Als het tussen de productie en David is afgesproken komt er niets betrouwbaars over op social media.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:01 schreef freaky40 het volgende: [..] Zijn daar tekenen naar op social media dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi gesprek Jolien en Pootje - 14 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Moet Jeff wel even een rijbewijs halen of kopenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:03 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien zou het leuk vinden als Jeff haar komt oppikken.
Ja.. hij moet meerijden met Amber geloof ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Moet Jeff wel even een rijbewijs halen of kopen
Achte mooiboy hequote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:06 schreef Kissingbird het volgende:
Wat een ijdeltuit die Matthie.. Snor is wat te dik en niet helemaal goed.. moet nog worden bijgeknipt..
Ja, dat is de moderne man he....supergoed verzorgd...en vooral dit model van gezichtsbeharing.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:06 schreef Kissingbird het volgende:
Wat een ijdeltuit die Matthie.. Snor is wat te dik en niet helemaal goed.. moet nog worden bijgeknipt..
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. hij moet meerijden met Amber geloof ik.
Iemand een update over de poes van Amber?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. hij moet meerijden met Amber geloof ik.
is me te geliktquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat is de moderne man he....supergoed verzorgd...en vooral dit model van gezichtsbeharing.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vrienden Pootjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje heeft dit dus eerder gedaan zegt hij, vroeger bij vrienden.
Hij heeft wel een zenuwachtig lachje op het moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Dotteke op 14-02-2025 13:23:02 (bericht gedeeltelijk verwijderd) ]
Wordt zodadelijk geschoren door Pootjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Iemand een update over de poes van Amber?
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wordt zodadelijk geschoren door Pootje
uhhhhquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:06 schreef Kissingbird het volgende:
hij spreekt wel NLquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:19 schreef zodeju het volgende:
Het is toch eigenlijk niet normaal dat ze een bewoner erin zetten die geen Nederlands spreekt.......
En slecht Belgisch.. gewoon onverstaanbaarquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:19 schreef zodeju het volgende:
Het is toch eigenlijk niet normaal dat ze een bewoner erin zetten die geen Nederlands spreekt.......
Afstraffen die handel........quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij spreekt wel NL
maar verdomt het
En dan zeggen ze wat over Pootjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:24 schreef greysbones het volgende:
Jordy
het enige wat is kebeur is dak honger hebbe krehen
Belgisch is geen taal..hij spreekt heel erg met dialectquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En slecht Belgisch.. gewoon onverstaanbaar
Ik versta hem wel redelijk, het is idd vooral zijn dialect maar ook wel zijn manier van pratenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:27 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Belgisch is geen taal..hij spreekt heel erg met dialect
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:35 schreef Was-beer het volgende:
Jolien zegt als Mattheus weg moet vanavond en ze zijn bed weghalen dat ze dan haar tweepersoonsbed naast Jordy wil zetten zodat zij en Jordy dan een driepersoonsbed hebben. Jeffrey is nu waarschijnlijk het stemsysteem aan het hacken
Waarom niet?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:35 schreef Flory- het volgende:
Is er nou serieus keelspray gehaald voor Eva?
nou die was wel serieus ziekquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom niet?
Met Axel kwam er een heuse arts.
Die was ook echt ziek.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom niet?
Met Axel kwam er een heuse arts.
of gewoon naar huisquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:38 schreef Flory- het volgende:
[..]
Die was ook echt ziek.
Merk aan Eva niet zo veel, strepsils en een paracetamol had ook gekund dan.
Vandaar een spray.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou die was wel serieus ziek
eva heeft last van its all about eva
minder link dan Jeffquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Toch wel link om Pootje je haar, vooral krullen te laten knippen
Is toch niet normaal, de laatste is nog niet eens geweest.....heb volgens mij nog nooit zo'n verdeelde groep geweest . Daarom is er z'n weinig lol....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:32 schreef greysbones het volgende:
wicky en jane bespreken al de bank van volgende week
eerst die kant van vijf zegt wicky
hij doet het wel goed volgens mijnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Toch wel link om Pootje je haar, vooral krullen te laten knippen
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje heeft een module 'haartooien' gevolgd. Volgens hem was het de module vrouwelijk schaamhaar, dus komt helemaal goed met die krulletjes
er hoeven er maar een paar uitquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is toch niet normaal, de laatste is nog niet eens geweest.....heb volgens mij nog nooit zo'n verdeelde groep geweest . Daarom is er z'n weinig lol....
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje heeft een module 'haartooien' gevolgd. Volgens hem was het de module vrouwelijk schaamhaar, dus komt helemaal goed met die krulletjes
Dit inderdaad, was een beetje bitchiequote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:48 schreef Was-beer het volgende:
Pootje vertelt wat hij op social media heeft gezien. Iemand die een comment onder een bericht plaatste dat ze Mattheus goed kent. Waarop de vriendin van Mattheus had gereageerd: ik ben al 4 jaar met Mattheus en heb jouw naam nog nooit horen vallen![]()
Mattheus: jeeeeezus
Pootje uit de buurt van Sharice Milena en David (eva tel ik even niet mee) is een stuk beter te doenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ik kan niet anders zeggen dan dat hij het erg goed doet..
Eensquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pootje uit de buurt van Sharice Milena en David (eva tel ik even niet mee) is een stuk beter te doen
Heerlijke gast en ook nog met de juiste muzieksmaakquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pootje uit de buurt van Sharice Milena en David (eva tel ik even niet mee) is een stuk beter te doen
milena sharice en david in het boudoirquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:51 schreef Joyce-43 het volgende:
er zitten er 3 in de suite waar is de rest ? haha David mis ik ook die andere he dan
vind het sowieso apart dat iedereen maar overal met dat eten zitquote:
Tja en als Niels en Jordy het deden waren ze niet te vertrouwen...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Elsa gaat het echt zwaar krijgen als ze weer in de grote kamer moet, want ze is er vanmorgen 10 minuten uit geweest maar verders zitten ze ook alleen maar in die kamer Wicky en Jane ook trouwens en dit is al paar dagen aan de gang. Hoe bedoel je afzonderen van de andere vind het echt belachelijk!!!!
De manier waarop hij het scheermes vasthoudt en de huid straktrekt geeft toch wel aan dat hij weet wat hij aan het doen isquote:
Ik vind die Suite echt het slechtse idee ooitquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:57 schreef zodeju het volgende:
Ga me toch een beetje storen aan Jane.......ook niet echt een leuk iemand.....
Het staat hem goed jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:01 schreef Puzzie het volgende:
Pootje zou een prima barbier zijn
[ afbeelding ]
Hij was al klaar, en Mattie beslist uiteindelijk zelf natuurlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij moet nu maar moet stoppen......gaat te rond worden.
Oh geef ook Pootje niet de schuld....en het is Matties eigen hoofd alleen ik vind het bijna een potkapsel. Maar straks met de wilde krullen zal die lijn niet zo opvallen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij was al klaar, en Mattie beslist uiteindelijk zelf natuurlijk
ja hij scheert zichzelf er ook mee, lijkt me zoiezo wel apart ook word neit veel gedaan volgens mijnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:56 schreef Verida het volgende:
[..]
De manier waarop hij het scheermes vasthoudt en de huid straktrekt geeft toch wel aan dat hij weet wat hij aan het doen is
Gisteren bij Axel was ook gewoon barbierwerk en geen geklungel
Ik vind het er prima uitzienquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh geef ook Pootje niet de schuld....en het is Matties eigen hoofd alleen ik vind het bijna een potkapsel. Maar straks met de wilde krullen zal die lijn niet zo opvallen.
ja is ook zo leuk voor die 3 andere die misschien hun laatste dag hebben, en hun zitten daar de heledag en laten hun porem niet zien.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind die Suite echt het slechtse idee ooit
Samequote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:06 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik vind dit wel rustgevende streams. Behalve het geschraap van Jolien op de achtergrond
Ik vind die hele korte zijkanten echt geen gezicht..Maar goed, hij wil dat zelfquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
Mattie is blij. Ziet er ook goed uit vind ik.
Haar groeit weer aan , dat scheeltquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vind die hele korte zijkanten echt geen gezicht..Maar goed, hij wil dat zelf
Het probleem met Jane is dat ze net doet of ze iedereen safe aan het stellen is en zichzelf daarvoor op offert. Er is zowel als uit de koker van Jane of Axel ook maar iets gekomen dat lijkt op een gelukt plan. Hun zgn plan om de groepen tegen elkaar uit te spelen hebben ze amper een rol in aangezien de mensen waar Matti mee omgaat gewoon doet waar ze zelf zin in hebben en de andere groep te dom is om echt iets goed te verzinnen. De invloed van Axel en Jane op die groepen is minimaal. Ik denk dat dit een beetje een manier is om het voor haarzelf leuk te houden maar ze gaat de finale niet halen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:57 schreef zodeju het volgende:
Ga me toch een beetje storen aan Jane.......ook niet echt een leuk iemand.....
Wie zit er ook zo met haar vriendinnen? Ik vind het niet echt normaal, maar kan dat dit alleen in mijn wereld niet voorkomtquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
hihi .. De febo heeft niet opgelet bij het praatje van Matt tegen Pootje gister... (insta)Ik snap em nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Hij legde gister aan Pootje uit dat Jolien liever niet te veel over Miss Exclusive wil horen, omdat ze juist meer wil zijn dan dat.quote:
Dat heeft ze zelf ook tegen Pootje gezegd, maar het is idd wat raarquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij legde gister aan Pootje uit dat Jolien liever niet te veel over Miss Exclusive wil horen, omdat ze juist meer wil zijn dan dat.
Lijkt mij ook meer een liefdes koppel dan gewoon vriendinnen, komt in mijn vriendenkring ook niet voor bij vriendschap. In het huis lijken ze het normaal te vinden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wie zit er ook zo met haar vriendinnen? Ik vind het niet echt normaal, maar kan dat dit alleen in mijn wereld niet voorkomt
Ik inmiddels lichtelijk agressiefquote:
klopt ik vind niet dat Milena kan zeggen dat het van Sharice uitkomtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik vind dit ziekelijk gedrag, maar ze doen het beiden
Troost u, ik als Antwerpenaar versta hem ook niet altijd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En slecht Belgisch.. gewoon onverstaanbaar
Milena doet er zelf aan meequote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:20 schreef Thorelf het volgende:
[..]
klopt ik vind niet dat Milena kan zeggen dat het van Sharice uitkomt
Ik zou al niet zo bij iemand op schoot gaan liggen. ja bij mr. Moes en vroeger de kids die zo bij me kwamen liggen als ze moe of ziek waren.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:20 schreef Thorelf het volgende:
[..]
klopt ik vind niet dat Milena kan zeggen dat het van Sharice uitkomt
Dat die twee er in kwamen was echt de grootste fout van die twee maar ook van BB zelfquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : Ik weet ook niet hoelang Pootje het hier nog gaat trekken. Die loopt ook niet zomaar [...]
DavidS : Nee. En hij heeft niet veel gezegd toen we aan het afwassen waren.
Sharice : Heeft hij het lastig met het feit dat jij erover denkt?
DavidS : Ik denk het wel
Ja het ziet er goed uit. Mijn familie van moeders kant heeft 100 jaar kappersgeschiedenis dus ik heb het heel vaak gezienquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:56 schreef Verida het volgende:
[..]
De manier waarop hij het scheermes vasthoudt en de huid straktrekt geeft toch wel aan dat hij weet wat hij aan het doen is
Gisteren bij Axel was ook gewoon barbierwerk en geen geklungel
Gisteren zei hij nog dat hij vandaag misschien weg wildequote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Dat jij weg wilt
DavidS: Nee, nee, ik denk daar niet meer over he
Dat bedoelde hij ook, hij denkt er niet meer over na.. heeft al besloten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gisteren zei hij nog dat hij vandaag misschien weg wilde
Ah zoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat bedoelde hij ook, hij denkt er niet meer over na.. heeft al besloten.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
die kinderkes krijgen er een 2e moeder bij.
Milena gebruikt mensen en hangt het slachtoffer uit.. mevrouw luxepoesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:29 schreef Luna68 het volgende:
[..]maar zie milena er ook voor aan dat ze Sharice na BB als een baksteen laat vallen
je gaat helemaal niet wegquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Voor de fans, vanavond ga ik in de dichtsbijzijnde McDonald's te vinden zijn. Kunnen ze me daar komen troosten.
Dit is ook een tondeuse en geen oneblade. Dat helpt ook wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:22 schreef Puzzie het volgende:
Dit Pootje zoveel beter![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
De ironie .... Pootje zingt : 'Praat Nederlands met me'
Alleen Nawel (milena) mag hangen en slapen waar ze wilquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:23 schreef Hznootje het volgende:
Axel krijgt weer een zendercheck omdat hij op de bank ligt. Milena ligt alleen maar..Heel bijzonder
Loopafstand dus.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Voor de fans, vanavond ga ik in de dichtsbijzijnde McDonald's te vinden zijn. Kunnen ze me daar komen troosten.
Queen Nawel bedoel jequote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:33 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Alleen Nawel (milena) mag hangen en slapen waar ze wil
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
De ironie .... Pootje zingt : 'Praat Nederlands met me'
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
[] Jane weer met haar ''second in command'' Axel
sharice zei ook tegen Milena< ik denk dat de avond anders gaat verlopen dan we denkenen dat gaat niet leuk wezen. Milena vroeg toen wat? en toen zei sharisce zoals met Ashley verlenden jaarquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:32 schreef Puzzie het volgende:
Misschien blijft Keanu dan toch?
Want David S gaat weg vals ik het goed begrijp
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]volgende week heb ik toch de laatste lach als ze weer op de nominatiebank zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
Nou ja als David naar huis gaat is de kans groot dat Keanu misschien toch kan blijvenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:38 schreef Adat231 het volgende:
[..]
sharice zei ook tegen Milena< ik denk dat de avond anders gaat verlopen dan we denkenen dat gaat niet leuk wezen. Milena vroeg toen wat? en toen zei sharisce zoals met Ashley verlenden jaar
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Grappig dat hij wel steeds zingt "spreek Nederlands met mij"quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:21 schreef jooba het volgende:
[..]
Troost u, ik als Antwerpenaar versta hem ook niet altijd.
Hij mag wel wat meer moeite doen om toch een beetje ABN te spreken.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Als wij allemaal weten dat DavidS weg wil en al besloten heeft, weet de febo dat nog veel meer. Dus hopelijk staat zijn koffer vanavond in de Gameroom.
Ik verwacht dat David S opstapt tijdens de live vanavondquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja als David naar huis gaat is de kans groot dat Keanu misschien toch kan blijven
Maar we gaan het meemaken
en blijven ze dan denken dat de mensen volgende week weer braaf hun stem gaan uitbrengen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja als David naar huis gaat is de kans groot dat Keanu misschien toch kan blijven
Daar hou ik ook rekening meequote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht dat David S opstapt tijdens de live vanavond
Keanu blijft toch sowieso, of David naar huis wil of nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Minder goed te zien: vaag werkende grijze cellen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:37 schreef Puzzie het volgende:
Vage neus heeft Jordy eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft sws vastgezeten tijdens de geboorte aan zijn hersenpan te zien.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:37 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
de minachting ook bah,quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:42 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien verteld dat ze het mooi vindt van Axel dat hij 6 jaar geleden een huis heeft gekocht.
Mattheus haalt het meteen naar beneden dat hij heel veel gereden heeft op de vrachtwagen en veel heb kunnen sparen
Jolien zegt dat ze dat juist wel wel mooi vindt. Hij heeft ook veel landen gezien.
Mattheus dat Axel niet gelukkig kan zijn want geen normaal sociaal leven als vrachtwagen chauffeur.
En dat hij echt niet gelukkig kan zijn.
Jolien nog zeggen dat Axel juist erg trots is op die prestatie.
Mattheus trekt een rare bekk.
Sukkel die Mattheus.
Jij praat in cirkels.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Keanu blijft toch sowieso, of David naar huis wil of niet
maar de exit van ***** moet doorgaan hopelijk
Ja, Matt is een verwend ventje denk ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:42 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien verteld dat ze het mooi vindt van Axel dat hij 6 jaar geleden een huis heeft gekocht.
Mattheus haalt het meteen naar beneden dat Axel heel veel gereden heeft op de vrachtwagen en veel hebt kunnen sparen.
Jolien zegt dat ze dat juist wel wel mooi vindt. Hij heeft ook veel landen gezien.
Mattheus dat Axel niet gelukkig kan zijn want geen normaal sociaal leven als vrachtwagen chauffeur.
Mattheus trekt een rare bekk.
Sukkel die Mattheus.
O, daar komt het doorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij heeft sws vastgezeten tijdens de geboorte aan zijn hersenpan te zien.
Dat zeg je toch niet!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Keanu blijft toch sowieso, of David naar huis wil of niet
maar de exit van *****moet doorgaan hopelijk
gebeurde met Wicky toch ook, die was weggestemd, maar mocht blijven omdat Lennie weg was gegaanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:41 schreef Verida het volgende:
[..]
en blijven ze dan denken dat de mensen volgende week weer braaf hun stem gaan uitbrengen?
als dit een vooropgezet plan is om david s naar huis te laten gaan, vind ik het wel een minachtende actie richting de stemmers
Hij woont nog thuis bij zijn moeder en denkt dat sociale media de echte wereld is terwijl Axel het goed voor elkaar heeft.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:42 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus haalt het meteen naar beneden dat Axel heel veel gereden heeft op de vrachtwagen en veel hebt kunnen sparen.
Mattheus trekt een rare bek.
Sukkel die Mattheus.
Alsof hij teveel met zijn neus tegen de ramen gedrukt heeft gezetenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:37 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Alsof hij teveel met zijn neus tegen de ramen gedrukt heeft gezeten
Zoals ze wel vaker doet in dat huis.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit snap ik niet. Jolien nam het juist op voor de gedrevenheid van Axel.
Zei die dat, jezus.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:42 schreef Rhosyn het volgende:
Sukkel die Mattheus.
Dat snap ik, thuis moet ze alles doen en hier kan ze heel de dag lui liggen om ontvlooid te worden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Mocht ik geen kinderen hebben, ik kon hier een jaar zitten. Ik zou echt niks missen.
Ik heb het toch op een andere manier gehoord maar goed , dan kom je op een stukje perceptie en dat is voor iedereen andersquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:42 schreef Rhosyn het volgende:
Sukkel die Mattheus.
Om de week alles doen had ik begrepen. Co-ouderschapsregeling.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat snap ik, thuis moet ze alles doen en hier kan ze heel de dag lui liggen om ontvlooid te worden.
Mattheus leeft in een nep wereldje... the trash with some cash!!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:42 schreef Rhosyn het volgende:
Sukkel die Mattheus.
Ik lag een keer drie dagen in het ziekenhuis en mijn dochter was super verdrietig terwijl als ze een weekje bij oma en opa ging logeren ging het beter. Kinderen hebben gewoon hun ouders nodig.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : Kinderen hebben geen tijdsbesef ...
sure.
Ze zegt in haar filmpje zo proper te zijn, maar heb haar in het huis nog weinig zien doenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat snap ik, thuis moet ze alles doen en hier kan ze heel de dag lui liggen om ontvlooid te worden.
Echt niets, ik snap dat niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:54 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ze zegt in haar filmpje zo proper te zijn, maar heb haar in het huis nog weinig zien doen
Ik mag toch hopen dat dit niet meer mogelijk isquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
De vriendinnen van Sharice hebben beloofd een vliegtuig te sturen.
Sharice zegt : 'En waar blijven die vliegtuigen?'
Iets gematigder?, t klinkt niet echt als Matt. Later even terugkijken.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het toch op een andere manier gehoord maar goed , dan kom je op een stukje perceptie en dat is voor iedereen anders
Ik het gehoord maar ik denk dat ik toch anders luisterquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Iets gematigder?, t klinkt niet echt als Matt. Later even terugkijken.
Ja oke ik had dat niet want haar vader overleed helaas toen ze net een paar dagen zes was, maar dan nog als kinderen zo jong zijn hebben ze echt hun ouders nodig.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Om de week alles doen had ik begrepen. Co-ouderschapsregeling.
Ga jij eens lekker ergens anders trollenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
TikTok ICOON Keanu krijgt nog wel een vliegtuigje over het huis denk ik over een paar weekjes
Beetje lullig als ie dan in Maastricht zitquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
TikTok ICOON Keanu krijgt nog wel een vliegtuigje over het huis denk ik over een paar weekjes
We kunnen een hele discussie voeren hier, maar ieder weldenkend mens weet dat zijn kind een ouder nodig heeft. 3 maandjes weg, t kan, maar t kan net in de kindertjes hun leven even tegenzitten dat hun kinderhoofdje mama nodig hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja oke ik had dat niet want haar vader overleed helaas toen ze net een paar dagen zes was, maar dan nog als kinderen zo jong zijn hebben ze echt hun ouders nodig.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:04 schreef jooba het volgende:
[..]
Mooi is hij zeker denk ik maar dan wel op MUTE
waarom, je wordt juist super vrolijk van zijn prachtige stemquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:04 schreef jooba het volgende:
[..]
Mooi is hij zeker denk ik maar dan wel op MUTE
Vooral op de momenten dat ie niks zegtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
waarom, je wordt juist super vrolijk van zijn prachtige stem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Met heel vaak een snik erin.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
waarom, je wordt juist super vrolijk van zijn prachtige stem
Beter ergens de tijd voor nemen dan afraffelenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:06 schreef lojanda het volgende:
Jeetje wat duurt dat lang met Pootje.. heeft hij überhaupt een opleiding gehad?
Als iemand hem nou laat schrikken schiet ie zo uit met die tondeusequote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:06 schreef lojanda het volgende:
Sorry maar ik kan niet naar dat geklungel kijkenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beter ergens de tijd voor nemen dan afraffelen
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
dat zijn bijnaam Pootje is vind ik nog steeds zo cringe![]()
dat is eerder een goede naam voor je huisdier, niet als bijnaam voor een persoon
Ik zie geen geklungelquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan niet naar dat geklungel kijken
YASS YASSSquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:11 schreef -river- het volgende:
Kijk naar Keanu zijn tiktok, degene die hem nu overneemt heeft gepost dat ze op hem moeten stemmen en gelijk een paar duizend likes dus misschien is die *****toch gered.
https://www.tiktok.com/@:(...)/7470916392682867990
Het is zijn achternaam.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
dat is eerder een goede naam voor je huisdier, niet als bijnaam voor een persoon
Sja, sommige kiezen idd de meeste vreemde nicknames/bijnamenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
Niet geklikt maar David S zijn vertrek gaat hem redden gok ikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:11 schreef -river- het volgende:
Kijk naar Keanu zijn tiktok, degene die hem nu overneemt heeft gepost dat ze op hem moeten stemmen en gelijk een paar duizend likes dus misschien is die *****toch gered.
Nou kon het na het vorige model ook niet veel slechter meer wordenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan niet naar dat geklungel kijken
Nou het is extreem knap wat hij doet hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:06 schreef lojanda het volgende:
Ik wilde net zeggen dat hij steeds meer op Boris Karloff gaat lijkenquote:
Mits het geen gekochte volgers zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:11 schreef -river- het volgende:
Kijk naar Keanu zijn tiktok, degene die hem nu overneemt heeft gepost dat ze op hem moeten stemmen en gelijk een paar duizend likes dus misschien is die ***** toch gered.
Ja maar waarom niet twee eruit dan? Nu laat je mensen hun koffers inpakken om weer uit te pakken. Alhoewel, dan hebben ze minder zeur-tijd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet geklikt maar David S zijn vertrek gaat hem redden gok ik
Das waarquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou kon het na het vorige model ook niet veel slechter meer worden
Zoiets jaquote:
Dat kan ook, maar die geven geen coments.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mits het geen gekochte volgers zijn.
We gaan het zien vanavond want we doen nu allemaal aannames omdat geen idee hebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:13 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja maar waarom niet twee eruit dan? Nu laat je mensen hun koffers inpakken om weer uit te pakken. Alhoewel, dan hebben ze minder zeur-tijd.
Komt van zijn achternaam. De Poot etc...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
Avontuur geredquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane tegen Jordy nu ga je echt Chickies krijgen in je DM
Ja want ik zei la dat ik dagen geleden ergens las dat er een nieuwe in zou komen maar kan gewoon een gerucht zijn, we zien het vanavond wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We gaan het zien vanavond want we doen nu allemaal aannames omdat geen idee hebben
snor er nog af.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:15 schreef Ireth het volgende:
Jane tegen jordy: "nu ga je chickies krijgen in je dm..."
![]()
Maar eerlijk is eerlijk, hij heeft zo een veel leukere uitstraling!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |