Ik vind die hele korte zijkanten echt geen gezicht..Maar goed, hij wil dat zelfquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
Mattie is blij. Ziet er ook goed uit vind ik.
Haar groeit weer aan , dat scheeltquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vind die hele korte zijkanten echt geen gezicht..Maar goed, hij wil dat zelf
Het probleem met Jane is dat ze net doet of ze iedereen safe aan het stellen is en zichzelf daarvoor op offert. Er is zowel als uit de koker van Jane of Axel ook maar iets gekomen dat lijkt op een gelukt plan. Hun zgn plan om de groepen tegen elkaar uit te spelen hebben ze amper een rol in aangezien de mensen waar Matti mee omgaat gewoon doet waar ze zelf zin in hebben en de andere groep te dom is om echt iets goed te verzinnen. De invloed van Axel en Jane op die groepen is minimaal. Ik denk dat dit een beetje een manier is om het voor haarzelf leuk te houden maar ze gaat de finale niet halen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:57 schreef zodeju het volgende:
Ga me toch een beetje storen aan Jane.......ook niet echt een leuk iemand.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zit er ook zo met haar vriendinnen? Ik vind het niet echt normaal, maar kan dat dit alleen in mijn wereld niet voorkomtquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
hihi .. De febo heeft niet opgelet bij het praatje van Matt tegen Pootje gister... (insta)Ik snap em nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Hij legde gister aan Pootje uit dat Jolien liever niet te veel over Miss Exclusive wil horen, omdat ze juist meer wil zijn dan dat.quote:
Dat heeft ze zelf ook tegen Pootje gezegd, maar het is idd wat raarquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij legde gister aan Pootje uit dat Jolien liever niet te veel over Miss Exclusive wil horen, omdat ze juist meer wil zijn dan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |