SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Niet te snel posten he? Straks gaat FOK! weer stukTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Deze vrouwquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:04 schreef MizzezAmy het volgende: [..] Hmm nee dat wordt lastig, mijn plan is om de hele avond stil in een hoekje te gaan zitten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker rustig tochquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Justyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was pech, opeens FOK! weg!![]()
![]()
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ojeequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet te snel posten he? Straks gaat FOK! weer stuk
Don't follow me. I am lost too
.
De meet wordt sowieso wat lastig met een ban voor Harrie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles en iedereen een beetje observeren. Ik hou daarvanquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij mag ook wel in het hoekje erbij hoor![]()
![]()
![]()
En @:devzero ook wel, als hij een beetje stil is![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:09 schreef Shii het volgende:
De meet wordt sowieso wat lastig met een ban voor Harrie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
De meet wordt sowieso wat lastig met een ban voor Harrie.Ver weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
De meet wordt sowieso wat lastig met een ban voor Harrie.Bans worden niet besproken op het forumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoe krijgt men toch steeds die vakanties voor elkaarTrotste mama van Ambar
Goed sparen...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe krijgt men toch steeds die vakanties voor elkaarDon't follow me. I am lost too
.
Kan je boekenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe krijgt men toch steeds die vakanties voor elkaar![]()
![]()
![]()
.
Ik bespreek het niet, maar mag het wel noemen toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken op het forum![]()
Is dat zoiets dat je op je tandvlees loopt en 2 van je leidinggevenden vragen hoe het met je gaat en je daarna op vakantie sturen?quote:Trotste mama van Ambar
Neequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat zoiets dat je op je tandvlees loopt en 2 van je leidinggevenden vragen hoe het met je gaat en je daarna op vakantie sturen?![]()
Oh dan weet ik niet waar je het over hebtquote:Trotste mama van Ambar
Tuurlijkquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik bespreek het niet, maar mag het wel noemen toch?![]()
Ben vooral verbaasd dat Harrie een ban heeft![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat zoiets dat je op je tandvlees loopt en 2 van je leidinggevenden vragen hoe het met je gaat en je daarna op vakantie sturen?![]()
![]()
Nevermind..Don't follow me. I am lost too
.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh dan weet ik niet waar je het over hebt![]()
ProostI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wie is de Mol?Don't follow me. I am lost too
.
quote:
.
Hup FeyenoordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ah okquote:
Ik een serie op npo 3
The Sommerdahl Murders"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Ben vooral verbaasd dat Harrie een ban heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
.
Detective?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok
Ik een serie op npo 3
The Sommerdahl MurdersDon't follow me. I am lost too
.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:17 schreef Shii het volgende:
[..]Of je zet als 'slachtoffer' je mentions uit. Probleem opgelost. Ik heb ze ook maandenlang uitgeschakeld gehad toen ik getreiterd werd door vbl tuigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
[..]Serieus daarom een ban ? Zuur gedoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
[..]Lolwhut????? Hij steekt zoveel tijd en moeite in dat bericht en nu is er een fan aan het miepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dit.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Serieus daarom een ban ? Zuur gedoe![]()
Oh weet het ook niet precies natuurlijk of dat de reden is, maar daar ga ik vanuit dat het om het mentionen gaat.![]()
Is toch leuk dat hij zo enthousiast is voor die meet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja precies dit.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is toch leuk dat hij zo enthousiast is voor die meet.![]()
![]()
Immer the ghost whispererIk heb er één en ik ben er trots op
De meet wordt sowieso wat lastig met een ban voor Harrie.Huh hoezo n ban?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
Heb jij nou al (op maat gemaakte) oordopjesquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is toch leuk dat hij zo enthousiast is voor die meet.![]()
![]()
Och neetochquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:22 schreef Shii het volgende:
Oh weet het ook niet precies natuurlijk of dat de reden is, maar daar ga ik vanuit dat het om het mentionen gaat.
Whut
Daar zul je toch niet v geband worden lijkt me?Trust nobody![]()
Altijd goedquote:
.
Ik heb het ja woord gisteren op tv gezien. Die vent spoort nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nope buurtbemiddeling is geweest van de week kwamen wel goed over.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb jij nou al (op maat gemaakte) oordopjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is idd een oplossing.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Of je zet als 'slachtoffer' je mentions uit. Probleem opgelost. Ik heb ze ook maandenlang uitgeschakeld gehad toen ik getreiterd werd door vbl tuig
Lekker rustig
.
Is Klaasje niet bij jou?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben echt wel fan van Scandinavische detectives naast de BritseWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij is een trendsetter!!!!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het ja woord gisteren op tv gezien. Die vent spoort niet![]()
![]()
Zitten hele goeie tussenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben echt wel fan van Scandinavische detectives naast de Britse
.
@klaasweetalles kijkt Feyenoord momenteel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die bedoel ik niet. Sinterklaaskapoentje bedoel ikquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
@:klaasweetalles kijkt Feyenoord momenteel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze heeft het over een andere klaasquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
@:klaasweetalles kijkt Feyenoord momenteel.
Me 2quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben echt wel fan van Scandinavische detectives naast de Britse
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Sowieso Britse seriesquote:![]()
![]()
Ik doe al tijden over Vicious, zijn maar 2 seizoenen en ik wil niet dat het afgelopen is![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sinterklaas kapoentje gooi wat in mijn schoentjuhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje mee denken wie wie heeft vermoord enz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohja die was bij sticks geweest toch die klaas.
Heb filmpjes gezien had ik ook wel willen meemaken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat was @StevenHydequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ohja die was bij sticks geweest toch die klaas.
Heb filmpjes gezien had ik ook wel willen meemaken.Ik heb er één en ik ben er trots op
klaasweetallesquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
@:klaasweetalles kijkt Feyenoord momenteel.
hij weet niks, hij VRAAGT alles.![]()
Bey Bb
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij hebt wel genoeg punten gehaald vandaagquote:
gekregenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij hebt wel genoeg punten gehaald vandaag![]()
![]()
Yeessssquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is de heldin van vandaag![]()
![]()
LOLquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
neequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En het was nieteens je verjaardag![]()
hoe weet jij dat?![]()
![]()
![]()
Knoflook is ook ongewenstquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
In je ogen wrijven nadat je peper gesneden hebt is nooit goed![]()
Dat is niet prettigquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
In je ogen wrijven nadat je peper gesneden hebt is nooit goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zellufquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[..]
Deze titanenstrijd he![]()
Vicks ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iig beter nog dan aan je zak krabben ermeequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
In je ogen wrijven nadat je peper gesneden hebt is nooit goed![]()
![]()
Heeft iemand de administratie al overgenomen van Harrie? Aangezien die met vakantie is en zo."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Auwquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:45 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Iig beter nog dan aan je zak krabben ermeeWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Jij?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heeft iemand de administratie al overgenomen van Harrie? Aangezien die met vakantie is en zo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat betwijfel ikquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:45 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Iig beter nog dan aan je zak krabben ermee![]()
![]()
Harrie met vakantie? Die memo heb ik gemistquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heeft iemand de administratie al overgenomen van Harrie? Aangezien die met vakantie is en zo.Wie moet ons nou op de hoogte houden van de meet datum?!
Well, life can be a riot
Watquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heeft iemand de administratie al overgenomen van Harrie? Aangezien die met vakantie is en zo.
Hoop niet te langUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die meet is pas over 3,5 maand, dat komt wel goed hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Harrie met vakantie? Die memo heb ik gemistWie moet ons nou op de hoogte houden van de meet datum?!
![]()
Was een grapje hendrikquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die meet is pas over 3,5 maand, dat komt wel goed hoor
Well, life can be a riot
nog meer dan 100 dagenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die meet is pas over 3,5 maand, dat komt wel goed hoor![]()
![]()
Ga straks even kijken of ik dat tijdelijk over kan nemen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heeft iemand de administratie al overgenomen van Harrie? Aangezien die met vakantie is en zo.![]()
Alhoewel niemand aan @Harrie kan tippen uiteraard.![]()
kun je ook ploppen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Ga straks even kijken of ik dat tijdelijk over kan nemen.![]()
Alhoewel niemand aan @:harrie kan tippen uiteraard.
ik vraag dat voor iemand die niet gementiond wil worden![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Harrie met vakantie? Die memo heb ik gemistWie moet ons nou op de hoogte houden van de meet datum?!
De meet duurt nog wel ff, denk dat Harrie nog wel 3 keer op vakantie kan of zo. Maar ik zal ff de admi overnemen danquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Heb m'n momentenquote:
Well, life can be a riot
Jij of Hemarookworst?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heeft iemand de administratie al overgenomen van Harrie? Aangezien die met vakantie is en zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja doet u maar.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
De meet duurt nog wel ff, denk dat Harrie nog wel 3 keer op vakantie kan of zo. Maar ik zal ff de admi overnemen dan![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meetupdate van 15-02-2025:
@Harrie is op vakantie van fok dus ik doe ff af en toe wat posten over de meet en zulks.
-irritant persoon verwijderd van de mention list en uitgesloten van verdere deelname aan DTS-meets![]()
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:GroteTijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @:KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekend slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:DerRabbit
🟨 @:Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Grrrrrrrr op 15-02-2025 21:02:07 ]"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja TOP
Well, life can be a riot
Maily lief oeps,quote:
Zonnestralen dansen,
Lachend in de lucht.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tijd voor een hete douche. Ik heb het koud
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:Harrie is op vakantie van fok dus ik doe ff af en toe wat posten over de meet en zulks.
-irritant persoon verwijderd van de mention list en uitgesloten van verdere deelname aan DTS-meets![]()
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
Ho wacht, de mentions doen het zo niet hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik mis de mentionsquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ho wacht, de mentions doen het zo niet hè?![]()
Ik wil wel mentions ontvangen natuurlijkquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ho wacht, de mentions doen het zo niet hè?![]()
![]()
Nope.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ho wacht, de mentions doen het zo niet hè?Ik heb er één en ik ben er trots op
@Harrie is op vakantie van fok dus ik doe ff af en toe wat posten over de meet en zulks.
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @DerRabbit
🟨 @Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Drink with mates!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan!
[ Bericht 0% gewijzigd door Grrrrrrrr op 15-02-2025 21:16:30 ]"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Haal mij maar godverdomme van die lijst af. Wordt gek van die 30 mentions elke dag
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:Harrie is op vakantie van fok dus ik doe ff af en toe wat posten over de meet en zulks.
Waar? Tilburg
Wie?
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Drink with mates!
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan!![]()
![]()
Ga huilen danquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:07 schreef Mikeytt het volgende:
Haal mij maar godverdomme van die lijst af. Wordt gek van die 30 mentions elke dag![]()
Je moest eens weten waar wij allemaal gek van wordenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:07 schreef Mikeytt het volgende:
Haal mij maar godverdomme van die lijst af. Wordt gek van die 30 mentions elke dag![]()
Muis die gin gaat drinken staat vast op die lijstTrotste mama van Ambar
Nu @Harrie met vakantie is zal het wel beperkt blijven tot een mention of 2 per dag of zo, dat is vast wel te handelen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:07 schreef Mikeytt het volgende:
Haal mij maar godverdomme van die lijst af. Wordt gek van die 30 mentions elke dag"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik word gek van mensen die terminale ziektes fakenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar wij allemaal gek van worden![]()
Van @Harrie kreeg ik altijd mentionsquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu @:Harrie met vakantie is zal het wel beperkt blijven tot een mention of 2 per dag of zo, dat is vast wel te handelen.![]()
![]()
Ik kan ook meehelpenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu @:Harrie met vakantie is zal het wel beperkt blijven tot een mention of 2 per dag of zo, dat is vast wel te handelen.
Uw ADH vitamine Worst
Voel u vrij om updates te posten. Wel met mentions, daar is blijkbaar vraag naarquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ook die in de FAQ graagquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voel u vrij om updates te posten. Wel met mentions, daar is blijkbaar vraag naar![]()
![]()
Komt omdat je naam is doorgestreept op de lijst.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb wel veel werk aan jou altijd hè broeder Justin?quote:
Nee hoor. Anders zou ik ze van Harrie ook niet krijgen hequote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Komt omdat je naam is doorgestreept op de lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt ook dankbaar zijn dat überhaupt iemand je mentiont.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:07 schreef Mikeytt het volgende:
Kutzakken hebben gewoon een punt gestolen in Eindje.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:paul kan je vertellen wat FC Utrecht gedaan heeft?![]()
Of niet dan @Paul ?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja dit is meer werk dan een gedichtje hequote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb wel veel werk aan jou altijd hè broeder Justin?![]()
![]()
Ze hebben 2 punten verloren in Eindjequote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kutzakken hebben gewoon een punt gestolen in Eindje.![]()
Of niet dan @:Paul ?![]()
![]()
Zonde welquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ze hebben 2 punten verloren in Eindje![]()
![]()
Gestolen! en @Paul weet het!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ze hebben 2 punten verloren in Eindje"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Boeh Groningen!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Tis niet mijn dag qua voetbal geloof ik
Bwehehequote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb hem aanstaan maar moet van jou horen dat er gescoord is
Ik voetbal zelf nimmer, ik kantel enkel koude paters in het stadion en roep "KUT!".quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
IN THE NAME OF LOVE!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:
Ik heb de espngoal! appquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb hem aanstaan maar moet van jou horen dat er gescoord is![]()
Dat niet maar zijn wel een paar sec sneller dan espn op tvquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Staan daar de uitslagen van morgen ook al in?
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat niet maar zijn wel een paar sec sneller dan espn op tv![]()
![]()
Sportief als in kijken naar sportquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben je zo'n sportief vrouwke?![]()
![]()
Altijd mooi met EK/WK als je in de stad zit en de ene provider loopt een paar seconden voor op de andere. Ontploft het ene terras net een paar seconden eerder en staan de buren te kijken van "huh watte?"quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat niet maar zijn wel een paar sec sneller dan espn op tv
Kappen hoor!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik vind het wel leuk om naar sport te kijkenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben je zo'n sportief vrouwke?
Ja verbazingwekkend dat daar soms zoveel tijd tussen zitquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Altijd mooi met EK/WK als je in de stad zit en de ene provider loopt een paar seconden voor op de andere. Ontploft het ene terras net een paar seconden eerder en staan de buren te kijken van "huh watte?"![]()
![]()
Zelfs daar word ik moe vanquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om naar sport te kijken![]()
![]()
Haha dat is wel geinig om te zien inddquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Altijd mooi met EK/WK als je in de stad zit en de ene provider loopt een paar seconden voor op de andere. Ontploft het ene terras net een paar seconden eerder en staan de buren te kijken van "huh watte?"
Dan lekker naar andere dingen kijkenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zelfs daar word ik moe van
Gelukkig ben ik meestal al snel te dronken om dat door te hebben dus blijft de beleving voor mij altijd authentiek.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja verbazingwekkend dat daar soms zoveel tijd tussen zit![]()
Jij weet de volgende dag pas de uitslag?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik meestal al snel te dronken om dat door te hebben dus blijft de beleving voor mij altijd authentiek.![]()
![]()
![]()
Ik wilde de wedstrijd nog aan zetten maar dat doe ik nu dus lekker niet hè!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Detectivesquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan lekker naar andere dingen kijkenEn True Crime met @StevenHyde
![]()
![]()
Toen ik nog een jonge wilde panter was kwam het wel regelmatig voor dat ik naar het voetbal ging, daarna ging stappen en dan de volgende dag wakker werd en niet meer wist wat de uitslag wasquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij weet de volgende dag pas de uitslag?
Das wel heul wildquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen ik nog een jonge wilde panter was kwam het wel regelmatig voor dat ik naar het voetbal ging, daarna ging stappen en dan de volgende dag wakker werd en niet meer wist wat de uitslag was![]()
![]()
Of gewoon genoeg van de persoonlijke bashes hier op het forum. Zeg het gewoon in dm of WA ipv hier op FOK.quote:![]()
Zelluf.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Of gewoon genoeg van de persoonlijke bashes hier op het forum. Zeg het gewoon in dm of WA ipv hier op FOK.![]()
Kan nog best hoor,ze moeten straks nog 3 kwartierquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wilde de wedstrijd nog aan zetten maar dat doe ik nu dus lekker niet hè!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-02-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1897 / +118 / +40 / 7653 / 8046
2. maily / 630 / +2 / +524 / 2287 / 2423
3. Harrie / 616 / +55 / +0 / 1865 / 2122
4. mascara-klodder / 570 / +33 / +59 / 928 / 1154
5. KillemWieft / 568 / +12 / +32 / 383 / 587
6. Dr.Mikey / 473 / +33 / +24 / 577 / 767
7. DJMO / 387 / +55 / +10 / 616 / 833
8. sp3c / 325 / +2 / +0 / 338 / 435
9. _UserName_ / 233 / +1 / +48 / 545 / 666
10. Bally-b / 228 / +86 / +60 / 84 / 125
11. kree / 209 / +8 / +49 / 854 / 1000
12. mario390 / 178 / +6 / +0 / 414 / 502
13. greysbones / 156 / +1 / +0 / 1499 / 1577
14. Sally / 155 / +4 / +0 / 208 / 273
15. HappyCharly / 152 / +16 / +8 / 915 / 1031
16. Lovely / 150 / +9 / +6 / 1508 / 1675
17. MizzezAmy / 143 / +2 / +0 / 642 / 728
18. AardappelSchotel / 141 / +8 / +2 / 1477 / 1614
19. sinterklaaskapoentje / 137 / +11 / +0 / 1399 / 1562
20. Aapje30 / 133 / +17 / +0 / 1053 / 1131SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik denk dat ik wel wat gezonde jaren verzopen heb destijds ja.quote:
De taffus.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
Dat is niet ver van @:mario390![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)nrijk-tiener-komt-om![]()
Copycat-gedrag is real.![]()
Ach je bent jong en je wilt watquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel wat gezonde jaren verzopen heb destijds ja.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)nrijk-tiener-komt-om![]()
![]()
Het was ook allemaal heel gezellig en jottem dus ook geen spijt van.quote:![]()
Maar gezond is het niet geweest
Was ook de eerste waar ik aan dacht toen ik het vanavond las.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)nrijk-tiener-komt-omWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
100% eenschquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ookal sta jij op #1, maily is de beste deze maand.![]()
![]()
Ach je lichaam kan het wel hebben een keerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was ook allemaal heel gezellig en jottem dus ook geen spijt van.![]()
Maar gezond is het niet geweestUw ADH vitamine Worst
Maar het lichaam moet ook rúst hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ach je lichaam kan het wel hebben een keer![]()
En dat kreeg het lichaam toen niet echt
Je moet ook gewoon lol kunnen hebbenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was ook allemaal heel gezellig en jottem dus ook geen spijt van.![]()
Maar gezond is het niet geweest![]()
![]()
lol hadden we wel ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon lol kunnen hebben
Of een kleine limoncello!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Welke game worret?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: