quote:Op zondag 16 februari 2025 15:55 schreef Crack_ het volgende:
Alleen wonen![]()
Latten heerlijk ik doe het al 25 jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik heb er bijna 6 jaar gewoond en we hebben 3 verschillende eigenaren gehad. En we waren niet meer dan een stel mensen die de huur betaalden.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb het idee dat sociale huur vaak beter geregeld is. In particuliere woningen zit vaak hetzelfde volk (want te weinig sociale woningen) maar dan zonder een grote organisatie die shit kan en wil regelen
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de middenwoningen in de rij waren voor gezinnen met 4+ kinderen, de hoekwoningen waren in twee verdiepingen verdeeld voor mensen met minder kinderen. Vind het voor mezelf eigenlijk haast al wat aan de krappe kant, laat staan dat je met zijn zessen in dit huis zou moeten zitten
Mijn studio was zo grootquote:Op zondag 16 februari 2025 15:57 schreef Nattekat het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)straat-111/43873433/
Voor slechts ¤150k krijg je een studentenkamer
Dit is dan wel weer heel netjes thoquote:Op zondag 16 februari 2025 15:56 schreef Grotetijd het volgende:
Sorry voor mijn aannames, niet netjes.
Dan was die studio waar ballie wat gekocht heeft beter.. 169k voor een compleet nieuwe studio van dezelfde grootte.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Dit is volgens mij niet eens een plek in Den Haag waar je vrijwillig naartoe wil.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn studio was zo grootBetaalde ik 450 euro per maand voor.
Dacht eerst dat 't in Amsterdam was gezien die prijs
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Latten heerlijk ik doe het al 25 jaar
Ja datquote:Op zondag 16 februari 2025 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 6 jaar gewoond en we hebben 3 verschillende eigenaren gehad. En we waren niet meer dan een stel mensen die de huur betaalden.
Voor de rest een schreeuwend tekort aan huurwoningen in die gemeente, dus er werd ook veel bemiddeld vanuit allerlei organisaties.
Schilderswijk?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is volgens mij niet eens een plek in Den Haag waar je vrijwillig naartoe wil.
Kan @:Haags vast wel bevestigen.
https://www.funda.nl/deta(...)singel-300/43722872/quote:Op zondag 16 februari 2025 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan was die studio waar ballie wat gekocht heeft beter.. 169k voor een compleet nieuwe studio van dezelfde grootte.
ohja, dan is het makkelijkquote:Op zondag 16 februari 2025 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwlief heeft daar nu geen interesse in.
Paar jaar aanhouden en voor het dubbele doorverkopen of in de verhuur gooien.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan was die studio waar ballie wat gekocht heeft beter.. 169k voor een compleet nieuwe studio van dezelfde grootte.
3,6 miljoen zloty toch?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je dat huis in m'n dorp nou al gekocht?
Verhuur mocht daar alleen niet begreep ik.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar jaar aanhouden en voor het dubbele doorverkopen of in de verhuur gooien.
Mja qua m2 is het wel groot genoeg, maar de verhoudingen zijn niet goedquote:Op zondag 16 februari 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
maar de ruimte die je hebt went ook snel
Vond mn huidige woning echt een enorm paleis toen ik er ging wonen. Dat was het ook vergelijken met de woning waar ik toen vandaan kom. Maar na verloop van tijd groei je er toch beetje uit.
En soms niet, kan dat gevoel van geluk toen ik deze woning kreeg nog steeds voelen![]()
Die zit vast vast in een bioscoop of de bus naar de bios.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:DeZwabber hier alweer een paar dagen niet gezien
Heb je dan inmiddels niet zoveel overwaarde dat je wat beters kunt kopen?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja qua m2 is het wel groot genoeg, maar de verhoudingen zijn niet goedMijn badkamer is echt mini, maar dat was toen het werd gebouwd al heel luxe dat er een badkamer was, al was het toen gewoon een washok met een teil er in. Zou ook niet per se meer woonoppervlak hoeven, liever heel veel meer grond en vrijstaand
Brrrrrrquote:Op zondag 16 februari 2025 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)singel-300/43722872/
Kan ook slechter.
Maakt voor Bal toch niet zoveel uit. Die kan het cash afrekenen.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verhuur mocht daar alleen niet begreep ik.
Heb in mijn omgeving een stel met kind dat daardoor uit elkaar is. :,)quote:Op zondag 16 februari 2025 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net als al die mannen die vrijwillig alleenstaande Oekraïnse vrouwen in huis wilden nemen toen de oorlog uitbrak![]()
Hebben we in overvloed! Op bepaalde stukkenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja qua m2 is het wel groot genoeg, maar de verhoudingen zijn niet goedMijn badkamer is echt mini, maar dat was toen het werd gebouwd al heel luxe dat er een badkamer was, al was het toen gewoon een washok met een teil er in. Zou ook niet per se meer woonoppervlak hoeven, liever heel veel meer grond en vrijstaand
En altijd wat te neuken in de buurt.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Watquote:Op zondag 16 februari 2025 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb in mijn omgeving een stel met kind dat daardoor uit elkaar is. :,)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |