Vind je dansen leuk? Ik heb heel vaak zumba en steps via YouTube gedaan, bijvoorbeeld met Dovydas Veiverys.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een vraagje; sportschool opgezegd. Financieel niet te doen voor mij en ik kan er niet gezond mee omgaan. Obsessief (Jaja jullie hadden gelijk)
Dus ik moet een andere, betaalbare en leuke manier van bewegen verzinnen.
Het enige dat ik kan verzinnen is wandelen. Alleen in de praktijk kan ik mezelf niet motiveren
Hebben jullie tips om mezelf te motiveren? Of om het leuker te maken...
(Ik ben zo gefrustreerd met mezelf momenteel)
Ik ga eens zoeken! Dank je welquote:Op maandag 24 maart 2025 17:57 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Vind je dansen leuk? Ik heb heel vaak zumba en steps via YouTube gedaan, bijvoorbeeld met Dovydas Veiverys.
Vandaag nog een keer hetzelfde lijstjequote:Op maandag 24 maart 2025 10:47 schreef Sarabi het volgende:
Na een week bezig te zijn geweest met de uitvaart van mijn oma is het weer tijd om normaal te doen.
Lijstje:
L: pastinaaksoep met volkoren pistolet
D: pasta met tomaten/mascarponesaus
T: banaan en iets van kwark
Of nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vandaag nog een keer hetzelfde lijstje
Buiten de deur is gezond geen optie?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Of niet![]()
Man stelt voor om uiteten te gaan dus dat wordt een minder net lijstje.
Hopelijk lukt het morgen om wel weer meteen normaal te doen en er niet in blijven hangen.
Kan zeker, maar ik weet dat het wel meer kcal gaat zijn dan mijn pasta maaltijd die op de lijst stond.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Buiten de deur is gezond geen optie?
Bij mij is het dan toch altijd calorierijker dan thuis. Bijv een biefstuk in een restaurant bevat veel meer kcal dan als ik hem thuis maak door gebruik van bijv roomboter.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Buiten de deur is gezond geen optie?
Uiteindelijk de mueslireep niet gegeten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:29 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje:
L: plaattaart met zoete aardappel, ui en brie
T: mueslireep
D: prei lasagne
T: kwark en hopelijk is de banaan nog eetbaar
Denk inderdaad dat wat meer eten kan helpenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag gaat het even niet top met eten... loop een beetje te klooien. Mijn medicijnen vallen niet zo lekker.
Lunch; pasta met een lekkere groenteprut en kaas
Avondeten; restjes van de saus op twee boterhammen met kaas
Ik denk dat het weinig is
Alleen weet ook even niet wat meer te eten.
Misschien nog ergens even een vega ding eten als ik trek krijg
Dit lijkt inderdaad niet heel veel. Lekker die vleesvervanger etenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag gaat het even niet top met eten... loop een beetje te klooien. Mijn medicijnen vallen niet zo lekker.
Lunch; pasta met een lekkere groenteprut en kaas
Avondeten; restjes van de saus op twee boterhammen met kaas
Ik denk dat het weinig is
Alleen weet ook even niet wat meer te eten.
Misschien nog ergens even een vega ding eten als ik trek krijg
Ja ik schrijf die weer even op mijn boodschappenlijstje. Was dat vergeten iddquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit lijkt inderdaad niet heel veel. Lekker die vleesvervanger eten
En ook weer beginnen met 2x per dag een schaaltje yoghurt met cornflakes zoals een tijdje terug.
Waar blijft dat stappentellers topicquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik schrijf die weer even op mijn boodschappenlijstje. Was dat vergeten idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |