En, hoeveel was het in guldens? Anders telt dit nietquote:Op zondag 16 februari 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Mocht iemand interesse hebben. Je kan in mijn oude flatje wonen voor het schappelijke bedrag van 800 euro kaalIn 2017 betaalde ik nog 550 kaal
Wat een bedragen. Kom helaas uit een pauperfamilie. Niemand gaat mij geld nalaten, of een pand.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
3,6 miljoen chf of 3,8 miljoen euro. Jij mag kiezen
Heb ook alles zelf bij elkaar moeten sparen hoor. Dus geef de hoop niet opquote:Op zondag 16 februari 2025 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een bedragen. Kom helaas uit een pauperfamilie. Niemand gaat mij geld nalaten, of een pand.
Vrouw heeft veel rijke familieleden, maar allemaal ooms en tantes met kinderen. Dus daar zit ook niks.
Ben bang dat die stap er voor ons niet inzit.
Geen idee, maar het moet van de gemeente sociale huur blijven.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En, hoeveel was het in guldens? Anders telt dit niet
Ik heb laatst eens gekeken maar echt een stap vooruit lukt nog niet zo in de stad. Kan beter ergens op platteland gaan wonen.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zal inmiddels al wel 2 ton+ overwaarde hebben, nadeel is alleen dat alle huizen flink duurder is geworden
Heb alleen weinig zin om in de achterhoek ofzo te gaan wonenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hebben we in overvloed! Op bepaalde stukken
Je hebt zelf een rare kraanquote:Op zondag 16 februari 2025 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zo'n rare kraan in de keuken.
Trekt je dat niet? Lekker in het groen wandelen met de hondquote:Op zondag 16 februari 2025 16:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb laatst eens gekeken maar echt een stap vooruit lukt nog niet zo in de stad. Kan beter ergens op platteland gaan wonen.
deze woning is zo ook prima maar we willen kopen dus dat wordt nog pittigquote:Op zondag 16 februari 2025 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Mijn woning is oke, maar ik kan meer dus wil ik meer. Maar ben me er ook super bewust van hoe luxe die positie eigenlijk is, dat is wel lekker.
Eigenlijk vind ik het meeste in mn leven van wat ik heb een prima basis. De rest is luxe.
Jawel. Had zelfs plannen daarvoor om naar het buitenland te gaan.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Trekt je dat niet? Lekker in het groen wandelen met de hondOf ga je te graag de stad in met de fiets?
Ja dat is jammer he. Of je moet veel remote kunnen werken, dan is het nog wel te doenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb alleen weinig zin om in de achterhoek ofzo te gaan wonen
Ik wil ook kopen maar niet omdat het moet, omdat ik het wilquote:Op zondag 16 februari 2025 16:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
deze woning is zo ook prima maar we willen kopen dus dat wordt nog pittig
Mja valt ook tegen, voor een simpel rijtjeshuis betaal je hier inmiddels ook al gauw 350-400kquote:Op zondag 16 februari 2025 16:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb laatst eens gekeken maar echt een stap vooruit lukt nog niet zo in de stad. Kan beter ergens op platteland gaan wonen.
Den Haag is altijd goed. 💚💛quote:Op zondag 16 februari 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Waar willen jullie kopen? Kom naar Den Haag
De zee heb ik nog gezien vandaag. Wel in Nederland, niet in het buitenland.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik dan ergens achteraf ga wonen dan zou ik eigenlijk kale voorkeur voor het buitenland hebben. Dan moet er iets van de zee of een berg in de buurt zijn.
quote:Op zondag 16 februari 2025 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja valt ook tegen, voor een simpel rijtjeshuis betaal je hier inmiddels ook al gauw 350-400k
Geen koud weer meerquote:Op zondag 16 februari 2025 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik dan ergens achteraf ga wonen dan zou ik eigenlijk kale voorkeur voor het buitenland hebben. Dan moet er iets van de zee of een berg in de buurt zijn.
Zeeland zou nog wel kunnen voor mij, werk toch al deels thuis. Alleen zou ik dan wel in de duinen willen, en dan wordt het natuurlijk weer schreeuwend duurquote:Op zondag 16 februari 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Ja dat is jammer he. Of je moet veel remote kunnen werken, dan is het nog wel te doen![]()
Van alle plaatsen in Nederland waar ik heb gewoond, is DH voor mij de favoriet.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb weinig referentiemateriaal maar Den Haag is wel gezellie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |