Bonus gifjesquote:1ST DAY - TUESDAY, 11TH FEBRUARY 2025
- The 30 songs from the "Campioni (Big)" category will be heard for the first time, with the results of that day being 100% determined by the press, TV and web jury - no elimination
2ND DAY - WEDNESDAY, 12TH FEBRUARY 2025
- The first 15 songs from the "Campioni (Big)" category will be heard again, with the results of that day being determined by a dual voting: 50% televoting and 50% radio jury - no elimination
- The first 2 songs from the "Nuove proposte (Newcomers)" category will be heard for the first time, with the results of that day being determined by a threesome voting: 34% televoting, 33% press, TV and web jury and 33% radio jury - the most voted of the two will go to its category's Final round
3RD DAY - THURSDAY, 13TH FEBRUARY 2025
- The last 15 songs from the "Campioni (Big)" category will be heard again, with the results of that day being determined by a dual voting: 50% televoting and 50% radio jury - no elimination
- The last 2 songs from the "Nuove proposte (Newcomers)" category will be heard for the first time, with the results of that day being determined by a threesome voting: 34% televoting, 33% press, TV and web jury and 33% radio jury - the most voted of the two will go to its category's Final round
4TH DAY - FRIDAY, 14TH FEBRUARY 2025
- COVER DAY: The 30 acts will perform (alongside a guest act or acts of their choice - it could even be with a contestant from the Sanremo 2025 edition) a cover version of either an italian or an non-italian song with the result of that day being determined by a threesome voting: 34% televoting, 33% press, TV and web jury and 33% radio jury - no elimination
- The 2 finalist songs from the "Nuove proposte (Newcomers)" category will be heard again, with the winner being determined by a threesome voting: 34% televoting, 33% press, TV and web jury and 33% radio jury
5TH DAY - SATURDAY, 15TH FEBRUARY 2025
- The 30 songs will be heard again, with the results of that day being determined by a threesome voting: 34% televoting, 33% press, TV and web jury and 33% radio jury
After that, the results of the day will join those of Sanremo 2025's 3 of the previous 4 days*. The sum of those results will then determine the top-5 (*the 4th day's results won't be counted this year)
(Note that during each show, they reveal a part of the results from those days just before the end of the current show... and they show only a part of the provisory general results either just before the end of the current show or at the start of the following show)
- The top-5 will either perform their entries again or a recap will be shown and then the winner will be determined by a threesome voting: 34% televoting, 33% press, TV and web jury and 33% radio jury
POST SANREMO 2025 - EUROVISION SONG CONTEST
- Any of the 30 acts (and its respective record labels) who are interested in going to ESC 2025 will have to fill a special form concerning ESC
- The winning act of Sanremo 2025 is automatically considered to be the ESC 2025 act. The winning act also has first refusal on that matter, though - in case it doesn't accept going to ESC at all, the show's organizing committee will then pick the ESC 2025 act according to their own criteria (this is especially important to those who have filled the form that determines its interest in going to ESC)
Ja, voor een show van “minimaal 320 minuten” is dat een flink gemis.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:48 schreef GeorgeM het volgende:
Gelukkig is fok gemaakt![]()
Was al bang San Remo zonder fokken
We zaten in een discord voor het geval datquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:48 schreef GeorgeM het volgende:
Gelukkig is fok gemaakt![]()
Was al bang San Remo zonder fokken
Ik weet niet wat discord isquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We zaten in een discord voor het geval dat
Als jij het eerst eens probeertquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:36 schreef NailQueen het volgende:
Zullen we vanavond weer een spelletje doen? Neem een shot als je Allora hoort.
Ik heb prosecco met aperol spritz. Maar ik begin met warme chocomelk. Dus dat lukt wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als jij het eerst eens probeert
Simone is mijn favoriet , en Fedez zou ik leuk vinden, maar die krijgt steeds matige startposities.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Oddjes aan begin van de avond
Ik had gelezen dat Italianen hem emotioneel instabiel vinden overkomen de laatste maanden,vermoeden van drugsgebruik, misschien is een ESF dan geen goed idee.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Simone is mijn favoriet , en Fedez zou ik leuk vinden, maar die krijgt steeds matige startposities.
Tsja, daar zullen er wel meer van meedoen. Maar goed, een Giorgia maakt wel een stabielere indruk.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat Italianen hem emotioneel instabiel vinden overkomen de laatste maanden,vermoeden van drugsgebruik, misschien is een ESF dan geen goed idee.
Ja over Blanco gingen die verhalen ook, maar die verpeste het ESF optreden ook een beetje.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, daar zullen er wel meer van meedoen. Maar goed, een Giorgia maakt wel een stabielere indruk.
Hij kan het nog steeds.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:49 schreef NailQueen het volgende:
Gabry Ponte. Het brein achter Blue da ba di da ba da
12-20 is zo’n beetje de ultieme startpositie hier waarschijnlijk. Daar zitten de favorieten ook wel rond.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En die heeft best een leuk liedje
Lekker bezig. Ik heb wel snacks, maar eerder vanavond zo veel sushi gegeten dat een sumoworstelaar er nerveus van zou worden, dus ik heb nog weinig trek.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:54 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb in de kast liggen: Prosecco met apirol spritz, chips, nootjes, chocola en nog snacks in de diepvries. Ik heb me een beetje laten gaan
In Noorwegen is het vaak wel dunnetjes, op de winnaar na. Ach ja.quote:
Heb je niet al teveel schotjes op?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb warme chocomelk in een mok in de vorm van Pisa. Hij staat idd scheef.
Dit zei ik gisteren ook maar ik heb hier 2 mokken van.
In de vorm van de Eiffeltoren zou lastig drinken, moet je maar denken.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb warme chocomelk in een mok in de vorm van Pisa. Hij staat idd scheef.
Dit zei ik gisteren ook maar ik heb hier 2 mokken van.
Was even nootjes halen en een drankjequote:
Sjors!quote:
Beertjequote:
Oneens!quote:
Hoe bevalt het bij @Strani?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:21 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ken hiervan vooral de Limburgse carnaval versie.
Oei fietsen gelukkig niet, er zit een motortje in de stepquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die is naar huis aan t fietsen.maar was erg gezellig!
Het heeft per avond wel heel wisselende lengtes zegquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:31 schreef GeorgeM het volgende:
Die mevrouw met dat blauwe haar. Straniiiiiiii @:Strani.
Ja dat is een gekend bijeffect van blauw haar.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Het heeft per avond wel heel wisselende lengtes zeg
Hier zijn we na vanavond gelukkig ook weer van af zeg...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:35 schreef Fred_B het volgende:
Daar heeft @:strani met Tony effe geluk, want hij hoeft hem niet te missen.
Misschien wint die wel!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier zijn we na vanavond gelukkig ook weer van af zeg...
Vroeger was @Fred_B inderdaad een stuk lastiger maar tegenwoordig zoekt hij de confrontatie veel minder vaak op.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:36 schreef NailQueen het volgende:
Deze had toch ruzie met iedereen? Hij heeft zich nog beeldig gedragen. Ik heb nog geen ophef gezien deze week
Die sloeg Tony effe op z'n muilquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Vroeger was @:Fred_B inderdaad een stuk lastiger maar tegenwoordig zoekt hij de confrontatie veel minder vaak op.
Haha, leuke ditquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die sloeg Tony effe op z'n muil
Of stuur haar naar Noorwegen ofzo.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:38 schreef blackswangreen het volgende:
Rose is echt een hele goede zangeres, met een heel goed nummer. Kunnen we haar niet lenen, als Nederland? Aangezien ze Sanremo toch niet gaat winnen.
Die kerel met die brommer?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:36 schreef Strani het volgende:
Tony Effe lijkt nogal op Marc Marquez realiseer ik me nu.
Ja, het gaat nergens heen. Niet naar de superfinale in elk geval.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Wel leuk dit, maar ook een beetje saai.
Struikje in de hand ook zeker?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en met dat toefje voor de kop.
quote:
quote:
No I'm not gonna waste my... shot!quote:
Azrael denk ikquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:17 schreef ijs_beer het volgende:
Zij spreekt in de volgende smurfenfilm de stem van Gargamel in.
Of 3 uur 's middags.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk @:egeltje1985 dit is een beetje de vibe in Benidorm na een uur of 3 's nachts.
Ik wist niet dat NQ een Britse is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk @:egeltje1985 dit is een beetje de vibe in Benidorm na een uur of 3 's nachts.
Nailqueen is toch duidelijk een Engelse naam?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat NQ een Britse is.
Als ze Italiaanse was, zou ze regina delle unghie heten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat NQ een Britse is.
Dat moet hem vast zijn. Die heeft nog best ver geschopt!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:21 schreef Fred_B het volgende:
De enige Rocco’s die ik ken zijn Rocco Granata van Marina en die Rocco die n zin in Brandend Zand van Anneke Grnloh zat.
Er zat ng een Rocco in dat liedje maar die was zinloos.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:21 schreef Fred_B het volgende:
De enige Rocco’s die ik ken zijn Rocco Granata van Marina en die Rocco die n zin in Brandend Zand van Anneke Grnloh zat.
Maar ik heb al chips, nootjes en chocolaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou ook even wat eten als ik jou was.
* Geeft NQ een stevige rol kebab
Dat is geen voedsel voor dronken mensen lieve schat. Eet nou maar gewoon op.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar ik heb al chips, nootjes en chocola
nou ja half uur is wel optimistischquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:25 schreef Momo het volgende:
Over een half uur is Litouwen afgelopen, kan ik nog 3 uur Sanremo kijken
Misschien wel jaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:26 schreef CarloV het volgende:
[..]
nou ja half uur is wel optimistisch
Realistischer dan 3 uur San Remo. Dat duurt nog wel even hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:26 schreef CarloV het volgende:
[..]
nou ja half uur is wel optimistisch
Laat zo'n vent dan wegquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:21 schreef Fred_B het volgende:
Litouwen was 15 minuten vertraagd vanwege basketbalquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Realistischer dan 3 uur San Remo. Dat duurt nog wel even hoor
Niet meer Amadeus die een uur uitlooptquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:31 schreef CarloV het volgende:
[..]
Litouwen was 15 minuten vertraagd vanwege basketbal
En itali was gemiddeld 15 minuten te vroeg klaar afgelopen week
Nou, dat is wel een geruststelling voor de 20 miljoen kijkers.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:37 schreef Strani het volgende:
Ik zou er ook wel mee kunnen leven als dit wint.
In Itali wordt mijn mening wl serieus genomen Fredquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, dat is wel een geruststelling voor de 20 miljoen kijkers.
Begin je nou alweer over voetbal?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:41 schreef egeltje1985 het volgende:
Die zanger lijkt wel behoorlijk op Suarez.
Zet zijn tanden in het optreden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:41 schreef egeltje1985 het volgende:
Owja, oeps...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Begin je nou alweer over voetbal?
Suarez genoeg kaartje gepakt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:41 schreef egeltje1985 het volgende:
Nounou.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Begin je nou alweer over voetbal?
Dat zou hun minste inzending zijn sinds ze terug zijn op ESF.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:43 schreef Momo het volgende:
Denk dat de kans grootste is dat we Olly op ESF zien
Had hij wel kaartjes in die eerste golf?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:43 schreef Momo het volgende:
Denk dat de kans grootste is dat we Olly op ESF zien
Nee, ik vind het ook niet slecht. Maar vooral iets wat gewoon geruisloos voorbijgaat en gevoelsmatig ook al honderd keer eerder gedaan is in Itali.quote:
Jij gooit om half 3 gewoon met meubelstukken hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:48 schreef Strani het volgende:
Voordeel van niet echt een liedje hebben dat eruit springt en ook geen liedje waar ik nou echt een hekel aan heb dit jaar, is dat ik vanavond ook niet boos kan zijn na het eindresultaat.
Ja maar dat is omdat jij 'doet 'ie toch maar effe' schrijft nadat Tony als winnaar wordt aangekondigd.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij gooit om half 3 gewoon met meubelstukken hoor.
Mooi, maar ik zou liever de 3D-versie hebbenquote:
NEE DIE ENE REHECHTSSSSquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is die van Lucky Letters toch?
Dacht je deze zin te typen 7 dagen geleden?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:14 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit sowieso mooier dan dat lied van Olly.
Nee, mijn verwachtingen voor Achille liggen chronisch in de kruipruimte. Maar hij verrast ons dit jaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Dacht je deze zin te typen 7 dagen geleden?
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, mijn verwachtingen voor Achille liggen chronisch in de kruipruimte. Maar hij verrast ons dit jaar.
Ja, wat moet ik er voor commentaar bijzettenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:18 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In andere jaren was het wel wat anders ja
Hooiquote:
Als wij ooit op een karaoke avond verzeild raken, zullen we beginnen met Felicita.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:23 schreef NailQueen het volgende:
Als ik beter Italiaans kon zou ik dit wel bij een karaoke willen doen
Die Italianen zouden collectief hun bek verbranden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:35 schreef NailQueen het volgende:
* Zet een schaal met bitterballen op tafel
[ afbeelding ]
Een beetje nederlandse cultuur kan geen kwaad lijkt me
The full dutch experiencequote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die Italianen zouden collectief hun bek verbranden.
Wowquote:When you're little I'll help you understand who you are,
I'll be close to you like I've never been before.
We'll slow down if I walk fast,
I'll speak for you if your voice stops.
We'll play at remembering how many children you have,
That you were born on March 20, 1946.
If you wonder why there's that ring on your finger,
I'll tell you about my father, aka your husband.
I'll teach you how to stand on your own two feet, to find your way home.
I'll repeat my name a thousand times because you'll forget it anyway.
Eeee... it's another day with you,
To give you back all that love you gave me
And smile at the time that never seems to have passed.
When you're little you'll really teach me who I am,
To understand that your son has become a man.
Hij zit dan ook midden in zijn tour las ik ergens.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:43 schreef Momo het volgende:
Ik zie hem de stap naar ESF niet zetten als hij Amadeus al ordinair vond.
Topideequote:
Dat hield Madonna ook niet tegen hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Topidee![]()
Toch maar niet, hij kon m’n kleinzoon zijn![]()
Is hij eigenlijk van de vrouwen?
En dan ook nog het bijkomende dingetje dat je een man hebt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Topidee![]()
Dit is zijn vriendinquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Topidee![]()
Op basis van beelden van alletwee zou ik van geen van beiden de seksuele voorkeur durven te voorspellen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is zijn vriendin
https://www.instagram.com/thevictoriastella/
Heb ik die?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan ook nog het bijkomende dingetje dat je een man hebt.
Instagram poppetje.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is zijn vriendin
Nou @Fred_B je hebt je publiek gevonden. Dronken vrouwelijke dertigers.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Door de prosecco ga ik dus stuk om
Ja, en jij dus.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou @:Fred_B je hebt je publiek gevonden. Dronken vrouwelijke dertigers.
Kan slechter.
Leen Huijzer is ook een uur uitgelopen h?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:52 schreef Momo het volgende:
Bij Litouwen treden ze nog een keer op in de superfinale
Nogal. Als ze maar niet dat ene kutlied kiezen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leen Huijzer is ook een uur uitgelopen h?
Het is geen typisch IG-poppetje. Meer quasi-artistiek. Ik heb er verder ook niks mee, daar niet van.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja sorry. Poppetjes met weinig kleding aan die zuur in de camera kijken vind ik niets.
Die ken ik hebbequote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is zijn vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |