Zie hier. Vast gezeur over in de morgen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 05:02 schreef Willewa het volgende:
Wat een achterlijke wijven, die Milena en Sharice. Ik was in slaap gevallen met de stream en hoorde net ineens lawaai. Heb ff teruggespoeld. Ze waren wakker in de woonkamer, aan het eten en gingen de slaapkamer weer in met echt achterlijk veel lawaai rond 4:45. Stampen, lachen en expres hard schreeuwen. Meerdere keren. Vooral Sharice. Hoe asociaal kun je zijn voor je slaapkamergenoten![]()
Milena zei ‘we hebben ze gestraft’ en ze lachen verder.
Ze hebben blijkbaar ook alle peren in de vijver gegooid lees ik nu ergens. Al is die bevroren.
Nu slapen ze en dat ga ik ook maar weer doen![]()
![]()
Dit schijnen ze nog meer gedaan te hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2025 06:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zie hier. Vast gezeur over in de morgen.
[ x ]
Verstoppen van koffie of een label zout suiker wisselen vind ik nog wel grappig maar peren in de vijver gooien snap ik de lol niet van.quote:Op woensdag 19 februari 2025 06:54 schreef Frummelie het volgende:
Wat een stelletje in en in trieste figuren die 2 meiden...de schofterige/ misselijke uitspraken die ze doen... de handelingen zoals het verpesten van etenswaar... daar zou gewoon een boete op moeten staan!
Het verstoppen van koffie... hihi haha hoho wat een onderbroekenlol hoe oud ook alweer??
...
...
...
..
OMG, wat een stel randdebielen zijn die 2 zeg! 🙄quote:Op woensdag 19 februari 2025 06:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit schijnen ze nog meer gedaan te hebben.
Peren op de bevroren vijver gooien, zout in de kan ijskoffie, zout en suiker labels omwisselen, koffie verstoppen in iemand zijn kast.
En dan in de kamer komen en beginnen roepen over tomaten.... Sharice en Milena denken grappig te zijn. #Bigbrothernlbe
Is leuk als je 12 bent...quote:Op woensdag 19 februari 2025 07:18 schreef marky het volgende:
[..]
Verstoppen van koffie of een label zout suiker wisselen vind ik nog wel grappig maar peren in de vijver gooien snap ik de lol niet van.
Morgen Koos. Je bent er weer.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:06 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa rennen naar douche en kijkt niet blij met die eten op de vijver
Volgens mij hebben ze die meiden neit gehoord vannacht bij binnen komenquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:11 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop dat de pleuris uitbreekt daar...n.a.v het gedrag van die meiden...
Neej dat zou wel niet.. maar ik ga er wel vanuit dat het uitkomt wie het geflikt heeft..quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die meiden neit gehoord vannacht bij binnen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |