Jij bent een getrainde wandelaarquote:Op zondag 16 februari 2025 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
10 km wandelen is gewoon een bescheiden zondags wandelingetje
oh dat valt mee, maar jij hebt benen van drie meterquote:Op zondag 16 februari 2025 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets meer dan 1,5 uur. Podcast of muziek aan en dan vermaak ik mij prima.
Normale mensenquote:
Vorige week tijdens het wandelen nog een fijne podcast over de zaak JonBenet Ramsey geluisterd.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik ga wandelen dan doe ik het met mijn eigen gedachten
poetischquote:Op zondag 16 februari 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
wat flikt ie nouquote:
als ik ga wandelen doe ik dat IN gedachtenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Blijft toch interessant. Wie was het.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week tijdens het wandelen nog een fijne podcast over de zaak JonBenet Ramsey geluisterd.
Doe ik ook, als ik muziek op doe dan hoor ik de omgevingsgeluiden niet meer op de achtergrond en moet ik de hele tijd oplettenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
ga geen 10km wandelen, kom nouquote:Op zondag 16 februari 2025 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Ga niet naar mezelf luisteren, kom nou
Dat klinkt geloofwaardiger dan dat ik gewoon een goede conditie heb?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:44 schreef Crack_ het volgende:
oh dat valt mee, maar jij hebt benen van drie meter
Ik wil juist niks anders horenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Ga niet naar mezelf luisteren, kom nou
Maar de omgevingsgeluiden zijn het beste als je in het bos gaat wandelen. Dat vogeltje in de verte of het geritsel van bladeren.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe ik ook, als ik muziek op doe dan hoor ik de omgevingsgeluiden niet meer op de achtergrond en moet ik de hele tijd opletten
en zelfs dan wil ik een doel hebben om ergens heen te fietsen.quote:
Fietsen in het bos is ook kut.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is toch niet handig om een fiets mee te nemen als je gaat wandelen..
Je fietst heen, loopt een stuk, fiets naar huis?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is toch niet handig om een fiets mee te nemen als je gaat wandelen..
Ja en je hoort ook niet of er mensen of verkeer aankomt als je met muziek op loopt, daarom doe ik dat dus ook nietquote:Op zondag 16 februari 2025 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar de omgevingsgeluiden zijn het beste als je in het bos gaat wandelen. Dat vogeltje in de verte of het geritsel van bladeren.
Duhquote:Op zondag 16 februari 2025 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt geloofwaardiger dan dat ik gewoon een goede conditie heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Daar heb ik een Shokz koptelefoon voor. Kun je van alles luisteren en hoor je ook al het omgevingsgeluid. Prima om te wandelen en te fietsen.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe ik ook, als ik muziek op doe dan hoor ik de omgevingsgeluiden niet meer op de achtergrond en moet ik de hele tijd opletten
Ja maar hier heb je een fatsoenlijk bos dus dan heb je geen verkeer.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en je hoort ook niet of er mensen of verkeer aankomt als je met muziek op loopt, daarom doe ik dat dus ook niet
Ja dit herken ik wel een beetje. Ik vind fietsen helemaal niet zo erg maar het moet wel een doel hebben. Oké en het moet geen kut weer zijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
en zelfs dan wil ik een doel hebben om ergens heen te fietsen.
ga niet gewoon rondjes fietsen. Ben geen downie die de stoep niet af mag met zn driewieler
Ik zonk vorige week anders lekker wegquote:Op zondag 16 februari 2025 16:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mwa, met de juiste fiets is het wel leuk
Ik denk anders wel dat je hier heel goed in zult zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 16:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
en zelfs dan wil ik een doel hebben om ergens heen te fietsen.
ga niet gewoon rondjes fietsen. Ben geen downie die de stoep niet af mag met zn driewieler
Sowquote:Op zondag 16 februari 2025 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk anders wel dat je hier heel goed in zult zijn
quote:Op zondag 16 februari 2025 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
DuhOk, ik heb benen tot onder mijn oksels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Mijn gehijg hoor je al van ver afquote:Op zondag 16 februari 2025 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar hier heb je een fatsoenlijk bos dus dan heb je geen verkeer.
En die mountainbikers hoor je ook niet aankomen.
Ja dit heb ik ook nog wel eens gedaan. Ook al is dat wel een beetje lui want de woonwijk ligt aan het bos.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga op de fiets naar het bos en ga daar dan wandelen
dat laatste ook niet nee.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dit herken ik wel een beetje. Ik vind fietsen helemaal niet zo erg maar het moet wel een doel hebben. Oké en het moet geen kut weer zijn.
Lijkt me wel lastig broeken kopenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ok, ik heb benen tot onder mijn oksels.
ja dat weet ikquote:Op zondag 16 februari 2025 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk anders wel dat je hier heel goed in zult zijn
Vertel ons allesquote:Op zondag 16 februari 2025 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zonk vorige week anders lekker weg
scheelt een shirt, gewoon de broek vastknopen rond de halsquote:
Wel een beetje tijdsbesef kwijt, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:51 schreef Ama het volgende:
En genieten jongens dat het steeds langer licht blijft.
armen zijn overbodigquote:Op zondag 16 februari 2025 16:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
scheelt een shirt, gewoon de broek vastknopen rond de hals
hardop met jezelf.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:51 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik ben dat wandelen nou al jarenlang zo gewend dat ik geen filosofische gesprekken met mezelf hoef te hebben, ben meestal vooral aan het discussiëren over het eten
quote:Op zondag 16 februari 2025 16:51 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik ben dat wandelen nou al jarenlang zo gewend dat ik geen filosofische gesprekken met mezelf hoef te hebben, ben meestal vooral aan het discussiëren over het eten
Haha herkenbaar.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat laatste ook niet nee.
maar ga met liefde 20km fietsen om een lekkere bak pasta van de traiteur te halen en daarna 20km terug.
maar no way dat ik een blokje om van 10km ga fietsen
Oh ik heb elke keer toch weer goede gesprekken met mezelf enzo hoor ook over wat ik zie enzo.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:51 schreef LTVDK het volgende:
Same, maar ligt voornamelijk aan mn eigen dagindelingquote:Op zondag 16 februari 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel een beetje tijdsbesef kwijt, maar dat mag de pret niet drukken
Misschien loopt die wel in een jurk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |