Sorryquote:Op zondag 16 februari 2025 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige steken wel de neus in je kruis ja.
Ik wil gewoon een landgoed met eigen bos, hoeft geen fancy naam aan te worden gehangenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon een mannetje met een stukgrond op de hoek van de vereniging met heel veel bomen. Je kunt het tegenwoordig allemaal fancy namen geven maar volgens mij is dit ook niet meer dan gevalletje 'ik wil zoveel mogelijk groen en zo min mogelijk werk'
Ja van die beesten die op je af komen rennen of tegen je aanspringenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:28 schreef Crack_ het volgende:
Waarom zijn loslopende honden irritantof zijn het van die loslopende honden die op je af komen?
Hoe gaat het nog met Bupa?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Hondje geknuffeld en gezellig met mijn vader gebabbeld
Da's meer bij Scheveningen. Niet waar ik loop.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er sinds een paar jaar een aantal strandtenten mochten blijven staan?
En 10 km, watvoor de lol?
quote:Op zondag 16 februari 2025 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ahhh, lijkt me niet helemaal de bedoeling neequote:Op zondag 16 februari 2025 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja van die beesten die op je af komen rennen of tegen je aanspringen
oke?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een landgoed met eigen bos, hoeft geen fancy naam aan te worden gehangen
10 km is wel echt een eind hoor, voor de lolquote:Op zondag 16 februari 2025 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's meer bij Scheveningen. Niet waar ik loop.
Lol, conditie en frisse neus.
Gewoon wat kleine wensenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een landgoed met eigen bos, hoeft geen fancy naam aan te worden gehangen
Hoef alleen maar een paar hectare grond te hebben, hoeft geen fancy villa op ofzoquote:
10 km wandelen is gewoon een bescheiden zondags wandelingetjequote:Op zondag 16 februari 2025 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
10 km is wel echt een eind hoor, voor de lolen wandelen duurt zo lang
Iets meer dan 1,5 uur. Podcast of muziek aan en dan vermaak ik mij prima.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
10 km is wel echt een eind hoor, voor de lolen wandelen duurt zo lang
Had je hier nog wat van meegekregen? https://www.bndestem.nl/1(...)er-ingezet~a412adb5/quote:
Pff dat is echt kut of van die kwijlhonden die ineens naar je toe komen.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
niet voor normale mensenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
10 km wandelen is gewoon een bescheiden zondags wandelingetje
Jij bent een getrainde wandelaarquote:Op zondag 16 februari 2025 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
10 km wandelen is gewoon een bescheiden zondags wandelingetje
oh dat valt mee, maar jij hebt benen van drie meterquote:Op zondag 16 februari 2025 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets meer dan 1,5 uur. Podcast of muziek aan en dan vermaak ik mij prima.
Normale mensenquote:
Vorige week tijdens het wandelen nog een fijne podcast over de zaak JonBenet Ramsey geluisterd.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik ga wandelen dan doe ik het met mijn eigen gedachten
poetischquote:Op zondag 16 februari 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
wat flikt ie nouquote:
als ik ga wandelen doe ik dat IN gedachtenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Blijft toch interessant. Wie was het.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week tijdens het wandelen nog een fijne podcast over de zaak JonBenet Ramsey geluisterd.
Doe ik ook, als ik muziek op doe dan hoor ik de omgevingsgeluiden niet meer op de achtergrond en moet ik de hele tijd oplettenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |