergens na 16.00 zowat al om van de slaap omdat hij zo ADHD zat te stuiteren!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Althans niet die niet ongezien de tyfus mogen krijgen van de modjes.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja. Alleen nog geen berichten hier![]()
Als de meet naar niet in het geding komtquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft weer toegang, maar is niet super enthousiast weer terug te komen vanwege omstandigheden.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hij had zelf aangegeven dat het niet zijn meet is, maar hij is toch wel de drijvende kracht er achter @Harrie .quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als de meet naar niet in het geding komt![]()
Al zijn die kleintjes ook wel handig.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De krant
Vind het nog steeds zonde dat de krant niet meer zo ontiegelijk groot is. Qua formaat
Ik heb het AD nog rondgebracht.Don't follow me. I am lost too
.
Denk dat als 'ie niet komt de meet alsnog wel door kan gaan hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als de meet naar niet in het geding komt
Zou zonde zijn om dat niet te doen, hoe jammer het ook is als hij niet komt.Well, life can be a riot
Ja daaromquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had zelf aangegeven dat het niet zijn meet is, maar hij is toch wel de drijvende kracht er achter @:harrie .Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik leerde een van m'n beste maten kennen bij 't krantenlopen. Hij liep kranten, ik besloot in een vlaag van extravertisme (quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Al zijn die kleintjes ook wel handig.
Ik heb het AD nog rondgebracht.) hem aan te spreken en er wat over te vragen. Toen zei 'ie "loop anders mee" en nu zijn we al 20 jaar vrienden
Well, life can be a riot
![]()
Neuh waarom zou dat gebeuren?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als de meet naar niet in het geding komt:')sinterklaaskapoentje
![]()
Awwquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik leerde een van m'n beste maten kennen bij 't krantenlopen. Hij liep kranten, ik besloot in een vlaag van extravertisme () hem aan te spreken en er wat over te vragen. Toen zei 'ie "loop anders mee" en nu zijn we al 20 jaar vrienden
Vanmiddag kruidnoten gebakken met een oude date.
Dacht een tijd terug via Flink kruidnoten besteld te hebben, maar blijkbaar keek ik verkeerd en was 't kruidnoten mixVandaag op de bank was 't "Jaaaaaaaaa leuk ideeeeeeeeeee, kom we gaan kruidnoten bakken"
en een half uur later zaten we kruidnoten te eten. Midden Februari
Well, life can be a riot
Geinige onverwachte situatie!quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:50 schreef Grotetijd het volgende:
Vanmiddag kruidnoten gebakken met een oude date.
Dacht een tijd terug via Flink kruidnoten besteld te hebben, maar blijkbaar keek ik verkeerd en was 't kruidnoten mixVandaag op de bank was 't "Jaaaaaaaaa leuk ideeeeeeeeeee, kom we gaan kruidnoten bakken"
en een half uur later zaten we kruidnoten te eten. Midden Februari
![]()
![]()
Ja hou er van.quote:
Ze keek me echt aan met zo'n blik die ging vannaar
en toen naar
Toen schoot ze in de lach toen ik het verhaal vertelde. En besloten we aan de slag te gaan
Maar wat er op zo'n doosje staat klopt ook niet. 1 Zakje en 2 theelepels water en dan kneden. Heb 6! Theelepels water gebruikt op 1 zakje en toen werd 't pas dusdanig plakkerig dat er wat mee te doen was.Well, life can be a riot
Gaaf!quote:Well, life can be a riot
Was wel vroeg altijd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik leerde een van m'n beste maten kennen bij 't krantenlopen. Hij liep kranten, ik besloot in een vlaag van extravertisme () hem aan te spreken en er wat over te vragen. Toen zei 'ie "loop anders mee" en nu zijn we al 20 jaar vrienden
En dat 6 dagen per week.Don't follow me. I am lost too
.
Half 6 eruit volgens mij.Don't follow me. I am lost too
.
Hij liep de middagwijkquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Was wel vroeg altijd.
En dat 6 dagen per week.
Well, life can be a riot
Ik nietquote:![]()
Eerst trouw en Volkskrant en daarna het AD.
AD had meer klanten.Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zeker!
zaterdag parachute springen ook zin in![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zeker!
zaterdag parachute springen ook zin in![]()
![]()
![]()
Wadslak?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Hahaha verrassendquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Eerst trouw en Volkskrant en daarna het AD.
AD had meer klanten.
Hoe vroeg moest jij lopen?Well, life can be a riot
Mss de vraag voor hoe lang?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
@:harrie is weer terug zie ik?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ze moesten voor 7 uur bezorgd zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hahaha verrassend
Hoe vroeg moest jij lopen?
Dus rond kwart voor 6 begon ik te fietsen.Don't follow me. I am lost too
.
![]()
Met een 'oude' date zeg je? Was het romantisch?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja hou er van.
Ze keek me echt aan met zo'n blik die ging vannaar
en toen naar
Toen schoot ze in de lach toen ik het verhaal vertelde. En besloten we aan de slag te gaan
Maar wat er op zo'n doosje staat klopt ook niet. 1 Zakje en 2 theelepels water en dan kneden. Heb 6! Theelepels water gebruikt op 1 zakje en toen werd 't pas dusdanig plakkerig dat er wat mee te doen was.
Bijna volDon't follow me. I am lost too
.
Ja, vooral als ze van die salto's gaan maken...quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ooh wat cool
Lijkt me echt doodseng![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: