scheelt een shirt, gewoon de broek vastknopen rond de halsquote:
Wel een beetje tijdsbesef kwijt, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:51 schreef Ama het volgende:
En genieten jongens dat het steeds langer licht blijft.
armen zijn overbodigquote:Op zondag 16 februari 2025 16:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
scheelt een shirt, gewoon de broek vastknopen rond de hals
hardop met jezelf.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:51 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik ben dat wandelen nou al jarenlang zo gewend dat ik geen filosofische gesprekken met mezelf hoef te hebben, ben meestal vooral aan het discussiëren over het eten
quote:Op zondag 16 februari 2025 16:51 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik ben dat wandelen nou al jarenlang zo gewend dat ik geen filosofische gesprekken met mezelf hoef te hebben, ben meestal vooral aan het discussiëren over het eten
Haha herkenbaar.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat laatste ook niet nee.
maar ga met liefde 20km fietsen om een lekkere bak pasta van de traiteur te halen en daarna 20km terug.
maar no way dat ik een blokje om van 10km ga fietsen
Oh ik heb elke keer toch weer goede gesprekken met mezelf enzo hoor ook over wat ik zie enzo.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:51 schreef LTVDK het volgende:
Same, maar ligt voornamelijk aan mn eigen dagindelingquote:Op zondag 16 februari 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel een beetje tijdsbesef kwijt, maar dat mag de pret niet drukken
Misschien loopt die wel in een jurk?quote:
Maatpakken FTWquote:
met benen tot je oksels leef je niet want geen organen dus idd benen overbodigquote:
*Gordijnquote:Op zondag 16 februari 2025 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien loopt die wel in een jurk?
Nee, ik wil nasi goreng!!quote:
Nee dan komen mensen er straks achter dat ik niet normaal ben, gewoon netjes in mijn eigen hoofdquote:
offf kip kerriequote:
Dan zou je eigenlijk park ranger moeten wordenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ik heb elke keer toch weer goede gesprekken met mezelf enzo hoor ook over wat ik zie enzo.
Maar ik heb bos- en natuurbeheer gestudeerd, dus ik zie altijd wat in het bos.
sowieso neem je wel van huis mee naar je werk want ik blijf geen geld uit geven op het werk voor eten. anders ga je maar gewoon een hele werkdag vasten. Je geeft geen geld uit op het werk aan eten!quote:Op zondag 16 februari 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
offf kip kerrie
wat is er eigenlijk in de bonus? Heb ik nog iets wat op moet?
Wat ga ik morgen meenemen naar werk?
Dat eet ik eigenlijk zelden, dus die komt niet zo vaak in gedachten voorquote:
NAVO-top is al jaren stiekem gaande op fokquote:Op zondag 16 februari 2025 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor diepgaande discussies komen we naar hier toch?
Gebakken aardappelenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat eet ik eigenlijk zelden, dus die komt niet zo vaak in gedachten voor
quote:Op zondag 16 februari 2025 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou je eigenlijk park ranger moeten worden
joh een weekendje weg... joh ga twee dagen 70km per dag wandelen... heb je ook een weekend vol gemaaktquote:Op zondag 16 februari 2025 16:54 schreef kwiwi het volgende:
Alvast een weekendje weg voor in Juni aan het boeken. Dit is volgens mij ruim een record, zo ver heb ik nog nooit vooruit geboekt
Waar gaat de reis heen?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:54 schreef kwiwi het volgende:
Alvast een weekendje weg voor in Juni aan het boeken. Dit is volgens mij ruim een record, zo ver heb ik nog nooit vooruit geboekt
Het WEF is ook een masker voor de buitenwereld. Hier is waar het allemaal gebeurt.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
NAVO-top is al jaren stiekem gaande op fok
Behalve als het echt heel bijzonder isquote:Op zondag 16 februari 2025 16:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso neem je wel van huis mee naar je werk want ik blijf geen geld uit geven op het werk voor eten. anders ga je maar gewoon een hele werkdag vasten. Je geeft geen geld uit op het werk aan eten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |