Probeer pizza niet als iets slechts te zien. Het draait allemaal om balans.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga even voor een weekmenuutje. Dat maakt het gemakkelijker voor mij
Dus ik eet deze week prei met tofu en rijst en wat saus
En paprika met risotto in de oven en wat kaas
En vanavond pizza (jaja, ik weet het. Alleen al een maand zin in en nu ga ik voor de bijl. Kies nu liever bewust voor iets slechts dan dat ik blijf uitstellen en dan opeens een vreetkick krijg omdat ik mezelf nooit wat gun)
En donderdag doe ik boodschappen als ik naar huis ga na mijn maandelijkse bloedprikken
Normaal ga ik naar de AH, nu fiets ik langs een Jumbo. Is daar nog "HET gezonde artikel" dat ik niet mag missen?
Niets mis met afentoe pizza. Wat voor eentje kies je?quote:Op maandag 31 maart 2025 12:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga even voor een weekmenuutje. Dat maakt het gemakkelijker voor mij
Dus ik eet deze week prei met tofu en rijst en wat saus
En paprika met risotto in de oven en wat kaas
En vanavond pizza (jaja, ik weet het. Alleen al een maand zin in en nu ga ik voor de bijl. Kies nu liever bewust voor iets slechts dan dat ik blijf uitstellen en dan opeens een vreetkick krijg omdat ik mezelf nooit wat gun)
En donderdag doe ik boodschappen als ik naar huis ga na mijn maandelijkse bloedprikken
Normaal ga ik naar de AH, nu fiets ik langs een Jumbo. Is daar nog "HET gezonde artikel" dat ik niet mag missen?
Ja... daarom ookquote:Op maandag 31 maart 2025 12:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Probeer pizza niet als iets slechts te zien. Het draait allemaal om balans.
Balans. Niks mis met zo nu en dan een pizzatje. Funghi is heerlijk!quote:Op maandag 31 maart 2025 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... daarom ook
En ik doe het niet elke week
En en en en... naja... gewoon enorm zin in
Nee iddquote:Op maandag 31 maart 2025 12:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Balans. Niks mis met zo nu en dan een pizzatje. Funghi is heerlijk!
Komt nog een half uurtje sporten bij dit lijstjequote:Op maandag 31 maart 2025 11:57 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje:
L: zoete aardappelkoekjes met zure room
D: zoete aardappelschotel met bloemkool, paprika en vega gehakt
T: komkommer, kiwi, kwark
Herkenbaarquote:Op maandag 31 maart 2025 16:33 schreef Meke het volgende:
Bij mij zit er eeiiinddeelijk weer beweging inHeb denk ik een week of zes? stilgestaan
Weet niet zeker waar het vandaan kwam, ben in die tijd ook ziek geweest en behoorlijk lang gekwakkeld met hoesten etc, dus vermoed dat het wellicht daar in ligt.
O: appel
L: Bananenpannekoekjes
D: Verse pasta met spinazie-ricottasaus, italiaanse groente en champignons.
En ik denk nog iets van druifjes ofzo vanavond.
Over sport twijfel ik nog, maar m'n vriend probeerde me net over te halen en daarmee verdwijnt dan altijd mijn motivatie![]()
Na de lunch maagpijn gekregen dus van alles op dit lijstje verder maar kleine hapjes gegetenquote:Op dinsdag 1 april 2025 10:15 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje:
L: zoete aardappelkoekjes met zure room
D: lasagne puttanesca
T: 2 kiwi's en kwark
Beterschap meidquote:Op woensdag 2 april 2025 11:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Na de lunch maagpijn gekregen dus van alles op dit lijstje verder maar kleine hapjes gegeten
Goed bezig! Fijn dat je je weer lekker in je vel voelt. Al hoop ik dat je in je vakantie ook genoten hebtquote:Op woensdag 2 april 2025 19:29 schreef Pinuts het volgende:
Ik begin me gelukkig weer steeds meer 'mezelf' te voelen. Na het schransen op vakantie voelde ik me toch dik en opgeblazen maar nu lijkt dit eindelijk een beetje te zijn weggetrokken en voel ik me gewoon weer fijn in mijn eigen lichaam.
O: 500 gram magere kwark
L: 2 boterhammen, 2 eieren, plakje ham, 30+ kaas
D: 150 gr aardappeltjes, puuur kibbeling, wortels
T: 2 mandarijnen, 1 kiwi, proteine chocolademousse
S: volleybaltraining
(1740 kcal met 138 gram eiwitten)
Hhaha ja hoe meer druk achter iets zit hoe stommer het wordtquote:
Dat heb ik zeker! Al had iets meer balans wel gemogen. Haha. Maar goed, ik heb voorlopig wel weer genoeg pizza, pasta en cannolis gehad.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed bezig! Fijn dat je je weer lekker in je vel voelt. Al hoop ik dat je in je vakantie ook genoten hebt
Geen flauw idee waarheen? Italië gezien de gerechten die je noemt?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:42 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Dat heb ik zeker! Al had iets meer balans wel gemogen. Haha. Maar goed, ik heb voorlopig wel weer genoeg pizza, pasta en cannolis gehad.
3x raden waar ik woensdag weer heen vlieg?Maar dit keer is het slechts een lang weekend (wo tm zo) dus nu ga ik wel voor de balans.
Dat is zeker een goede keuze! Ook omdat het weinig weegt dus voor slechts een paar kcal krijg je heel veel volume (= langer vol zitten).quote:Op donderdag 3 april 2025 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gewoon nieuwsgierig, ik heb weer yoghurt gehaald. En gepofte volkoren haver voor erin. Is dat gezonder dan cornflakes (zag er zo lekker uit in de winkel)
quote:Op donderdag 3 april 2025 17:22 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Dat is zeker een goede keuze! Ook omdat het weinig weegt dus voor slechts een paar kcal krijg je heel veel volume (= langer vol zitten).
Vanmorgen goede gymsessie gehad, vanavond nog volleybaltraining. En heerlijk aardbeitjes gekocht op de markt! Nog niet de beste kwaliteit, maar voor 3 euro voor 2 doosjes (2x 500 gram) kon ik ze echt niet laten liggen.
O1: 2 kiwis
S: full body krachttraining
O1: 500gr magere kwark
L: 2 boterhammen, 2 eieren, plakje ham, 30+ kaas
D: orzo met kalkoenspekjes, zongedroogde tomaatjes en spinazie
S: volleybaltraining
T: 2 mandarijnen + proteine chocolademousse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |