abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick maandag 31 maart 2025 @ 12:22:59 #151
382129 crew  Donna
pi_217240786
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 12:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga even voor een weekmenuutje. Dat maakt het gemakkelijker voor mij

Dus ik eet deze week prei met tofu en rijst en wat saus
En paprika met risotto in de oven en wat kaas
En vanavond pizza (jaja, ik weet het. Alleen al een maand zin in en nu ga ik voor de bijl. Kies nu liever bewust voor iets slechts dan dat ik blijf uitstellen en dan opeens een vreetkick krijg omdat ik mezelf nooit wat gun)

En donderdag doe ik boodschappen als ik naar huis ga na mijn maandelijkse bloedprikken
Normaal ga ik naar de AH, nu fiets ik langs een Jumbo. Is daar nog "HET gezonde artikel" dat ik niet mag missen?
Probeer pizza niet als iets slechts te zien. Het draait allemaal om balans.
pi_217240798
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 12:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga even voor een weekmenuutje. Dat maakt het gemakkelijker voor mij

Dus ik eet deze week prei met tofu en rijst en wat saus
En paprika met risotto in de oven en wat kaas
En vanavond pizza (jaja, ik weet het. Alleen al een maand zin in en nu ga ik voor de bijl. Kies nu liever bewust voor iets slechts dan dat ik blijf uitstellen en dan opeens een vreetkick krijg omdat ik mezelf nooit wat gun)

En donderdag doe ik boodschappen als ik naar huis ga na mijn maandelijkse bloedprikken
Normaal ga ik naar de AH, nu fiets ik langs een Jumbo. Is daar nog "HET gezonde artikel" dat ik niet mag missen?
Niets mis met afentoe pizza. Wat voor eentje kies je? :9
pi_217240804
Ik denk of een fungi (of hoe heet dat, met champignon) of een caprese (hoe schrijf je dat) of ik bestel bij Domino's, want dan kan je 50/50 doen
pi_217240808
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 12:22 schreef Donna het volgende:

[..]
Probeer pizza niet als iets slechts te zien. Het draait allemaal om balans.
Ja... daarom ook
En ik doe het niet elke week
En en en en... naja... gewoon enorm zin in
  Moderator / Colorchick maandag 31 maart 2025 @ 12:28:15 #155
382129 crew  Donna
pi_217240827
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... daarom ook
En ik doe het niet elke week
En en en en... naja... gewoon enorm zin in
Balans. Niks mis met zo nu en dan een pizzatje. Funghi is heerlijk!
pi_217240855
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 12:28 schreef Donna het volgende:

[..]
Balans. Niks mis met zo nu en dan een pizzatje. Funghi is heerlijk!
Nee idd
Moet ook afleren om te denken in goed en slecht. In balans denken is beter
Doe mijn best

Haha ja erg lekker. Denk dat ik 50/50 doe _O-

En morgen weer lekker aan de wandel. Het buurtcentrum is op vijf minuten wandelen van mijn huis. Alleen ik ga rondje park in de route plannen. Dan ben ik twintig minuten bezig
Geen super prestatie, maar voor mijn hoofd wel (lekker podcastje onderweg luisteren)
pi_217241781
Vandaag weer gewogen. We zitten nog op +2 kg tov voor de vakantie maar ik dit weer op de goede weg dus komt vanzelf weer goed. Vandaag lekker rustdagje qua sport.

O: 500gr magere kwark
L: 2 volkoren kaiserbroodjes met rauwe ham, proteine toetje
D: zelfgemaakte lasagne
T: 2 mandarijnen, proteine chocolademousse
pi_217242486
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 11:57 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje:
L: zoete aardappelkoekjes met zure room
D: zoete aardappelschotel met bloemkool, paprika en vega gehakt
T: komkommer, kiwi, kwark
Komt nog een half uurtje sporten bij dit lijstje *O*
  Moderator maandag 31 maart 2025 @ 16:33:40 #159
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_217242923
Bij mij zit er eeiiinddeelijk weer beweging in *G* Heb denk ik een week of zes? stilgestaan |:) Weet niet zeker waar het vandaan kwam, ben in die tijd ook ziek geweest en behoorlijk lang gekwakkeld met hoesten etc, dus vermoed dat het wellicht daar in ligt.

O: appel
L: Bananenpannekoekjes :9
D: Verse pasta met spinazie-ricottasaus, italiaanse groente en champignons.

En ik denk nog iets van druifjes ofzo vanavond.

Over sport twijfel ik nog, maar m'n vriend probeerde me net over te halen en daarmee verdwijnt dan altijd mijn motivatie _O- :@
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_217249221
Lijstje:

D: lasagne puttanesca
T: 2 kiwi's en kwark
pi_217260213
Best veel mee vandaag, maar laatste tijd veel trek en beter dit dan de koekjes uit de kantine pakken.

O: magere kwark met aardbeien, bosbessen, lijnzaad en muesli
T: banaan, bakje fruit (aardbeien, mango, bosbessen), bakje snoepgroente (tomaten, komkommer, paprika)
L: 2 wortel tortilla's met gebakken kip van gisteravond, rauwkostsalade, tomaten en komkommer
D: Nasi
pi_217260235
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 16:33 schreef Meke het volgende:
Bij mij zit er eeiiinddeelijk weer beweging in *G* Heb denk ik een week of zes? stilgestaan |:) Weet niet zeker waar het vandaan kwam, ben in die tijd ook ziek geweest en behoorlijk lang gekwakkeld met hoesten etc, dus vermoed dat het wellicht daar in ligt.

O: appel
L: Bananenpannekoekjes :9
D: Verse pasta met spinazie-ricottasaus, italiaanse groente en champignons.

En ik denk nog iets van druifjes ofzo vanavond.

Over sport twijfel ik nog, maar m'n vriend probeerde me net over te halen en daarmee verdwijnt dan altijd mijn motivatie _O- :@
Herkenbaar _O- don't push me :(
pi_217260806
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 10:15 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje:

D: lasagne puttanesca
T: 2 kiwi's en kwark
Na de lunch maagpijn gekregen dus van alles op dit lijstje verder maar kleine hapjes gegeten -O-
pi_217266918
Ik begin me gelukkig weer steeds meer 'mezelf' te voelen. Na het schransen op vakantie voelde ik me toch dik en opgeblazen maar nu lijkt dit eindelijk een beetje te zijn weggetrokken en voel ik me gewoon weer fijn in mijn eigen lichaam.

O: 500 gram magere kwark
L: 2 boterhammen, 2 eieren, plakje ham, 30+ kaas
D: 150 gr aardappeltjes, puuur kibbeling, wortels
T: 2 mandarijnen, 1 kiwi, proteine chocolademousse
S: volleybaltraining
(1740 kcal met 138 gram eiwitten)
pi_217266996
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 11:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Na de lunch maagpijn gekregen dus van alles op dit lijstje verder maar kleine hapjes gegeten -O-
Beterschap meid :*

quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 19:29 schreef Pinuts het volgende:
Ik begin me gelukkig weer steeds meer 'mezelf' te voelen. Na het schransen op vakantie voelde ik me toch dik en opgeblazen maar nu lijkt dit eindelijk een beetje te zijn weggetrokken en voel ik me gewoon weer fijn in mijn eigen lichaam.

O: 500 gram magere kwark
D: 150 gr aardappeltjes, puuur kibbeling, wortels
T: 2 mandarijnen, 1 kiwi, proteine chocolademousse
(1740 kcal met 138 gram eiwitten)
Goed bezig! Fijn dat je je weer lekker in je vel voelt. Al hoop ik dat je in je vakantie ook genoten hebt :*

quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:08 schreef Synoniempje het volgende:

[..]
Herkenbaar _O- don't push me :(
Hhaha ja hoe meer druk achter iets zit hoe stommer het wordt _O-

Krijg ook de neiging mijn kont tegen de krib te gooien als iemand me vertelt wat ik moet doen
pi_217267046
Zelf een keurig dagje gehad

O. 2 boterhammen met sandwichspread
L. 2 boterhammen met sandwichspread
D. Rijst, prei, tofu en kerriesaus

Morgen denk ik boodschappen doen
Eerst de maandelijkse bloedpriksessie en daarna langs de Jumbo fietsen.
Ik hoop dat het me lukt :@ zit niet fantastisch in mijn vel
pi_217267076
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed bezig! Fijn dat je je weer lekker in je vel voelt. Al hoop ik dat je in je vakantie ook genoten hebt :*
Dat heb ik zeker! Al had iets meer balans wel gemogen. Haha. Maar goed, ik heb voorlopig wel weer genoeg pizza, pasta en cannolis gehad.

3x raden waar ik woensdag weer heen vlieg? :P Maar dit keer is het slechts een lang weekend (wo tm zo) dus nu ga ik wel voor de balans.
pi_217267148
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 19:42 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Dat heb ik zeker! Al had iets meer balans wel gemogen. Haha. Maar goed, ik heb voorlopig wel weer genoeg pizza, pasta en cannolis gehad.

3x raden waar ik woensdag weer heen vlieg? :P Maar dit keer is het slechts een lang weekend (wo tm zo) dus nu ga ik wel voor de balans.
Geen flauw idee waarheen? Italië gezien de gerechten die je noemt?

Dat begrijp ik wel ja! Maar met twee vakanties. Ach nieuwe reis met nieuwe kansen toch ;)
pi_217272020
Mijn favoriete ontbijtje:
200 gram magere yoghurt
2 theelepels lijnzaad
2-4 eetlepels Holie Granola Muesli
aangevuld met fruit, vandaag bosbessen en aardbeien

O+

Als lunch 2 wortel tortilla's met rauwkost en rode biet+geitenkaas crème van de albert heijn, heerlijk!
pi_217276064
Gewoon nieuwsgierig, ik heb weer yoghurt gehaald. En gepofte volkoren haver voor erin. Is dat gezonder dan cornflakes (zag er zo lekker uit in de winkel :9 )
pi_217276412
Oh en trots op mezelf: alleen gezonde dingen in het wagentje *O*
pi_217276691
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gewoon nieuwsgierig, ik heb weer yoghurt gehaald. En gepofte volkoren haver voor erin. Is dat gezonder dan cornflakes (zag er zo lekker uit in de winkel :9 )
Dat is zeker een goede keuze! Ook omdat het weinig weegt dus voor slechts een paar kcal krijg je heel veel volume (= langer vol zitten).

Vanmorgen goede gymsessie gehad, vanavond nog volleybaltraining. En heerlijk aardbeitjes gekocht op de markt! Nog niet de beste kwaliteit, maar voor 3 euro voor 2 doosjes (2x 500 gram) kon ik ze echt niet laten liggen.

O1: 2 kiwis
S: full body krachttraining
O1: 500gr magere kwark
D: orzo met kalkoenspekjes, zongedroogde tomaatjes en spinazie
T: 2 mandarijnen + proteine chocolademousse
pi_217276717
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 17:22 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Dat is zeker een goede keuze! Ook omdat het weinig weegt dus voor slechts een paar kcal krijg je heel veel volume (= langer vol zitten).

Vanmorgen goede gymsessie gehad, vanavond nog volleybaltraining. En heerlijk aardbeitjes gekocht op de markt! Nog niet de beste kwaliteit, maar voor 3 euro voor 2 doosjes (2x 500 gram) kon ik ze echt niet laten liggen.

O1: 2 kiwis
S: full body krachttraining
O1: 500gr magere kwark
D: orzo met kalkoenspekjes, zongedroogde tomaatjes en spinazie
T: 2 mandarijnen + proteine chocolademousse
_O_ zo goed hoe jij bezig bent! Echt een voorbeeld O+

En ja! Zo'n zak is maar 200gm en daar kan ik echt wel lang mee. Wil graag wat te kauwen hebben in mijn yoghurt
pi_217281051
Ik vind een eetlepel diepvries fruit 2 eetlepels havermout en de rest van m'n bakje aangevuld met yoghurt avond tevoren in koelkast zetten een heerlijk ontbijtje :9
pi_217283379
Mijlpaal bereikt hier: 10kg eraf.
Sinds 3e week januari bewust af gaan vallen. Kijk niet heel nauw naar calorien, maar mijn lunch is bewust wel calorie-arm (salade, vaak met peer en blauwe kaas, soms met wat olijven of avocado of pecan noten). Verder geen ontbijt, fruit tussendoortje 's middags, me niet vol eten 's avonds, en niet snacken. Wel een paar lastige weken met tripjes gehad (VS, daar niet aangekomen, tripje naar NL, verjaardagsweekend vrouw in Londen), en drukke weken met etentjes met werk. Laatste weken weinig gekke dingen, en bijna een kg per week afgevallen weer. Meestal bereik ik een plateau na 2 maanden. Een kg per week is meer dan het doel, maar ik ga niet meer eten nu om minder snel af te vallen.

Merk het verschil nu echt wel. Broeken zitten ruimer, hardlopen gaat makkelijker, ik lijk sneller te herstellen van inspanning, rusthartslag is lager, heb meer energie. Gaat dus de goede kant op :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')