Nou, dat is wel een geruststelling voor de 20 miljoen kijkers.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:37 schreef Strani het volgende:
Ik zou er ook wel mee kunnen leven als dit wint.
In Italië wordt mijn mening wél serieus genomen Fredquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, dat is wel een geruststelling voor de 20 miljoen kijkers.
Begin je nou alweer over voetbal?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:41 schreef egeltje1985 het volgende:
Die zanger lijkt wel behoorlijk op Suarez.
Zet zijn tanden in het optreden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:41 schreef egeltje1985 het volgende:
Owja, oeps...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Begin je nou alweer over voetbal?
Suarez genoeg kaartje gepakt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:41 schreef egeltje1985 het volgende:
Nounou.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Begin je nou alweer over voetbal?
Dat zou hun minste inzending zijn sinds ze terug zijn op ESF.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:43 schreef Momo het volgende:
Denk dat de kans grootste is dat we Olly op ESF zien
Had hij wel kaartjes in die eerste golf?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:43 schreef Momo het volgende:
Denk dat de kans grootste is dat we Olly op ESF zien
Nee, ik vind het ook niet slecht. Maar vooral iets wat gewoon geruisloos voorbijgaat en gevoelsmatig ook al honderd keer eerder gedaan is in Italië.quote:
Jij gooit om half 3 gewoon met meubelstukken hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:48 schreef Strani het volgende:
Voordeel van niet echt een liedje hebben dat eruit springt en ook geen liedje waar ik nou echt een hekel aan heb dit jaar, is dat ik vanavond ook niet boos kan zijn na het eindresultaat.
Ja maar dat is omdat jij 'doet 'ie toch maar effe' schrijft nadat Tony als winnaar wordt aangekondigd.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij gooit om half 3 gewoon met meubelstukken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |