Ja over Blanco gingen die verhalen ook, maar die verpeste het ESF optreden ook een beetje.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, daar zullen er wel meer van meedoen. Maar goed, een Giorgia maakt wel een stabielere indruk.
Hij kan het nog steeds.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:49 schreef NailQueen het volgende:
Gabry Ponte. Het brein achter Blue da ba di da ba da
12-20 is zo’n beetje de ultieme startpositie hier waarschijnlijk. Daar zitten de favorieten ook wel rond.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En die heeft best een leuk liedje
Lekker bezig. Ik heb wel snacks, maar eerder vanavond zo veel sushi gegeten dat een sumoworstelaar er nerveus van zou worden, dus ik heb nog weinig trek.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:54 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb in de kast liggen: Prosecco met apirol spritz, chips, nootjes, chocola en nog snacks in de diepvries. Ik heb me een beetje laten gaan
In Noorwegen is het vaak wel dunnetjes, op de winnaar na. Ach ja.quote:
Heb je niet al teveel schotjes op?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb warme chocomelk in een mok in de vorm van Pisa. Hij staat idd scheef.
Dit zei ik gisteren ook maar ik heb hier 2 mokken van.
In de vorm van de Eiffeltoren zou lastig drinken, moet je maar denken.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb warme chocomelk in een mok in de vorm van Pisa. Hij staat idd scheef.
Dit zei ik gisteren ook maar ik heb hier 2 mokken van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |