Wat misselijk zeg.... dus je mag gewoon aan iemand z'n persoonlijke spullen komen..quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:36 schreef OmaJacky het volgende:
Matti zoekt z'n deo.
Die hebben die 2 *** gisteren uit zijn kast gehaald en in die beker boven de papagaai gedaan.
Op Twitter waren ze gelukkig ook wakkerquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:40 schreef ledn81 het volgende:
Toevallig startte mijn stream vanmorgen weer op vlak voordat de dames de slaapkamer uit gingen.
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
Ze hebben ook iets van Axel gepaktquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat misselijk zeg.... dus je mag gewoon aan iemand z'n persoonlijke spullen komen..
Dan zou ik als grapje wat make-up en kleding van die draken in een ontdooide vijver flikkeren ...
Met extra crunchie snotjes?quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:43 schreef spapaars het volgende:
Iemand nog een sneetje brood van den Poot?
[ afbeelding ]
Nou ik vind dat echt niet normaal hoor..de horror gewoon..quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben ook iets van Axel gepakt
Munt of ring
Ja ze hebben meer persoonlijke spullen van anderen gepakt en daarin gedaan. Ik dacht zelfs de munt van Axel, die hij van z'n opa heeft gekregen. Dat was zijn persoonlijke voorwerp.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat misselijk zeg.... dus je mag gewoon aan iemand z'n persoonlijke spullen komen..
Dan zou ik als grapje wat make-up en kleding van die draken in een ontdooide vijver flikkeren ...
Gatver... mag ik bedanken.. die kan wat mij betreft ook vliegles krijgen...quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:43 schreef spapaars het volgende:
Iemand nog een sneetje brood van den Poot?
[ afbeelding ]
Nou hier heb je toch geen woorden voor...quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja ze hebben meer persoonlijke spullen van anderen gepakt en daarin gedaan. Ik dacht zelfs de munt van Axel, die hij van z'n opa heeft gekregen. Dat was zijn persoonlijke voorwerp.
Wat ik totaal niet snap is dat BB of die nutteloze papagaai hier niets over zegt.
Elsa weet ook dat milena en sharice het warenquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa doet argwanend naar Axel en Pootje. Ze verdenkt hen van het geknoei met eten.
En op alles wat hij zegt doet mmmoh mmm ze gelooft niks van wat hij zegt.
Ik begrijp daar niks van.
Vind dat soort dingen nooit niet leuk, zo kan je behoorlijk wat eten verknallenquote:Op woensdag 19 februari 2025 07:18 schreef marky het volgende:
[..]
Verstoppen van koffie of een label zout suiker wisselen vind ik nog wel grappig maar peren in de vijver gooien snap ik de lol niet van.
Het zout en suiker label op de potten verwisselen daarvan moest Axel 3x zeggen dat hij het niet was en ze geloofde hem niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elsa weet ook dat milena en sharice het waren
Die peren zijn niet meer te eten lijkt mij.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat soort dingen nooit niet leuk, zo kan je behoorlijk wat eten verknallen
Denk ikquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:54 schreef spapaars het volgende:
Iets van bedorven slob niet weggooien?
[ afbeelding ]
Snap ikquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:54 schreef OmaJacky het volgende:
Elsa pakt de peren voor haar en Jane die net uit de voorraad kamer komen. Ze wil niet die peren die in/op de vijver hebben gelegen.
Lege blikken niet weg gooien. Die gebruiken ze opnieuw.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:54 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bang voor een dichtgemetselde riool.
potten met kastanjechampignons?quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:54 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |