Misschien wint die wel!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier zijn we na vanavond gelukkig ook weer van af zeg...
Vroeger was @Fred_B inderdaad een stuk lastiger maar tegenwoordig zoekt hij de confrontatie veel minder vaak op.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:36 schreef NailQueen het volgende:
Deze had toch ruzie met iedereen? Hij heeft zich nog beeldig gedragen. Ik heb nog geen ophef gezien deze week
Die sloeg Tony effe op z'n muilquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Vroeger was @:Fred_B inderdaad een stuk lastiger maar tegenwoordig zoekt hij de confrontatie veel minder vaak op.
Haha, leuke ditquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die sloeg Tony effe op z'n muil
Of stuur haar naar Noorwegen ofzo.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:38 schreef blackswangreen het volgende:
Rose is echt een hele goede zangeres, met een heel goed nummer. Kunnen we haar niet lenen, als Nederland? Aangezien ze Sanremo toch niet gaat winnen.
Die kerel met die brommer?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:36 schreef Strani het volgende:
Tony Effe lijkt nogal op Marc Marquez realiseer ik me nu.
Ja, het gaat nergens heen. Niet naar de superfinale in elk geval.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Wel leuk dit, maar ook een beetje saai.
Struikje in de hand ook zeker?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en met dat toefje voor de kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |