‘Een boer is een scheet die de weg naar de reet niet weet HAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAAAAAAAAAHAAAAAAAAAA’ - Jordyquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:30 schreef odie22 het volgende:
als je een scheet inhoudt, moet de lucht toch weg en verlaat je lichaam dan via de mond
op mattiequote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:30 schreef Puzzie het volgende:
Pootje stampt de woonkamer in en komt met de mededeling dat Sharice en Milena op ? gaan stemmen
Axel en Jane![]()
[ afbeelding ]
Dus het verhaal is vaag
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:32 schreef Puzzie het volgende:
Jordy met zijn achterlijke kleuter grappen
Jordy lacht ook altijd het hardst om zijn eigen grappenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:32 schreef Willewa het volgende:
[..]
‘Een boer is een scheet die de weg naar de reet niet weet HAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAAAAAAAAAHAAAAAAAAAA’ - Jordy
oh je loopt iets achter dusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:34 schreef kater1 het volgende:
Ooooooh Odie, je hebt me in je titel geciteerd![]()
Ok kijk nu stream 1 kom ik in schetengrap Jordy en onappetijtelijke halfnaakte Pootje met niet te verstaan verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Ja dat was ik kwijt toen ik zat te cappen.. Dus het verhaal wordt steeds vagerquote:
Huh? Ik dacht dat Milena en Matti een soort van deal hadden om niet op elkaar te stemmenquote:
Ja vandaar die reactie van Jane en Elsa op die screenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat Milena en Matti een soort van deal hadden om niet op elkaar te stemmen
Daar zou ik me ergen nog wel wat bij kunnen voorstellen , maar ik denk eerder dat zij ook een soort van plan hebben en mensen misschien op het verkeerde been willen zetten door dit zo ineens via Pootje door te geven creëren ze verwarringquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat Milena en Matti een soort van deal hadden om niet op elkaar te stemmen
Volgens mij snappen ze er zelf ook niets meer vanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:42 schreef kater1 het volgende:
Wat een chaos. Ik snap niets van niemand meer.
Ik eigenlijk ook niet. Paar dagen weinig streams gekeken en je mist een hoop blijkbaarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:42 schreef kater1 het volgende:
Wat een chaos. Ik snap niets van niemand meer.
Dat eerder, behalve Jordy en mssn nog 2 snapt niemand het.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij snappen ze er zelf ook niets meer van
Het is ook niet meer te vatten, het gaat alle kanten op , mensen worden continu door BB in een andere richting gemanipuleerd. Er wordt verdeeldheid gecreëerd, naast al die weken weinig voeding, kleding ontzegd ,opdrachten geven die niet haalbaar zijn en mensen die al weken tegen elkaar opgezet wordenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Paar dagen weinig streams gekeken en je mist een hoop blijkbaar
Ik denk dat Jordy wat wordt overschat en dat ook hij er nog weinig van snapt..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat eerder, behalve Jordy en mssn nog 2 snapt niemand het.
Je geeft zo 2 vrijstellingen weg aan de andere groep.
Hoe komt ze aan die beer eigenlijk? Zat die bij haar kledingkast?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat verhaal was geweldig![]()
Zo gelachen net
The fuck, die neem je toch niet meer serieus als ze je gevangenisdeur dicht trekt.quote:
ik kan me er niet toe zetten om ook maar iets te glimlachen bij elsaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat verhaal was geweldig![]()
Zo gelachen net
Dat was haar persoonlijk voorwerp Dat ze gister met die opdracht heeft 'verdiend'quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:55 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Hoe komt ze aan die beer eigenlijk? Zat die bij haar kledingkast?
Ah dankjewel. Heb gisteren niet kunnen kijken en moet dat gemist hebben in de SVsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat was haar persoonlijk voorwerp Dat ze gister met die opdracht heeft 'verdiend'
Het is dit jaar wel meer Twinstreams en SL's dan twee verschillende streamsquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:26 schreef kater1 het volgende:
Elsa en Jane boos Elsa Kouseband Jane ik wil niks meer horen klaar mee ramt deur dicht
Eindelijkquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:36 schreef Droopie het volgende:
Jolien vertelt over de ijskoffie.
Zonder de microfoon
En portie niet gare kip doet het werk ook welquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:47 schreef Willewa het volgende:
‘Hoezo lukt het niet om die 2 fucking naar huis te sturen’. Nou Jane, je had de kans Milena de appel te geven
quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En portie niet gare kip doet het werk ook wel
quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gniffelquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Elsa denkt Milena, de andere 2 denken Sharicequote:Op woensdag 19 februari 2025 00:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa wie van de 2 (sharice en milena) heeft meer macht ?
Symbiotische relatiequote:Op woensdag 19 februari 2025 00:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien noemt de vriendschap tussen Milena en Sharice ongezond
En geen gefluisterquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:59 schreef Puzzie het volgende:
Maar dit zijn wel de leuke gesprekjes
We zitten hier niet voor (pinda)sausquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:55 schreef Willewa het volgende:
Lijkt wel een podcast met die microfoontjes zo voor de mondWelkom bij de How To Get The Mean Girls Out Of This House Podcast.
Vind haar fijner om te zien nu Jeff weg is.quote:
Elsa is ook vaak Oost-Indisch blind , ik heb me er vaak over verbaasdquote:Op woensdag 19 februari 2025 01:02 schreef Droopie het volgende:
Verdomme, een miss moet een militair/ gevangenisbewaarder uitleg geven hoe mensen in elkaar zitten
Idd Jolien, karakter is wat je bent als niemand kijkt.
Wie bedoel je?quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:08 schreef Droopie het volgende:
Wat ik dan ook echt niet begrijp, dat ze met elkaar zo blijven flikflooien.
Dat je elkaar niet doodzwijgt, snap ik. Maar ze kruipen nog steeds in elkaars kont.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Elsa is ook vaak Oost-Indisch blind , ik heb me er vaak over verbaasd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Ah ja haha.quote:
Ja toch, ik zou prima met jou aan de fondue gaan zitten hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah ja haha.
Ik zou willen zeggen; conflict vermijden, niet jezelf lelijk verliezen in emotie/ruzie op tv. Dat kan al snel ontstaan na 1 ding aankaarten, zeker met iemand als Milena die nogal fel kan zijn dan.
Maar er zo bij liggen gaat idd wel wat verder dan dat haha.
Ja inderdaad, ik denk ook van "je moet wel nog een tijd verder samen 24/24 7/7"quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah ja haha.
Ik zou willen zeggen; conflict vermijden, niet jezelf lelijk verliezen in emotie/ruzie op tv. Dat kan al snel ontstaan na 1 ding aankaarten, zeker met iemand als Milena die nogal fel kan zijn dan.
Maar er zo bij liggen gaat idd wel wat verder dan dat haha.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik denk ook van "je moet wel nog een tijd verder samen 24/24 7/7"
En dat beeld op bed toont hier enkel Milena en Jolien, maar lagen ook niet Matti en Keanu en nog iemand daar op dat bed? Ik herinner me beelden met 5 elk met zijn/haar hoofd op lichaam van ander, telkens een kwartslag gedraaid. En toen kwam Sharice terug van haar spel en zat zij daar zo'n beetje voor spek en bonen omdat haar Mileentje daar met al die anderen op dag grote bed lag...
Jolien loopt nu zo leeg over Milena, dat zat al in haar hoofdje vandaag. Dat bedoelde ik ermee.quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik denk ook van "je moet wel nog een tijd verder samen 24/24 7/7"
En dat beeld op bed toont hier enkel Milena en Jolien, maar lagen ook niet Matti en Keanu en nog iemand daar op dat bed? Ik herinner me beelden met 5 elk met zijn/haar hoofd op lichaam van ander, telkens een kwartslag gedraaid. En toen kwam Sharice terug van haar spel en zat zij daar zo'n beetje voor spek en bonen omdat haar Mileentje daar met al die anderen op dag grote bed lag...
quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:23 schreef Luna68 het volgende:
Ik kan mij niet herinneren of die confrontatie met Sharice op tv is geweest waar ze het nu over hebben. Weet iemand dit nog?
quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:12 schreef Droopie het volgende:
[..]Je vergeet wel dat het voor een man vaak wat lastig is om over gevoelens te praten. achtergrond , opvoeding speelt ook een rol , Mattie is gelovig opgevoed en zijn band met zijn moeder is hecht maar er wordt weinig met elkaar echt gesproken, daar begint het alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mattie lijkt mij een lieve jongen maar zit heel erg in zichzelf , weinig ruimte voor echte contacten ,want daar moet j e in investeren en ook soms met je billen bloot..
In die drama discussie met Sharice en Mattie zag je voor het eerst iemand die met hulp van anderen wel iemand durfde aan te spreken , al ging dat hakkelend..
My age is very
Inappropriate
for my behavior
In mijn hoofd was het na de exit van Jeff. Maar blijkbaar gingen ze toen fietsen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:23 schreef Luna68 het volgende:
Ik kan mij niet herinneren of die confrontatie met Sharice op tv is geweest waar ze het nu over hebben. Weet iemand dit nog?
Dat was na de nominatie waar Jordy zijn GC in had gezet.. Die avondquote:Op woensdag 19 februari 2025 01:23 schreef Luna68 het volgende:
Ik dacht dat het vorige week was, heb het wel op de stream gezien, maar dacht niet dat het in de tv uitzending is geweestquote:Op woensdag 19 februari 2025 01:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
In mijn hoofd was het na de exit van Jeff. Maar blijkbaar gingen ze toen fietsen.
Heldquote:Op woensdag 19 februari 2025 01:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was na de nominatie waar Jordy zijn GC in had gezet.. Die avond
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:37 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vorige week was, heb het wel op de stream gezien, maar dacht niet dat het in de tv uitzending is geweest
Thxquote:Op woensdag 19 februari 2025 01:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was na de nominatie waar Jordy zijn GC in had gezet.. Die avond
Oei… bewaar em wel tot morgen danquote:Op woensdag 19 februari 2025 01:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Held
[ x ]
Succes @:luna68 duurt maar een uur
Dat zei ik eerder vanavond ook al.quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:38 schreef kater1 het volgende:
Jolien zegt dat toen Sharice Nele was was ze heel anders
Helemaal mee eens, samen met Wicky was dat een frisse wind in t huis.quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat zei ik eerder vanavond ook al.
Toen heeft Sharice op de bank gezeten - een gemiste kans voor de kijkers om haar eruit te krijgen. MAAR toen was het nog Nele (of was het net Nele-af?) en was Sharice wél nog leuk. Ze leek toen ook even quasi de enige normale/stabiele persoon daar.
Die avond iddquote:Op woensdag 19 februari 2025 01:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Held
[ x ]
Succes @:luna68 duurt maar een uur
Was toen net een kleine week Sharice. Toen werd notabene Wicky weggestemd (maar hoefde gelukkig niet weg). Maar goed, Sharice was dan ook niet gegaan dus natuurlijk. Misschien wel de volgende week door nominatie.quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Toen heeft Sharice op de bank gezeten - een gemiste kans voor de kijkers om haar eruit te krijgen. MAAR toen was het nog Nele (of was het net Nele-af?) en was Sharice wél nog leuk. Ze leek toen ook even quasi de enige normale/stabiele persoon daar.
Klopt. Gek hoe dat gegaan is met haar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, samen met Wicky was dat een frisse wind in t huis.
Ik vond dr echt superleuk, droog en mooi. Maar dat ging per week wel bergafwaarts.
En Wicky de eerste 2 dagen, zat zo in mijn allergie.quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:46 schreef Willewa het volgende:
[..]
Klopt. Gek hoe dat gegaan is met haar.
Maar ze schoof als nele al alles in Axel z’n schoenen en praatte daar ook over met de anderen, dus het ‘valse’ zat er toen al wel inquote:Op woensdag 19 februari 2025 01:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Het ging net ook even over het fluisteren van sharlena, maar zij kon daar zelf met jeffje ook wat vanquote:Op woensdag 19 februari 2025 01:53 schreef kater1 het volgende:
Jolien zegt dat iedereen op Lennie zou gaan net voor ze zelf weg ging omdat ze meer geld uit de pot had genomen dan de rest en zo hard was tegen Jolien voor haar vrijstelling. (ik hoor hier de invloed van Jeff in terug)
Ik heb wel moeite met hoe ze Milena onderschatten , want ik zie helemaal geen willoze vrouw , ik zie wel twee vrouwen die niets alleen kunnen, ze hebben elkaar nodig en het het een giftige combinatiequote:Op woensdag 19 februari 2025 01:52 schreef Luna68 het volgende:
Nu gaat het over dat Sharice boos was op milena over de teamverdeling van deze week. Dat Sharice haar ook heeft geprobeerd te beïnvloeden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat is ze de laatste tijd vakerquote:Op woensdag 19 februari 2025 02:00 schreef Droopie het volgende:
Wat een fijn mens die Jolien, lekker leeglopen, met de microfoon in haar hand.
Als Jane nu nog even het kringspier incident uitlegt, kunnen we morgen genieten van hopelijk wat gestook en ruzies.
Elsa zal morgen wel weer moe en chagerijnig zijn.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 02:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laatste twee uur waren zeer de moeite waard, Jolien en Jane over de mean girls ....
Ha DGK , is het weer goed gekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Jane heeft iig wel streams gekekenquote:Op woensdag 19 februari 2025 02:03 schreef kater1 het volgende:
"Ze"gebruiken ons als pionnen (Jane) en en "ze" denken dat ik zwak ben (Jolien). Jane voelt zich vanaf dag 1 target. Daarom speelt ze het spel tactisch. Elsa gaat naar wc komt terug en begint opeens over Alice en Ashley van vorig seizoen. Ze is helaas nauwelijks te verstaan. Jane zegt het is maar hoe je wordt neergezet. Meeste mensen kijken tv uitzending.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 19 februari 2025 02:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, even een flinke reset ....
quote:Op woensdag 19 februari 2025 02:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb wel moeite met hoe ze Milena onderschatten , want ik zie helemaal geen willoze vrouw , ik zie wel twee vrouwen die niets alleen kunnen, ze hebben elkaar nodig en het het een giftige combinatie
Ik heb net ff gegoogeld , ik wist niet dat dat zo heettequote:Op woensdag 19 februari 2025 02:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, ik dacht upperware ....
Axel en Jolien kunnen best met zijn tweeen alle festivals af met een camera erbij.quote:
Zat s2 te kijken die ging van het gesprek naar de ‘poep’ van Pootjequote:Op woensdag 19 februari 2025 02:19 schreef Puzzie het volgende:
We hebben nu wel weer twee verschillende streams
lol.. de dames gaan zo slapenquote:Op woensdag 19 februari 2025 02:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Zat s2 te kijken die ging van het gesprek naar de ‘poep’ van Pootje
Zie hier. Vast gezeur over in de morgen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 05:02 schreef Willewa het volgende:
Wat een achterlijke wijven, die Milena en Sharice. Ik was in slaap gevallen met de stream en hoorde net ineens lawaai. Heb ff teruggespoeld. Ze waren wakker in de woonkamer, aan het eten en gingen de slaapkamer weer in met echt achterlijk veel lawaai rond 4:45. Stampen, lachen en expres hard schreeuwen. Meerdere keren. Vooral Sharice. Hoe asociaal kun je zijn voor je slaapkamergenoten![]()
Milena zei ‘we hebben ze gestraft’ en ze lachen verder.
Ze hebben blijkbaar ook alle peren in de vijver gegooid lees ik nu ergens. Al is die bevroren.
Nu slapen ze en dat ga ik ook maar weer doen![]()
![]()
Dit schijnen ze nog meer gedaan te hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2025 06:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zie hier. Vast gezeur over in de morgen.
[ x ]
Verstoppen van koffie of een label zout suiker wisselen vind ik nog wel grappig maar peren in de vijver gooien snap ik de lol niet van.quote:Op woensdag 19 februari 2025 06:54 schreef Frummelie het volgende:
Wat een stelletje in en in trieste figuren die 2 meiden...de schofterige/ misselijke uitspraken die ze doen... de handelingen zoals het verpesten van etenswaar... daar zou gewoon een boete op moeten staan!
Het verstoppen van koffie... hihi haha hoho wat een onderbroekenlol hoe oud ook alweer??
...
...
...
..
OMG, wat een stel randdebielen zijn die 2 zeg! 🙄quote:Op woensdag 19 februari 2025 06:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit schijnen ze nog meer gedaan te hebben.
Peren op de bevroren vijver gooien, zout in de kan ijskoffie, zout en suiker labels omwisselen, koffie verstoppen in iemand zijn kast.
En dan in de kamer komen en beginnen roepen over tomaten.... Sharice en Milena denken grappig te zijn. #Bigbrothernlbe
Is leuk als je 12 bent...quote:Op woensdag 19 februari 2025 07:18 schreef marky het volgende:
[..]
Verstoppen van koffie of een label zout suiker wisselen vind ik nog wel grappig maar peren in de vijver gooien snap ik de lol niet van.
Morgen Koos. Je bent er weer.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:06 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa rennen naar douche en kijkt niet blij met die eten op de vijver
Volgens mij hebben ze die meiden neit gehoord vannacht bij binnen komenquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:11 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop dat de pleuris uitbreekt daar...n.a.v het gedrag van die meiden...
Neej dat zou wel niet.. maar ik ga er wel vanuit dat het uitkomt wie het geflikt heeft..quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die meiden neit gehoord vannacht bij binnen komen
Ze weet het alquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:17 schreef Frummelie het volgende:
Ik denk dat Jolien straks heel snel weet wie die rotgeintjes geflikt heeft...
Ja ga het gesprek eens aan...
Stelletje misselijke vrouwenquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:22 schreef spapaars het volgende:
Waar is dit goed voor?
[ afbeelding ]
Doen ze ookquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:25 schreef Koos1958 het volgende:
Als.je iets uitvreet komt er dan later gewoon voor uit.
Iets verder naar boven hier staat de uitlegquote:
Met een quotequote:Op woensdag 19 februari 2025 08:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jeetje ik reageer gewoon op het plaatje
Gewoon wat mislukte humor.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:30 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een raar gedrag die meiden. Zo makkelijk liegen dat ze kunnen
Nee hoor, als je iets had terug gelezen had je geweten wat er speelde, sorry maar ik vind je reactie overdrevenquote:
Je gespeelde verontwaardiging is overdreven.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee hoor, als je iets had terug gelezen had je geweten wat er speelde, sorry maar ik vind je reactie overdreven
Laten we maar ophouden oké, we zijn allebei geen bewoners en daar gaat het hier overquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je gespeelde verontwaardiging is overdreven.
Aan persoonlijke spullen zitten is not donequote:Op woensdag 19 februari 2025 08:36 schreef OmaJacky het volgende:
Matti zoekt z'n deo.
Die hebben die 2 *** gisteren uit zijn kast gehaald en in die beker boven de papagaai gedaan.
Wat misselijk zeg.... dus je mag gewoon aan iemand z'n persoonlijke spullen komen..quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:36 schreef OmaJacky het volgende:
Matti zoekt z'n deo.
Die hebben die 2 *** gisteren uit zijn kast gehaald en in die beker boven de papagaai gedaan.
Op Twitter waren ze gelukkig ook wakkerquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:40 schreef ledn81 het volgende:
Toevallig startte mijn stream vanmorgen weer op vlak voordat de dames de slaapkamer uit gingen.
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
Ze hebben ook iets van Axel gepaktquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat misselijk zeg.... dus je mag gewoon aan iemand z'n persoonlijke spullen komen..
Dan zou ik als grapje wat make-up en kleding van die draken in een ontdooide vijver flikkeren ...
Met extra crunchie snotjes?quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:43 schreef spapaars het volgende:
Iemand nog een sneetje brood van den Poot?
[ afbeelding ]
Nou ik vind dat echt niet normaal hoor..de horror gewoon..quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben ook iets van Axel gepakt
Munt of ring
Ja ze hebben meer persoonlijke spullen van anderen gepakt en daarin gedaan. Ik dacht zelfs de munt van Axel, die hij van z'n opa heeft gekregen. Dat was zijn persoonlijke voorwerp.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat misselijk zeg.... dus je mag gewoon aan iemand z'n persoonlijke spullen komen..
Dan zou ik als grapje wat make-up en kleding van die draken in een ontdooide vijver flikkeren ...
Gatver... mag ik bedanken.. die kan wat mij betreft ook vliegles krijgen...quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:43 schreef spapaars het volgende:
Iemand nog een sneetje brood van den Poot?
[ afbeelding ]
Nou hier heb je toch geen woorden voor...quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja ze hebben meer persoonlijke spullen van anderen gepakt en daarin gedaan. Ik dacht zelfs de munt van Axel, die hij van z'n opa heeft gekregen. Dat was zijn persoonlijke voorwerp.
Wat ik totaal niet snap is dat BB of die nutteloze papagaai hier niets over zegt.
Elsa weet ook dat milena en sharice het warenquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa doet argwanend naar Axel en Pootje. Ze verdenkt hen van het geknoei met eten.
En op alles wat hij zegt doet mmmoh mmm ze gelooft niks van wat hij zegt.
Ik begrijp daar niks van.
Vind dat soort dingen nooit niet leuk, zo kan je behoorlijk wat eten verknallenquote:Op woensdag 19 februari 2025 07:18 schreef marky het volgende:
[..]
Verstoppen van koffie of een label zout suiker wisselen vind ik nog wel grappig maar peren in de vijver gooien snap ik de lol niet van.
Het zout en suiker label op de potten verwisselen daarvan moest Axel 3x zeggen dat hij het niet was en ze geloofde hem niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elsa weet ook dat milena en sharice het waren
Die peren zijn niet meer te eten lijkt mij.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat soort dingen nooit niet leuk, zo kan je behoorlijk wat eten verknallen
Denk ikquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:54 schreef spapaars het volgende:
Iets van bedorven slob niet weggooien?
[ afbeelding ]
Snap ikquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:54 schreef OmaJacky het volgende:
Elsa pakt de peren voor haar en Jane die net uit de voorraad kamer komen. Ze wil niet die peren die in/op de vijver hebben gelegen.
Lege blikken niet weg gooien. Die gebruiken ze opnieuw.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:54 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bang voor een dichtgemetselde riool.
potten met kastanjechampignons?quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:54 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |