SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker scheelt te veelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bolk die mailyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tevens Fipo na de megastoringniet mijn schuld overigens
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Heb jij nu gewonnen?quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Hebben jullie ook de hele dag zitten F5'en?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nee hoor nog lang niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik had toevallig verjaardag van kleindochter vanmiddag.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:43 schreef Stoorzendert het volgende:
Hebben jullie ook de hele dag zitten F5'en?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik heb een leven en had andere dingen te doenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:43 schreef Stoorzendert het volgende:
Hebben jullie ook de hele dag zitten F5'en?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zie nog niks in de lijst, maar zal straks wel in staan
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maily. Maar volgens mij tellen die nooit bij een storingquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik probeerde die post nog te editen, maar het lukte niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maily. Maar volgens mij tellen die nooit bij een storing![]()
Gelukkig wel, trage internet zijn we niet meer gewend
Ik had ook een post getikt. Maar die kwam niet door. En toen het bij mij out ging had justin de laatste post. Dus bij maily ging hij iets later offquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik probeerde die post nog te editen, maar het lukte niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wilde reageren op een post vanmorgen en toen deed FOK! het niet meer
Ik stuurde net iemand een DM over dat ik vandaag geen zin heb in FOK!, en gelijk knalde de site er uit!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had ook een post getikt. Maar die kwam niet door. En toen het bij mij out ging had justin de laatste post. Dus bij maily ging hij iets later offDie DM is er nooit doorheen gekomen!
![]()
![]()
Ja ik kan het me niet herinneren dat het ooit zolang geduurd heeft.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo echt wel.. volgens mij wel de langste toch?![]()
Op die crash rond de millenniumwisseling na, volgens mij wel ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo echt wel.. volgens mij wel de langste toch?![]()
Nee meestal maar een uurtje of 2 a 3quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik kan het me niet herinneren dat het ooit zolang geduurd heeft."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ah dat kan, toen was ik er nog niet..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Op die crash rond de millenniumwisseling na, volgens mij wel ja.
De dm van jou is rechtstreeks naar de database server gegaanquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik stuurde net iemand een DM over dat ik vandaag geen zin heb in FOK!, en gelijk knalde de site er uit!Die DM is er nooit doorheen gekomen!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaar of drie geleden ook nog hoor, al was dat een uit de hand gelopen geplande downtime wegens onderhoud. Dat duurde toen volgens mij langer dan 12 uur. (en dat weet ik nog zo goed omdat ik die downtime had destijds)quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Op die crash rond de millenniumwisseling na, volgens mij wel ja.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Maaar wat hebben jullie gedaan tijdens downtime? Ik heb met mijn vrouw gepraat, zou een leuke moeder zijn
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dé gedenkwaardige postquote:
![]()
Maily pakt de DT
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Wat ik normaal op zaterdag doe, de deur uitquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef _UserName_ het volgende:
Maaar wat hebben jullie gedaan tijdens downtime? Ik heb met mijn vrouw gepraat, zou een leuke moeder zijnMaar damn wat was t koud buiten..
Ja.. dat is hetquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat ik normaal op zaterdag doe, de deur uitMaar damn wat was t koud buiten..
Ik heb een nieuwe stok in het wild achter gelaten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef _UserName_ het volgende:
Maaar wat hebben jullie gedaan tijdens downtime? Ik heb met mijn vrouw gepraat, zou een leuke moeder zijnIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Maar nog een paar dagen en dan weer iets minder koudquote:
In het wild nog welquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe stok in het wild achter gelaten.
Eenzaam en alleen,in de kou? Jij hebt ook geen gevoelquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe stok in het wild achter gelaten.![]()
Mogguhhquote:
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ach. Hij zit goed in de lak, dus hij moet wat kunnen hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eenzaam en alleen,in de kou? Jij hebt ook geen gevoel
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik kan niet goed naaienquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Komen jullie ook naaien?
[ afbeelding ]
Geef je ook naailes?
Wat gaan we maken?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Komen jullie ook naaien?
[ afbeelding ]![]()
Voorlopig niets, want het klinkt mij daar nog veel te holTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
![]()
.
![]()
.
Hutspot
.
Hacken die boel danquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Nog twee keer zo'n DT en je bent niet meer nummer 1.![]()
![]()
![]()
Wel lekker snel nuDon't follow me. I am lost too
.
Nice!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Komen jullie ook naaien?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Met rookworst
.
We zijn er weerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Eetse alvastquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dudje is verse worst an het maken hier
.
Heb je zo'n groot huis?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb te weinig spullen voor dit huis![]()
![]()
Al afkick verschijnselen?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ging van 40m2 naar 65m2 maar het voelt 2x zo groot. Kastruimte te over overalquote:Trotste mama van Ambar
Lekker is dat hequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging van 40m2 naar 65m2 maar het voelt 2x zo groot. Kastruimte te over overal
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik begon wel te trillen. En heen en weer te lopen.
F5 is ondertussen versleten.Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Ohhh dat is wel een behoorlijke upgrade danquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging van 40m2 naar 65m2 maar het voelt 2x zo groot. Kastruimte te over overal![]()
![]()
Ff nieuw toetsenbord halen maandagquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:16 schreef RedShoe het volgende:
F5 is ondertussen versleten.
Morgen weer hotspot 0
.
Nou echt..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ff nieuw toetsenbord halen maandag
.
Wel mooi die punten voor maillyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh en de berging natuurlijk niet meegerekendTrotste mama van Ambar
PSV 2-2
.
Mijn woonkamer en keuken is wat vroeger ongeveer mijn hele huis was
Trotste mama van Ambar
Ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:43 schreef Stoorzendert het volgende:
Hebben jullie ook de hele dag zitten F5'en?
Zelfs geen tijd om Bastognekoeken te halen![]()
![]()
Ik kom zo ook niet eventjes lekker over je heen hequote:
R.I.P DTS.![]()
Toevallig in het weekend anders had ik het niet echt gemerkt, maar nu was ik regelmatig aan het verversen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:16 schreef RedShoe het volgende:
F5 is ondertussen versleten.![]()
Ik heb voor mijn gevoel een belachelijk grote kelderbox in verhouding met huis.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en de berging natuurlijk niet meegerekend
Staat toch propvol.![]()
Gewoon stiekem verhurenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn gevoel een belachelijk grote kelderbox in verhouding met huis.
Staat toch propvol.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Duurde vrij lang..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Toevallig in het weekend anders had ik het niet echt gemerkt, maar nu was ik regelmatig aan het verversen.Don't follow me. I am lost too
.
Die van mij is niet heel groot, precies groot genoeg voor mijn fiets en een boel meuk.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Staat toch propvol.
Vorige week net 2 van die stellingkasten gekocht om ook daar op te ruimenTrotste mama van Ambar
Altijd handig een extra ruimtequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Staat toch propvol.
Ik heb mini-Bastogne en ook nog kruidnootjes van Bastognequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Zelfs geen tijd om Bastognekoeken te halen![]()
![]()
En @sinterklaaskapoentjequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb mini-Bastogne en ook nog kruidnootjes van Bastogne![]()
![]()
Wejow. We zijn er weer
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Die van mij staat serieus bomvol en moet voor mei leeg want dan krijg ik een oranje container.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die van mij is niet heel groot, precies groot genoeg voor mijn fiets en een boel meuk.
Vorige week net 2 van die stellingkasten gekocht om ook daar op te ruimen
En eigenlijk kan ik dus behalve mijn fiets en de buggy alles weggooien want heb het de afgelopen 2 jaar niet gemist.![]()
Ff vragen aan @mascara-klodderquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is hij ook van Bastogne gemaakt?![]()
Maily haar schuld!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kom zo ook niet eventjes lekker over je heen he![]()
Hey Jussiequote:
Als FOK! Niet weer zo lang down is, tot snel!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:24 schreef Lovely het volgende:
Nou ik ga fijne avond en tot ooit ofz![]()
Well, life can be a riot
Heb je een date? Of ga je Bastogne-koeken eten?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:24 schreef Lovely het volgende:
![]()
Iets bekend waarom?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Was er niet een probleem met een database? Zoiets staat in FBquote:Well, life can be a riot
Ik heb al koekjes gegetenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb je een date? Of ga je Bastogne-koeken eten?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Geen idee.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was er niet een probleem met een database? Zoiets staat in FB
Irritant is het wel..Don't follow me. I am lost too
.
Doei lievquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:24 schreef Lovely het volgende:
![]()
![]()
![]()
Heb je je een beetje vermaakt vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verkade koekjes met kokos smaakquote:![]()
Maar nu echt ff weg![]()
![]()
.
Ja had wel een paar x per dag zoiets van "he.... nog nietquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen idee.
Irritant is het wel.."
Well, life can be a riot
Zeeën van tijd ineensquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja had wel een paar x per dag zoiets van "he.... nog niet"
.
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Verkade koekjes met kokos smaak![]()
Maar nu echt ff weg![]()
![]()
Fijne avond!![]()
![]()
Echt. Was wel raar hoor, moest ik opeens mensen appenquote:
Well, life can be a riot
Alles is gelukkig weer goedquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Echt. Was wel raar hoor, moest ik opeens mensen appen
.
Ja eind goed al goed.quote:
Niet meer zo eng doen hoor FOK!
Well, life can be a riot
Ja heerlijkquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je je een beetje vermaakt vandaag?Lekker gewandeld en de stad in geweest
![]()
![]()
Niet gewoon alle Crusoe the Celebrity Dachshund-filmpjes kijkenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Echt. Was wel raar hoor, moest ik opeens mensen appen![]()
![]()
JUSSIEquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat je een hielenlikker was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou echt...niet goed voor mijn hartquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja eind goed al goed.
Niet meer zo eng doen hoor FOK!
.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet gewoon alle Crusoe the Celebrity Dachshund-filmpjes kijken
Dit is briljant
Well, life can be a riot
Ik heb oude F1 filmpjes gekeken.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet gewoon alle Crusoe the Celebrity Dachshund-filmpjes kijkenDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Lekker toch. Ik had sowieso al plannen vanmiddag. En voor mij een onverwachtsdagje vrijquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja heerlijkLekker gewandeld en de stad in geweest
Valt me trouwens op. Bij mij als ik een bericht had getypt en wilde een ander bericht typen/iemand quoten stond er i.p.v "invoeren" "bezig" en moest ik F5en. Nu niet meer![]()
Ook dat is opgelost
Well, life can be a riot
Dat geluid van die Michael Schumacher Ferrari V10quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:33 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb oude F1 filmpjes gekeken.![]()
Well, life can be a riot
Ja lekker iddquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch. Ik had sowieso al plannen vanmiddag. En voor mij een onverwachtsdagje vrij![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja had wel een paar x per dag zoiets van "he.... nog niet"
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
hi schatquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:35 schreef maily het volgende:
Ff kijken of dat trucje nog een keer werkt.
Goeienavond ALLEMAALWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Deze blijft het mooistquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat geluid van die Michael Schumacher Ferrari V10![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
.
Gewoon morgen weer zelfde tijd.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:35 schreef maily het volgende:
Ff kijken of dat trucje nog een keer werkt.
Goeienavond ALLEMAAL![]()
![]()
Lijkt wel een verslavingquote:
Well, life can be a riot
Zat dit te kijken bij mij thuis met wat mensen. De euforie was grootquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:36 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Deze blijft het mooist![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
Well, life can be a riot
Ik krijg nog kippenvelquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zat dit te kijken bij mij thuis met wat mensen. De euforie was groot![]()
.
Die inhaalactiequote:
Well, life can be a riot
![]()
![]()
.
Deze is mijn favoriet. Itt @Paul heeft Oakley wel echte fansquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dit is briljant![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
Dat klinkt heel foutquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dudje is verse worst an het maken hier![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deze is mijn favoriet. Itt @:Paul heeft Oakley wel echte fans![]()
Bekijk deze YouTube-videoToday's my birthda... *camera valt*
Mooie teckel welWell, life can be a riot
TheeDon't follow me. I am lost too
.
Goed. Wat ga ik nu doen met de rest van mijn avond?Trotste mama van Ambar
Nietsquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed. Wat ga ik nu doen met de rest van mijn avond?![]()
Je broodje met Marmelade eten en Netflixen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed. Wat ga ik nu doen met de rest van mijn avond?Well, life can be a riot
quote:
.
![]()
![]()
![]()
.
Jazekerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:44 schreef HappyCharly het volgende:
Haha
Heeft @:maily mazzel gehad met de punten![]()
![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Crusoe en Daphne waren ook in Nederlandquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Today's my birthda... *camera valt*
Mooie teckel wel![]()
Zijn de meest gesponsorde Teckels ooit volgens mij![]()
Jeroen lijkt het meeste op Oakley![]()
![]()
Jullie kunnen serieus de hele avond netflixen? Ik heb daar de aandachtsboog niet voor
Trotste mama van Ambar
Ywquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja net bericht gevonden en bedankt![]()
Ik kan in principe allesquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie kunnen serieus de hele avond netflixen? Ik heb daar de aandachtsboog niet voorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar jij kan weer andere dingenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie kunnen serieus de hele avond netflixen? Ik heb daar de aandachtsboog niet voor![]()
![]()
Ik kan in principe allesquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie kunnen serieus de hele avond netflixen? Ik heb daar de aandachtsboog niet voorHeb Justinquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hele weekendquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie kunnen serieus de hele avond netflixen? Ik heb daar de aandachtsboog niet voor
Trust nobody![]()
No thanksquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee haha
Bedoel heb de mensen bedankt die t gemaakt hebben![]()
![]()
Dol op seriesquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie kunnen serieus de hele avond netflixen? Ik heb daar de aandachtsboog niet voor![]()
Films alleen met iemand anders.![]()
Hele week waar nodigquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Alles?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:50 schreef Shii het volgende:
Ik kan ook alles maar niet altijd zin in........![]()
![]()
Ik kan dan weer niksquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:50 schreef Shii het volgende:
Ik kan ook alles maar niet altijd zin in........
Verschil moet er zijnTrust nobody![]()
Hebben ook een flink aantal subscribersquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Crusoe en Daphne waren ook in Nederland![]()
Zijn de meest gesponsorde Teckels ooit volgens mij![]()
Jeroen lijkt het meeste op OakleySuper schattig
Well, life can be a riot
Ja hoor. Als het iets is wat ik interessant vindt gaat mijn hyperfocus daar gewoon heenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie kunnen serieus de hele avond netflixen? Ik heb daar de aandachtsboog niet voorWell, life can be a riot
Maar dat kan je dan ook wel heel goedquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik kan dan weer niks
Verschil moet er zijn![]()
![]()
You are too kindquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dat kan je dan ook wel heel goedTrust nobody![]()
Ik hield de 112 sites al in de gaten 🤣🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet zo negatief over jezelf.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik kan dan weer niks
Verschil moet er zijn![]()
Zat al te kijken op P-2000 inderdaadquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hield de 112 sites al in de gaten 🤣🤣🤣
Well, life can be a riot
Is hij 2 kinderen!?quote:Well, life can be a riot
Gewoon miljoenen over heel de wereld.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hebben ook een flink aantal subscribersSuper schattig
Ik volgde ze op Facebook.
Het erge is dat ik ook nog weleens reageer.
Toen Crusoe zo ziek werd moest ik ook echt huilen![]()
![]()
Ik ookquote:
.
Wat had Crusoe?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gewoon miljoenen over heel de wereld.
Ik volgde ze op Facebook.
Het erge is dat ik ook nog weleens reageer.
Toen Crusoe zo ziek werd moest ik ook echt huilenWell, life can be a riot
![]()
.
.nlDon't follow me. I am lost too
.
Niet vergeten hequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:56 schreef HappyCharly het volgende:
Honger
Eten staat in de oven
Nog half uur![]()
Ach gut...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Typische Teckelaandoening, een hernia.Well, life can be a riot
![]()
.
Hernia is kut.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Typische Teckelaandoening, een hernia.Don't follow me. I am lost too
.
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
.
Bijna volDon't follow me. I am lost too
.
Hmm nee dat wordt lastig, mijn plan is om de hele avond stil in een hoekje te gaan zittenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:38 schreef devzero het volgende:
Oh, als @:maily niet naar die meet gaat, dan ga ik zeker niet. Met wie moet ik anders praten? @:mizzezamy
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Beste planquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm nee dat wordt lastig, mijn plan is om de hele avond stil in een hoekje te gaan zitten![]()
Amyyyyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LapohuntDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
![]()
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: