Azrael denk ikquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:17 schreef ijs_beer het volgende:
Zij spreekt in de volgende smurfenfilm de stem van Gargamel in.
Of 3 uur 's middags.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk @:egeltje1985 dit is een beetje de vibe in Benidorm na een uur of 3 's nachts.
Ik wist niet dat NQ een Britse is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk @:egeltje1985 dit is een beetje de vibe in Benidorm na een uur of 3 's nachts.
Nailqueen is toch duidelijk een Engelse naam?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat NQ een Britse is.
Als ze Italiaanse was, zou ze regina delle unghie heten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat NQ een Britse is.
Dat moet hem vast zijn. Die heeft nog best ver geschopt!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:21 schreef Fred_B het volgende:
De enige Rocco’s die ik ken zijn Rocco Granata van Marina en die Rocco die één zin in Brandend Zand van Anneke Grönloh zat.
Er zat nóg een Rocco in dat liedje maar die was zinloos.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:21 schreef Fred_B het volgende:
De enige Rocco’s die ik ken zijn Rocco Granata van Marina en die Rocco die één zin in Brandend Zand van Anneke Grönloh zat.
Maar ik heb al chips, nootjes en chocolaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou ook even wat eten als ik jou was.
* Geeft NQ een stevige rol kebab
Dat is geen voedsel voor dronken mensen lieve schat. Eet nou maar gewoon op.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar ik heb al chips, nootjes en chocola
nou ja half uur is wel optimistischquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:25 schreef Momo het volgende:
Over een half uur is Litouwen afgelopen, kan ik nog 3 uur Sanremo kijken
Misschien wel jaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:26 schreef CarloV het volgende:
[..]
nou ja half uur is wel optimistisch
Realistischer dan 3 uur San Remo. Dat duurt nog wel even hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:26 schreef CarloV het volgende:
[..]
nou ja half uur is wel optimistisch
Laat zo'n vent dan wegquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:21 schreef Fred_B het volgende:
Litouwen was 15 minuten vertraagd vanwege basketbalquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Realistischer dan 3 uur San Remo. Dat duurt nog wel even hoor
Niet meer Amadeus die een uur uitlooptquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:31 schreef CarloV het volgende:
[..]
Litouwen was 15 minuten vertraagd vanwege basketbal
En italië was gemiddeld 15 minuten te vroeg klaar afgelopen week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |