SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is zo'n warme douche toch lekker.. En wat is het een genot om verwarmde sloffen aan te kunnen trekken na het douchenGr. Gr. DJeskiMO
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:38 schreef DJMO het volgende:
Wat is zo'n warme douche toch lekker.. En wat is het een genot om verwarmde sloffen aan te kunnen trekken na het douchenGr. Gr. DJeskiMO
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Is toch vreselijkquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:33 schreef Dotteke het volgende: [..] Was ook de eerste waar ik aan dacht toen ik het vanavond las.
![]()
![]()
Dank voor deze bijdragequote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:38 schreef DJMO het volgende:
![]()
Meetupdate van 15-02-2025:
@Harrie is op vakantie van fok dus ik doe ff af en toe wat posten over de meet en zulks.
-irritant persoon verwijderd van de mention list en uitgesloten van verdere deelname aan DTS-meets![]()
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekend slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @DerRabbit
🟨 @Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat is het zeker. Gisteren ook al een automdie de mensen massa in reed in Duitslandquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat bezielt die mensen tochquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Gisteren ook al een automdie de mensen massa in reed in Duitsland![]()
![]()
Ik heb het wel gelezen wat je had getypt. Ik ga hier niemand afbranden en ben discreet, maar dat achterbakse gekonkel, daar heb ik niets mee. Als jij dat sneren vindt, prima wat mij betreft, maar als ik een vriend op fok heb, dan ga ik hem niet op fok afbranden. Hoogstens persoonlijk 1 op1 via dm of WA of whatever.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Shii op 15-02-2025 21:46:46 ]![]()
Zekerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Is toch leuk dat er aan je gedacht wordt![]()
![]()
Hmmmmz............quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb het wel gelezen wat je had getypt. Ik ga hier niemand afbranden en ben discreet, maar dat achterbakse gekonkel, daar heb ik niets mee. Als jij dat sneren vindt, prima wat mij betreft, maar als ik een vriend op fok heb, dan ga ik hem niet op fok afbranden. Hoogstens via dm of WA of whatever.![]()
Je zat me wel flink af te fakkelen in mijn DM net ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb het wel gelezen wat je had getypt. Ik ga hier niemand afbranden en ben discreet, maar dat achterbakse gekonkel, daar heb ik niets mee. Als jij dat sneren vindt, prima wat mij betreft, maar als ik een vriend op fok heb, dan ga ik hem niet op fok afbranden. Hoogstens via dm of WA of whatever.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Laten we het gezellig houden na een dag downtime aub.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik durf nieteens een mention te doen nuquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Is toch leuk dat er aan je gedacht wordt![]()
![]()
Geen idee. Zijn geestelijk ver heen denk ikquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat bezielt die mensen tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij ook alquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zat me wel flink af te fakkelen in mijn DM net ja.![]()
![]()
Hmm ja, ik durf ook niet iedereen te mentionen, alleen degenen van wie ik weet dat ze dat wel kunnen waarderenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik durf nieteens een mention te doen nu
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Heb wel net een TR gezetquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, ik durf ook niet iedereen te mentionen, alleen degenen van wie ik weet dat ze dat wel kunnen waarderen![]()
![]()
Jou nooit.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zat me wel flink af te fakkelen in mijn DM net ja.![]()
![]()
Maar dan ga je toch niet lukraak mensen neersteken of op een menigte inrijden?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. Zijn geestelijk ver heen denk ik![]()
Blijkbaar welquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch niet lukraak mensen neersteken of op een menigte inrijden?![]()
Jij mag datquote:
En ik ga er natuurlijk vanuit dat dat niet op mijn post was
Ik wil wel alle deelnemers van de meet waarschuwen dat ik minstens een uur (alles bij elkaar) ga door zeveren over hoe alle locaties die we in eerste instantie aandoen vroeger onderdeel waren van het NS-reparatie-terrein en hoe fantastisch ik het vind dat de industriële vibe zo goed behouden is in de Spoorzone.
Daar mag jij vanuit gaanquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij mag dat
En ik ga er natuurlijk vanuit dat dat niet op mijn post was![]()
![]()
Dat is waarschijnlijk niet @Paulquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, ik durf ook niet iedereen te mentionen, alleen degenen van wie ik weet dat ze dat wel kunnen waarderen![]()
quote:
Maar dan ben je iig de moeite waard om te DMenquote:
Ik zou niet weten hoe ze tot zoiets in staat zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch niet lukraak mensen neersteken of op een menigte inrijden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat doet me dan weer goedquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dan ben je iig de moeite waard om te DMen![]()
![]()
Nee daar heb ik niet zoveel mee, dus die ga ik ook niet mentionen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk niet @:Paul
Iemand moet natuurlijk wel mentionwaardig zijn
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ze tot zoiets in staat zijn.![]()
@Speklap3000quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee daar heb ik niet zoveel mee, dus die ga ik ook niet mentionen.
Iemand moet natuurlijk wel mentionwaardig zijn![]()
![]()
quote::"END AI NEFFER FELT DIS WEE BIEFOOR!!!! TJILLUP!"
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah die blijft tot in het einde der tijden mentionwaardig![]()
![]()
![]()
@:Speklap3000![]()
![]()
![]()
![]()
Koning pekslapquote:
Zou een stunt zijn als speklap opeens bij de meet verschijntUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik kan nog altijd huilen om mijn held.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"END AI NEFFER FELT DIS WEE BIEFOOR!!!! TJILLUP!"
![]()
Tis ook echt sterk spul.quote:![]()
En het ruikt heerlijk, maar dan neem je een slokje en dan is het mierzoet
Ja ik had me al afgemeld, maar wie weetquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
Zou een stunt zijn als speklap opeens bij de meet verschijnt![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
![]()
.
Ja, als Speklap komt, dan kun jij niet achterblijvenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik had me al afgemeld, maar wie weet
Haags ook nietquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, als Speklap komt, dan kun jij niet achterblijven![]()
![]()
Hij komt, hij komt..Don't follow me. I am lost too
.
HeehooDon't follow me. I am lost too
.
Of dat we hem zo tegenkomen in de Nacht en hij zo van:"Ja, kom m'n zusje ophalen maar haar dienst is nog niet afgelopen en ze moet nog douchen na al die slagroomtieten die die zatte viezeriken daar allemaal gedaan hebben!".quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
Zou een stunt zijn als speklap opeens bij de meet verschijnt"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
.
Hungry eyes
One look at you and I can't disguise, I've got
Hungry eyesTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Oh ja, daar moet ik nog kaartjes voor kopen. Die komen dus ook in het Spoorpark deze zomer.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Reëel scenario welquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of dat we hem zo tegenkomen in de Nacht en hij zo van:"Ja, kom m'n zusje ophalen maar haar dienst is nog niet afgelopen en ze moet nog douchen na al die slagroomtieten die die zatte viezeriken daar allemaal gedaan hebben!".![]()
![]()
.
quote:Don't follow me. I am lost too
.
quote:
.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
I've feel the magic between you and I
.
quote:Don't follow me. I am lost too
.
Welterustenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Best wel toch?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
Dat is niet ver van @:mario390![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)nrijk-tiener-komt-om![]()
Zeker triestquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Triest![]()
Al is Villacher wel goed bier. Dat wel.![]()
Makker![]()
![]()
Heulemoal nikkes, heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog iets meegekregen van de DT vandaag?Lach met een schone bips![]()
I wasn't jealous before we met
but now every woman I see is a potential threatTrotste mama van Ambar
Gaan we weer geld inzamelenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog iets meegekregen van de DT vandaag?![]()
![]()
A grown-up woman should never fall so easilyTrotste mama van Ambar
Serene rustquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heulemoal nikkes, heb ik iets gemist?![]()
![]()
Ik zal de admins even inseinen dat je naar een ban solliciteert.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Koud heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jammer, maar was te proberenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:09 schreef Rob het volgende:
[..]
ik vind je heel "aardig" maar dat doen we maar niet![]()
![]()
Is dit een banaanvraag?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zal de admins even inseinen dat je naar een ban solliciteert.Lach met een schone bips![]()
Geen last van.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Moet ik me toch echt eerst misdragenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zal de admins even inseinen dat je naar een ban solliciteert.![]()
![]()
Als ik rook op het balkon ik wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee. Hij vraagt toch zelf om zomervakantie?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Denk dat niemand het erg vind om af en toe een mention te krijgen hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, ik durf ook niet iedereen te mentionen, alleen degenen van wie ik weet dat ze dat wel kunnen waarderen
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Nein fraulein, hij vraagt om donaties voor zijn summer vakanziequote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Hij vraagt toch zelf om zomervakantie?
Lach met een schone bips![]()
Ligt er volledig aan wie de mention zet en met welke rede.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat niemand het erg vind om af en toe een mention te krijgen hoorIk heb er één en ik ben er trots op
Jou niet gapquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Echt 3 meter onder de grond steek je me nog een mes in de rug....![]()
Moet je ver stekenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wou zeggen. Heb je 'n lang mes nodigquote:
Well, life can be a riot
Maar waarom kom je hier nooit?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik kom hier nooit maar een meet vind ik wel leukWell, life can be a riot
Zo ben ik niet, jwtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pfff zat al te zweten hier.![]()
Niet doenquote:Well, life can be a riot
En door die koude grond ook nog.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wou zeggen. Heb je 'n lang mes nodigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Fuck jullie met jullie kutkeeper die ineens wel ballen kan pakken. D'n klojo!quote:Lach met een schone bips![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Goed is utrecht hequote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Fuck jullie met jullie kutkeeper die ineens wel ballen kan pakken. D'n klojo!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ToppieDon't follow me. I am lost too
.
quote:
Ja ben je lang bezig.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En door die koude grond ook nog.
Ben je wel meteen 100 miljoen miljard keer meer gespierd dan nu als je klaar bentWell, life can be a riot
Ok, ik ben een vrouw met een grote clitoris.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Tell me lies
Tell me sweet little liesLach met een schone bips![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Daarom willen we hem dus niet verkopenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee jullie keeper had speed op.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Fleetwood Macquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Tell me lies
Tell me sweet little liesDon't follow me. I am lost too
.
illy lallen toch .quote:
Cosmic Gate - The Truthquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Tell me lies
Tell me sweet little lies
@hemarookworst![]()
![]()
![]()
![]()
.
D'n piemel dat ie is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Daarom willen we hem dus niet verkopenLach met een schone bips![]()
Ik ben multimiljonair en rij in een 911.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Tell me lies
Tell me sweet little liesWell, life can be a riot
9/11Don't follow me. I am lost too
.
Zo stel ik me jou altijd voor in gedachtenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ok, ik ben een vrouw met een grote clitoris.![]()
![]()
![]()
Kleine pimmol, grote clit. Multifunctionalquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo stel ik me jou altijd voor in gedachten![]()
22:22They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niks om voor te schamen hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kleine pimmol, grote clit. Multifunctional![]()
Als mensen aan mij vragen zo van:"Hee Grrrrrrrrr, jij hebt nooit kinderen gewild hè, maar lijkt je dat dan niet leuk, zo'n kleine?" zeg ik altijd:"Ik heb al heel mijn leven een kleine! Hahaatjes!"."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kleine pimmol, grote clit. Multifunctional
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Godver ik moest nog lachen ookquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als mensen aan mij vragen zo van:"Hee Grrrrrrrrr, jij hebt nooit kinderen gewild hè, maar lijkt je dat dan niet leuk, zo'n kleine?" zeg ik altijd:"Ik heb al heel mijn leven een kleine! Hahaatjes!".
Well, life can be a riot
Is mevrouw muis aan het raven?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Cosmic Gate - The Truth
@:hemarookworst
Uw ADH vitamine Worst
Brabantse eerlijkheidquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als mensen aan mij vragen zo van:"Hee Grrrrrrrrr, jij hebt nooit kinderen gewild hè, maar lijkt je dat dan niet leuk, zo'n kleine?" zeg ik altijd:"Ik heb al heel mijn leven een kleine! Hahaatjes!".They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Same herequote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Godver ik moest nog lachen ook
Nee ze wilde leugens horen, maar ik vond deze waarheid beterquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is mevrouw muis aan het raven?![]()
Onze humor is echt kapotquote:
Well, life can be a riot
gelukkig ik dacht al dat ik dat ik geheugenverlies had door de cryogene suspensie die ik van plan benquote:![]()
Welneequote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:28 schreef Rob het volgende:
[..]
gelukkig ik dacht al dat ik dat ik geheugenverlies had door de cryogene suspensie die ik van plan ben![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Godver ik moest nog lachen ookLekker lachen toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
De Bolkes zijn je kinderen tochquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als mensen aan mij vragen zo van:"Hee Grrrrrrrrr, jij hebt nooit kinderen gewild hè, maar lijkt je dat dan niet leuk, zo'n kleine?" zeg ik altijd:"Ik heb al heel mijn leven een kleine! Hahaatjes!".Uw ADH vitamine Worst
*proest*quote:
Well, life can be a riot
Semme wawa?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:28 schreef Rob het volgende:
[..]
gelukkig ik dacht al dat ik dat ik geheugenverlies had door de cryogene suspensie die ik van plan benLach met een schone bips![]()
Baby when I met you there was peace unknownTrotste mama van Ambar
Wil jij ook een kleine Mikey?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
@Grrrrrrrr humor beste humor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wax on wax offThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Min of meer wel ja, houd van ze hoor, maar het zijn wel handenbindertjes. Pfoh.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De Bolkes zijn je kinderen toch"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
"Lijkt dat je niet leuk zo'n kleine?" Vind ik eigenlijk een kutvraag voor mensen zonder kinderwens, zo sturende vraagUw ADH vitamine Worst
quote:quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
"Lijkt dat je niet leuk zo'n kleine?" Vind ik eigenlijk een kutvraag voor mensen zonder kinderwens, zo sturende vraagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ergens is het een ontzettende rot vraag. Maar het is ook maar net wat je eigen mindset hier in is he.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
"Lijkt dat je niet leuk zo'n kleine?" Vind ik eigenlijk een kutvraag voor mensen zonder kinderwens, zo sturende vraag
Als je er van uit gaat dat iemand iets negatief bedoelt, sja...Well, life can be a riot
En ze zullen ook nooit opgroeien hequote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Min of meer wel ja, houd van ze hoor, maar het zijn wel handenbindertjes. Pfoh.Uw ADH vitamine Worst
Hoor ik vaker, vooral bij verkeerde gaatjequote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
You do something to me I cannot explainLach met een schone bips![]()
Dan hoor je hele andere geluidenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoor ik vaker, vooral bij verkeerde gaatje![]()
En dan zing jij rustig oops i did it againWell, life can be a riot
Karate kid.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Gewoon zeggen dat je blij bent met je 30 centimeter.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
"Lijkt dat je niet leuk zo'n kleine?" Vind ik eigenlijk een kutvraag voor mensen zonder kinderwens, zo sturende vraag![]()
Ik stoor me er niet aan, ik haat kinderen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ergens is het een ontzettende rot vraag. Maar het is ook maar net wat je eigen mindset hier in is he.
Als je er van uit gaat dat iemand iets negatief bedoelt, sja...Lach met een schone bips![]()
Heb ook niet zo bijster veel met kinderen. Maar soms krijg je vragen waarvan je denkt, moet dat nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
De FOK! standaardquote:
Well, life can be a riot
Ik vind de vraag niet erg, ik vind het vooral lastig dat je er niet eerlijk op kan zeggen:"Nee, dat lijkt me echt het kutste wat er is, ik bedoel, kijk naar jullie. Hoe suf zijn jullie wel niet geworden sinds je kinderen hebt? Zelfs als we een avondje uit zuipen gaan (wat al bijna niet meer voorkomt omdat jullie zo saai zijn geworden) gaat het de helft van de tijd over die kutjong. En dan zijn ze nu al halverwege de middelbare school, dus nog een jaartje of 5 en dan mag je blij zijn dat je ze nog eens per week ziet en moet je weer iets anders zoeken om je hele leven om heen te laten draaien. Wat dan waarschijnlijk de lokale weet-ik-veel-club gaat worden waarover je me dan met verhalen over al het 'drama' in die club gaat vervelen......"quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
"Lijkt dat je niet leuk zo'n kleine?" Vind ik eigenlijk een kutvraag voor mensen zonder kinderwens, zo sturende vraag
Ik bedoel, dat kan je gewoon niet zeggen....
Nee ik vind het gewoon door drukken van een bepaalde maatschappelijk ideaal waar ik niks mee hebquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ergens is het een ontzettende rot vraag. Maar het is ook maar net wat je eigen mindset hier in is he.
Als je er van uit gaat dat iemand iets negatief bedoelt, sja...Uw ADH vitamine Worst
NIMMER! Da's dan wel weer mooi.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En ze zullen ook nooit opgroeien he![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:35 schreef Grotetijd het volgende:
Heb ook niet zo bijster veel met kinderen. Maar soms krijg je vragen waarvan je denkt, moet dat nou?Nou ja ik woog ooit 142 kilo, dat heb ik naar normaal gewicht getraind en nog steeds haat ik kinderen, verschil is wel dat ik ze niet meer op eet nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:35 schreef Grotetijd het volgende:
Heb ook niet zo bijster veel met kinderen. Maar soms krijg je vragen waarvan je denkt, moet dat nou?Gewoon vragen of ze niet iets aan hun smoel moeten doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Mwoaaahh..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind de vraag niet erg, ik vind het vooral lastig dat je er niet eerlijk op kan zeggen:"Nee, dat lijkt me echt het kutste wat er is, ik bedoel, kijk naar jullie. Hoe suf zijn jullie wel niet geworden sinds je kinderen hebt? Zelfs als we een avondje uit zuipen gaan (wat al bijna niet meer voorkomt omdat jullie zo saai zijn geworden) gaat het de helft van de tijd over die kutjong. En dan zijn ze nu al halverwege de middelbare school, dus nog een jaartje of 5 en dan mag je blij zijn dat je ze nog eens per week ziet en moet je weer iets anders zoeken om je hele leven om heen te laten draaien. Wat dan waarschijnlijk de lokale weet-ik-veel-club gaat worden waarover je me dan met verhalen over al het 'drama' in die club gaat vervelen......"
Ik bedoel, dat kan je gewoon niet zeggen....
Zei dat een tijd terug wel tegen een vriend van me hoor.
"als ik zie wat voor stress het jou geeft dat je nu overspannen thuis zit en er een iPhone gesneuveld is na de zoveelste slapeloze nacht denk ik dat ik pas" heb daar echt bout aan. Hij begreep mij wel maar zei ook dat iedereen er anders mee om gaat.
Maar veranderd bij mij ook niet dat ik ze 99% zeker niet wil.Well, life can be a riot
Hmmm, zo'n sappige fatty-mc-fat-fat langzaam garen op de grill en dan met een lekkere zelfgemaakte saus verorberen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja ik woog ooit 142 kilo, dat heb ik naar normaal gewicht getraind en nog steeds haat ik kinderen, verschil is wel dat ik ze niet meer op eet nu
Hahaha. Ja maar sommige (vooral die aan de otrivin potjes zitten) hebben veel vezels, dus snap je wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja ik woog ooit 142 kilo, dat heb ik naar normaal gewicht getraind en nog steeds haat ik kinderen, verschil is wel dat ik ze niet meer op eet nuWell, life can be a riot
En dan nog het cliche "Je krijgt er zoveel voor terug "Uw ADH vitamine Worst
Fatty-mc-fat-fatquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hmmm, zo'n sappige fatty-mc-fat-fat langzaam garen op de grill en dan met een lekkere zelfgemaakte saus verorberen.Veeg me op
Well, life can be a riot
Een hoop gezeikquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
En dan nog het cliche "Je krijgt er zoveel voor terug "![]()
Ach ik hoef me niet druk te maken over kinderen, die van mij heeft geen baarmoeder.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hahaha. Ja maar sommige (vooral die aan de otrivin potjes zitten) hebben veel vezels, dus snap je wel.Lach met een schone bips![]()
Dat is het beste jaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:40 schreef Shii het volgende:
Gewoon lekker zelf bepalen toch en schijt aan andere meningen?![]()
![]()
"Een BMW! Daar krijg je veel voor terug!" zei Theo Maassen vroeger al heel wijs.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
En dan nog het cliche "Je krijgt er zoveel voor terug "
Al krijg je tegenwoordig geen reet meer terug voor je BMW of andere grote luxe wagen omdat die eigenlijk niet te betalen zijn om tweedehands te rijden
Sja.. Merk het. Je word ontzettend beperkt in wat je kan doen/laten. Kost je klauwen met geld. Kost je je nachtrust, geeft veel extra (onnodige) stress. Soms zijn kinderen ook nét even die extra factor die je een relatie/huwelijk kunnen kosten door die extra spanning die 't met zich mee brengt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
En dan nog het cliche "Je krijgt er zoveel voor terug "
Vind kinderen vaak wel schattig, maar hoef er echt zelf niet perse een nee. Of mijn toekomstige partner moet het dusdanig goed mee voelen dat mijn mindset veranderd.. Maar dat verwacht ik niet
Well, life can be a riot
Frankie Valliquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:40 schreef ieniminimuis het volgende:
I just like to make you mine o mine
Well, life can be a riot
Tegenwoordig koop je al een nette 15 jaar oude Bimmer voor nog geen 5k. Maar dan ben je ook jaarlijks wel minimaal 1000 euro kwijt aan onderhoudquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Een BMW! Daar krijg je veel voor terug!" zei Theo Maassen vroeger al heel wijs.
Al krijg je tegenwoordig geen reet meer terug voor je BMW of andere grote luxe wagen omdat die eigenlijk niet te betalen zijn om tweedehands te rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Een auto vermindert ook in waarde dus niet echt mee eensquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Een BMW! Daar krijg je veel voor terug!" zei Theo Maassen vroeger al heel wijs.
Al krijg je tegenwoordig geen reet meer terug voor je BMW of andere grote luxe wagen omdat die eigenlijk niet te betalen zijn om tweedehands te rijdenUw ADH vitamine Worst
I think we're alone now
There doesn't seem to be anyone around
I think we're alone now
the beating of our hearts is the only soundTrotste mama van Ambar
Soberso. Ook genoeg vrienden van me van wie ik de kinderen echt fantastisch vind hoor (wel vooral pas als ze in de tienertijd komen, dan worden het net mensen).quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:40 schreef Shii het volgende:
Gewoon lekker zelf bepalen toch en schijt aan andere meningen?
Maar voor mezelf? Echt nooit die wens gehad. Ik dacht 'vroeger' altijd dat dat nog wel zou komen maar tis nooit gebeurd en daar ben ik eigenlijk ook gewoon écht blij om
Da kost heul duur!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sund, witte wa da kost tegenwoordig?![]()
Een wijs man zei ooit eens. De auto vermindert in waarde, maar de onderdelen niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een auto vermindert ook in waarde dus niet echt mee eens
Ik wil heel graag ooit een 911, lijkt me fantastisch. Maar onderdelen zijn vaak toch even een tandje duurder dan bij een Opel of Ford of zo(al is een 911 re-de-lijk bereikbaar qua onderhoud/benzine als je internet mag geloven)
Well, life can be a riot
Tiffany godin!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
I think we're alone now
There doesn't seem to be anyone around
I think we're alone now
the beating of our hearts is the only sound"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En hoe oud ben jij? Ik 43 en moet niet aan die kut stinkende herrie makende rommel makende etters denkenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Soberso. Ook genoeg vrienden van me van wie ik de kinderen echt fantastisch vind hoor (wel vooral pas als ze in de tienertijd komen, dan worden het net mensen).
Maar voor mezelf? Echt nooit die wens gehad. Ik dacht 'vroeger' altijd dat dat nog wel zou komen maar tis nooit gebeurd en daar ben ik eigenlijk ook gewoon écht blij om
Leuke score welquote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
48, in april 49.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij? Ik 43 en moet niet aan die kut stinkende herrie makende rommel makende etters denken
"Ik ben er nu ook echt te oud voor" is tegenwoordig dan ook een maatschappelijk geaccepteerd antwoord.
* Homijn wil ook wel 524 punten
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Wat kost zoiets?quote:
Als man kan t nog jaaaarenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
48, in april 49.
"Ik ben er nu ook echt te oud voor" is tegenwoordig dan ook een maatschappelijk geaccepteerd antwoord.Trust nobody![]()
Naja, dat is een keuze die voor ieder alleen is. Ik heb gewoon nooit een kinderwens gehad eerlijk gezegd. Rob de Nijs werd in zijn 60'er jaren nog vader, geloof niet dat ie nu nog een potje voetbal met de kleine speelt. Dat is egoistisch vaderschap in mijn ogen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
48, in april 49.
"Ik ben er nu ook echt te oud voor" is tegenwoordig dan ook een maatschappelijk geaccepteerd antwoord.Lach met een schone bips![]()
Maar moet je dat ook willen?quote:
Hoef niet persé een kind. Maar stel kom ooit een leuke vrouw tegen en mijn mindset veranderd na een poos dan wil ik ook niet een kind als ik 40+ ben.
Zie al voor me dat ik een kind neem op m'n 50e. Dan is dat kind pas volwassen als ik bijna 70 ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Ben meer van curryquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik in friet speciaal met ketchup ipv curry.Uw ADH vitamine Worst
quote:Ik zou het mezelf en ook mijn kind dan ook niet meer aan willen doen nee.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naja, dat is een keuze die voor ieder alleen is. Ik heb gewoon nooit een kinderwens gehad eerlijk gezegd. Rob de Nijs werd in zijn 60'er jaren nog vader, geloof niet dat ie nu nog een potje voetbal met de kleine speelt. Dat is egoistisch vaderschap in mijn ogen.
Maat van me die van dezelfde lichting is is wel bezig met z'n tweede leg. Vriendin die 17 jaar jonger is en nog geen kinderen heeft en echt héél graag wil. Ik gun het ze van harte maar ik denk dat het 'm nog tegen gaat vallen.
Het is een keuze, en ik zal daar nooit iemand op aansprekenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Ik zou het mezelf en ook mijn kind dan ook niet meer aan willen doen nee.
Maat van me die van dezelfde lichting is is wel bezig met z'n tweede leg. Vriendin die 17 jaar jonger is en nog geen kinderen heeft en echt héél graag wil. Ik gun het ze van harte maar ik denk dat het 'm nog tegen gaat vallen.
Zo rol ikquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik deed het niet en toch doe jij het.![]()
Neem anders een patatje paayquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Smaken verschillenIk vind curry zo slijmerig.
Uw ADH vitamine Worst
Maar gisteren mijn nieuwe patta's ontvangen, aangetrokken en weer uitgetrokken..... Mooie stappers wel, niet geschikt voor de winter
alvast in je koffer doenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar gisteren mijn nieuwe patta's ontvangen, aangetrokken en weer uitgetrokken..... Mooie stappers wel, niet geschikt voor de winter![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar moet je dat ook willen?
Hoef niet persé een kind. Maar stel kom ooit een leuke vrouw tegen en mijn mindset veranderd na een poos dan wil ik ook niet een kind als ik 40+ ben.
Zie al voor me dat ik een kind neem op m'n 50e. Dan is dat kind pas volwassen als ik bijna 70 ben
Het is aan jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: