Bang dat dat iemand de F-word zou zeggenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:32 schreef PzKpfw het volgende:
Geeneens een praatje met de coureurs van Red Bull..
Dat moment met Horner. Waarom werd hij zo uitgejouwd? Wat een rotstreek. Misschien voor Max en Liam reden om hun mond te houden?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Bang dat dat iemand de F-word zou zeggen
Daardoor kreeg ik wel even een kleine hartverzakking omdat ik even dacht dat ze de Marlboro kleurstelling terug hadden gehaald.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
McLaren heeft hun museuminhoud meegenomen. Gaaf.
Ik dacht dat ze oude regulations en autos terug hadden gehaald. Dat zou gaaf zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Daardoor kreeg ik wel even een kleine hartverzakking omdat ik even dacht dat ze de Marlboro kleurstelling terug hadden gehaald.
Ik heb mij echt veel beter vermaakt dan dat ik vooraf gedacht had. Alleen alle muzikale intermezzo’s hadden ze imo mogen schrappen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:55 schreef Droopie het volgende:
Voor een eenmalige show op youtube, dikke prima
Eerder bang voor het boe geroep, denk ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Bang dat dat iemand de F-word zou zeggen
Fantastisch volkje die Engelsenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eerder bang voor het boe geroep, denk ik.
West-McLaren Mercedesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:50 schreef PzKpfw het volgende:
Die Vodafone livery blijft verreweg de mooiste van McLaren.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oh ja, dit was gisteren.
Niet gekeken.
Snap ook niet waarom ze zoiets op een doordeweekse avond doen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oh ja, dit was gisteren.
Niet gekeken.
Dit soort shows staat voor de totale ver-Amerikanisering van sport waar ik een godsgruwelijke hekel aan heb.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:19 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze zoiets op een doordeweekse avond doen.
In de uitzending op Viaplay werden er ook steeds korte interviews met de coureurs uitgezonden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:37 schreef Droopie het volgende:
Als het een celebration van 75 jaar F1 was, helemaal prima.
Maar meer dan een eenmalig dingetje hoeft het niet te worden wat mij betreft.
Wat wel leuk zou zijn voor de fans, doe het op Wembley, verkoop kaartjes voor 50 euro, laat de auto's het veld op scheuren en doe 5 minuten interviews met de coureurs.
Kijken we zelf wel of we het gaan kijken.
FTFY!quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In de uitzending op Viaplay werden er ook steeds korte interviews met de coureurs uitgezonden.
Max zei trouwens dat hij niet meer zou vloekenpraten dit seizoen want "dat is de eenvoudigste manier om uit de problemen te blijven" einde citaat
Dus ik heb niets gemist?quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:37 schreef Droopie het volgende:
Als het een celebration van 75 jaar F1 was, helemaal prima.
Maar meer dan een eenmalig dingetje hoeft het niet te worden wat mij betreft.
FIA werd uitgejoeld, de enige 10 seconden van alles dat ik gezien heb, maar was het waard.quote:
Als je je gisterenavond vermaakt hebt heb je niet heel veel gemist.quote:
Ah.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
FIA werd uitgejoeld, de enige 10 seconden van alles dat ik gezien heb, maar was het waard.
De moeite van de hh waard?quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als je je gisterenavond vermaakt hebt heb je niet heel veel gemist.
Als je je verveelde was het prima tijdverdrijf, ik vond de host ook erg geslaagd met zijn grapjes.
Thnx voor de high light link!quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als je je gisterenavond vermaakt hebt heb je niet heel veel gemist.
Als je je verveelde was het prima tijdverdrijf, ik vond de host ook erg geslaagd met zijn grapjes.
Bekijk deze YouTube-video. De highlights
Voeg net de highlights toequote:Op woensdag 19 februari 2025 14:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah.
[..]
De moeite van de hh waard?
Gebruik ik mijn abonnementsgeld nog ergens voor
Ja, zag hetquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Voeg net de highlights toe
Is gratis
Had er geen 150 euro voor over gehad.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, zag hetis het iig NIET zonde van mn geld
Dat kostte een irl-kaartje?quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Had er geen 150 euro voor over gehad.
tussen de Ŗ 58 en Ŗ 113quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat kostte een irl-kaartje?![]()
Wat een boel %^^%$# voor de elite zeg.
Als het al niet zo was, was het echt een snob-sport geworden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is duur tegenwoordig
Hell To The Liars
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In de uitzending op Viaplay werden er ook steeds korte interviews met de coureurs uitgezonden.
Max zei trouwens dat hij niet meer zou vloeken dit seizoen want "dat is de eenvoudigste manier om uit de problemen te blijven" einde citaat
quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
tussen de Ŗ 58 en Ŗ 113
Feyenoord Champions League kaartjes zijn tegenwoordig ook tantoe duur.Dat zijn gewoon de prijzen voor zondag 16:45 uur tegen NAC of iets dergelijksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is duur tegenwoordiggeregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
[..]
tussen de Ŗ 58 en Ŗ 113
Feyenoord Champions League kaartjes zijn tegenwoordig ook tantoe duur.Kaartjes waren op veel plekken ook te 'winnen' volgens, iig wel in het VK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is duur tegenwoordig
Als je een dergelijk plaatje bij je hebt ben je niet goed snikquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:36 schreef Droopie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Echte autootjes genot
Is van vandaag.
En Leclerc stond op een klein kussentje met zelfde themaquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je een dergelijk plaatje bij je hebt ben je niet goed snik
Ben ik met je eens. De coureurs schijnen Monaco wel heel bijzonder te vinden. Wat ik snap.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:12 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Kunnen ze die GP beter niet gewoon eraf halen ipv dit soort maatregelen door te voeren?
Ja, maar Lewis Hamilton rijdt daar en de gedeelde GOAT met Michael Schumacher.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:02 schreef shiz het volgende:
Ik begrijp dat een Williams of een Haas zich uit laat hoeren.
Maar kom op... als Ferrari heb je het toch niet nodig dat HP een titelsponsor wordt en je livery verpest?
[..]
tussen de Ŗ 58 en Ŗ 113
Feyenoord Champions League kaartjes zijn tegenwoordig ook tantoe duur.Dat zou ik alleen voor DJ Paul al overhebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is duur tegenwoordig"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Wat will je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, maar Lewis Hamilton rijdt daar en de gedeelde GOAT met Michael Schumacher.
Als ik Ferrari was, had ik dat hele HP overgenomen naar de Fiat group en die kleuren veranderd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:36 schreef shiz het volgende:
Dat door de deal met Lewis zelfs Ferrari geen centjes meer heeft?
Die had ik niet meer dan een halve pizza met ananas gegeven als ik Ferrari was geweest.
Ik vind bij mooie sportauto's 2 van die strepen erover heen echt heel mooi.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind het wel een zieke livery op zich. Veel merken die zich aan de auto hebben verbonden. Vet toch?
ik kan me het jaar 1991 herinneren toen ik in de war raakte van Ferrari en BMS Scuderia Italia, die bijna dezelfde livery hadden rood en een witte streepquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind bij mooie sportauto's 2 van die strepen erover heen echt heel mooi.
Maar bij een Ferrari doe je dat gewoon niet. Mijn idee dan
Ik had afgelopen jaar problemen tussen Mercedes en Aston Martinquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik kan me het jaar 1991 herinneren toen ik in de war raakte van Ferrari en BMS Scuderia Italia, die bijna dezelfde livery hadden rood en een witte streep
God tering wat hoerenlelijk die witblauwe streepquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:36 schreef Droopie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Echte autootjes genot
Is van vandaag.
Dat niet alleen, het rood zelf vind ik gewoon ook niet mooi.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
God tering wat hoerenlelijk die witblauwe streep
iets te donker?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:09 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dat niet alleen, het rood zelf vind ik gewoon ook niet mooi.
Heb je ooit een Ferrari op de weg in die kleur gezien? Ik vind het te mat, te saai, niet sprankelend of vurig genoeg, gewoon mweh.quote:
Ik was niet voor Schumi, maar het rood uit die tijd was wel echt mooi.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:29 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Heb je ooit een Ferrari op de weg in die kleur gezien? Ik vind het te mat, te saai, niet sprankelend of vurig genoeg, gewoon mweh.
Witte velgen wasquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Racing Bulls (voormalig Alpha Tauri/VCarb) heeft een mooie livery vind ik, ondanks veel wit.
Scharlakenrood.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik was niet voor Schumi, maar het rood uit die tijd was wel echt mooi.
Ik vind het ook niks, dit is geen Ferrari-rood en dat blauw van HP matcht totaal niet (vorig jaar ook al niet)quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:29 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Heb je ooit een Ferrari op de weg in die kleur gezien? Ik vind het te mat, te saai, niet sprankelend of vurig genoeg, gewoon mweh.
Het spat niet van het scherm af, en die witte streep is helemaal lelijk. Dit is geen Ferrari rood maar supermarktwijn rood.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:29 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Die roodtint is het ergste niet, die witte vlakken met HP en dat blauw achterop met IBM, wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:11 schreef raptorix het volgende:
Ik vind het nieuwe rood oerlelijk, het is gewoon geen Ferrari rood, ik ben zelf nogal gefascineerd met kleuren, en vond ook in vorige jaren al dat ze te veel liepen te kloten, het was eigenlijk al geen ferrari rood meer.
Het is gewoon een grote rommel die Ferrari, maar als ie wel snel is zullen ze er verder niet over klagen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die roodtint is het ergste niet, die witte vlakken met HP en dat blauw achterop met IBM, wel.
Ja ik vind het rommelig.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die roodtint is het ergste niet, die witte vlakken met HP en dat blauw achterop met IBM, wel.
https://www.the-race.com/(...)n-f1-75-fia-meeting/quote:Commenting on the situation, an FIA spokesperson said: "Great rivalries throughout the history of motorsport have contributed to making it such an exciting experience for fans.
"But what underpins sport at all levels is a culture of respect. As such, it was disappointing to hear the crowd's tribalist reaction to FIA Formula 1 world champion Max Verstappen and his Red Bull team principal and CEO Christian Horner, at the F1 launch in London.
"Max and Christian have both contributed greatly to the sport we love. In the season ahead we should not lose sight of that.
"As part of the FIA's commitment to protect the integrity of the sport, we are leading a coalition tackling online abuse in sport under the banner of our United Against Online Abuse campaign.
"We stand with all of our competitors, officials, volunteers, and fans to unite against this growing threat. We urge the sporting community to consider the impact of their actions both online and offline."
Beetje standaardreactie wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:11 schreef Starflyer het volgende:
De FIA heeft eindelijk gereageerd op het boegeroep van afgelopen dinsdag.
[..]
https://www.the-race.com/(...)n-f1-75-fia-meeting/
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:11 schreef Starflyer het volgende:
De FIA heeft eindelijk gereageerd op het boegeroep van afgelopen dinsdag.
[..]
https://www.the-race.com/(...)n-f1-75-fia-meeting/
(lol).quote:Fans' 'tribalist' Verstappen boos at F1 75 to be examined by FIA
Dat lijkt me dus niet zo. Op Zandvoort is ook al jarenlang geen wanklank te horen richting Hamilton of Mercedes. En ik kan het dit jaar ook uit eigen waarneming bevestigen: er werd voor alle coureurs keurig geklapt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
(lol).
Ach. Had je het evenement in Amsterdam gehouden zou je hetzelfde hebben gehad tegen George Lewis en Toto.
Is nu eenmaal hoe het werkt helaas.
Ik zou ipv Britten Engelsen zeggen. Imo hebben de Schotten, de Welshman en de Noord-Ieren meer respect voor hun tegenstanders dan de Engelsen die denken alles uitgevonden te hebben.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus niet zo. Op Zandvoort is ook al jarenlang geen wanklank te horen richting Hamilton of Mercedes. En ik kan het dit jaar ook uit eigen waarneming bevestigen: er werd voor alle coureurs keurig geklapt.
Wel goed dat er nu eens gereageerd wordt richting de Britten. Normaal zijn de Duitsers de sigaar of zoals toen na Silverstone 21 de Nederlanders in Hongarije.
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zou ipv Britten Engelsen zeggen. Imo hebben de Schotten, de Welshman en de Noord-Ieren meer respect voor hun tegenstanders dan de Engelsen die denken alles uitgevonden te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |