SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
het is zondag dacht ikquote:Op zondag 16 februari 2025 15:29 schreef kwiwi het volgende:
Sorry @:nattekat en @:essnhills heb de lapo gemistMaar alsnog een fijne zaterdag
Ok.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens ook totaal geen fan van rundvlees. Vast ooit aangevallen geweest door een zombie koe
Lilak pikte hem inquote:Op zondag 16 februari 2025 15:29 schreef kwiwi het volgende:
Sorry @:nattekat en @:essnhills heb de lapo gemistMaar alsnog een fijne zaterdag
eerlijk gepikt naar mijn ideequote:Op zondag 16 februari 2025 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lilak pikte hem in
Fijne zaterdag
Ben te traag voor lapo huntenquote:Op zondag 16 februari 2025 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lilak pikte hem in
Fijne zaterdag
Geen ideequote:Op zondag 16 februari 2025 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah daarWaarom heb jij geen ondertitel?
Ja, maar er was ons een fijne zaterdag tt beloofd omdat er gister al een fijne zondag tt wasquote:Op zondag 16 februari 2025 15:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
eerlijk gepikt naar mijn idee
Maar die was gister alquote:
okequote:Op zondag 16 februari 2025 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar er was ons een fijne zaterdag tt beloofd omdat er gister al een fijne zondag tt was
Of ze was heel gemeen geweest en had er iets van 'prettige dinsdagmiddag' neergezetquote:Op zondag 16 februari 2025 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar er was ons een fijne zaterdag tt beloofd omdat er gister al een fijne zondag tt was
Jullie zullen het nu nooit weten.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze was heel gemeen geweest en had er iets van 'prettige dinsdagmiddag' neergezet
Dan ging @mschol al stofzuigenquote:Op zondag 16 februari 2025 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze was heel gemeen geweest en had er iets van 'prettige dinsdagmiddag' neergezet
Stiekem heeft Lilak ons gered?quote:
quote:
ow jee en nu ligt alles in de gang?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:35 schreef Ama het volgende:
Oh fijn deur naar de gang stond helemaal open.
Nee maar ik was wel bang dat ze via de voordeur wegging als ik er in liep.quote:
zag vandaag een reel van iemand die liep te zeiken dat een buurman om 10 in de ochtend aan het stofzuigen was in het weekendquote:
En de poes?quote:
Je zat op de insta van NK?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zag vandaag een reel van iemand die liep te zeiken dat een buurman om 10 in de ochtend aan het stofzuigen was in het weekend
mensen hebben een hoop te zeiken
Nu moet die buurman een reel maken om te zeiken over een zeikende buurman in het weekendquote:Op zondag 16 februari 2025 15:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zag vandaag een reel van iemand die liep te zeiken dat een buurman om 10 in de ochtend aan het stofzuigen was in het weekend
maybe, weet niet hoe die eruit ziet dus alles is mogelijkquote:
Sommige appartementen zijn ook wel super gehorig. Maar goed 10u in het weekend vind ik toch wel een schappelijke tijd.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maybe, weet niet hoe die eruit ziet dus alles is mogelijk
Het is toch algemeen bekend dat ik FOK! als uitlaatklep gebruik en in het verdere leven immer positief ben?quote:
oh zeker, ik wil ook graag uitslapen maar zodra we ook maar half wakker zijn moet het bonuskind iedere afgelegde meter in zijn game aan ons vertellenquote:Op zondag 16 februari 2025 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sommige appartementen zijn ook wel super gehorig. Maar goed 10u in het weekend vind ik toch wel een schappelijke tijd.
Bij mij is uitslapen tot 6u, dus heb sowieso nergens last vanquote:Op zondag 16 februari 2025 15:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh zeker, ik wil ook graag uitslapen maar zodra we ook maar half wakker zijn moet het bonuskind iedere afgelegde meter in zijn game aan ons vertellen
uitslapen is voor jeugd
schone poesquote:
Hij had nog nooit van ondervloer gehoord?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
In mijn vorige huis, woonde lang geleden boven mij een gescheiden vader. De kinderen waren 1x in de 2 weken het weekend bij hem. Het was een 2 kamer appartement en je kon elke speld horen vallen doordat hij voor laminaat had gekozen. Die kinderen renden door het huis om 7 uur in de ochtend, schreeuwen erbij. En ik deed avonddiensten draaien. Dus dat was echt top
Ja vond het tijd om 'm weer eens te wassen, aangezien hij thuis blijkbaar 30cm stof heeft liggen.quote:
oh die heb ik ook boven me gehadquote:Op zondag 16 februari 2025 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
In mijn vorige huis, woonde lang geleden boven mij een gescheiden vader. De kinderen waren 1x in de 2 weken het weekend bij hem. Het was een 2 kamer appartement en je kon elke speld horen vallen doordat hij voor laminaat had gekozen. Die kinderen renden door het huis om 7 uur in de ochtend, schreeuwen erbij. En ik deed avonddiensten draaien. Dus dat was echt top
in welke ghetto woon jij dat mensen zoveel kinderen hebbenquote:Op zondag 16 februari 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en onder mij woonde een gezin met iets van 4 kinderen inclusief een baby die middenin de nacht meerdere malen begon te huilen en die ouders hadden een gedeeltelijke laat maar uithuilen beleid.
Probeer dan ook maar te slapen
Nee, de buurman die erna kwam heeft die vloer overgenomen en had van die harde pantoffels altijd aan. Die hoorde je echt overal heen sloffenquote:Op zondag 16 februari 2025 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij had nog nooit van ondervloer gehoord?
Dit was gewoon in een dorp, speciaal gezin. Zijn ook niet veel later naar een eengezinswoning verhuisd. Hun appartement had trouwens wel 3 slaapkamers enzo, dus was wel berekend op een gezin.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in welke ghetto woon jij dat mensen zoveel kinderen hebben
Mijn appartement zou ook geschikt zijn voor drie mensenquote:Op zondag 16 februari 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit was gewoon in een dorp, speciaal gezin. Zijn ook niet veel later naar een eengezinswoning verhuisd. Hun appartement had trouwens wel 3 slaapkamers enzo, dus was wel berekend op een gezin.
Dus je zit al goed voor als je een persoon treft met wie je wilt samenwonen.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn appartement zou ook geschikt zijn voor drie mensen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is hier ook zo. Die mensen hebben de woonkamer nooit opengebrokenquote:Op zondag 16 februari 2025 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn appartement is officieel ook een eengezinswoning en hier in de portiek woont er daadwerkelijk ook een gezin in. Iets andere indeling. Gelukkig geen onderburen voor hen.
Klinkt wel als een persoon die laminaat rechtstreeks op beton legt.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, de buurman die erna kwam heeft die vloer overgenomen en had van die harde pantoffels altijd aan. Die hoorde je echt overal heen sloffen
Een keer is hij gevallen en toen kon hij dankzij de gehorigheid wel om hulp roepen en heb ik 112 voor hem gebeld. Geen bedankje gehad ofzo
Ja hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je zit al goed voor als je een persoon treft met wie je wilt samenwonen.
de valler was niet de legger he slimmequote:Op zondag 16 februari 2025 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt wel als een persoon die laminaat rechtstreeks op beton legt.
Ik word door mijn manager gewoon omschreven als positief cynischquote:Op zondag 16 februari 2025 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat ik FOK! als uitlaatklep gebruik en in het verdere leven immer positief ben?
Oh ik las het andersom, dat die vorige buurman gevallen was.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
de valler was niet de legger he slimme
maaarrr?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zou er hier nog wel een bij kunnen, op zolder.
Dan zou iedereen een ruime slaapkamer hebben.
Een asielzoeker?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
hier kunnen ook prima extra mensen wonen.... maar ik weiger datquote:Op zondag 16 februari 2025 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik woonde in een verbouwd bejaardentehuis waar startersappartementen werden verhuurd voor 1 of 2 personen. De begane grond werd verhuurd aan mensen met een PKB: zij die zelfstandig kunnen wonen, maar wel met wat dingetjes hulp nodig hebben. Het gezin onder ons was het beheerdersechtpaar namens die stichting die dat regelde. Vandaar dat zij er woonden.
Was een leuk gezin overigens en kon er goed mee overweg als het echt te bont werd, maar die kinderen moesten altijd naar buiten.
Later kwam in dat appartement een echtpaar met ontzettend veel gedragsproblematiek. Daar heb ik wel echt last van gehad: constant schreeuwen, harde muziek, slaan met deuren etc. Daar was ook niet mee te praten.
jamaarquote:Op zondag 16 februari 2025 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier kunnen ook prima extra mensen wonen.... maar ik weiger dat
Er zouden er hier nog wel 8 bij kunnen, maar alles is voor bassie. En adriaan.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hier net zo, je bent je wel je vrijheid kwijtquote:Op zondag 16 februari 2025 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier kunnen ook prima extra mensen wonen.... maar ik weiger dat
Mijn huis was ook een wederopbouwoning voor de grote gezinnenquote:Op zondag 16 februari 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn appartement zou ook geschikt zijn voor drie mensen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat laatste is dan idd niet prettig, maar bejaardentehuizen ombouwen is een prima optie. Of wat ze in Deventer hebben (of hadden) dat jongeren tot leeftijd 30 (geloof ik) in een tehuis kunnen wonen en dan een aantal uur per maand vrijwilligerswerk er doenquote:Op zondag 16 februari 2025 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik woonde in een verbouwd bejaardentehuis waar startersappartementen werden verhuurd voor 1 of 2 personen. De begane grond werd verhuurd aan mensen met een PKB: zij die zelfstandig kunnen wonen, maar wel met wat dingetjes hulp nodig hebben. Het gezin onder ons was het beheerdersechtpaar namens die stichting die dat regelde. Vandaar dat zij er woonden.
Was een leuk gezin overigens en kon er goed mee overweg als het echt te bont werd, maar die kinderen moesten altijd naar buiten.
Later kwam in dat appartement een echtpaar met ontzettend veel gedragsproblematiek. Daar heb ik wel echt last van gehad: constant schreeuwen, harde muziek, slaan met deuren etc. Daar was ook niet mee te praten.
Dat is wel heel specifiek.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou theoretisch mogelijk zijn.
Een knappe Oekraïnse.
Jaja, wrijf het er maar in!quote:Op zondag 16 februari 2025 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zouden er hier nog wel 8 bij kunnen, maar alles is voor bassie. En adriaan.
dat is in de 2 onder 1 kapper rememberquote:
Zet dingen soms wel weer wat in perspectiefquote:Op zondag 16 februari 2025 15:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn huis was ook een wederopbouwoning voor de grote gezinnen
ohjaquote:Op zondag 16 februari 2025 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is in de 2 onder 1 kapper remember
Ja manquote:Op zondag 16 februari 2025 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt dat heet mijn eigen huis zonder een vent erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
@DeZwabber hier alweer een paar dagen niet gezienquote:Op zondag 16 februari 2025 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je zit al goed voor als je een persoon treft met wie je wilt samenwonen.
Heb het idee dat sociale huur vaak beter geregeld is. In particuliere woningen zit vaak hetzelfde volk (want te weinig sociale woningen) maar dan zonder een grote organisatie die shit kan en wil regelenquote:Op zondag 16 februari 2025 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed ik ben puur verhuisd omdat ik gek werd van het geluidsoverlast van alle kanten doordat het ontzettend gehorig is en niemand rekening hield met elkaar.
En dat was dan particuliere huurNu sociale huur, lekker rustig wonen hier.
Net als al die mannen die vrijwillig alleenstaande Oekraïnse vrouwen in huis wilden nemen toen de oorlog uitbrakquote:Op zondag 16 februari 2025 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou theoretisch mogelijk zijn.
Een knappe Oekraïnse.
Maar vooral voor Bassie.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zouden er hier nog wel 8 bij kunnen, maar alles is voor bassie. En adriaan.
Dat lag er wel erg dik boven op jaquote:Op zondag 16 februari 2025 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net als al die mannen die vrijwillig alleenstaande Oekraïnse vrouwen in huis wilden nemen toen de oorlog uitbrak![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja manWant een "vent" zorgt hoe dan ook voor gedoe
![]()
Wie heeft jou pijn gedaan?Ik hoef ook geen vent in huis, ook geen vrouw. Doe rustig johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen vent in huis, ook geen vrouw. Doe rustig joh
Het was zeker in het begin mooi wonen. Ligging was mooi, precies groot/klein genoeg (45m2). Maar er kwam steeds meer uitschot te wonen. Mensen die vuilnis gewoon van zich af gooide, mensen met problematiek die middenin de nacht keihard muziek aanzetten (die later in het nabij gelegen bosje muziek ging draaien zodat de hele buurt kon meegenieten). Mensen met 3 honden op 45m2 die de hele dag blaffen.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat laatste is dan idd niet prettig, maar bejaardentehuizen ombouwen is een prima optie. Of wat ze in Deventer hebben (of hadden) dat jongeren tot leeftijd 30 (geloof ik) in een tehuis kunnen wonen en dan een aantal uur per maand vrijwilligerswerk er doen
[..]
![]()
Wie heeft jou pijn gedaan?wauw.... wat doe jij een aannames zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja de middenwoningen in de rij waren voor gezinnen met 4+ kinderen, de hoekwoningen waren in twee verdiepingen verdeeld voor mensen met minder kinderen. Vind het voor mezelf eigenlijk haast al wat aan de krappe kant, laat staan dat je met zijn zessen in dit huis zou moeten zittenquote:Op zondag 16 februari 2025 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zet dingen soms wel weer wat in perspectief
[..]
![]()
Wie heeft jou pijn gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]Zeker zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was zeker in het begin mooi wonen. Ligging was mooi, precies groot/klein genoeg (45m2). Maar er kwam steeds meer uitschot te wonen. Mensen die vuilnis gewoon van zich af gooide, mensen met problematiek die middenin de nacht keihard muziek aanzetten (die later in het nabij gelegen bosje muziek ging draaien zodat de hele buurt kon meegenieten). Mensen met 3 honden op 45m2 die de hele dag blaffen.
Dat soort dingen
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:55 schreef Crack_ het volgende:
Alleen wonen![]()
Latten heerlijk ik doe het al 25 jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik heb er bijna 6 jaar gewoond en we hebben 3 verschillende eigenaren gehad. En we waren niet meer dan een stel mensen die de huur betaalden.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb het idee dat sociale huur vaak beter geregeld is. In particuliere woningen zit vaak hetzelfde volk (want te weinig sociale woningen) maar dan zonder een grote organisatie die shit kan en wil regelen
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de middenwoningen in de rij waren voor gezinnen met 4+ kinderen, de hoekwoningen waren in twee verdiepingen verdeeld voor mensen met minder kinderen. Vind het voor mezelf eigenlijk haast al wat aan de krappe kant, laat staan dat je met zijn zessen in dit huis zou moeten zitten
Mijn studio was zo grootquote:Op zondag 16 februari 2025 15:57 schreef Nattekat het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)straat-111/43873433/
Voor slechts ¤150k krijg je een studentenkamer
Dit is dan wel weer heel netjes thoquote:Op zondag 16 februari 2025 15:56 schreef Grotetijd het volgende:
Sorry voor mijn aannames, niet netjes.
Dan was die studio waar ballie wat gekocht heeft beter.. 169k voor een compleet nieuwe studio van dezelfde grootte.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Dit is volgens mij niet eens een plek in Den Haag waar je vrijwillig naartoe wil.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn studio was zo grootBetaalde ik 450 euro per maand voor.
Dacht eerst dat 't in Amsterdam was gezien die prijs
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Latten heerlijk ik doe het al 25 jaar
Ja datquote:Op zondag 16 februari 2025 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 6 jaar gewoond en we hebben 3 verschillende eigenaren gehad. En we waren niet meer dan een stel mensen die de huur betaalden.
Voor de rest een schreeuwend tekort aan huurwoningen in die gemeente, dus er werd ook veel bemiddeld vanuit allerlei organisaties.
Schilderswijk?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is volgens mij niet eens een plek in Den Haag waar je vrijwillig naartoe wil.
Kan @:Haags vast wel bevestigen.
https://www.funda.nl/deta(...)singel-300/43722872/quote:Op zondag 16 februari 2025 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan was die studio waar ballie wat gekocht heeft beter.. 169k voor een compleet nieuwe studio van dezelfde grootte.
ohja, dan is het makkelijkquote:Op zondag 16 februari 2025 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwlief heeft daar nu geen interesse in.
Paar jaar aanhouden en voor het dubbele doorverkopen of in de verhuur gooien.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan was die studio waar ballie wat gekocht heeft beter.. 169k voor een compleet nieuwe studio van dezelfde grootte.
3,6 miljoen zloty toch?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je dat huis in m'n dorp nou al gekocht?
Verhuur mocht daar alleen niet begreep ik.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar jaar aanhouden en voor het dubbele doorverkopen of in de verhuur gooien.
Mja qua m2 is het wel groot genoeg, maar de verhoudingen zijn niet goedquote:Op zondag 16 februari 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
maar de ruimte die je hebt went ook snel
Vond mn huidige woning echt een enorm paleis toen ik er ging wonen. Dat was het ook vergelijken met de woning waar ik toen vandaan kom. Maar na verloop van tijd groei je er toch beetje uit.
En soms niet, kan dat gevoel van geluk toen ik deze woning kreeg nog steeds voelen![]()
Die zit vast vast in een bioscoop of de bus naar de bios.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:DeZwabber hier alweer een paar dagen niet gezien
Heb je dan inmiddels niet zoveel overwaarde dat je wat beters kunt kopen?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja qua m2 is het wel groot genoeg, maar de verhoudingen zijn niet goedMijn badkamer is echt mini, maar dat was toen het werd gebouwd al heel luxe dat er een badkamer was, al was het toen gewoon een washok met een teil er in. Zou ook niet per se meer woonoppervlak hoeven, liever heel veel meer grond en vrijstaand
Brrrrrrquote:Op zondag 16 februari 2025 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)singel-300/43722872/
Kan ook slechter.
Maakt voor Bal toch niet zoveel uit. Die kan het cash afrekenen.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verhuur mocht daar alleen niet begreep ik.
Heb in mijn omgeving een stel met kind dat daardoor uit elkaar is. :,)quote:Op zondag 16 februari 2025 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net als al die mannen die vrijwillig alleenstaande Oekraïnse vrouwen in huis wilden nemen toen de oorlog uitbrak![]()
Hebben we in overvloed! Op bepaalde stukkenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja qua m2 is het wel groot genoeg, maar de verhoudingen zijn niet goedMijn badkamer is echt mini, maar dat was toen het werd gebouwd al heel luxe dat er een badkamer was, al was het toen gewoon een washok met een teil er in. Zou ook niet per se meer woonoppervlak hoeven, liever heel veel meer grond en vrijstaand
En altijd wat te neuken in de buurt.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Watquote:Op zondag 16 februari 2025 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb in mijn omgeving een stel met kind dat daardoor uit elkaar is. :,)
Een in huis genomen en daar is hij mee vandoor gegaan.quote:
Jezusquote:Op zondag 16 februari 2025 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een in huis genomen en daar is hij mee vandaar gegaan.
Wat een slechte clichéquote:Op zondag 16 februari 2025 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een in huis genomen en daar is hij mee vandoor gegaan.
En dan zo'n rare kraan in de keuken.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zal inmiddels al wel 2 ton+ overwaarde hebben, nadeel is alleen dat alle huizen flink duurder is gewordenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je dan inmiddels niet zoveel overwaarde dat je wat beters kunt kopen?
En, hoeveel was het in guldens? Anders telt dit nietquote:Op zondag 16 februari 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Mocht iemand interesse hebben. Je kan in mijn oude flatje wonen voor het schappelijke bedrag van 800 euro kaalIn 2017 betaalde ik nog 550 kaal
Wat een bedragen. Kom helaas uit een pauperfamilie. Niemand gaat mij geld nalaten, of een pand.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
3,6 miljoen chf of 3,8 miljoen euro. Jij mag kiezen
Heb ook alles zelf bij elkaar moeten sparen hoor. Dus geef de hoop niet opquote:Op zondag 16 februari 2025 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een bedragen. Kom helaas uit een pauperfamilie. Niemand gaat mij geld nalaten, of een pand.
Vrouw heeft veel rijke familieleden, maar allemaal ooms en tantes met kinderen. Dus daar zit ook niks.
Ben bang dat die stap er voor ons niet inzit.
Geen idee, maar het moet van de gemeente sociale huur blijven.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En, hoeveel was het in guldens? Anders telt dit niet
Ik heb laatst eens gekeken maar echt een stap vooruit lukt nog niet zo in de stad. Kan beter ergens op platteland gaan wonen.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zal inmiddels al wel 2 ton+ overwaarde hebben, nadeel is alleen dat alle huizen flink duurder is geworden
Heb alleen weinig zin om in de achterhoek ofzo te gaan wonenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hebben we in overvloed! Op bepaalde stukken
Je hebt zelf een rare kraanquote:Op zondag 16 februari 2025 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zo'n rare kraan in de keuken.
Trekt je dat niet? Lekker in het groen wandelen met de hondquote:Op zondag 16 februari 2025 16:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb laatst eens gekeken maar echt een stap vooruit lukt nog niet zo in de stad. Kan beter ergens op platteland gaan wonen.
deze woning is zo ook prima maar we willen kopen dus dat wordt nog pittigquote:Op zondag 16 februari 2025 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Mijn woning is oke, maar ik kan meer dus wil ik meer. Maar ben me er ook super bewust van hoe luxe die positie eigenlijk is, dat is wel lekker.
Eigenlijk vind ik het meeste in mn leven van wat ik heb een prima basis. De rest is luxe.
Jawel. Had zelfs plannen daarvoor om naar het buitenland te gaan.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Trekt je dat niet? Lekker in het groen wandelen met de hondOf ga je te graag de stad in met de fiets?
Ja dat is jammer he. Of je moet veel remote kunnen werken, dan is het nog wel te doenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb alleen weinig zin om in de achterhoek ofzo te gaan wonen
Ik wil ook kopen maar niet omdat het moet, omdat ik het wilquote:Op zondag 16 februari 2025 16:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
deze woning is zo ook prima maar we willen kopen dus dat wordt nog pittig
Mja valt ook tegen, voor een simpel rijtjeshuis betaal je hier inmiddels ook al gauw 350-400kquote:Op zondag 16 februari 2025 16:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb laatst eens gekeken maar echt een stap vooruit lukt nog niet zo in de stad. Kan beter ergens op platteland gaan wonen.
Den Haag is altijd goed. 💚💛quote:Op zondag 16 februari 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Waar willen jullie kopen? Kom naar Den Haag
De zee heb ik nog gezien vandaag. Wel in Nederland, niet in het buitenland.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik dan ergens achteraf ga wonen dan zou ik eigenlijk kale voorkeur voor het buitenland hebben. Dan moet er iets van de zee of een berg in de buurt zijn.
quote:Op zondag 16 februari 2025 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja valt ook tegen, voor een simpel rijtjeshuis betaal je hier inmiddels ook al gauw 350-400k
Geen koud weer meerquote:Op zondag 16 februari 2025 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik dan ergens achteraf ga wonen dan zou ik eigenlijk kale voorkeur voor het buitenland hebben. Dan moet er iets van de zee of een berg in de buurt zijn.
Zeeland zou nog wel kunnen voor mij, werk toch al deels thuis. Alleen zou ik dan wel in de duinen willen, en dan wordt het natuurlijk weer schreeuwend duurquote:Op zondag 16 februari 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Ja dat is jammer he. Of je moet veel remote kunnen werken, dan is het nog wel te doen![]()
Van alle plaatsen in Nederland waar ik heb gewoond, is DH voor mij de favoriet.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb weinig referentiemateriaal maar Den Haag is wel gezellie
Iedere keer als jij zegt dat je bij de zee bent geweest denk ik 'kijk, die geniet er tenminste optimaal van'. Doe je echt goedquote:Op zondag 16 februari 2025 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De zee heb ik nog gezien vandaag. Wel in Nederland, niet in het buitenland.
Als je gouden kranen hebt dan mag je niks zeggen over andermans kranen hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gouden kranen
Alleen niet in de keuken.
Nog even sparen dusquote:Op zondag 16 februari 2025 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeeland zou nog wel kunnen voor mij, werk toch al deels thuis. Alleen zou ik dan wel in de duinen willen, en dan wordt het natuurlijk weer schreeuwend duur
Dan moet DH wel het beste zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van alle plaatsen in Nederland waar ik heb gewoond, is DH voor mij de favoriet.
Een berg of zee zou ook mijn voorkeur hebben ja, en dan met een groot stuk land dat je je eigen bos kan hebbenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Neem ook een tuintje bij een vereniging?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een berg of zee zou ook mijn voorkeur hebben ja, en dan met een groot stuk land dat je je eigen bos kan hebben
quote:Op zondag 16 februari 2025 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedere keer als jij zegt dat je bij de zee bent geweest denk ik 'kijk, die geniet er tenminste optimaal van'. Doe je echt goed
De zon schijnt heerlijk inderdaadquote:Op zondag 16 februari 2025 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Ik had nog teveel spierpijn om te gaan sporten en het was lekker weer dus ben wezen wandelen, waarvan een flink stuk op het strand.
Ik heb al een grote tuin, wil juist een bos zodat het lekker zelf kan groeien en ik het niet de hele tijd netjes hoef te houdenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neem ook een tuintje bij een vereniging?Of lijkt je dat niks?
Ik loop hier zo het bos in. Mag de gemeente onderhouden.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een berg of zee zou ook mijn voorkeur hebben ja, en dan met een groot stuk land dat je je eigen bos kan hebben
Dat kan ook op een vereniging, wij hebben 1 bosmanquote:Op zondag 16 februari 2025 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al een grote tuin, wil juist een bos zodat het lekker zelf kan groeien en ik het niet de hele tijd netjes hoef te houden
quote:Op zondag 16 februari 2025 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop hier zo het bos in. Mag de gemeente onderhouden.
Thuis een lekkere bak koffie gemaakt.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De zon schijnt heerlijk inderdaad. Nog wel super koud volgens mij? Die combinatie kan echt heeeeerlijk zijn tijdens het wandelen tho. En daarna afsluiten met een warm drankje
En goed gesport zo te horen
Ik ben hier ook in 5 minuten in het bos. Of nou ja bos, het is een soort groenstrook met hoge bomen die is aangelegd voor schadebeperking mocht er iets op het industrieterrein ontploffenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop hier zo het bos in. Mag de gemeente onderhouden.
En potten mayonaise?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben hier ook in 5 minuten in het bos. Of nou ja bos, het is een soort groenstrook met hoge bomen die is aangelegd voor schadebeperking mocht er iets op het industrieterrein ontploffenEn dat is geen leuk bos, want overal loslopende honden
Nou ja, kwartiertje lopen naar het bosquote:Op zondag 16 februari 2025 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar bij jou?
Woon je in het centrum en het bos of hoe letterlijk is dit?
Ja maar ik wil geen boswachter ofzo wordenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kan ook op een vereniging, wij hebben 1 bosmanje kunt er alleen niet wonen, klote gemeente
Dat zou de nachtmerrie wel bijna compleet maken jaquote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben hier ook in 5 minuten in het bos. Of nou ja bos, het is een soort groenstrook met hoge bomen die is aangelegd voor schadebeperking mocht er iets op het industrieterrein ontploffenEn dat is geen leuk bos, want overal loslopende honden
Loslopende honden die mayo slobberen?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou de nachtmerrie wel bijna compleet maken ja
Oh, ik dacht dat er sinds een paar jaar een aantal strandtenten mochten blijven staan?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thuis een lekkere bak koffie gemaakt.Strandtenten staan er nog niet dus aan het strand een bakkie doen is nog geen optie.
Rond half 11 had ik bijna 10 km in de benen zitten. Was vanochtend qua weer prima te doen. Nu staat er een venijnig koude wind.
Alsnog heel dichtbijquote:Op zondag 16 februari 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, kwartiertje lopen naar het bosHei is een half uurtje denk ik.
Nee, gewoon een mannetje met een stukgrond op de hoek van de vereniging met heel veel bomenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ik wil geen boswachter ofzo worden
Ja hier heb je eigenlijk geen echte bossen, allemaal ingepolderde kleigrond onder NAP. Dus voornamelijk polder met af en toe een roedeltje bij elkaar gezaaide bomen die ze dan bestempelen als 'bos'quote:Op zondag 16 februari 2025 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop wel een groot bos in. Vorige week deed de gps op m'n telefoon het een half uurtje niet en dat was even kut.
Maar ook hier laat iedereen z'n hond gewoon loslopen natuurlijk.
En dan ook nog uit Tilburg komen zekerquote:Op zondag 16 februari 2025 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Loslopende honden die mayo slobberen?
Sommige steken wel de neus in je kruis ja.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:28 schreef Crack_ het volgende:
Waarom zijn loslopende honden irritantof zijn het van die loslopende honden die op je af komen?
Sorryquote:Op zondag 16 februari 2025 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige steken wel de neus in je kruis ja.
Ik wil gewoon een landgoed met eigen bos, hoeft geen fancy naam aan te worden gehangenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon een mannetje met een stukgrond op de hoek van de vereniging met heel veel bomen. Je kunt het tegenwoordig allemaal fancy namen geven maar volgens mij is dit ook niet meer dan gevalletje 'ik wil zoveel mogelijk groen en zo min mogelijk werk'
Ja van die beesten die op je af komen rennen of tegen je aanspringenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:28 schreef Crack_ het volgende:
Waarom zijn loslopende honden irritantof zijn het van die loslopende honden die op je af komen?
Hoe gaat het nog met Bupa?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Hondje geknuffeld en gezellig met mijn vader gebabbeld
Da's meer bij Scheveningen. Niet waar ik loop.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er sinds een paar jaar een aantal strandtenten mochten blijven staan?
En 10 km, watvoor de lol?
quote:Op zondag 16 februari 2025 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ahhh, lijkt me niet helemaal de bedoeling neequote:Op zondag 16 februari 2025 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja van die beesten die op je af komen rennen of tegen je aanspringen
oke?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een landgoed met eigen bos, hoeft geen fancy naam aan te worden gehangen
10 km is wel echt een eind hoor, voor de lolquote:Op zondag 16 februari 2025 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's meer bij Scheveningen. Niet waar ik loop.
Lol, conditie en frisse neus.
Gewoon wat kleine wensenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een landgoed met eigen bos, hoeft geen fancy naam aan te worden gehangen
Hoef alleen maar een paar hectare grond te hebben, hoeft geen fancy villa op ofzoquote:
10 km wandelen is gewoon een bescheiden zondags wandelingetjequote:Op zondag 16 februari 2025 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
10 km is wel echt een eind hoor, voor de lolen wandelen duurt zo lang
Iets meer dan 1,5 uur. Podcast of muziek aan en dan vermaak ik mij prima.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
10 km is wel echt een eind hoor, voor de lolen wandelen duurt zo lang
Had je hier nog wat van meegekregen? https://www.bndestem.nl/1(...)er-ingezet~a412adb5/quote:
Pff dat is echt kut of van die kwijlhonden die ineens naar je toe komen.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
niet voor normale mensenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
10 km wandelen is gewoon een bescheiden zondags wandelingetje
Jij bent een getrainde wandelaarquote:Op zondag 16 februari 2025 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
10 km wandelen is gewoon een bescheiden zondags wandelingetje
oh dat valt mee, maar jij hebt benen van drie meterquote:Op zondag 16 februari 2025 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets meer dan 1,5 uur. Podcast of muziek aan en dan vermaak ik mij prima.
Normale mensenquote:
Vorige week tijdens het wandelen nog een fijne podcast over de zaak JonBenet Ramsey geluisterd.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik ga wandelen dan doe ik het met mijn eigen gedachten
poetischquote:Op zondag 16 februari 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
wat flikt ie nouquote:
als ik ga wandelen doe ik dat IN gedachtenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Blijft toch interessant. Wie was het.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week tijdens het wandelen nog een fijne podcast over de zaak JonBenet Ramsey geluisterd.
Doe ik ook, als ik muziek op doe dan hoor ik de omgevingsgeluiden niet meer op de achtergrond en moet ik de hele tijd oplettenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
ga geen 10km wandelen, kom nouquote:Op zondag 16 februari 2025 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Ga niet naar mezelf luisteren, kom nou
Dat klinkt geloofwaardiger dan dat ik gewoon een goede conditie heb?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:44 schreef Crack_ het volgende:
oh dat valt mee, maar jij hebt benen van drie meter
Ik wil juist niks anders horenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Ga niet naar mezelf luisteren, kom nou
Maar de omgevingsgeluiden zijn het beste als je in het bos gaat wandelen. Dat vogeltje in de verte of het geritsel van bladeren.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe ik ook, als ik muziek op doe dan hoor ik de omgevingsgeluiden niet meer op de achtergrond en moet ik de hele tijd opletten
Dat is toch niet handig om een fiets mee te nemen als je gaat wandelen..quote:
en zelfs dan wil ik een doel hebben om ergens heen te fietsen.quote:
Fietsen in het bos is ook kut.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is toch niet handig om een fiets mee te nemen als je gaat wandelen..
Je fietst heen, loopt een stuk, fiets naar huis?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is toch niet handig om een fiets mee te nemen als je gaat wandelen..
Ja en je hoort ook niet of er mensen of verkeer aankomt als je met muziek op loopt, daarom doe ik dat dus ook nietquote:Op zondag 16 februari 2025 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar de omgevingsgeluiden zijn het beste als je in het bos gaat wandelen. Dat vogeltje in de verte of het geritsel van bladeren.
Mwa, met de juiste fiets is het wel leukquote:
Duhquote:Op zondag 16 februari 2025 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt geloofwaardiger dan dat ik gewoon een goede conditie heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Daar heb ik een Shokz koptelefoon voor. Kun je van alles luisteren en hoor je ook al het omgevingsgeluid. Prima om te wandelen en te fietsen.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe ik ook, als ik muziek op doe dan hoor ik de omgevingsgeluiden niet meer op de achtergrond en moet ik de hele tijd opletten
Ja maar hier heb je een fatsoenlijk bos dus dan heb je geen verkeer.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en je hoort ook niet of er mensen of verkeer aankomt als je met muziek op loopt, daarom doe ik dat dus ook niet
Ja dit herken ik wel een beetje. Ik vind fietsen helemaal niet zo erg maar het moet wel een doel hebben. Oké en het moet geen kut weer zijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
en zelfs dan wil ik een doel hebben om ergens heen te fietsen.
ga niet gewoon rondjes fietsen. Ben geen downie die de stoep niet af mag met zn driewieler
Ik zonk vorige week anders lekker wegquote:Op zondag 16 februari 2025 16:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mwa, met de juiste fiets is het wel leuk
Ik denk anders wel dat je hier heel goed in zult zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 16:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
en zelfs dan wil ik een doel hebben om ergens heen te fietsen.
ga niet gewoon rondjes fietsen. Ben geen downie die de stoep niet af mag met zn driewieler
Sowquote:Op zondag 16 februari 2025 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk anders wel dat je hier heel goed in zult zijn
quote:Op zondag 16 februari 2025 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
DuhOk, ik heb benen tot onder mijn oksels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Mijn gehijg hoor je al van ver afquote:Op zondag 16 februari 2025 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar hier heb je een fatsoenlijk bos dus dan heb je geen verkeer.
En die mountainbikers hoor je ook niet aankomen.
Ja dit heb ik ook nog wel eens gedaan. Ook al is dat wel een beetje lui want de woonwijk ligt aan het bos.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga op de fiets naar het bos en ga daar dan wandelen
dat laatste ook niet nee.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dit herken ik wel een beetje. Ik vind fietsen helemaal niet zo erg maar het moet wel een doel hebben. Oké en het moet geen kut weer zijn.
Lijkt me wel lastig broeken kopenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ok, ik heb benen tot onder mijn oksels.
ja dat weet ikquote:Op zondag 16 februari 2025 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk anders wel dat je hier heel goed in zult zijn
Vertel ons allesquote:Op zondag 16 februari 2025 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zonk vorige week anders lekker weg
scheelt een shirt, gewoon de broek vastknopen rond de halsquote:
Wel een beetje tijdsbesef kwijt, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:51 schreef Ama het volgende:
En genieten jongens dat het steeds langer licht blijft.
armen zijn overbodigquote:Op zondag 16 februari 2025 16:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
scheelt een shirt, gewoon de broek vastknopen rond de hals
hardop met jezelf.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:51 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik ben dat wandelen nou al jarenlang zo gewend dat ik geen filosofische gesprekken met mezelf hoef te hebben, ben meestal vooral aan het discussiëren over het eten
quote:Op zondag 16 februari 2025 16:51 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik ben dat wandelen nou al jarenlang zo gewend dat ik geen filosofische gesprekken met mezelf hoef te hebben, ben meestal vooral aan het discussiëren over het eten
Haha herkenbaar.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat laatste ook niet nee.
maar ga met liefde 20km fietsen om een lekkere bak pasta van de traiteur te halen en daarna 20km terug.
maar no way dat ik een blokje om van 10km ga fietsen
Oh ik heb elke keer toch weer goede gesprekken met mezelf enzo hoor ook over wat ik zie enzo.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:51 schreef LTVDK het volgende:
Same, maar ligt voornamelijk aan mn eigen dagindelingquote:Op zondag 16 februari 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel een beetje tijdsbesef kwijt, maar dat mag de pret niet drukken
Misschien loopt die wel in een jurk?quote:
Maatpakken FTWquote:
met benen tot je oksels leef je niet want geen organen dus idd benen overbodigquote:
*Gordijnquote:Op zondag 16 februari 2025 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien loopt die wel in een jurk?
Nee, ik wil nasi goreng!!quote:
Nee dan komen mensen er straks achter dat ik niet normaal ben, gewoon netjes in mijn eigen hoofdquote:
offf kip kerriequote:
Dan zou je eigenlijk park ranger moeten wordenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ik heb elke keer toch weer goede gesprekken met mezelf enzo hoor ook over wat ik zie enzo.
Maar ik heb bos- en natuurbeheer gestudeerd, dus ik zie altijd wat in het bos.
sowieso neem je wel van huis mee naar je werk want ik blijf geen geld uit geven op het werk voor eten. anders ga je maar gewoon een hele werkdag vasten. Je geeft geen geld uit op het werk aan eten!quote:Op zondag 16 februari 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
offf kip kerrie
wat is er eigenlijk in de bonus? Heb ik nog iets wat op moet?
Wat ga ik morgen meenemen naar werk?
Dat eet ik eigenlijk zelden, dus die komt niet zo vaak in gedachten voorquote:
NAVO-top is al jaren stiekem gaande op fokquote:Op zondag 16 februari 2025 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor diepgaande discussies komen we naar hier toch?
Gebakken aardappelenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat eet ik eigenlijk zelden, dus die komt niet zo vaak in gedachten voor
quote:Op zondag 16 februari 2025 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou je eigenlijk park ranger moeten worden
joh een weekendje weg... joh ga twee dagen 70km per dag wandelen... heb je ook een weekend vol gemaaktquote:Op zondag 16 februari 2025 16:54 schreef kwiwi het volgende:
Alvast een weekendje weg voor in Juni aan het boeken. Dit is volgens mij ruim een record, zo ver heb ik nog nooit vooruit geboekt
Waar gaat de reis heen?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:54 schreef kwiwi het volgende:
Alvast een weekendje weg voor in Juni aan het boeken. Dit is volgens mij ruim een record, zo ver heb ik nog nooit vooruit geboekt
Het WEF is ook een masker voor de buitenwereld. Hier is waar het allemaal gebeurt.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
NAVO-top is al jaren stiekem gaande op fok
Behalve als het echt heel bijzonder isquote:Op zondag 16 februari 2025 16:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso neem je wel van huis mee naar je werk want ik blijf geen geld uit geven op het werk voor eten. anders ga je maar gewoon een hele werkdag vasten. Je geeft geen geld uit op het werk aan eten!
Ik ben al de hele week tickets aan het zoeken, maar twijfel nog steeds tussen mei of septemberquote:Op zondag 16 februari 2025 16:54 schreef kwiwi het volgende:
Krijg m'n weekenden wel vol hoor, maar wil ook eens naar een ander gebiedquote:Op zondag 16 februari 2025 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh een weekendje weg... joh ga twee dagen 70km per dag wandelen... heb je ook een weekend vol gemaakt
Voor de VS?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben al de hele week tickets aan het zoeken, maar twijfel nog steeds tussen mei of september
Wat, wat zielig voor de aardappelquote:Op zondag 16 februari 2025 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat eet ik eigenlijk zelden, dus die komt niet zo vaak in gedachten voor
niet te hard zeggenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het WEF is ook een masker voor de buitenwereld. Hier is waar het allemaal gebeurt.
Den Haag, naar de echte NAVO top.quote:
Ja ik heb de US Park Rangers in gedachten, dat zijn best zware studies meen ik, geen idee hoe je in NL boswachter kunt wordenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was een universitaire studie he?
MBOquote:Op zondag 16 februari 2025 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb de US Park Rangers in gedachten, dat zijn best zware studies meen ik, geen idee hoe je in NL boswachter kunt worden
het is ene discussie met jezelf tijdens het wandelen. dus dan denk je de ene keer ik en de andere keer jijquote:Op zondag 16 februari 2025 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Behalve als het echt heel bijzonder isOF je had een niet-gebruikelijke dag op het werk
Trouwens, wie je en ik in dit verhaal? Betaal jij voor mijn eten op werk als ik zelf geen eten meeneem? Goede deal
solliciterenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb de US Park Rangers in gedachten, dat zijn best zware studies meen ik, geen idee hoe je in NL boswachter kunt worden
Boswachter is wel echt een tof beroep vind ik. We hebben twee boswachters bij de brandweer, ben altijd wel jaloers op hun werkquote:Op zondag 16 februari 2025 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zoiets ja. Gaande dat ik ook niet werk in die wereld. Solliciteren met 200 andere mensen en altijd afgewezen worden op werkervaring, omdat Gera met een midlife crisis iets met natuur wil doen en aangenomen wordt.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
solliciteren
Mijn neef werkt als boswachter, geen idee wat die jongen heeft gestudeerd. Volgens mij meer iets richting biologie ofzo? En dan ga je solliciteren op zo'n functie met nog een paar honderd andere mensen en dan word je met een beetje geluk gekozen
Verder geen idee, dit is zijn verhaal (van 15 jaar geleden)
Jaquote:
Dan is September nog wel warm hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaLekker zuidelijk dit keer, Texas/New Mexico/Arizona, die hoek
?quote:Op zondag 16 februari 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zoiets ja. Gaande dat ik ook niet werk in die wereld. Solliciteren met 200 andere mensen en altijd afgewezen worden op werkervaring, omdat Gera met een midlife crisis iets met natuur wil doen en aangenomen wordt.
Denk dat boswachter daar bij jou waar je echte natuur hebt ook een stuk leuker is dan in NLquote:Op zondag 16 februari 2025 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Boswachter is wel echt een tof beroep vind ik. We hebben twee boswachters bij de brandweer, ben altijd wel jaloers op hun werk
Ja dat denk ik ook, dat ze niet de beste aannemen met 200 sollicitanten.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zoiets ja. Gaande dat ik ook niet werk in die wereld. Solliciteren met 200 andere mensen en altijd afgewezen worden op werkervaring, omdat Gera met een midlife crisis iets met natuur wil doen en aangenomen wordt.
Dat krijg je als je teveel met jezelf praat.quote:
Warmer dan Nevada en Utah en dergelijke?quote:
Veelal de juiste instelling ook. Ik neem ook niet altijd degene met de meeste ervaring aan, maar die met genoeg ervaring en de juiste instelling.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:02 schreef Crack_ het volgende:
Mijn neef had trouwens ook geen werkervaring. Had wel het idee dat het geluk was maar dat is het (lijkt mij) altijd wel voor een groot deel bij functies waarop honderden mensen solliciteren
Is hier ook super interessantquote:Op zondag 16 februari 2025 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat boswachter daar bij jou waar je echte natuur hebt ook een stuk leuker is dan in NL
als je te veel met jezelf praat wordt een midlife crisis aangenomenquote:Op zondag 16 februari 2025 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je als je teveel met jezelf praat.
Volgens mij ben je in NL meer een soort BOA die vooral bezig is met illegale afvaldumpingen te registrerenquote:Op zondag 16 februari 2025 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is hier ook super interessantmaar wel een stuk kleinere schaal allemaal
Serieus waar.quote:
Dan ben ik daar nog ver vandaan. Ik geniet juist van de rust en stilte als ik alleen ben.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je te veel met jezelf praat wordt een midlife crisis aangenomen
Springt er dan altijd één iemand uit? Je maakt wel een selectie maar om tot de allerbeste te komen vind ik lastig als je keus hebt uit heel veel mensen. Dan kom ik meer uit bij 'dit zijn de 10 beste'quote:Op zondag 16 februari 2025 17:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veelal de juiste instelling ook. Ik neem ook niet altijd degene met de meeste ervaring aan, maar die met genoeg ervaring en de juiste instelling.
Nee dat volgens mij niet.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Warmer dan Nevada en Utah en dergelijke?
En mensen die van de wandelpaden afgaan, stropers, wietkwekerijen in bunkers, neukende stelletjes, fietsers op wandelpaden.... Eigenlijk is het helemaal geen leuke baan.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in NL meer een soort BOA die vooral bezig is met illegale afvaldumpingen te registreren
Het ligt wel altijd aan anderen bij jou he?quote:Op zondag 16 februari 2025 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Serieus waar.
Ik was opzoek naar een functie in communicatie, educatie of beleid in de natuurwereld. En dat is dus ook het poule waar de mensen met midl-life crisis (40-50 jarigen) uit andere werkvelden in vissen voor een baan omdat ze ineens iets willen doen met een maatschappelijke bijdrage.
En omdat Gerda toevallig 20 jaar communicatie heeft gedaan voor Unilever heeft ze meer werkervaring en wordt ze dus aangenomen.
Gaat de reis heen?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:54 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |