Jij bent een getrainde wandelaarquote:Op zondag 16 februari 2025 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
10 km wandelen is gewoon een bescheiden zondags wandelingetje
oh dat valt mee, maar jij hebt benen van drie meterquote:Op zondag 16 februari 2025 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets meer dan 1,5 uur. Podcast of muziek aan en dan vermaak ik mij prima.
Normale mensenquote:
Vorige week tijdens het wandelen nog een fijne podcast over de zaak JonBenet Ramsey geluisterd.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik ga wandelen dan doe ik het met mijn eigen gedachten
poetischquote:Op zondag 16 februari 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
wat flikt ie nouquote:
als ik ga wandelen doe ik dat IN gedachtenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Blijft toch interessant. Wie was het.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week tijdens het wandelen nog een fijne podcast over de zaak JonBenet Ramsey geluisterd.
Doe ik ook, als ik muziek op doe dan hoor ik de omgevingsgeluiden niet meer op de achtergrond en moet ik de hele tijd oplettenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
ga geen 10km wandelen, kom nouquote:Op zondag 16 februari 2025 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Ga niet naar mezelf luisteren, kom nou
Dat klinkt geloofwaardiger dan dat ik gewoon een goede conditie heb?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:44 schreef Crack_ het volgende:
oh dat valt mee, maar jij hebt benen van drie meter
Ik wil juist niks anders horenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Ga niet naar mezelf luisteren, kom nou
Maar de omgevingsgeluiden zijn het beste als je in het bos gaat wandelen. Dat vogeltje in de verte of het geritsel van bladeren.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe ik ook, als ik muziek op doe dan hoor ik de omgevingsgeluiden niet meer op de achtergrond en moet ik de hele tijd opletten
Dat is toch niet handig om een fiets mee te nemen als je gaat wandelen..quote:
en zelfs dan wil ik een doel hebben om ergens heen te fietsen.quote:
Fietsen in het bos is ook kut.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is toch niet handig om een fiets mee te nemen als je gaat wandelen..
Je fietst heen, loopt een stuk, fiets naar huis?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is toch niet handig om een fiets mee te nemen als je gaat wandelen..
Ja en je hoort ook niet of er mensen of verkeer aankomt als je met muziek op loopt, daarom doe ik dat dus ook nietquote:Op zondag 16 februari 2025 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar de omgevingsgeluiden zijn het beste als je in het bos gaat wandelen. Dat vogeltje in de verte of het geritsel van bladeren.
Mwa, met de juiste fiets is het wel leukquote:
Duhquote:Op zondag 16 februari 2025 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt geloofwaardiger dan dat ik gewoon een goede conditie heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Daar heb ik een Shokz koptelefoon voor. Kun je van alles luisteren en hoor je ook al het omgevingsgeluid. Prima om te wandelen en te fietsen.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe ik ook, als ik muziek op doe dan hoor ik de omgevingsgeluiden niet meer op de achtergrond en moet ik de hele tijd opletten
Ja maar hier heb je een fatsoenlijk bos dus dan heb je geen verkeer.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en je hoort ook niet of er mensen of verkeer aankomt als je met muziek op loopt, daarom doe ik dat dus ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |