SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker scheelt te veelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bolk die mailyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tevens Fipo na de megastoringniet mijn schuld overigens
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Heb jij nu gewonnen?quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Hebben jullie ook de hele dag zitten F5'en?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nee hoor nog lang niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik had toevallig verjaardag van kleindochter vanmiddag.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:43 schreef Stoorzendert het volgende:
Hebben jullie ook de hele dag zitten F5'en?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik heb een leven en had andere dingen te doenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:43 schreef Stoorzendert het volgende:
Hebben jullie ook de hele dag zitten F5'en?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zie nog niks in de lijst, maar zal straks wel in staan
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maily. Maar volgens mij tellen die nooit bij een storingquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik probeerde die post nog te editen, maar het lukte niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maily. Maar volgens mij tellen die nooit bij een storing![]()
Gelukkig wel, trage internet zijn we niet meer gewend
Ik had ook een post getikt. Maar die kwam niet door. En toen het bij mij out ging had justin de laatste post. Dus bij maily ging hij iets later offquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik probeerde die post nog te editen, maar het lukte niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wilde reageren op een post vanmorgen en toen deed FOK! het niet meer
Ik stuurde net iemand een DM over dat ik vandaag geen zin heb in FOK!, en gelijk knalde de site er uit!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had ook een post getikt. Maar die kwam niet door. En toen het bij mij out ging had justin de laatste post. Dus bij maily ging hij iets later offDie DM is er nooit doorheen gekomen!
![]()
![]()
Ja ik kan het me niet herinneren dat het ooit zolang geduurd heeft.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo echt wel.. volgens mij wel de langste toch?![]()
Op die crash rond de millenniumwisseling na, volgens mij wel ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo echt wel.. volgens mij wel de langste toch?![]()
Nee meestal maar een uurtje of 2 a 3quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik kan het me niet herinneren dat het ooit zolang geduurd heeft."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ah dat kan, toen was ik er nog niet..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Op die crash rond de millenniumwisseling na, volgens mij wel ja.
De dm van jou is rechtstreeks naar de database server gegaanquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik stuurde net iemand een DM over dat ik vandaag geen zin heb in FOK!, en gelijk knalde de site er uit!Die DM is er nooit doorheen gekomen!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaar of drie geleden ook nog hoor, al was dat een uit de hand gelopen geplande downtime wegens onderhoud. Dat duurde toen volgens mij langer dan 12 uur. (en dat weet ik nog zo goed omdat ik die downtime had destijds)quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Op die crash rond de millenniumwisseling na, volgens mij wel ja.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Maaar wat hebben jullie gedaan tijdens downtime? Ik heb met mijn vrouw gepraat, zou een leuke moeder zijn
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dé gedenkwaardige postquote:
![]()
Maily pakt de DT
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Wat ik normaal op zaterdag doe, de deur uitquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef _UserName_ het volgende:
Maaar wat hebben jullie gedaan tijdens downtime? Ik heb met mijn vrouw gepraat, zou een leuke moeder zijnMaar damn wat was t koud buiten..
Ja.. dat is hetquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat ik normaal op zaterdag doe, de deur uitMaar damn wat was t koud buiten..
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: