Iedere keer als jij zegt dat je bij de zee bent geweest denk ik 'kijk, die geniet er tenminste optimaal van'. Doe je echt goedquote:Op zondag 16 februari 2025 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De zee heb ik nog gezien vandaag. Wel in Nederland, niet in het buitenland.
Als je gouden kranen hebt dan mag je niks zeggen over andermans kranen hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gouden kranen
Alleen niet in de keuken.
Nog even sparen dusquote:Op zondag 16 februari 2025 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeeland zou nog wel kunnen voor mij, werk toch al deels thuis. Alleen zou ik dan wel in de duinen willen, en dan wordt het natuurlijk weer schreeuwend duur
Dan moet DH wel het beste zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van alle plaatsen in Nederland waar ik heb gewoond, is DH voor mij de favoriet.
Een berg of zee zou ook mijn voorkeur hebben ja, en dan met een groot stuk land dat je je eigen bos kan hebbenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik dan ergens achteraf ga wonen dan zou ik eigenlijk kale voorkeur voor het buitenland hebben. Dan moet er iets van de zee of een berg in de buurt zijn.
Neem ook een tuintje bij een vereniging?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een berg of zee zou ook mijn voorkeur hebben ja, en dan met een groot stuk land dat je je eigen bos kan hebben
quote:Op zondag 16 februari 2025 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedere keer als jij zegt dat je bij de zee bent geweest denk ik 'kijk, die geniet er tenminste optimaal van'. Doe je echt goed
De zon schijnt heerlijk inderdaadquote:Op zondag 16 februari 2025 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Ik had nog teveel spierpijn om te gaan sporten en het was lekker weer dus ben wezen wandelen, waarvan een flink stuk op het strand.
Ik heb al een grote tuin, wil juist een bos zodat het lekker zelf kan groeien en ik het niet de hele tijd netjes hoef te houdenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neem ook een tuintje bij een vereniging?Of lijkt je dat niks?
Ik loop hier zo het bos in. Mag de gemeente onderhouden.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een berg of zee zou ook mijn voorkeur hebben ja, en dan met een groot stuk land dat je je eigen bos kan hebben
Dat kan ook op een vereniging, wij hebben 1 bosmanquote:Op zondag 16 februari 2025 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al een grote tuin, wil juist een bos zodat het lekker zelf kan groeien en ik het niet de hele tijd netjes hoef te houden
quote:Op zondag 16 februari 2025 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop hier zo het bos in. Mag de gemeente onderhouden.
Thuis een lekkere bak koffie gemaakt.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De zon schijnt heerlijk inderdaad. Nog wel super koud volgens mij? Die combinatie kan echt heeeeerlijk zijn tijdens het wandelen tho. En daarna afsluiten met een warm drankje
En goed gesport zo te horen
Ik ben hier ook in 5 minuten in het bos. Of nou ja bos, het is een soort groenstrook met hoge bomen die is aangelegd voor schadebeperking mocht er iets op het industrieterrein ontploffenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop hier zo het bos in. Mag de gemeente onderhouden.
En potten mayonaise?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben hier ook in 5 minuten in het bos. Of nou ja bos, het is een soort groenstrook met hoge bomen die is aangelegd voor schadebeperking mocht er iets op het industrieterrein ontploffenEn dat is geen leuk bos, want overal loslopende honden
Nou ja, kwartiertje lopen naar het bosquote:Op zondag 16 februari 2025 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar bij jou?
Woon je in het centrum en het bos of hoe letterlijk is dit?
Ja maar ik wil geen boswachter ofzo wordenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kan ook op een vereniging, wij hebben 1 bosmanje kunt er alleen niet wonen, klote gemeente
Dat zou de nachtmerrie wel bijna compleet maken jaquote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben hier ook in 5 minuten in het bos. Of nou ja bos, het is een soort groenstrook met hoge bomen die is aangelegd voor schadebeperking mocht er iets op het industrieterrein ontploffenEn dat is geen leuk bos, want overal loslopende honden
Loslopende honden die mayo slobberen?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou de nachtmerrie wel bijna compleet maken ja
Oh, ik dacht dat er sinds een paar jaar een aantal strandtenten mochten blijven staan?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thuis een lekkere bak koffie gemaakt.Strandtenten staan er nog niet dus aan het strand een bakkie doen is nog geen optie.
Rond half 11 had ik bijna 10 km in de benen zitten. Was vanochtend qua weer prima te doen. Nu staat er een venijnig koude wind.
Alsnog heel dichtbijquote:Op zondag 16 februari 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, kwartiertje lopen naar het bosHei is een half uurtje denk ik.
Nee, gewoon een mannetje met een stukgrond op de hoek van de vereniging met heel veel bomenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ik wil geen boswachter ofzo worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |