Ik wilde net zeggen dat hij steeds meer op Boris Karloff gaat lijkenquote:
Mits het geen gekochte volgers zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:11 schreef -river- het volgende:
Kijk naar Keanu zijn tiktok, degene die hem nu overneemt heeft gepost dat ze op hem moeten stemmen en gelijk een paar duizend likes dus misschien is die ***** toch gered.
https://www.tiktok.com/@:(...)/7470916392682867990
Ja maar waarom niet twee eruit dan? Nu laat je mensen hun koffers inpakken om weer uit te pakken. Alhoewel, dan hebben ze minder zeur-tijd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet geklikt maar David S zijn vertrek gaat hem redden gok ik
Das waarquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou kon het na het vorige model ook niet veel slechter meer worden
Zoiets jaquote:
Dat kan ook, maar die geven geen coments.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mits het geen gekochte volgers zijn.
We gaan het zien vanavond want we doen nu allemaal aannames omdat geen idee hebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:13 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja maar waarom niet twee eruit dan? Nu laat je mensen hun koffers inpakken om weer uit te pakken. Alhoewel, dan hebben ze minder zeur-tijd.
Komt van zijn achternaam. De Poot etc...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
dat zijn bijnaam Pootje is vind ik nog steeds zo cringe![]()
dat is eerder een goede naam voor je huisdier, niet als bijnaam voor een persoon
Avontuur geredquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane tegen Jordy nu ga je echt Chickies krijgen in je DM
Ja want ik zei la dat ik dagen geleden ergens las dat er een nieuwe in zou komen maar kan gewoon een gerucht zijn, we zien het vanavond wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We gaan het zien vanavond want we doen nu allemaal aannames omdat geen idee hebben
snor er nog af.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:15 schreef Ireth het volgende:
Jane tegen jordy: "nu ga je chickies krijgen in je dm..."
![]()
Maar eerlijk is eerlijk, hij heeft zo een veel leukere uitstraling!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |