SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
En waarom zou ee geveegd zijn? Of had iemand zijn voeten niet geveegd?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik heb dts al de hele tijd open.. stond bij mij post 306... als laatste danquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jouw laatste post was bij mij 301
dan is er wat uitgehaald..Smile, it's free therapy.![]()
Gekte..Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Hhmm vrewmd wel danquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik heb dts al de hele tijd open.. stond bij mij post 306... als laatste dan
dan is er wat uitgehaald.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Geesten..Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope er zijn dingen weg zie ik![]()
![]()
Strange..quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope er zijn dingen weg zie ikDon't follow me. I am lost too
.
Nou ja zeg..quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope er zijn dingen weg zie ik
Was je weer stoutquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope er zijn dingen weg zie ik
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:griep..
Don't follow me. I am lost too
.
Geen idee verder..quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is wel duidelijk wat er weg isDon't follow me. I am lost too
.
Good old moonquote:Don't follow me. I am lost too
.
Moet je daar maar niet gaan zittenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, recht in me bakkes.....en bedankt he!
Geen idee was druk elders en was ook tussen door nog bij dochter eten. Dus geen idee verder.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik nooit!
tssssss
![]()
![]()
iemand anders was stout blijkbaar
Lekker warm dit weekendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik kon het zo niet vinden wat er weg gehaald isquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is wel duidelijk wat er weg is"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ben je nog gebeld?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weer een dag dichterbij zaterdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:39 schreef Bally-b het volgende:
Lekker eens een weekend helemaal niks doen
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik eerst shoppen in Utrecht. Dan hopen dat klodder beter is en dat ik daar heen kan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:39 schreef Bally-b het volgende:
Lekker eens een weekend helemaal niks doen:')![]()
Lekker niets doen is ook wel eens lekker.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:39 schreef Bally-b het volgende:
Lekker eens een weekend helemaal niks doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Nee. Alleen het bericht gekregen dat de psycholoog morgen ff kan bellen. Maar daar heb ik dus niks aan als het gaat om medicatie. Dus nog een app gestuurd naar psychiater...quote::')![]()
ZeZekers, ben altijd in de weer met van alles.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:41 schreef Dotteke het volgende:
Lekker niets do
[..]
en is ook wel eens lekker.
Maar toch nog grieperig![]()
Wil je aan mij doneren 😉quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
FOK! is traag.
Blijven doneren.
@:DottekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, maar als jij mij een plezier wil doen met een bedrag à 10 of 20 euro voor mijn nieuwe projectje, dan zou ik daar heel blij mee zijn.quote:Yea, she's on crack.![]()
Een krat bier?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nee, maar als jij mij een plezier wil doen met een bedrag à 10 of 20 euro voor mijn nieuwe projectje, dan zou ik daar heel blij mee zijn.![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik val niet op hindoestaanse mevrouwen.DOT IS EEN HINDOE?!?
![]()
Vind dat echt een slechte zaak.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee. Alleen het bericht gekregen dat de psycholoog morgen ff kan bellen. Maar daar heb ik dus niks aan als het gaat om medicatie. Dus nog een app gestuurd naar psychiater...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thnx. Je bent een schatquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik doneer je wel een kus
Ja voor de linkerarm is het vaak net iets te zwaar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik kan er nog weinig over zeggen, het is nog onder de rechter.![]()
Het kon niet anders dan ToT zijn met dit antwoordquote:
En wat is je nieuwe projectje?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nee, maar als jij mij een plezier wil doen met een bedrag à 10 of 20 euro voor mijn nieuwe projectje, dan zou ik daar heel blij mee zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kon niet anders dan ToT zijn met dit antwoord![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk kan je straks lekker slapen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik bel morgen nog wel een keerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik moet er wel een knopje mee indrukken.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Slapen gaat goed. Bij de kliniek was er een meetup over slapen en die vent vroeg wie er tevreden was over z'n slaap. Ik was de enige die z'n hand opstakquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk kan je straks lekker slapen.
:')![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]NICHT MICH MENTIOONEN, DU ARSCHPIMMEL!!!!
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: