SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat is ze de laatste tijd vakerquote:Op woensdag 19 februari 2025 02:00 schreef Droopie het volgende:
Wat een fijn mens die Jolien, lekker leeglopen, met de microfoon in haar hand.
Als Jane nu nog even het kringspier incident uitlegt, kunnen we morgen genieten van hopelijk wat gestook en ruzies.
Elsa zal morgen wel weer moe en chagerijnig zijn.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 02:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laatste twee uur waren zeer de moeite waard, Jolien en Jane over de mean girls ....
Ha DGK , is het weer goed gekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Jane heeft iig wel streams gekekenquote:Op woensdag 19 februari 2025 02:03 schreef kater1 het volgende:
"Ze"gebruiken ons als pionnen (Jane) en en "ze" denken dat ik zwak ben (Jolien). Jane voelt zich vanaf dag 1 target. Daarom speelt ze het spel tactisch. Elsa gaat naar wc komt terug en begint opeens over Alice en Ashley van vorig seizoen. Ze is helaas nauwelijks te verstaan. Jane zegt het is maar hoe je wordt neergezet. Meeste mensen kijken tv uitzending.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 19 februari 2025 02:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, even een flinke reset ....
quote:Op woensdag 19 februari 2025 02:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb wel moeite met hoe ze Milena onderschatten , want ik zie helemaal geen willoze vrouw , ik zie wel twee vrouwen die niets alleen kunnen, ze hebben elkaar nodig en het het een giftige combinatie
Ik heb net ff gegoogeld , ik wist niet dat dat zo heettequote:Op woensdag 19 februari 2025 02:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, ik dacht upperware ....
Axel en Jolien kunnen best met zijn tweeen alle festivals af met een camera erbij.quote:
Zat s2 te kijken die ging van het gesprek naar de ‘poep’ van Pootjequote:Op woensdag 19 februari 2025 02:19 schreef Puzzie het volgende:
We hebben nu wel weer twee verschillende streams
lol.. de dames gaan zo slapenquote:Op woensdag 19 februari 2025 02:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Zat s2 te kijken die ging van het gesprek naar de ‘poep’ van Pootje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |