Ja schat, zoals ik al bekend gegeven heb, zodra iedereen op https://www.formula1.com/en/drivers zn nieuwe arbeidskleding aan heeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:57 schreef Nizno het volgende:
Er moet nog een nieuw lijstje met drivers in de OP
Mooi dat je dat wilt doenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:59 schreef shiz het volgende:
[..]
Ja schat, zoals ik al bekend gegeven heb, zodra iedereen op https://www.formula1.com/en/drivers zn nieuwe arbeidskleding aan heeft.Dan sla ik meteen photoshop open. Ik ben nu TS, dus kan ik het mooi editen als F1.com zo ver is.
oke schat. Ik had je aankondiging niet gezien dat je dat ging doenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:59 schreef shiz het volgende:
[..]
Ja schat, zoals ik al bekend gegeven heb, zodra iedereen op https://www.formula1.com/en/drivers zn nieuwe arbeidskleding aan heeft.Dan sla ik meteen photoshop open. Ik ben nu TS, dus kan ik het mooi editen als F1.com zo ver is.
Dat was wel een heel knap blondjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat was wel een heel kort interviewtje
Toppie!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke schat. Ik had je aankondiging niet gezien dat je dat ging doen
Mocht de OP niet meer te editten zijn is het feedback topic een deurtje verder dat ze je OP kunnen openen
Die blondie was wel lekker inderdaad. Sow.quote:
quote:
Eh..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Muzikaal is dit wel een van de toppertjes van de avond
Ik heb de rest niet gezien, maar dit voorspelt niet veel goeds...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Muzikaal is dit wel een van de toppertjes van de avond
Bridget Jones misschien.quote:
Dacht dat je meer van Jurassic Park zou zijnquote:
Daar moest ik net aan denken bij de F1 behind the scenes trailer met dat font van die tracks als Monza e.d.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Dacht dat je meer van Jurassic Park zou zijn
Brad Pittstop.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wordt wel zieke film heb ik het idee
Gelukkig deed de wheel gun het dit keerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nu al een bandenwissel? Dat is wel erg snel!
Muteknopje van de regie.quote:
Nee joh gebeurt niet.quote:
Dat doen Engelsen niet...quote:
Then change your fucking livery!quote:
Werd daarstraks al uitgejoeld. Toen kwamen ze al met die fake cheers.quote:
Dat zou me wel tegenvallen van dit sjieke publiek.quote:
Schijnbaar vonden ze 'shit' al te ver gaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:22 schreef -CRASH- het volgende:
Zal de FIA gorden Ramsey nu ook de mond gaan snoeren
Echt ja.quote:
Haha, ja, het filmpje dat naar niets leidt eigenlijk. Gewoon dezelfde saaie kleurstelling.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:31 schreef shiz het volgende:
feesie! Alleen heb ik de livery nu niet goed gezien. lol Maar same old same old dus?
Erg jammer!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:32 schreef PzKpfw het volgende:
Geeneens een praatje met de coureurs van Red Bull..
Red Bull is altijd consistent met de kleurstellingquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:31 schreef shiz het volgende:
feesie! Alleen heb ik de livery nu niet goed gezien. lol Maar same old same old dus?
Jammer, na Max zn comments over de oude bakken met hoogglanslak en zn insta post met een verfbucket had ik er wel wat van verwacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Haha, ja, het filmpje dat naar niets leidt eigenlijk. Gewoon dezelfde saaie kleurstelling.
Het is niet echt verrassend maar ik vind het nog steeds wel een mooie kleurstelling. Niet zo klassiek als Ferrari rood of Mercedes zilver maar evengoed nog heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Haha, ja, het filmpje dat naar niets leidt eigenlijk. Gewoon dezelfde saaie kleurstelling.
Bang dat dat iemand de F-word zou zeggenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:32 schreef PzKpfw het volgende:
Geeneens een praatje met de coureurs van Red Bull..
Dat moment met Horner. Waarom werd hij zo uitgejouwd? Wat een rotstreek. Misschien voor Max en Liam reden om hun mond te houden?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Bang dat dat iemand de F-word zou zeggen
Daardoor kreeg ik wel even een kleine hartverzakking omdat ik even dacht dat ze de Marlboro kleurstelling terug hadden gehaald.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
McLaren heeft hun museuminhoud meegenomen. Gaaf.
Ik dacht dat ze oude regulations en autos terug hadden gehaald. Dat zou gaaf zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Daardoor kreeg ik wel even een kleine hartverzakking omdat ik even dacht dat ze de Marlboro kleurstelling terug hadden gehaald.
Ik heb mij echt veel beter vermaakt dan dat ik vooraf gedacht had. Alleen alle muzikale intermezzo’s hadden ze imo mogen schrappen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:55 schreef Droopie het volgende:
Voor een eenmalige show op youtube, dikke prima
Eerder bang voor het boe geroep, denk ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Bang dat dat iemand de F-word zou zeggen
Fantastisch volkje die Engelsenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eerder bang voor het boe geroep, denk ik.
West-McLaren Mercedesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:50 schreef PzKpfw het volgende:
Die Vodafone livery blijft verreweg de mooiste van McLaren.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oh ja, dit was gisteren.
Niet gekeken.
Snap ook niet waarom ze zoiets op een doordeweekse avond doen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oh ja, dit was gisteren.
Niet gekeken.
Dit soort shows staat voor de totale ver-Amerikanisering van sport waar ik een godsgruwelijke hekel aan heb.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:19 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze zoiets op een doordeweekse avond doen.
In de uitzending op Viaplay werden er ook steeds korte interviews met de coureurs uitgezonden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:37 schreef Droopie het volgende:
Als het een celebration van 75 jaar F1 was, helemaal prima.
Maar meer dan een eenmalig dingetje hoeft het niet te worden wat mij betreft.
Wat wel leuk zou zijn voor de fans, doe het op Wembley, verkoop kaartjes voor 50 euro, laat de auto's het veld op scheuren en doe 5 minuten interviews met de coureurs.
Kijken we zelf wel of we het gaan kijken.
FTFY!quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In de uitzending op Viaplay werden er ook steeds korte interviews met de coureurs uitgezonden.
Max zei trouwens dat hij niet meer zou vloekenpraten dit seizoen want "dat is de eenvoudigste manier om uit de problemen te blijven" einde citaat
Dus ik heb niets gemist?quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:37 schreef Droopie het volgende:
Als het een celebration van 75 jaar F1 was, helemaal prima.
Maar meer dan een eenmalig dingetje hoeft het niet te worden wat mij betreft.
FIA werd uitgejoeld, de enige 10 seconden van alles dat ik gezien heb, maar was het waard.quote:
Als je je gisterenavond vermaakt hebt heb je niet heel veel gemist.quote:
Ah.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
FIA werd uitgejoeld, de enige 10 seconden van alles dat ik gezien heb, maar was het waard.
De moeite van de hh waard?quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als je je gisterenavond vermaakt hebt heb je niet heel veel gemist.
Als je je verveelde was het prima tijdverdrijf, ik vond de host ook erg geslaagd met zijn grapjes.
Thnx voor de high light link!quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als je je gisterenavond vermaakt hebt heb je niet heel veel gemist.
Als je je verveelde was het prima tijdverdrijf, ik vond de host ook erg geslaagd met zijn grapjes.
Bekijk deze YouTube-video. De highlights
Voeg net de highlights toequote:Op woensdag 19 februari 2025 14:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah.
[..]
De moeite van de hh waard?
Gebruik ik mijn abonnementsgeld nog ergens voor
Ja, zag hetquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Voeg net de highlights toe
Is gratis
Had er geen 150 euro voor over gehad.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, zag hetis het iig NIET zonde van mn geld
Dat kostte een irl-kaartje?quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Had er geen 150 euro voor over gehad.
tussen de £ 58 en £ 113quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat kostte een irl-kaartje?![]()
Wat een boel %^^%$# voor de elite zeg.
Als het al niet zo was, was het echt een snob-sport geworden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is duur tegenwoordig
Hell To The Liars
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In de uitzending op Viaplay werden er ook steeds korte interviews met de coureurs uitgezonden.
Max zei trouwens dat hij niet meer zou vloeken dit seizoen want "dat is de eenvoudigste manier om uit de problemen te blijven" einde citaat
quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
tussen de £ 58 en £ 113
Feyenoord Champions League kaartjes zijn tegenwoordig ook tantoe duur.Dat zijn gewoon de prijzen voor zondag 16:45 uur tegen NAC of iets dergelijksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is duur tegenwoordiggeregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
[..]
tussen de £ 58 en £ 113
Feyenoord Champions League kaartjes zijn tegenwoordig ook tantoe duur.Kaartjes waren op veel plekken ook te 'winnen' volgens, iig wel in het VK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is duur tegenwoordig
Als je een dergelijk plaatje bij je hebt ben je niet goed snikquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:36 schreef Droopie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Echte autootjes genot
Is van vandaag.
En Leclerc stond op een klein kussentje met zelfde themaquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je een dergelijk plaatje bij je hebt ben je niet goed snik
Ben ik met je eens. De coureurs schijnen Monaco wel heel bijzonder te vinden. Wat ik snap.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:12 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Kunnen ze die GP beter niet gewoon eraf halen ipv dit soort maatregelen door te voeren?
Ja, maar Lewis Hamilton rijdt daar en de gedeelde GOAT met Michael Schumacher.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:02 schreef shiz het volgende:
Ik begrijp dat een Williams of een Haas zich uit laat hoeren.
Maar kom op... als Ferrari heb je het toch niet nodig dat HP een titelsponsor wordt en je livery verpest?
[..]
tussen de £ 58 en £ 113
Feyenoord Champions League kaartjes zijn tegenwoordig ook tantoe duur.Dat zou ik alleen voor DJ Paul al overhebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is duur tegenwoordig"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Wat will je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, maar Lewis Hamilton rijdt daar en de gedeelde GOAT met Michael Schumacher.
Als ik Ferrari was, had ik dat hele HP overgenomen naar de Fiat group en die kleuren veranderd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:36 schreef shiz het volgende:
Dat door de deal met Lewis zelfs Ferrari geen centjes meer heeft?
Die had ik niet meer dan een halve pizza met ananas gegeven als ik Ferrari was geweest.
Ik vind bij mooie sportauto's 2 van die strepen erover heen echt heel mooi.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind het wel een zieke livery op zich. Veel merken die zich aan de auto hebben verbonden. Vet toch?
ik kan me het jaar 1991 herinneren toen ik in de war raakte van Ferrari en BMS Scuderia Italia, die bijna dezelfde livery hadden rood en een witte streepquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind bij mooie sportauto's 2 van die strepen erover heen echt heel mooi.
Maar bij een Ferrari doe je dat gewoon niet. Mijn idee dan
Ik had afgelopen jaar problemen tussen Mercedes en Aston Martinquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik kan me het jaar 1991 herinneren toen ik in de war raakte van Ferrari en BMS Scuderia Italia, die bijna dezelfde livery hadden rood en een witte streep
God tering wat hoerenlelijk die witblauwe streepquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:36 schreef Droopie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Echte autootjes genot
Is van vandaag.
Dat niet alleen, het rood zelf vind ik gewoon ook niet mooi.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
God tering wat hoerenlelijk die witblauwe streep
iets te donker?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:09 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dat niet alleen, het rood zelf vind ik gewoon ook niet mooi.
Heb je ooit een Ferrari op de weg in die kleur gezien? Ik vind het te mat, te saai, niet sprankelend of vurig genoeg, gewoon mweh.quote:
Ik was niet voor Schumi, maar het rood uit die tijd was wel echt mooi.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:29 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Heb je ooit een Ferrari op de weg in die kleur gezien? Ik vind het te mat, te saai, niet sprankelend of vurig genoeg, gewoon mweh.
Witte velgen wasquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Racing Bulls (voormalig Alpha Tauri/VCarb) heeft een mooie livery vind ik, ondanks veel wit.
Scharlakenrood.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik was niet voor Schumi, maar het rood uit die tijd was wel echt mooi.
Ik vind het ook niks, dit is geen Ferrari-rood en dat blauw van HP matcht totaal niet (vorig jaar ook al niet)quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:29 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Heb je ooit een Ferrari op de weg in die kleur gezien? Ik vind het te mat, te saai, niet sprankelend of vurig genoeg, gewoon mweh.
Het spat niet van het scherm af, en die witte streep is helemaal lelijk. Dit is geen Ferrari rood maar supermarktwijn rood.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:29 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Die roodtint is het ergste niet, die witte vlakken met HP en dat blauw achterop met IBM, wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:11 schreef raptorix het volgende:
Ik vind het nieuwe rood oerlelijk, het is gewoon geen Ferrari rood, ik ben zelf nogal gefascineerd met kleuren, en vond ook in vorige jaren al dat ze te veel liepen te kloten, het was eigenlijk al geen ferrari rood meer.
Het is gewoon een grote rommel die Ferrari, maar als ie wel snel is zullen ze er verder niet over klagen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die roodtint is het ergste niet, die witte vlakken met HP en dat blauw achterop met IBM, wel.
Ja ik vind het rommelig.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die roodtint is het ergste niet, die witte vlakken met HP en dat blauw achterop met IBM, wel.
https://www.the-race.com/(...)n-f1-75-fia-meeting/quote:Commenting on the situation, an FIA spokesperson said: "Great rivalries throughout the history of motorsport have contributed to making it such an exciting experience for fans.
"But what underpins sport at all levels is a culture of respect. As such, it was disappointing to hear the crowd's tribalist reaction to FIA Formula 1 world champion Max Verstappen and his Red Bull team principal and CEO Christian Horner, at the F1 launch in London.
"Max and Christian have both contributed greatly to the sport we love. In the season ahead we should not lose sight of that.
"As part of the FIA's commitment to protect the integrity of the sport, we are leading a coalition tackling online abuse in sport under the banner of our United Against Online Abuse campaign.
"We stand with all of our competitors, officials, volunteers, and fans to unite against this growing threat. We urge the sporting community to consider the impact of their actions both online and offline."
Beetje standaardreactie wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:11 schreef Starflyer het volgende:
De FIA heeft eindelijk gereageerd op het boegeroep van afgelopen dinsdag.
[..]
https://www.the-race.com/(...)n-f1-75-fia-meeting/
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:11 schreef Starflyer het volgende:
De FIA heeft eindelijk gereageerd op het boegeroep van afgelopen dinsdag.
[..]
https://www.the-race.com/(...)n-f1-75-fia-meeting/
(lol).quote:Fans' 'tribalist' Verstappen boos at F1 75 to be examined by FIA
Dat lijkt me dus niet zo. Op Zandvoort is ook al jarenlang geen wanklank te horen richting Hamilton of Mercedes. En ik kan het dit jaar ook uit eigen waarneming bevestigen: er werd voor alle coureurs keurig geklapt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
(lol).
Ach. Had je het evenement in Amsterdam gehouden zou je hetzelfde hebben gehad tegen George Lewis en Toto.
Is nu eenmaal hoe het werkt helaas.
Ik zou ipv Britten Engelsen zeggen. Imo hebben de Schotten, de Welshman en de Noord-Ieren meer respect voor hun tegenstanders dan de Engelsen die denken alles uitgevonden te hebben.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus niet zo. Op Zandvoort is ook al jarenlang geen wanklank te horen richting Hamilton of Mercedes. En ik kan het dit jaar ook uit eigen waarneming bevestigen: er werd voor alle coureurs keurig geklapt.
Wel goed dat er nu eens gereageerd wordt richting de Britten. Normaal zijn de Duitsers de sigaar of zoals toen na Silverstone 21 de Nederlanders in Hongarije.
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zou ipv Britten Engelsen zeggen. Imo hebben de Schotten, de Welshman en de Noord-Ieren meer respect voor hun tegenstanders dan de Engelsen die denken alles uitgevonden te hebben.
Niet alleen denken ze alles uitgevonden te hebben, ze denken ook dat ze (daardoor) een soort van eerste recht hebben om overal te mogen winnen.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zou ipv Britten Engelsen zeggen. Imo hebben de Schotten, de Welshman en de Noord-Ieren meer respect voor hun tegenstanders dan de Engelsen die denken alles uitgevonden te hebben.
Max rijdt bij Ferrari? Sinds wanneer is dat?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, maar Lewis Hamilton rijdt daar en de gedeelde GOAT met Michael Schumacher.
Is al genoemd in het juiste topicquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:39 schreef SiGNe het volgende:
Weet niet of het al voorbij is gekomen maar F1TV ondersteunt Firefox niet meer.. (Chrome is een sponsor van F1..)
Je kan er alleen vrij makkelijk omheen werken:
https://addons.mozilla.or(...)ent-string-switcher/ installeren
en dan instellen zoals het plaatje
https://64.media.tumblr.c(...)d9db125c1267473f.pnj
https://www.reddit.com/r/(...)_anymore_and_how_to/
Werkt hier prima met Firefox nu.
Ah, mooi.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is al genoemd in het juiste topic
Als ik zo op die site kijk naar de kalender waarop je kaarten kan reserverenkan het in ieder geval tot en met 27 juli.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:58 schreef Sorella het volgende:
[..]
Weet jij toevallig hoelang de expo duurt want dat kan ik nergens vinden.
Ongeveer anderhalf uur:quote:Op zondag 2 maart 2025 19:58 schreef Sorella het volgende:
[..]
Weet jij toevallig hoelang de expo duurt want dat kan ik nergens vinden.
We wisten het al, nu bevestigd.quote:Mercedes-baas Wolff beloofde Hamilton niet te praten met Max Verstappen
Netflix deelt donderdag een fragment waarin te zien is hoe Wolff samen met zijn vrouw Susie Wolff openlijk praat over een vervanger van Hamilton. De Brit kondigde begin vorig seizoen verrassend aan dat hij Mercedes na twaalf jaar zou gaan verlaten.
"Denk je niet dat Max een optie is?", vraagt Susie aan Toto. Die antwoordt daarop: "Als je in één seizoen alle races wint, dan denk ik dat je wel een optie bent. Ik heb nog niet met hem gesproken, omdat ik Lewis heb beloofd dat niet te doen. Maar nu ga ik dat gesprek wel aan."
Bron:https://www.nu.nl/formule(...)-max-verstappen.html
Te mooiquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
We wisten het al, nu bevestigd.
Lewis bibbert van angst voor Max.
Ik denk haast dat het een investering is in 2026 en erna. Dan kan hij weg weg naar Mercedes of Aston Martin. Mocht het net goed genoeg zijn dan kan hij niet weg en zit hij in 2026 met die Ford-motor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:19 schreef THEFXR het volgende:
Als de RB weer shit is, dan zie ik Max geen champ worden en vertrekken bij RB.
lekker thuis Simmen
Het is drive to survive weekend, wat je er ook van vindt, het is mijn officieuze kick-off voor het seizoenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Is het eigenlijk al raceweek als binnen nu en een week er al vrije trainingen zijn verreden?
Bekeek net episode 3, vond het wel interessant dat Toto Wolff zijdelings zei dat hij aan Lewis had beloofd dat hij niet met Max zou praten om Mercedes te joinen zolang Lewis bij Mercedes zat.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is drive to survive weekend, wat je er ook van vindt, het is mijn officieuze kick-off voor het seizoen
Nee, pas maandagquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Is het eigenlijk al raceweek als binnen nu en een week er al vrije trainingen zijn verreden?
Tandarts Jack was ook in beeld bij episode 1quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:07 schreef gbm het volgende:
[..]
Bekeek net episode 3, vond het wel interessant dat Toto Wolff zijdelings zei dat hij aan Lewis had beloofd dat hij niet met Max zou praten om Mercedes te joinen zolang Lewis bij Mercedes zat.
weer?quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:19 schreef THEFXR het volgende:
Als de RB weer shit is, dan zie ik Max geen champ worden en vertrekken bij RB.
lekker thuis Simmen
Ik denk dat het vooral de fans zijn die liever zien dat hij stopt, dan dan hij het WDC verliest.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
weer?
daarnaast zal je dan net zien dat ze de nieuwe regels volgend jaar genailed hebben en je bent weggelopen bij een kampioensteam. Mid-2026 is het moment pas voor Max om te kijken wat die wilt.
Ahwquote:
Fijn dat het wel bij elkaar blijft.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.bbc.com/sport/formula1/articles/c17q9g08krgo.amp
Bernie collectie is naar Mark Mateschitz gegaan, die wil het op den duur publiek tentoonstellen.
Kritisch als altijd. Even zeggen dat hij erg trots is op Fred.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tandarts Jack was ook in beeld bij episode 1
Het zal Fred goed gedaan hebben om de blessing van de Tandarts in ontvangst te hebben mogen nemen.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Kritisch als altijd. Even zeggen dat hij erg trots is op Fred.
Vergeet Formule1 fanatsyquote:Op maandag 10 maart 2025 12:31 schreef WheeleE het volgende:
Ligt het aan mij of is de officiële Formula 1 Fantasy laat met open gaan? Nog maar een aar dagen te gaan maar op fantasy.formula1.com lijkt het nog steeds niet mogelijk om teams samen te stellen.
Die staat ook op de lijst om aan mee te doen. Maar de collega's waartegen ik het op wil nemen zitten niet op Fok, vandaar de F1-fantasy.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vergeet Formule1 fanatsy
Doe mee aan de enige echt FOK! F1 manager:
F1 / FOK! F1-manager 2025 is van start! #1 Back Down Under!
Colapinto bij Alpine kan je klaarzetten.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:48 schreef shiz het volgende:
Fresh. Nu hopen dat er niet weer mid-season driver changes zijn en de OP weer een tijd niet klopt omdat ik lui ben.Maar iig voor de season opener weer netjes.
Eerst maar zien of die opeens weer wel kan kwalificeren.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe vaak gaan we horen dat Hamilton op jacht gaat naar zijn achtste titel in de eerste raceweekends?
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
Had iemand al gezegd dat het raceweek is?
je zou haast zeggen dat het is gemaakt voor mensen die geen Formule 1 kijken, dat is de enige doelgroep die niet weet hoe deze race gelopen isquote:Op maandag 10 maart 2025 21:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zit nu de episode te kijken over Miami. De manier waarop ze dat spannend maken..Voortdurend shots Verstappen vlak achter Norris
Hij lag 7 seconden achter Norris en verloor letterlijk elke ronde een paar tienden. En al gerefereerd de velden in de cooldownroom..
Maar überhaupt, wie verzint zoiets. Waarom doen alsof die race spannend was terwijl het dat niet was?
Klopt ja. Maar bij mij blijft vooral de vraag hangen: waarom dit manipuleren? Wat voegt het toe? Zelfs mensen die geen F1 kijken voelen aankomen dat Norris zijn eerste race zal winnen in deze episode. Het verhaal is toch zonder minutenlang doen alsof Verstappen op zijn vleugel zat toch ook al mooi en rond? Je kunt best McLaren in beeld brengen die in spanning zitten, wat boardradio’s erin gooien en dan is het toch een prima verhaal?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:57 schreef Sabata het volgende:
[..]
je zou haast zeggen dat het is gemaakt voor mensen die geen Formule 1 kijken, dat is de enige doelgroep die niet weet hoe deze race gelopen is
Net zo nat.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had beter de GP van Brazilië 2024 kunnen terugkijken ipv DTS.
Antonelli/Bottas.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Colapinto bij Alpine kan je klaarzetten.
Eventueel een wissel bij Red Bull met Lawson en Tsunoda/Hadjar.
Voor de rest geloof ik het wel.
Antonelli blijft wel.quote:
Ik vond de aflevering gaaf waarin ze het beeld proberen te schetsen dat Russell opstaat als nieuwe leider van Mercedes.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar bij mij blijft vooral de vraag hangen: waarom dit manipuleren? Wat voegt het toe? Zelfs mensen die geen F1 kijken voelen aankomen dat Norris zijn eerste race zal winnen in deze episode. Het verhaal is toch zonder minutenlang doen alsof Verstappen op zijn vleugel zat toch ook al mooi en rond? Je kunt best McLaren in beeld brengen die in spanning zitten, wat boardradio’s erin gooien en dan is het toch een prima verhaal?
Netflix: Stewards en straffen wat is dat?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:56 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik vond de aflevering gaaf waarin ze het beeld proberen te schetsen dat Russell opstaat als nieuwe leider van Mercedes.
Waar George de GP van Beglië weet te winnen - door eigenwijs tegen het team advies in te gaan. En dan compleet verzwijgen dat zijn actie uiteindelijk tot diskwalificatie leidde...
![]()
![]()
Staan in de weg van het entertainment, dus de nek omgedraaid.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Netflix: Stewards en straffen wat is dat?
Holy shit.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:56 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik vond de aflevering gaaf waarin ze het beeld proberen te schetsen dat Russell opstaat als nieuwe leider van Mercedes.
Waar George de GP van Beglië weet te winnen - door eigenwijs tegen het team advies in te gaan. En dan compleet verzwijgen dat zijn actie uiteindelijk tot diskwalificatie leidde...
![]()
![]()
Dat wil Will Buxton vast wel met een interessant hoofd uitleggen hoor!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Netflix: Stewards en straffen wat is dat?
Zou ironisch zijn als 'ie door een bij gestoken was.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:42 schreef DjVero het volgende:
Holy fuck, dat hoofd van Vettel, daar is wat botox in gegaan zeg
https://www.formule1.nl/n(...)-grootste-hypocriet/
JOSSEDquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:37 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
https://x.com/MaVic009/status/1898335736056975397
KLETSNAT!quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:49 schreef Starflyer het volgende:
Zaterdag wordt het heet en zondag wordt er regen en onweer verwacht. Kan nog leuk worden dus.
[ afbeelding ]
Gruwelijk nat!quote:
Tippi-cally OZ wythahquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:49 schreef Starflyer het volgende:
Zaterdag wordt het heet en zondag wordt er regen en onweer verwacht. Kan nog leuk worden dus.
[ afbeelding ]
En dit is geen 1 april grap?quote:
Ik ben er ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:09 schreef Jane het volgende:
Ik twijfelde nog, maar ik ben bang dat die weersvoorspelling de knoop wel voor me doorgehakt heeft qua voor dag en dauw opstaan zondag.
Ik laat het nog even afhangen van hoe ik me zaterdag voel, maar 5:00 is wel heel lastig te verdedigen. Voor het dooie varken ga ik het sowieso niet doen, deze race heeft nog wat extra aantrekkingskracht.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:09 schreef Jane het volgende:
Ik twijfelde nog, maar ik ben bang dat die weersvoorspelling de knoop wel voor me doorgehakt heeft qua voor dag en dauw opstaan zondag.
I hope not!quote:
Genot!quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tippi-cally OZ wythah
Top. 4:30 je nest uit met je goeie gedrag om vervolgens 3 uur naar een uitgestelde start te gaan zitten kijken.
Nu al zin in!
Wedden dat de start wordt uitgesteldquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:09 schreef Jane het volgende:
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wedden dat de start wordt uitgesteld
Ja, want Max zou eens winnen zegquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wedden dat de start wordt uitgesteld
Er staat dat het ook gaat stormen. Als de helicopter daardoor niet kan vliegen, hebben ze geen keus en moeten ze wel uitstellen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, want Max zou eens winnen zeg
Ik maakte een garpjequote:Op woensdag 12 maart 2025 17:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Er staat dat het ook gaat stormen. Als de helicopter daardoor niet kan vliegen, hebben ze geen keus en moeten ze wel uitstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |