‘Een boer is een scheet die de weg naar de reet niet weet HAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAAAAAAAAAHAAAAAAAAAA’ - Jordyquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:30 schreef odie22 het volgende:
als je een scheet inhoudt, moet de lucht toch weg en verlaat je lichaam dan via de mond
op mattiequote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:30 schreef Puzzie het volgende:
Pootje stampt de woonkamer in en komt met de mededeling dat Sharice en Milena op ? gaan stemmen
Axel en Jane![]()
[ afbeelding ]
Dus het verhaal is vaag
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:32 schreef Puzzie het volgende:
Jordy met zijn achterlijke kleuter grappen
Jordy lacht ook altijd het hardst om zijn eigen grappenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:32 schreef Willewa het volgende:
[..]
‘Een boer is een scheet die de weg naar de reet niet weet HAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAAAAAAAAAHAAAAAAAAAA’ - Jordy
oh je loopt iets achter dusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:34 schreef kater1 het volgende:
Ooooooh Odie, je hebt me in je titel geciteerd![]()
Ok kijk nu stream 1 kom ik in schetengrap Jordy en onappetijtelijke halfnaakte Pootje met niet te verstaan verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Ja dat was ik kwijt toen ik zat te cappen.. Dus het verhaal wordt steeds vagerquote:
Huh? Ik dacht dat Milena en Matti een soort van deal hadden om niet op elkaar te stemmenquote:
Ja vandaar die reactie van Jane en Elsa op die screenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat Milena en Matti een soort van deal hadden om niet op elkaar te stemmen
Daar zou ik me ergen nog wel wat bij kunnen voorstellen , maar ik denk eerder dat zij ook een soort van plan hebben en mensen misschien op het verkeerde been willen zetten door dit zo ineens via Pootje door te geven creëren ze verwarringquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat Milena en Matti een soort van deal hadden om niet op elkaar te stemmen
Volgens mij snappen ze er zelf ook niets meer vanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:42 schreef kater1 het volgende:
Wat een chaos. Ik snap niets van niemand meer.
Ik eigenlijk ook niet. Paar dagen weinig streams gekeken en je mist een hoop blijkbaarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:42 schreef kater1 het volgende:
Wat een chaos. Ik snap niets van niemand meer.
Dat eerder, behalve Jordy en mssn nog 2 snapt niemand het.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij snappen ze er zelf ook niets meer van
Het is ook niet meer te vatten, het gaat alle kanten op , mensen worden continu door BB in een andere richting gemanipuleerd. Er wordt verdeeldheid gecreëerd, naast al die weken weinig voeding, kleding ontzegd ,opdrachten geven die niet haalbaar zijn en mensen die al weken tegen elkaar opgezet wordenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Paar dagen weinig streams gekeken en je mist een hoop blijkbaar
Ik denk dat Jordy wat wordt overschat en dat ook hij er nog weinig van snapt..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat eerder, behalve Jordy en mssn nog 2 snapt niemand het.
Je geeft zo 2 vrijstellingen weg aan de andere groep.
Hoe komt ze aan die beer eigenlijk? Zat die bij haar kledingkast?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat verhaal was geweldig![]()
Zo gelachen net
The fuck, die neem je toch niet meer serieus als ze je gevangenisdeur dicht trekt.quote:
ik kan me er niet toe zetten om ook maar iets te glimlachen bij elsaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat verhaal was geweldig![]()
Zo gelachen net
Dat was haar persoonlijk voorwerp Dat ze gister met die opdracht heeft 'verdiend'quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:55 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Hoe komt ze aan die beer eigenlijk? Zat die bij haar kledingkast?
Ah dankjewel. Heb gisteren niet kunnen kijken en moet dat gemist hebben in de SVsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat was haar persoonlijk voorwerp Dat ze gister met die opdracht heeft 'verdiend'
Het is dit jaar wel meer Twinstreams en SL's dan twee verschillende streamsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |