Ja schat, zoals ik al bekend gegeven heb, zodra iedereen op https://www.formula1.com/en/drivers zn nieuwe arbeidskleding aan heeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:57 schreef Nizno het volgende:
Er moet nog een nieuw lijstje met drivers in de OP
Mooi dat je dat wilt doenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:59 schreef shiz het volgende:
[..]
Ja schat, zoals ik al bekend gegeven heb, zodra iedereen op https://www.formula1.com/en/drivers zn nieuwe arbeidskleding aan heeft.Dan sla ik meteen photoshop open. Ik ben nu TS, dus kan ik het mooi editen als F1.com zo ver is.
oke schat. Ik had je aankondiging niet gezien dat je dat ging doenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:59 schreef shiz het volgende:
[..]
Ja schat, zoals ik al bekend gegeven heb, zodra iedereen op https://www.formula1.com/en/drivers zn nieuwe arbeidskleding aan heeft.Dan sla ik meteen photoshop open. Ik ben nu TS, dus kan ik het mooi editen als F1.com zo ver is.
Dat was wel een heel knap blondjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat was wel een heel kort interviewtje
Toppie!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke schat. Ik had je aankondiging niet gezien dat je dat ging doen
Mocht de OP niet meer te editten zijn is het feedback topic een deurtje verder dat ze je OP kunnen openen
Die blondie was wel lekker inderdaad. Sow.quote:
quote:
Eh..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Muzikaal is dit wel een van de toppertjes van de avond
Ik heb de rest niet gezien, maar dit voorspelt niet veel goeds...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Muzikaal is dit wel een van de toppertjes van de avond
Bridget Jones misschien.quote:
Dacht dat je meer van Jurassic Park zou zijnquote:
Daar moest ik net aan denken bij de F1 behind the scenes trailer met dat font van die tracks als Monza e.d.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Dacht dat je meer van Jurassic Park zou zijn
Brad Pittstop.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wordt wel zieke film heb ik het idee
Gelukkig deed de wheel gun het dit keerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nu al een bandenwissel? Dat is wel erg snel!
Muteknopje van de regie.quote:
Nee joh gebeurt niet.quote:
Dat doen Engelsen niet...quote:
Then change your fucking livery!quote:
Werd daarstraks al uitgejoeld. Toen kwamen ze al met die fake cheers.quote:
Dat zou me wel tegenvallen van dit sjieke publiek.quote:
Schijnbaar vonden ze 'shit' al te ver gaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:22 schreef -CRASH- het volgende:
Zal de FIA gorden Ramsey nu ook de mond gaan snoeren
Echt ja.quote:
Haha, ja, het filmpje dat naar niets leidt eigenlijk. Gewoon dezelfde saaie kleurstelling.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:31 schreef shiz het volgende:
feesie! Alleen heb ik de livery nu niet goed gezien. lol Maar same old same old dus?
Erg jammer!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:32 schreef PzKpfw het volgende:
Geeneens een praatje met de coureurs van Red Bull..
Red Bull is altijd consistent met de kleurstellingquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:31 schreef shiz het volgende:
feesie! Alleen heb ik de livery nu niet goed gezien. lol Maar same old same old dus?
Jammer, na Max zn comments over de oude bakken met hoogglanslak en zn insta post met een verfbucket had ik er wel wat van verwacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Haha, ja, het filmpje dat naar niets leidt eigenlijk. Gewoon dezelfde saaie kleurstelling.
Het is niet echt verrassend maar ik vind het nog steeds wel een mooie kleurstelling. Niet zo klassiek als Ferrari rood of Mercedes zilver maar evengoed nog heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Haha, ja, het filmpje dat naar niets leidt eigenlijk. Gewoon dezelfde saaie kleurstelling.
Bang dat dat iemand de F-word zou zeggenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:32 schreef PzKpfw het volgende:
Geeneens een praatje met de coureurs van Red Bull..
Dat moment met Horner. Waarom werd hij zo uitgejouwd? Wat een rotstreek. Misschien voor Max en Liam reden om hun mond te houden?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Bang dat dat iemand de F-word zou zeggen
Daardoor kreeg ik wel even een kleine hartverzakking omdat ik even dacht dat ze de Marlboro kleurstelling terug hadden gehaald.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
McLaren heeft hun museuminhoud meegenomen. Gaaf.
Ik dacht dat ze oude regulations en autos terug hadden gehaald. Dat zou gaaf zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Daardoor kreeg ik wel even een kleine hartverzakking omdat ik even dacht dat ze de Marlboro kleurstelling terug hadden gehaald.
Ik heb mij echt veel beter vermaakt dan dat ik vooraf gedacht had. Alleen alle muzikale intermezzo’s hadden ze imo mogen schrappen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:55 schreef Droopie het volgende:
Voor een eenmalige show op youtube, dikke prima
Eerder bang voor het boe geroep, denk ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Bang dat dat iemand de F-word zou zeggen
Fantastisch volkje die Engelsenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eerder bang voor het boe geroep, denk ik.
West-McLaren Mercedesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:50 schreef PzKpfw het volgende:
Die Vodafone livery blijft verreweg de mooiste van McLaren.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oh ja, dit was gisteren.
Niet gekeken.
Snap ook niet waarom ze zoiets op een doordeweekse avond doen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oh ja, dit was gisteren.
Niet gekeken.
Dit soort shows staat voor de totale ver-Amerikanisering van sport waar ik een godsgruwelijke hekel aan heb.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:19 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze zoiets op een doordeweekse avond doen.
In de uitzending op Viaplay werden er ook steeds korte interviews met de coureurs uitgezonden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:37 schreef Droopie het volgende:
Als het een celebration van 75 jaar F1 was, helemaal prima.
Maar meer dan een eenmalig dingetje hoeft het niet te worden wat mij betreft.
Wat wel leuk zou zijn voor de fans, doe het op Wembley, verkoop kaartjes voor 50 euro, laat de auto's het veld op scheuren en doe 5 minuten interviews met de coureurs.
Kijken we zelf wel of we het gaan kijken.
FTFY!quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In de uitzending op Viaplay werden er ook steeds korte interviews met de coureurs uitgezonden.
Max zei trouwens dat hij niet meer zou vloekenpraten dit seizoen want "dat is de eenvoudigste manier om uit de problemen te blijven" einde citaat
Dus ik heb niets gemist?quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:37 schreef Droopie het volgende:
Als het een celebration van 75 jaar F1 was, helemaal prima.
Maar meer dan een eenmalig dingetje hoeft het niet te worden wat mij betreft.
FIA werd uitgejoeld, de enige 10 seconden van alles dat ik gezien heb, maar was het waard.quote:
Als je je gisterenavond vermaakt hebt heb je niet heel veel gemist.quote:
Ah.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
FIA werd uitgejoeld, de enige 10 seconden van alles dat ik gezien heb, maar was het waard.
De moeite van de hh waard?quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als je je gisterenavond vermaakt hebt heb je niet heel veel gemist.
Als je je verveelde was het prima tijdverdrijf, ik vond de host ook erg geslaagd met zijn grapjes.
Thnx voor de high light link!quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als je je gisterenavond vermaakt hebt heb je niet heel veel gemist.
Als je je verveelde was het prima tijdverdrijf, ik vond de host ook erg geslaagd met zijn grapjes.
Bekijk deze YouTube-video. De highlights
Voeg net de highlights toequote:Op woensdag 19 februari 2025 14:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah.
[..]
De moeite van de hh waard?
Gebruik ik mijn abonnementsgeld nog ergens voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |