De manier waarop hij het scheermes vasthoudt en de huid straktrekt geeft toch wel aan dat hij weet wat hij aan het doen isquote:
Ik vind die Suite echt het slechtse idee ooitquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:57 schreef zodeju het volgende:
Ga me toch een beetje storen aan Jane.......ook niet echt een leuk iemand.....
Het staat hem goed jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:01 schreef Puzzie het volgende:
Pootje zou een prima barbier zijn
[ afbeelding ]
Hij was al klaar, en Mattie beslist uiteindelijk zelf natuurlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij moet nu maar moet stoppen......gaat te rond worden.
Oh geef ook Pootje niet de schuld....en het is Matties eigen hoofd alleen ik vind het bijna een potkapsel. Maar straks met de wilde krullen zal die lijn niet zo opvallen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij was al klaar, en Mattie beslist uiteindelijk zelf natuurlijk
ja hij scheert zichzelf er ook mee, lijkt me zoiezo wel apart ook word neit veel gedaan volgens mijnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:56 schreef Verida het volgende:
[..]
De manier waarop hij het scheermes vasthoudt en de huid straktrekt geeft toch wel aan dat hij weet wat hij aan het doen is
Gisteren bij Axel was ook gewoon barbierwerk en geen geklungel
Ik vind het er prima uitzienquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh geef ook Pootje niet de schuld....en het is Matties eigen hoofd alleen ik vind het bijna een potkapsel. Maar straks met de wilde krullen zal die lijn niet zo opvallen.
ja is ook zo leuk voor die 3 andere die misschien hun laatste dag hebben, en hun zitten daar de heledag en laten hun porem niet zien.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind die Suite echt het slechtse idee ooit
Samequote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:06 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik vind dit wel rustgevende streams. Behalve het geschraap van Jolien op de achtergrond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |